Lienee jo tutkimuksissa selvinnyt , mikä sinisen ja punaisen ledvalon aallonpituus on paras kasveille. Mikätkähän ne mahtavat olla ja saako sellaisia jo kaupasta?
Paras aallonpituus led-kasvivaloille
2
177
Vastaukset
- guukkeli kertoo
Kasvihuoneissa käytetään 150W - 300W LED lamppuja. Sinisen ja punaisen suhde riippuu käyttötarkoituksesta. esim. sivulta
http://ledfinland.fi/
lainattua.
Tuotekuvaus
-15 W LED kasvilamppu sopii tavalliseen E-27 lampunkantaan
- Lampussa 12 kpl 1W teho ledejä, joista:
9kpl punaisia 660-630nm ja 3kpl sinisiä 450nm (kukintaan)
TAI
7kpl punaisia 660-630nm, 5kpl sinisiä 450-430nm
(vegetatiiviseen kasvuun)
- Käyttöikä 50.000 tuntia
- Halkaisija 120mm, pituus 125mm
- Soveltuu parhaiten yhden ruukun tai pienen ryhmän
valaisemiseen
- Ei sisäistä tuuletinta, äänetön
- Vuoden takuu- gfsgsadafasdfadf
paras eur/w/lumen/g -suhde on siltikin edelleen suurpainenatriumissa, joka on aivan ehdoton hamp.. chilin kasvatuksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778