Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1

1. Annan vinkin:unohda mies ja etsi sellainen kumppani joka osaa arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Itse aikanani (todella kauan sitten) tapailin satunnaisesti naimisissa ollutta miestä, mutta hän oli sen verran varma omasta egostaan että teki heti selväksi että mitkä asiat hänen elämässään ovat tärkeitä: ja huom: vaimo ei suinkaan ollut lapsien kanssa kärkipäässä (hmm...jos mulla olis lapsia niin ne olisivat aina ykkösiä!) enkä sen puoleen minäkään. Tottakai siinä rikkoi itsensä, kun odotti tapaamisia joita oli harvoin ja ainoastaan silloin kun toisen työ, harrastukset yms. antoivat myöten. Senpä takia irrottauduin tilanteesta, surin jonkin aikaa, mutta totesin, että maailmasta löytyy vapaita miehiä, jotka ovat mukavia. Sinänsä huvittavinta oli se, että meni muutamia kuukausia ja olin alkanut seurustelemaan niin tämä ns. exä rupesi soittelemaan ja kun tajusi etten ole enää kiinnostunut, niin hänen kiinnostuksensa kasvoi. Toki samalla selvisi että hän oli eronnut. No mutta tarinan opetus lienee se, että varatut miehet eivät pysty pitämään annettuja lupauksiaan vaimolleen eikä kakkosasemassa olevalle naiselleen: oma ego on tärkein ja sen pönkittämiseksi todennäköisesti haluaa että on useampi nainen.