Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
leifnorr
profiilit
leifnorr
leifnorr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
40
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ilman+muuta+Päivi+on+täysin+oikeassa.+Tämä+julkijumalaton+kansa+tahtoo+repiä+Raamatun+palasiksi+ja+jättää+vain+jäljelle+lauseen+"Jumala+on+rakkaus".++
Sitä+hän+onkin,+mutta+hän+on+myös+PYHÄ,+joka+vihaa+tuonelan+syvyyksiin+asti+perverssioiden+eli+homouden+ja+lesbouden+harrastamista,+koska+nuo+seksisuhteet+ovat+luonnonvastaisia.+Hän+ei+ole+muuttunut+Vanhan+Testamentin+ajoista+piiruakaan+suvaitsevammaksi!+
Ellei+parannusta+tehdä,+niin+helvetti+odottaa+kaikkia+sodomian++harrastajia,+kuten+kävi+Sodoman+ja+Gomorran+jumalattomille+asukkaille!
Siksi+on+todellista+lähimmäisenrakkautta+se,+että+Päivi+varoittaa+heitä+etukäteen+ja+niin+teen+minäkin:+"Tehkää+rakkaat+lähimmäiset+parannus+ja+uskokaa+pelastussanoma!"
14.09.2019 20:19
Tänäänkään 27.1.2013 ei sähköpostinne toimi. Lähettämääni meiliin tuli automaattinen palaute: "Bad contact..."
Kun lähetin saman meilin hotmail.com:ssa minuuttia myöhemmin, niin se meni heti perille!
Osoite oli: Etunimi.Sukunimi@lehtiyhtymä.fi
(En tässä kerro oikeita nimiä yllä)
Nyt on sama ongelma ollut jo 9 päivää!
27.01.2013 11:52
Lisäys vielä: Luen siihen postilaatikkooni tulevat viestit päivittäin, joten aikarajakaan ei ole esteenä.
Kun lähetin meilin, niin tuli jonkin ajan kuluttua ilmoitus, ettei viesti mennyt perille. Lähetin sen uudelleen ja taas tuli ilmoitus, ettei viesti mennyt perille.
Kun lähetin tänään 2 min kuluttua saman meilin samaan osoitteeseen Hotmaililla, niin viesti meni heti perille.
Tahtooko Suomi24 sitä, että sen asiakkaat siirtyvät käyttämään muita meilintarjoajia, kuten Hotmailia tai gmailia?
21.01.2013 14:24
Olen siis sähköpostin vanha käyttäjä, joten vika on täysin Suomi24:n päässä.
21.01.2013 14:17
(Jostain syystä äsken kirjoittamani palaute klo 23:08 ei ilmestynyt keskusteluketjuun nikillä 'Yakov ei kirj.', joten kopioin sen uudelleen tähän alle)
+++
Olen myös ollut koulukiusattu 12-vuotiaana, mutta olen antanut anteeksi ja saanut rauhan asian suhteen. Ymmärsin jo silloin sen, ettei kukaan psyykkisesti terve ihminen kiusaa ketään, ei lähimmäisiään eikä eläimiä.
+++
Tunnustavana kristittynä olen löytänyt myös Raamatusta, Isä-meidän-rukouksesta selkeän syyn antaa anteeksi kaikille, jotka ovat rikkoneet tai ehkä vielä tulevat rikkomaan minua vastaan. Syy löytyy näistä jakeista:
+++
Matt. 6:
Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi...;
+++
12. ja anna MEILLE meidän syntimme anteeksi, NIINKUIN MEKIN ANTEEKSIANNAMME NIILLE, JOTKA OVAT MEITÄ VASTAAN RIKKONEET;
13. äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta...jne.
+++
14. Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
15. mutta JOS TE ETTE ANNA IHMISILLE ANTEEKSI, NIIN EI MYÖSKÄÄN TEIDÄN TAIVAALLINEN ISÄNNE ANNA ANTEEKSI TEIDÄN RIKKOMUKSIANNE.
+++
Huomasitko, että taivasosuutesi riippuu myös siitä, että annatko anteeksi tuolle koulukiusaajalle vai etkö?
+++
En suinkaan väitä, että anteeksiantaminen olisi helppoa, sillä mua vanhempi ja isompi oppilas hakkasi mua täysin ilman mitään syytä nyrkein koulussa viikkojen ajan päivittäin välitunneilla ilman opettajien väliintuloa, kunnes vasta isosiskoni vetoomuksista se loppui, koska kerroin kotona, että aion lopettaa koulunkäynnin jatkuvien pahoinpitelyjen vuoksi.
15.09.2012 23:23
Sulle KristittyProUSAMiksi?
Janus Putkonen liioittelee ja vääristää aivan liikaa asioita, joten eipä kannata hänen lähteisiinsä uskoa, eikä kirjoituksiaan lukea.
Jos vedät hänen johtopäätöksistään juuri päinvastaiset mitä hän kirjoittaa, niin olet paljon lähempänä oikeaa, edellyttäen, että kyseessä oleva asia on edes osittain totta!
24.08.2012 23:15
Sulle "kuksaa2":
Pysähdy ihan vakavissasi tutkimaan omaa sieluntilaasi.
Et pysy aiheessa ja alat kirjoitella täysin perättömiä...
10.05.2012 14:33
Sulle KTS:
Yeshuan vuorisaarna on mahtava, mutta sä et nyt perustele puolueettomasti, vaan käytät sitä keppihevosena yleisesti hyväksytyn valheen puolustamiseen, sillä nykyään ei mitään muuta kansaa ja valtiota uhata hävittää maan päältä ja kansojen seasta kuin juutalaisia ja Israelia!
Sä olet kirjoitellut vuosien ajan Israelia ja juutalaisia vastaan ja vaatinut eräälle sekalaiselle seurakunnalle, joka harhaanjohtavasti kutsuu itseään (vasta vuodesta 1967 Yasser Arafatin propagangan avulla) palestiinalaisiksi! Sellaista kansaa ei kertakaikkiaan nykyään ole! Siksi on mieletöntä vaatia Israelilta puolta maa-aluetta ja puolta Jerusalemia sellaiselle sekalaiselle seurakunnalle, jotka EIVÄT ole kansa, vaan rippeitä Israelia ympäröivistä kansoista!
Oletko koskaan lukenut Yeshuan sukupuuta? Hän on lihansa puolesta juutalaisen Daavidin jälkeläinen, eikä Hän koskaan hylkää myöskään Vanhan Liiton valittua kansaansa! Sun Raamatuntuntemuksesi on perin vajavaista, koska seuraavat luvut Hes. 38-39 ja Sak. 12-14 ovat sulle täyttä hebreaa!
19.02.2012 20:26
Sulle IR:
Sulle IR:
>>>Huomannet, että minä EN tee Sinusta tai muista näiden keskustelujen pohjalta johtopäätöksiä. En omaa riittävästi alan koulutusta siihen, että lähtisin sille tielle.
19.02.2012 20:12
KTS: Mitäs jos menisit nukkumaan, koska olet jo ihan pihalla näistä profetioista :)
13.02.2012 04:59
Sulle filadelfi:
Uskon profeetan kirjoittaneen Pyhän Hengen vaikutuksesta tuon profetian Googista, jonka hyvin sen aikaiset ihmiset tunnistivat tietyksi kansaksi ja myös sen kansa ylimmäiseksi ruhtinaaksi. Maantieteellisesti emme voi erehtyä siitä, mistä kansasta on kyse, sillä Hesekiel kirjoitti Googin tulevan 'Pohjan periltä'. Vilkaisu maailmankarttaan osoittaa siellä olevan vain Venäjän.
Venäjän sotajoukon rippeet tullaan tunkemaan maansa itä- ja pohjoisrajoilla sijaitseviin meriin! Karmea loppu sortajakansalle!
Ps. Fortumin mirjardisijoitukset lämpö- ja sähkövoimalaan Siperian aroilla ovat menneet silloin viimeistään 'kankkulan kaivoon'! Sensijaan Suomen kansan jäännös tullee saamaan (tarkemmin sanoen: ottamaan) sodassa menetetyt alueet Venäjältä 'korkojen kanssa' takaisin.
13.02.2012 04:57
Sulle Elisa R:
Maapallon kansat kypsyvät pikavauhtia tuomiolle!
Vaikka vuosituhannet vierivät, niin ihmiset ovat entistä jumalattomampia. Niin siitä on UT:ssa profetoitukin! Jotkut itseään humanisteiksi nimittävät luulevat toisin, mutta historia osoittaa heidän olevan väärässä. Kun ihmiset hylkäävät Kristinuskon, niin pimeyden henget ottavat heistä pitävän niskalenkkiotteen ja vetävät mukanaan kuin pässiä narusta.
Nyt kannattaa rukoilla ja luottaa taivaan Isän hyvyyteen ja pysyä uskon otteella kiinni Adonai Yeshuassa kaiken tuon edessä olevan kaaoksen keskellä!
13.02.2012 04:43
Sulle Tuom.:
Jooel (2:28) kirjoitti, että kun Herra vuodattaa Henkensä kaiken lihan päälle, niin silloin vanhukset unia uneksuvat ja nuorukaiset näkyjä näkevät. Ei siis ihme, että olemme kokeneet tuollaista.
13.02.2012 04:34
Sulle 'IR':
Sorry äskeinen lyhenteeni 'IH' :) Ehkä lyhenne 'VOIH' olisi parempi...
Maailma on aina muuttunut, mutta muutosvauhti on takavuosina ollut verkkaista, mutta niin ei ole enää!
Rikos- ja väkivaltatilastot kertovat karua kieltään. Moraali on nykyään täällä Suomen (entisessä) lintukodossakin syöksykierteessä. Ole sinä ihan mitä mieltä tahdot, mutta TODELLINEN syy siihen on Kristinuskosta luopuminen!
13.02.2012 04:28
Kaikki ihmisten aikaansaannokset tässä vajavaisuuksien maailmassa ovat vajavaisia. Silti Debka on mielestäni Lähi-Itää koskevissa asioissa luotettavampi kuin suomalaiset joukkomediat yhteensä.
Toki meidän tulee lukea myös Debkaa mediakriittisesti ... ;)
01.01.2012 02:02
Sulle Rivka!
Kiitos palautteesta ja tutkikaamme tätä nimiasiaa lähemmin.
Puuttumatta siihen, että kyseisestä alkuperäisnimestä kreikaksi väännetty nimi on saattanut silloin saada pahimmassa tapauksessa (latinaksi) merkityksen "Ylistys sialle" ja (hebreaksi) "Ylistys hevoselle",
...niin on syytä huomioida ensisijaisesti se seikka, ettei Korkein ole antanut kenellekään Raamatunkääntäjälle lupaa vääntää ilmoittamaansa ainoaa pelastuksen tuovaa erisnimeään pakanakansojen tuhansille kielille, vaikka itse suuri ilosanoma pelastuksesta pitää julistaa kaikille nimenomaan heidän omalla äidinkielellään!
Olennaisinta tässä erisnimiasiassa on kuitenkin se, että minkä/mitkä erisnimet taivaan Isä itse on KÄSKENYT antaa ihmiseksi syntyneelle Pojalleen ja millä kielellä ja mitä ko. Nimi/Nimet merkitsevät!
Vastaus on yksiselitteinen: Taivaan Isä käski lähettämänsä enkeli Gavrielin kautta Yosefia ja Miryamia antamaan ihmiseksi syntyneelle Pojalleen nimeksi "Yeshua HaMashiach HaNostri".
(Laitan eteen vielä Nimen "Adonai", koska opetuslapset kutsuivat Mestariaan Yeshuaa tuolla arvo-Nimellä, kuten käy ilmi Joh. 20:28). Myös Yeshua itse ilmoitti opetuslapsilleen Isänsä Nimen (lue Joh.17:6) ja sanoi tulleensa Isänsä Nimessä (lue 5:43)
Nuo kolme mainitsemaani erisnimeä löydämme hebreankielisinä juutalaisille ilmoitettuina Yeshuan erityisapostolikseen valitsemansa Pietarin julistamana. Pietari julisti ne ollessaan täynnä Pyhää Henkeä, mikä sulkee pois sen mahdollisuuden, että kyseessä olisivat olleet vain ihmisen valitsemat Nimet.
Sitävastoin kreikaksi väännetyt nimet ovat vain ihmisen/ihmisten keksimiä ja vieläpä sellaisten, jotka eivät itse kuuluneet kristilliseen seurakuntaan!
Luemme vielä (hebrealaisia alkuperäisiä erisnimiä käyttäen) nuo jakeet, joissa Pietari ilmoittaa nuo yli kaiken Ylistettävät Nimet juutalaisille: (Ap.t.4:10-12)
10. niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että >>>Yeshua HaMashiach HaNostri>ei ole taivaan alla MUUTA NIMEÄ ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman
01.01.2012 01:55
En ole ilmoittanut sen tarkkaa alkamisajankohtaa.
Kehotan sua seuraamaan Debka-filen tilannetiedoituksia Lähi-Idän sotarintamalta.
Miksi muuten olet siitä kiinnostunut?
Olet kenties alkanut pikku hiljaa luottaa mun kirjoituksiini...
01.01.2012 00:56
Tuolla edellä oli sulle annettu seuraava linkki:
http://www.despatch.cth.com.au/Misc/Graham3.htm#grahamSpeaks
Käännäpä sen edellä oleva teksti, niin huomaat, ettei ole kyse mistään 'lapsellisesta tasoleikista', vaan kyseessä on täysin tähtitaivaan 'mustaan aukkoon' verrattava harhaoppi, johon johdetut imaistaan täydelliseen pimeyteen.
Tekstin lopussa on maininta, että 33.:n asteen vapaamuurarien jumala on (heidän uskontonsa mukaan) miehen sukupuolielin. Selvää fallos-kulttia. Tuskin voisi oppi enää pimeämmäksi tulla!
25.12.2011 01:38
"Pakstori" on nyt kyllä johdettu harhaan tai itse harhautunut!
Oletkohan käynyt Juorusalemin raamattukoulua(?)
Raamatun mukaan Herra voi puhua meille jopa aasin suulla, ihmiskieltä! Miksi sitten sinusta on mahdotonta, että Herra puhuisi juutalaiselle miehelle, Pyhien Kirjoitusten tutkijalle? Tunnetko niin heikon jumalan, joka ei kykenisi sellaiseen?
*) Jos olet lukenut juorujen lisäksi Raamattua, niin olet törmännyt profeetta Bileamiin, jonka aasi alkoi yht'äkkiä puhua profeetalle.
Muistan erään ei-uskossa olevan ihmisen profetoineen (itse sitä tietämättään) minulle asiasta, mikä on todella tapahtunut jälkeenpäin. Ei Iso Herra ole sidottu itsekeskeisiiin ja omahyväisiin uskoviin, vaan Hän käyttää IHAN KETÄ HÄN TAHTOO myös profetoimisessa!
Ps. Älä kompastu siihen kenen kautta profetia on tullut, vaan tutki mitä se sisältää ja miten HYVIN se osuu nykyaikaan!
25.12.2011 01:24
Katso vastausta yllä: Yaakov 25.12.2011 01:10
25.12.2011 01:11
1 / 2