Herra Yeshua on synnyttänyt uuden herätysliikkeen tänne Turkuun! Ethän tahdo jäädä sen siunauksista paitsi?
VT:ssa meitä kehotetaan hakeutumaan jatkuvasti lähemmäksi Herraa: "Etsikää alati Hänen kasvojansa!"
Lisäksi siellä on kehotus: "Viisauden alku on: hanki viisautta, ja kaikella muulla hankkimallasi hanki ymmärrystä!"
Voidaksemme kasvaa Herra Yeshuan armossa ja tuntemisessa, on ensiarvoisen tärkeää välttää 'lakihenkiset orjuuttavat karikot' matkalla kirkkauteen!
Tule sen vuoksi terveellä pohjalla olevaan kokoukseemme, jonka aiheena on perjantaina 4.11. klo 18 alkaen:
"Lain alta armon alle!"
Tilaisuuden pitopaikka:
Asesepänkatu 1, 20810 Turku. Hyvin lähellä, vain noin 100 m Martin kirkosta koilliseen päin. Autoille löytyy ilmaista parkkitilaa aivan vierestä.
Tilaisuus pidetään Turun Seudun Invalidit ry:n kokoussalissa, joten myös liikuntarajoitteisille on esteetön pääsy!
Sijainnista ja aiheesta lähemmin sivuilla:
http://pro-yeshua-team.blogspot.com/
Voidaksesi ottaa kantaa, tule tilaisuuteemme!
39
157
Vastaukset
- outo pyyntö
Pitäisikö mennä myös Jehovan todistajien tilaisuuksiin voidakseen ottaa heidän oppeihinsa kantaa?
Olen ollut heidän kokouksessaan (noin 30 min ajan) ja sen lisäksi lukenut heidän kirjallisuuttaan. Sen perusteella en suosittele kenellekään menemistä heidän tilaisuuksiinsa, enkä tutustumista heidän selkeästi Raamatun opetusten vastaiseen oppiinsa!
Ei kenenkään tietenkään 'pidä' tai 'ole pakko' mennä mihinkään hengelliseen kokoukseen, mutta sellaisten ihmisten, jotka eivät ole olleet missään hengellisissä kokouksissa tai jotka eivät muutenkaan ole ottaneet niistä selvää nimenomaan LUOTETTAVISTA lähteistä tutkimalla, olisi viisainta vaieta, eikä julistaa rinta rottingilla kaikkia muita herätysliikkeitä harhaoppisiksi tai lahkolaisiksi, omaa kotiseurakuntaansa lukuunottamatta.
Tämä on Yakov ainoa "herätysliike", jonka Jeesus on synnyttänyt.
Kristuksen ruumis, joka on seurakunta.Taivaan Isä on sytyttänyt kristillisen historian kuluessa satoja suurempia ja jopa tuhansia pienempiä paikallisia herätysliikkeitä.
Seurakunta ei ole ihan sama asia kuin herätysliike. Herätysliikkeeseen voi nimittäin kuulua useita eri paikallisseurakuntia ja vieläpä pitemmän ajan kuluessa ja eri maissa sekä jopa maailmanlaajuisesti.
Otetaanpa esimerkiksi vaikkapa Metodistinen eli pyhitystä painottava herätysliike, jonka Herramme synnytti käyttäen Iso-Britanniassa armonsa välikappaleena anglikaanipastori John Wesley'tä (1703-1791). Tämä koki helluntaina 1738 voimakkaan hengellisen herätyksen. Sen seurauksena on nykyään eri puolilla maailmaa yhteensä tuhansia metodistikirkkoja, joihin kuuluu arviolta yhteensä noin 70 miljoonaa jäsentä.
http://www.uskonnot.fi/uskonnot/view?religionId=24- varokaahan näitä
Yakov kirjoitti:
Taivaan Isä on sytyttänyt kristillisen historian kuluessa satoja suurempia ja jopa tuhansia pienempiä paikallisia herätysliikkeitä.
Seurakunta ei ole ihan sama asia kuin herätysliike. Herätysliikkeeseen voi nimittäin kuulua useita eri paikallisseurakuntia ja vieläpä pitemmän ajan kuluessa ja eri maissa sekä jopa maailmanlaajuisesti.
Otetaanpa esimerkiksi vaikkapa Metodistinen eli pyhitystä painottava herätysliike, jonka Herramme synnytti käyttäen Iso-Britanniassa armonsa välikappaleena anglikaanipastori John Wesley'tä (1703-1791). Tämä koki helluntaina 1738 voimakkaan hengellisen herätyksen. Sen seurauksena on nykyään eri puolilla maailmaa yhteensä tuhansia metodistikirkkoja, joihin kuuluu arviolta yhteensä noin 70 miljoonaa jäsentä.
http://www.uskonnot.fi/uskonnot/view?religionId=24Näistä herätyksistä on viisainta pysyä hyvin kaukana. Toisessa keskustelussa nimimerkki Ex-missiolainen kirjoittaa Nokia Missiosta:
"Minulta ei kauheasti riitä sympatiaa Markulle, joka huijasi koko Missiota valehtelemalla kaiken, teeskentelemällä kristittyä ja elämällä homoudessa ja rahanahneudessa.
Minäkin ryövätty raukka maksoin huijari-Missiolle aivan tuhansia euroja ja sitten vedettiin matto alta - tunsin itseni NIIN idiootiksi ja tunnen vieläkin!!!"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10214591
Tästä pro-yeshua-team-liikkeestä voi sitten aikanaan paljastua omat asiansa. Vähimmällä harmilla selviää, kun ei lainkaan osallistu tämmöisiin ihme touhuihin. varokaahan näitä kirjoitti:
Näistä herätyksistä on viisainta pysyä hyvin kaukana. Toisessa keskustelussa nimimerkki Ex-missiolainen kirjoittaa Nokia Missiosta:
"Minulta ei kauheasti riitä sympatiaa Markulle, joka huijasi koko Missiota valehtelemalla kaiken, teeskentelemällä kristittyä ja elämällä homoudessa ja rahanahneudessa.
Minäkin ryövätty raukka maksoin huijari-Missiolle aivan tuhansia euroja ja sitten vedettiin matto alta - tunsin itseni NIIN idiootiksi ja tunnen vieläkin!!!"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10214591
Tästä pro-yeshua-team-liikkeestä voi sitten aikanaan paljastua omat asiansa. Vähimmällä harmilla selviää, kun ei lainkaan osallistu tämmöisiin ihme touhuihin.Kuulehan pelkuri:
Jos huomaat kaupan hedelmätiskillä yhden pilaantuneen hedelmän, niin se ei merkitse sitä, että kaikki hedelmät ovat pilaantuneita...
Ps. Älä siis niputa tätä edustamaani työyhteisöä Nokia-Mission kanssa samaan pakettiin.
- Jos luet blogiani ennen kuin lähdet tuomitsemana syyttömiä, niin huomaat, ettemme kerää LAINKAAN kolehtia ja tilaisuutemme ovat täysin ilmaisia! Olemme siis jopa tuossa asiassa puhtaammilla jauhoilla kuin luterilainen kirkko, monista muista 'rahankeruupuulaakeista' nyt puhumattakaan!
- Miihkaeli69
Eiköhän nämä "yhden asian"-liikkeen ole jo nähty ja ovat "so last season"... Ja voisin itse lähes 30 vuoden kokemuksella sanoa että ainakin karismaattisessa kristillisyyden hedelmätiskissä on pääosin vain enemmän tain vähemmän pilaantuneita hedelmiä.
Eli jos elämässä ei ole muita ongelmia niin silloin voi tuollaiseen hörhöilyyn lähteä mukaan ja jos haluaa elää onnelisen elämän ilman syyllisyyden tuntoa ja sairaanloista pelkoa esim. synnintekemisestä, kannattaa kaikki hörhöuskovaisuus kiertää kaukaa... (suosittelen tieteellis-ateistista maailmankuvaa mutta jos kaipaa elämäänsä jumaluutta niin sitten ihan perusluterilainen kirkko tai ordodoksikirkko jne jne...)
Ja puhun ihan kokemuksesta tässä entisenä saarnaajana, opettajana ja myös työntekijänä...Sinun mielestäsi pyrkimys seurata Yeshuaa apostolisen opetuksen mukaisesti on hörhöilyä.
Sä suosittelet mieluummin liberaaliteologien kehittelemää korvaususkontoa totuutta etsiville aidon kristinuskon sijaan.
Vai tuollaista "ilosanomaa" sä edustat. Voi, voi sua!- Kavahda...
saastaisia lahkolaisia! Yeshua-lahkossa vain oikeanlaisia hebreankielisiä sanoja käyttävät, sapattia pitävät ja ympärileikatut pelastuvat, muut joutuvat muka kadotukseen!
- PJT ??
Kavahda... kirjoitti:
saastaisia lahkolaisia! Yeshua-lahkossa vain oikeanlaisia hebreankielisiä sanoja käyttävät, sapattia pitävät ja ympärileikatut pelastuvat, muut joutuvat muka kadotukseen!
Pitääkö paikkansa, että eräässä Turkulaisessa lakihenkisessä "seurakunnassa" eräs nainen olisi painostettu avioeroon, koska hänellä oli uskomaton puoliso? Näin minulle on totena kerrottu.
Kavahda... kirjoitti:
Sinä olet valhesanoman levittäjä, sillä ei ole perusteltua niputtaa kaikkia Yeshuaan uskovia lahkolaisiksi.
Tee parannus ja usko siihen ilosanomaan, jota Yeshua julistaa!PJT ?? kirjoitti:
Pitääkö paikkansa, että eräässä Turkulaisessa lakihenkisessä "seurakunnassa" eräs nainen olisi painostettu avioeroon, koska hänellä oli uskomaton puoliso? Näin minulle on totena kerrottu.
Ei ainakaan minun pitämissäni kokouksessa ole koskaan sellaista tapahtunut!
Jo Mooseksen kirjoissa on Laissa käsky: "Älä levitä valheellista huhua!" Jos et ole varma asiasta, niin älä levitä huhua, sillä se on melko varmaan valheellinen!- Ei oo montaa
Yakov kirjoitti:
Ei ainakaan minun pitämissäni kokouksessa ole koskaan sellaista tapahtunut!
Jo Mooseksen kirjoissa on Laissa käsky: "Älä levitä valheellista huhua!" Jos et ole varma asiasta, niin älä levitä huhua, sillä se on melko varmaan valheellinen!Yakov
Minä en tiedä, olen vain kuullut evankelistalta, jonka nimeä en mainitse. Hänen mukaansa asia on tosi. Ei maininnut seurakunnan nimeä, mutta kotipaikka on Turku. Hänen mukaansa lakihenkinen seurakunta, johon on sekoittunut juutalaisuutta. Ei oo montaa kirjoitti:
Yakov
Minä en tiedä, olen vain kuullut evankelistalta, jonka nimeä en mainitse. Hänen mukaansa asia on tosi. Ei maininnut seurakunnan nimeä, mutta kotipaikka on Turku. Hänen mukaansa lakihenkinen seurakunta, johon on sekoittunut juutalaisuutta.Mä en ole tietoinen sellaisesta seurakunnasta Turussa.
Olen kuullut ja osallistunut yhden kerran (muistaakseni v. 1993) erään hyvin suljetun lahkon kokoukseen, jossa srk:n paimen kielsi 'lampaitaan' lukemasta itse mitään uutislehtiä, sillä hän kuulemma itse lukee ne ja kertoo sitten muille sen, mikä heidän on tarpeellista tietää!!!
Mä yritin opastaa tuon 'puljun' lampaita vapauteen, mutta se susipaimen lammasten vaatteissa karkoitti oitis minut porukasta :)
- Sinua neuvoen
Yakov yrittää siis perustaa Turkuun uuden kirkkokunnan?
Miksi Yakov, et tule toimeen muiden kanssa, niin että menisit mukaan valmiiseen seurakuntaan, joita Turussa on kymmeniä? Luuletko pystyväsi johtajaksi, vaikka sinua ei ole sellaiseen tehtävään valittu?
Menisit johonkin seurakuntaan ja alakaisit toimiavanhimmiston alaisuudessa. Et ole vielä kykenevä muita opettamaan.Älä unta näe! En yritä perustaa mitään kirkkokuntaa tänne! Kaikki kirkkokunnat ovat alhaalta ja menevät samaan osoitteeseen.
Mitä tulee apostolisiin paikallisseurakuntiin, niin niitä voidaan perustaa vain Pyhän Hengen johdossa ja Herra Yeshuan antamin valtuuksin. Jos Hän niin mua johdattaa, niin pyrin olemana kuuliainen silloinkin!
Olen asunut täällä Turussa jo yli 21 vuotta, mutta en ole sinä aikana löytänyt täältä ainuttakaan sellaista paikallisseurakuntaa, joka täyttäisi opillisesti apostolisen seurakunnan kriteerit edes pääpiirteittäin. Jos olisin löytänyt edes yhden sellaisen, niin olisin oitis liittynyt siihen!- yäk oh.
Yakov kirjoitti:
Älä unta näe! En yritä perustaa mitään kirkkokuntaa tänne! Kaikki kirkkokunnat ovat alhaalta ja menevät samaan osoitteeseen.
Mitä tulee apostolisiin paikallisseurakuntiin, niin niitä voidaan perustaa vain Pyhän Hengen johdossa ja Herra Yeshuan antamin valtuuksin. Jos Hän niin mua johdattaa, niin pyrin olemana kuuliainen silloinkin!
Olen asunut täällä Turussa jo yli 21 vuotta, mutta en ole sinä aikana löytänyt täältä ainuttakaan sellaista paikallisseurakuntaa, joka täyttäisi opillisesti apostolisen seurakunnan kriteerit edes pääpiirteittäin. Jos olisin löytänyt edes yhden sellaisen, niin olisin oitis liittynyt siihen!Apostolien Teoissa kuvattu ensimmäinen seurakunta Jerusalemissakin olisi ollut sinulle varmasti liian köykäinen ja leväperäisesti toimiva paikka.
- Yakov ei-kirj.
yäk oh. kirjoitti:
Apostolien Teoissa kuvattu ensimmäinen seurakunta Jerusalemissakin olisi ollut sinulle varmasti liian köykäinen ja leväperäisesti toimiva paikka.
Väärin.
Hmmm.... Mihinkäs "kaiken sallivaan" lahkoon sinä nykyään kuulut? - :) ;)
Yakov ei-kirj. kirjoitti:
Väärin.
Hmmm.... Mihinkäs "kaiken sallivaan" lahkoon sinä nykyään kuulut?No sellaiseen, jossa "vältellään lakihenkiset orjuuttavat karikot". Kas sellaiseen, missä kaikki on sallittua, koska ollaan armon alla. Vai eikös sitä ollakaan?
:) ;) kirjoitti:
No sellaiseen, jossa "vältellään lakihenkiset orjuuttavat karikot". Kas sellaiseen, missä kaikki on sallittua, koska ollaan armon alla. Vai eikös sitä ollakaan?
Siis ihan kaikki on sulle sallittua?
Älä nyt kuitenkaan vedä itseäsi narun jatkoksi heikkona hetkenäsi, sillä onhan sekin sulle tuon määritelmäsi mukaan sallittua, vai kuinka?
Hmmm... Voihan olla, että tuo kieltolauseeni "Älä jne." herätti sussa oitis kapinareaktion ja sä alat pohtia, että mistä löytyis sopiva narunpätkä jne...
Ennen kuin teet mitään peruuttamatonta, pohdi seuraavaa:
Muistatkos, miten tuo apostoli Paavalin opetus jatkui?
("Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole minulle hyödyksi!" ja "Kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni hallita!")
Revi siitä itselles sopiva opetus! :)- ei uusia ryhmiä
Yakov kirjoitti:
Älä unta näe! En yritä perustaa mitään kirkkokuntaa tänne! Kaikki kirkkokunnat ovat alhaalta ja menevät samaan osoitteeseen.
Olen asunut täällä Turussa jo yli 21 vuotta, mutta en ole sinä aikana löytänyt täältä ainuttakaan sellaista paikallisseurakuntaa, joka täyttäisi opillisesti apostolisen seurakunnan kriteerit edes pääpiirteittäin. Jos olisin löytänyt edes yhden sellaisen, niin olisin oitis liittynyt siihen!Kirkkokuntavihassasi tulet vihanneeksi myös niihin kuuluvia ihmisiä. Kun sinulta puuttuu ihmisen kohtaamisen rakkaus, myötäkärsiminen, laupeus - sinulta puuttuu kaikki. Oikeasta opista oikeassa olemisen pakossa kiistellessäsi tulet hukanneeksi Kristuksen aarteen.
Ei muuta. ei uusia ryhmiä kirjoitti:
Kirkkokuntavihassasi tulet vihanneeksi myös niihin kuuluvia ihmisiä. Kun sinulta puuttuu ihmisen kohtaamisen rakkaus, myötäkärsiminen, laupeus - sinulta puuttuu kaikki. Oikeasta opista oikeassa olemisen pakossa kiistellessäsi tulet hukanneeksi Kristuksen aarteen.
Ei muuta.Harhaopeista varoittaminen ei tarkoita sitä, että varoittaja vihaisi harhaopin pauloihin joutuneita ihmisiä, vaan päinvastoin! Juuri siksi minä varoita sinuakin, että rakastan sinua lähimmäisenäni!
Kun tiedän suurten kirkkokuntien menneen harhaan jo 100:llä vuosisadalla tapahtuneen kristinopin väärentämisen vuoksi (Didakhen opetuslapseussäädökset), niin olisihan perin rakkaudetonta olla kertomatta siitä sulle ja muille, harhaan johdetuille, vai kuinka?
- Kristitty olen
Minkä vanhimmiston alaisuudessa olet Yakov kasvanut? Vai oletko irtolainen?
Oletko yleensä ollenkaan kristitty?- Yakov ei-kirj.
Minkäs seurakunnan orjuudessa sinä nykyään elää kituuttelet, kun kommenttisikin paljastaa sinun olevan perin tyytymätön elämääsi siellä?
- Ei hän
ole kristitty, hän on proselyyttijuutalainen, joka haluaa sekoittaa lakia armoon. Hänenkaltaisistaan kertoo Galatalaiskirje paljonkin.
- !
Yakoville:
E V V K !!!
Yakov kuuluu siihen ihmistyyppiin, joka kaipaa ihmisiä alleen - siis alamaisikseen!
Kukkona oleminen, vaikka pienenkin lantakasan päällä, tyydyttää häntä. Suurempaan hänellä ei olekaan kapasiteettia.
Varokaa tuollaisia lipeäviä manipulaattoreita!- aivan oikiassa oot
Aamen! Veli todistaa väkevästi.
Sulle !
En sitten olleskaan! Sä olet nyt paholaisen äänitorvena ja se ei tuo rauhaa sydämeesi. Ettet vain olisi ateisti(?), sillä ainakaan mikään apostolinen kristitty sä et ole!
Mä en tahdo tahdottomia robotteja ympärilleni, vaan yhdenvertaisia uskonsiskoja ja veljiä, jotka ovat valmiit kantamaan tasavertaisesti hengellistä ja taloudellista vastuuta, sillä tässä YeHoWan kiroamassa syntiinlangenneessa maailmassa tulee edelleenkin tehdä maallista ja hengellistä työtä aina Herra Yeshuan tulemukseen ja Hänen valittujensa ylösottoon asti, eikä ilmaisia lounaita ole!
- ei näe metsää puilta
Tavarich Yajovi, jos luit oikein, SUOSITTELEN ateismia mutta niille jotka kaipaa jonkin tasoa uskonnollisuutta liberaalisuus on ainoa jossa ei mene tuhannen pillun päreiksi
Herätys kaikki ateistit ja eksyksissä olevat uskikset!
Nyt on aiheena "EU-Pedon tuntomerkit" ja kokous pidetään tänään perjantaina 23.12. klo 18 alkaen Turussa, Asesepänkatu 1 (vain noin 100 m Martin kirkolta koilliseen) Lue lähemmin blogistani:
http://pro-yeshua-team.blogspot.com/- ei liitytä
Ottakaa selvää Yakovin toimeentulosta.
Uskovien joukossa on työtävieroksuvia, jotka oivaltavat uskontobisneksen helpoksi rahasammoksi.
Kerätäänkö Yakoville kolehtia hänen perustamassa seurakunnassa?Olen eläkeläinen. Järjestämäni kokoukset lienevät ainoat täällä Turussa, missä EI koskaan kerätä kolehtia, eikä oteta kahvista/teestä pikkupurtavasta maksua.
Mulla on puhdas sydän ja puhtaat jauhot pussissa!
Onko sulla?- www.poliisi.fi
Yakov on skitsofreenikkojajopoiisintarkkailusaa vihakijoitustensa ja huijauksiensa vuoksi
http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/
- Tietoa ensin
Eikä Yakov voisi vastata itse?
Oletko ansiotyössä?
Oletko eläkkeellä?
Elätkö yhteiskunnan varoilla?
Keräätkö rahaa itsellesi uskovilta? - Kysynpä vaan
Miksi et vastaa? Onko sinulla siinä asiassa jotain salattavaa?
- W.L. Turku
Rauhaa ja siunausta Yakov!
Jeesus on Herramme. Sattumalta huomasin tällaisenkin ketjun.
Kyllä Turussa toimii myös apostolinen seurakunta, jossa ei kerätä kolehtia ja jossa kaikki toimintaan osallistuminen on maksutonta. Jumalan seurakunta on toiminut Turussa ainakin jo 1800 luvulta alkaen. Sen kokouspaikan osoite on Läntinen Pitkäkatu 33. 20100 Turku (Rautatieaseman lähellä).
Seurakunta on perustettu Jerusalemissa, Golgatan ristillä 2000 vuotta sitten. Sieltä tämä on levinnyt kaikkialle maailmaan. Ikävä vaan, että se on lahkoutunut eri nimikylttien alle, joita syntyy yhä lisää...
Kokoukset Turun seurakunnassa
- su 16.00 hengellinen kokous
- ke 14.00 - 18.00 avoimet ovet/keskusteluiltapäivä
- pe 18.00 - 19.00 maanlaajuinen uskossa olevien rukoustunti.
-ehtoollistilaisuus kasteella käyneille joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo 18.00.
Tervetuloa mukaan "oman seurakunnan" tilaisuuksiin. Hebr. 10:25.
weijo.lindroos@pp.inet.fi
http://www.Jeesus-on-Herra.com
_________________________________Seurakunta on Weijo Kristuksen ruumis, joka koostuu kaikista Jeesuksen omista. Se ei ole mitään muuta. Kaikkialle mihin ikinä menenkään, missä on Jeesuksen omia koolla, niin siellä on Kristusruumis koolla, joka on seurakunta, minun seurakuntani.
- Oikea srk.
Sitten tulee valita vanhimmisto ym. seurakuntavirat jokaisella paikkakunnalla.
Lue Efes. 4:11-16.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768