Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

4

1. Ihan uteliaisuuttani jäin lukemaan käytyä keskustelua ja rupesin miettimään omaa ksinäisyyttäni. Tarkoittanen yksinäisyydellä tässä sitä, että olen sinkku eikä minulla ole ystäviä joiden kanssa mennä ja tehdä asioita.

Olen naisena tehnyt havainnon, että oma huono itsetuntoni ajaa etenkin miesväen aika kauas, mutta toki jos baariin menisin niin varmasti joku olisi kiinnostunut ja halukas pääsemään sänkyyn, ihan on ehdottelemassa käyty.

Ehkä on oma valintani, etten liiku paikoissa joissa on paljon seuraa hakevia miehiä, koska luottamukseni miehiin on hieman heiveröinen.

Sen miehen löytäminen onkin taitolaji, joka jaksaa aluksi kuunnella miten näen itseni surkeana, tylsänä ja rumana sekä kestää sen, etten meikkaa tai viihdy kireissä vaatteissa. Olen huomannut, että miehet pitää siitä, että heidän takiaan nainen hieman laittautuu tai pukeutuu seksikkäästi, mutta mites sitten ne naiset, jotka haluavat miellyttää miestä enemmän sisäisten kuin ulkoisten olettamusten perusteella?

Meitä naisia kuin miehiäkin on niin moneen eri lähtöön ja jokaisella on omat mielipiteensä ja mieltymyksensä asioista, se mikä yhtä miellyttää ärsyttää toista.