Miksi on niin perhanan pieni eläke, en voi ostaa edes päivittäistä purilaista
pieni eläke
10
363
Vastaukset
- injoolöö
olen samaa mieltä, purilaisisa tänne!
- 634466543
Purilainen maksaa 1€.
- silja vastaa
no kun minulla on gluteeniton ruokavalio, ei kyllä saa purilaista gluteenittomana eurolla hyvä ihminen, puhumattakaan päivittäisistä pullista, 7e per paketti, kauhiata tämä kiskominen
- Halvemmat valinnat
Kyllä ne gluteenittomat hampurilaiset on ihan saman hintaisia siellä McDonald'sissa.... Pitää vaan pyytää gluteeniton sämpylä. Pullat voi leipoa itse. Vehnäjauhot 2 kg maksaa jonkun euron, kuivahiiva 4 pss alle euron, sokeri 1 kg alle euron, margariinikin on halpaa ja samoin maito... Noista tekeekin sitten monta kiloa pullaa.
- silja vastailee
no kun en voi käyttää vehnäjauhoja, mistähän löytäisi gluteenittomia reseptejä? mutta kiitos vinkistä, olen kuullutkin tuosta donaldsista joskus, sitä voisi tosiaan kokeilla... ja pullia samoin pitäisi sitten varmaan perunajauhoista tehdä, en vaan löydä mistään reseptiä...
- Gluteenitonta
Gluteenittomistakin jauhoista voi tehdä pullaa. Niitä löytyy ihan tavallisesta kaupasta. :)
Pullaresepti esimerkiksi täällä: http://yle.fi/alueet/keski-pohjanmaa/kokki/2009/08/gluteeniton_pulla_955884.html
Perunajauhot ovat käytännössä pelkkää tärkkelystä. Siitä ei varmaan kovin hyvää taikinaa saa. - silja taas
voi! kiitos kauhiasti! olette iuhania ihmisiä, pitääkin heti kokeilla tuota reseptiä...
Olen sosiaalialan opiskelija ja tehtävänäni on toteuttaa projektia, jossa kartoitetaan eläkkeellejäävien tai juuri jääneiden toimeentuloa. Toivoisin, että sinä vastaajana ilmoittaisit ikäsi ja sukupuolesi, koska se olisi projektin kannalta tärkeää. Muita henkilökohtaisia tietoja ei tarvita, jos ikä ja sukupuolen ilmoittaminen on este vastaamiselle jätä henkilökohtaiset asiat huomiotta ja vastaa silti. Minkälaisia kokemuksi sinulla on/oli eläkkeelle jäämisestä ja siihen liittyvästä tulotason muutoksesta? Olitko osannut varautua muutokseen? Vai vaikuttiko eläkkeelle jääminen mitenkään tulotasoosi? Olisko yhteiskunnan pitänyt tukea siirtymää paremmin? Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja anonyymisti.
- -
Miksi ei?
Ei kai valtionjohto halua mitään turhia maksella. Ei heitä kiinnosta se kuinka paljon tavallinen kaduntallaaja saa eläkettä. He johtavat kansaa ja riittää että kansa pitää päänsä kiinni ja kuolevat nuorina jotta ei tarvitse maksaa eläkkeitä. - vielä yksi maksaja
Pienestä palkasta ja/tai lyhyestä työssäoloajasta tulee aina pieni eläke. Erityisen pieni se on, jos on pieni palkka ja vähäinen työhistoria.
Työeläkevakuutusmaksujakin kun on maksettu niin vähän em tapauksissa.
Miten sen pitäisi olla, kun eläkkeestä puhutaan?
Joku aina maksaa... Ja varsinkin kun kyse on vakuutuksesta (kuten työeläke), niin maksajina ovat kaikki työssäkäyvät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104