Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vigilance
profiilit
vigilance
vigilance
Vapaa kuvaus
Aloituksia
36
Kommenttia
182
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin tai sitten se on jonkin mallin kuva....
http://www.youtube.com/watch?v=hY-vXcmpZIw
Värikuva, josta serkkupoika otti leimoja pois kun oli kuvan päällä osittain. Joo, onhan se nyt mustavalkoinen, laitan jossain vaiheessa hymyllä kuvan.
Serpico? Jaahas, en tunne. Olin täällä talvella nimimerkillä kunnian mies, jos haluat tunnistella kuka olen.
14.08.2012 18:34
Jeesus tulee hakemaan omansa ja asiat ovat hyvin sen jälkeen, its a final countdown........the final countdown.....ooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooo
titititititidiiiiiitititidiiii diiiidi diiidiidiiiiiii ddiidididiiiiiiiiiiii
14.08.2012 18:24
Olen ollut. Tosin en sitä silloin tajunnut ja en oikein nytkään, mutta isän täti oli lepäämässä kun kgb:n miehet koittivat salakuunnella.
Mikähän isän täti on mulle? Hän kuoli sydänkohtaukseen, ilmeisesti ei saanut rauhaa kgb:n urkkijoilta.
Olisiko ollut sittenkin avo-osasto. Olipa mikä oli niin tylsää siellä oli, mutta silti kiinnostavaa. Oudonoloisia ihmisiä ja outoja huutoja kuului.
14.08.2012 18:08
Ällikällä olen lyöty. Biisit kuulostaa ihan erilaisilta nyt.
Kiitos.
14.08.2012 18:02
Piti olla vastauksena kirkko kuulolla palstalle. Jaahas, bassot taitaa liian lujaa paukkuu.
14.08.2012 17:39
http://www.youtube.com/watch?v=YZTVyzMFqxc
Suljettu osasto, hei täältä tullaan!
14.08.2012 17:26
"Olen 30plus neitsyt ja olisin utelias tietämään, että onko minulla mitään toivoa saada ketään?"
Onhan sulla. Toivoa on aina olemassa. Aivan upeaa, että neitsyytesi olet säilyttänyt.
14.08.2012 17:24
"Onko homojen oikeudet kunnossa Suomessa?"
Hänenlaisensa ei lyö laimin liikeasioita. Hän siis kyllä pitää yhteyttä "työntekijöihinsä".
Ei vain kohahduta puhuttaa heitä. Puhuttaa, ei vain kohahduta. Helsinki on vain yksi etappi, matkansa jatkuu ja seuraavan siirron suunnittelu saatujen palautetietojen nojalla jää hautumaan.
Kyllä hänkin lieron löytää vaikka siihen menisi 10 vuotta.
14.08.2012 14:18
Jaa, kiitos tosiaan taivasmatkalainen!
Myrskyläntielle menen ja käytyäni siellä raportoin asiasta. Ensi sunnuntaina on tosiaan muuta menoa, mutta onhan tässä syksyä edessä, vai kuinka.
Minulla ei ole kokemusta tuhman palvojista, mutta kokemusta on henkimaailman vaivassa olevasta puolesta. Ei ollut yhtään sellainen olo, etten olisi aikanani kelvannut joukon jatkoksi vaivassa olevaksi sieluksi helvethiin. Kohtelu varmaan muuttuu tilan vaihtuessa toiseen, ruumiista sieluksi.
14.08.2012 13:57
Tämä sai mut naurmaan. Kun nopeasti kirjoittaa niin tulos on välillä riemastuttavaa, eikös.
Ainoa paikka elämässäni, jossa radiota olen kuunnellut viimeisten vuosien aikana on ollut auto. Kyllä, mukavaa päivänjatkoa.
Nyt pitää etsiä ketju, jossa oli se jokin juttu kommentoitavana.
14.08.2012 13:51
Linkki videoon
http://www.youtube.com/watch?v=kCUK4JqRoT0&feature=related
14.08.2012 13:43
Niin ja on ilonaihe. Alussa hieman kismitti kun ei enää oikein voinut puuhailla kuten oli ennen puuhaillut. Kasvua on tapahtunut synnistä pois sellaisella määrällä, etten siihen uskonut alkutaipaleelle käydessäni inhimillisesti mahdollistakaan. Jumala osoittanut sen luulon päivittäin erheelliseksi.
14.08.2012 13:38
Kyllä.
14.08.2012 13:35
En ole miehimys.
14.08.2012 13:34
Voisivat olla VT ja UT. Palaan asiaan, jos joku veli tai sisko haluaa minun avauttavan symbolitasolla asiaa. Teoreettinen näkemykseni siitä, jos mainitut kaksi henkilöä, eivät olisikaan ihmisiä vaan VT ja UT.
Ihan vain pyörittelyä olisi tarjolla asiasta, jota olen tuuminut jossain vaiheessa elontietäni, ei niin kauan aikaa sitten.
Aaah, sallitteko jos laitan musiikkilinkin? Tuli mieleen eräs asia tuosta mikä jyllersi englantilaittain mieleni taustasyventeessä.
Ps. Eräs henkilö laittoi minulle radiodei linkin ja olen siitä linkistä ikihyvilläni, kiitokset sinulle! Radio netissä! Autoni sterot ovat lukitustilassa ja en ole lähes vuoteen kuunnellut autossa ( ainoa paikka elämässäni ) hiljaisuus on kyllä mahtavaa sekin ja maisemat Suomessa, halleluja, eikö totta ystävät? Halleluja!
14.08.2012 13:16
Kun koulukiusaajat ovat pahantahtoisena enemmistönä jossakin osassa suurta hiekkalaatikkoa, terroristeista tulee vapaustaistelijoita ja uhreista tulee syyllisiä. Kurin nurinen logiikka on sellainen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/PLO
Israel on toistuvasti erit. muslimien eettisen tarkastelun alla, eikä se tasapuolista. Israel elisi mielellään ilman verisiä yhteenottoja muslimien kanssa, mutta iholle pyrkivät verta vuodattamaan.
Antisemitismi uudessa ja petollisessa muodossa. Se, mitä me huomaamme kv yht ja useissa allah uskonnollisissa piireissä, on jatkuvaa ja lähes psykoottista pakkomielteisyydessään Israeliin valtioon kohdistuvaa kritiikkiä ja yksipuolista syytösvyöryä, josta jätetään pois se, joka tilanteisiin johti. Nämä teot Jumalan erityissuojeluksessa olevaa kansaa kohtaan hyökyvät koko hiekkalaatikon yli tuttuna juutalaisvihan syntinä, joka on kääritty uuteen poliittisesti korrektiin kiiltävän koraaniseen käärepaperiin, mutta vaikka paketista on saatu siisti niin sisällä on epämiellyttäviä totuudenvastaisia asioita. Siksi paketti pysyy suljettuna. Kuka lie sen paketin aikanaan avaa ja sanoo ääni jylisten: " Tätäkö te kutsutte totuudeksi? "
Jumala on Israelin tukena. Jumala siunatkoon Israelia
14.08.2012 09:19
Asia selvä.
12.08.2012 17:39
Jeesus on pääni.
12.08.2012 17:39
Olin kiinni toisenlaisessa toiminnassa, missä tämä vanhoillislestadiolaisten keskittymä mahtanee olla? Voihan sitä käydä kuulostelemassa ja jututtamassa, mikä on homman henkenä. Vastaus oliis mkiva saada vaikkei tälle viikonlopulle osukaan, mutta ensi sunnuntain läheisyys hipoo jo keltaisen kauluspaitani hihaa.
Sinne vain eli minne? Ensi sunnuntaina menen sinne klo 16 jos on osoite tiedossa.
12.08.2012 17:38
Asia tuli selväksi. Halusit, että kirjoittaisin kieliopillisesti väärin, jaahas, voinhan mä niinkin sitten kirjoitella. Yritän tehdä parhaani asian suhteen. Informaatio vähene, mutta välittömyyden ja ymmärrettävyyden kokemuksellisuudeen tunne lisääntyy? Sehän se homman nimi on.
Historian muistijäljistä saatan toisinaan silti kirjoitella ja niiden voimakkaista muistuttavista ravistuksista.
Oli muuten ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa tuollainen viestikontakti mulle profiilipuolella. Kiitos siitä.
12.08.2012 13:24
7 / 10