Heistä kerrotaan ilmestyskirjassa. Kerro näkemyksesi, jokainen vihje tutkitaan, kiitos.
Mitä arvelet, keitä ovat kaksi säkkipukuista todistajaa?
11
83
Vastaukset
jahas jaahas sanoi :
Heistä kerrotaan ilmestyskirjassa. Kerro näkemyksesi, jokainen vihje tutkitaan, kiitos.
________
Tuossa on lähtökohta :
Ilmestyskirja
11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
Sitten kun Elia ja Eenok kuulevat, että häpeämätön on paljastanut itsensä pyhässä paikassa, he tulevat alas ja taistelevat hänen kanssaan sanoen: "Etkö ole häpeissäsi, kun liität itsesi pyhiin, vaikka olet aina ollut etäinen. Sinä olet ollut vihamielinen niille, jotka kuuluvat taivaaseen. Sinä olet toiminut maahan kuuluvia vastaan. Sinä olet ollut vihamielinen valtaistuimille, sinä olet toiminut enkeleitä vastaan. Sinä olet aina muukalainen. Sinä olet pudonnut taivaalta kuin aamutähdet. Sinut muutettiin ja heimosi tuli sinulle pimeäksi. Mutta sinä et häpeä, kun seisot lujasti Jumalaa vastaan. Sinä olet paholainen."
Häpeämätön kuulee ja suuttuu. Hän taistelee heidän kanssaan suuren kaupungin torilla. Häneltä menee seitsemän päivää heidän kanssaan taistelemiseen. Ja heiltä menee kolme ja puoli päivää torilla kuolleina kaiken kansan nähdessä heidät. Mutta neljäntenä päivänä he nousevat ja haukkuvat häntä sanoen: "Oi häpeämätön, oi laittomuuden poika. Etkö häpeä itseäsi, sillä sinä johdat harhaan Jumalan kansaa, jonka puolesta sinä et kärsinyt? Etkö tiedä, että me elämme Herrassa?" Kun nämä sanat puhutaan, he hallitsevat häntä sanoen: "Lisäksi me alennamme lihan hengen puolesta ja me tapamme sinut, sillä sinä et kykene puhumaan tuona päivänä, koska me olemme ikuisesti vahvoja Herrassa. Mutta sinä olet ikuisesti vihamielinen Jumalalle." Häpeämätön kuulee ja hän suuttuu ja taistelee heidän kanssaan, ja koko kaupunki ympäröi heitä. Tuona päivänä he huutavat ylös taivaaseen, kun he loistavat, kaiken kansan ja koko maailman nähdessä heidät.
Laittomuuden poika ei voita heitä.- kaksi todistajaa
Ehkäpä nämä ovat oikeita henkilöitä, koska he eivä aikanaan kokeneet normaalia kuolemaa, koska heidät vaan otettiin suoraan ylös taivaaseen., Elia tulisilla vaunuilla ja Eenokista sanotaan, että häntä ei enää ollut koska Jumala oli ttanut hänet pois.
Voisivat olla VT ja UT. Palaan asiaan, jos joku veli tai sisko haluaa minun avauttavan symbolitasolla asiaa. Teoreettinen näkemykseni siitä, jos mainitut kaksi henkilöä, eivät olisikaan ihmisiä vaan VT ja UT.
Ihan vain pyörittelyä olisi tarjolla asiasta, jota olen tuuminut jossain vaiheessa elontietäni, ei niin kauan aikaa sitten.
Aaah, sallitteko jos laitan musiikkilinkin? Tuli mieleen eräs asia tuosta mikä jyllersi englantilaittain mieleni taustasyventeessä.
Ps. Eräs henkilö laittoi minulle radiodei linkin ja olen siitä linkistä ikihyvilläni, kiitokset sinulle! Radio netissä! Autoni sterot ovat lukitustilassa ja en ole lähes vuoteen kuunnellut autossa ( ainoa paikka elämässäni ) hiljaisuus on kyllä mahtavaa sekin ja maisemat Suomessa, halleluja, eikö totta ystävät? Halleluja!- Mies joka kaipaa
Laita linkki, älä ole turhan kohtelias ellet sitten kaipaa kontaktia, sua hieman keskustelutasolla kartellaan?
Siihen oin syynsä, laske hieman suojaustasi, ei me purra. Tiedän jo, että olet herkkä ja muutenkin mukava. Olen puolellasi ja me elämme ikuisesti, uskomme tuo meidät yhteen Taivaassa. Mikähän sussa on kun mietin sua usein vaikket olisi täällä aktiivisena?
Allright?
Himot kiertää, en sitä kiellä. Haluaisin sut lähelleni. Mulla on reikä, josta uusi elämä syntyy. Ilman spermaa en sieltä elämää saa syntymään. Halauan ikuisesti rinnallesi, mikä se keino lieneekään niin haluaisin sen tietää. Tämä sai mut naurmaan. Kun nopeasti kirjoittaa niin tulos on välillä riemastuttavaa, eikös.
Ainoa paikka elämässäni, jossa radiota olen kuunnellut viimeisten vuosien aikana on ollut auto. Kyllä, mukavaa päivänjatkoa.
Nyt pitää etsiä ketju, jossa oli se jokin juttu kommentoitavana.
- ...
Säkkipukuisista todistajista minä olen toinen. Olen oikein ylpeä tästä puvustani.
- Tässä todistajat
Jumala on 9.8.2012 kirjeessään profeetan kautta kertonut, ketä nämä säkkipukuiset todistajat ovat. Ne ovat aviopari, mies ja nainen. He eivät ole mikään julkisuudesta tunnettu pari. Nainen saarnaa rakkaudesta ja mies on Jumalan käsikassara, kun Jumala rankaisee maapalloa:
"..My Two Witnesses are in Jerusalem readying themselves for their time. Dear ones, it is NOT who you expect or think…what you have been told by theologians, rabbis, teachers and preachers who have said who they are…for My dears, they are NOT TWO MEN—they are man and wife. I began with a man and wife, and I shall end with a man and wife.
They are sent by ME, trained by ME for exactly seven years behind the scenes. They are not known, and have been hidden and prepared for many years in My Heavenlies and on earth. My Two Witnesses shall come forth soon as My two olive trees, My two menorahs, My two friends and servants. One, My daughter, shall be My Mercy, Grace and Love… and the other, My son, shall be My Justice, Judgment and Wrath! Yes, and the Lawless One shall be on the scene in Jerusalem, too—to mark his timeline....
.. For the Last Great Harvest is plenty, and you, My Bride, are few…just a remnant, but GLORIOUS THIS SHALL BE! GLORIOUS! Read the book of Revelation 11 and 12 coming to pass. Some prophecies even began last year as harbingers: The Woman clothed with the Sun and the Moon under her feet and upon her head a crown of twelve stars, and many other prophecies as well. Seek ME in the secret place, and I shall show you how prophecy is being NOW fulfilled...
..THE GLORY SHALL COME DOWN UPON YOU! FIRST MY TWO WITNESSES, THEN UPON THE 144,000, THEN THE REST OF THE REMNANT, MY BRIDE! There are end time ministering spirits of Heaven—one being Elijah—but many, many other spiritual mentors as well WHO WILL ASSIST IN THIS END TIME, GLORIOUS MOVE. Their mighty spirits that are Mine shall come upon you, and you WILL BE CHANGED, TRANSFORMED,TRANSFIGURED AND GLORIFIED, MY SWEET ONES! ..
WE ARE ONE MINUTE TO MIDNIGHT, MY LOVES.
Shalom~ I love you and bless you.
~Your Abba, Father YHVH, GOD.
Precious ones…”THIS IS MY LAST CALL.”
Please read and meditate: Deut. 31; Num. 30; Lev. 23; Chron. 7:14; Joel 2; Isaiah 9; 10, 11, 12, 13, 14, 66; Gen. 6; Ez. 2, 3, 7, 8, 9; Dan. 2; Zech. 11, 12, 13, 14; Ps. 3, 78, 97, 99; S. of S. 6, 7; Matt. 24; I Cor. 15; Jer. 31; Acts 17; Hos. 4:6; Rev. 6, 7, 11, 12…THANK YOU."
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_162
PS: Ilm. 12:1: Nainen vaatetettuna auringolla ja kuu jalkojen alla on 16.10.2012. Silloin aurinko on neitsyen keskivartalossa ja kuu jalkojen alla. Neitsyen tähtikuvio piirtyy taivaalle myös kruunun näköisenä. Ja neitsyen jalkojen välissä on silloin myös saturnus synnytyskanavan edessä (edustaa lohikäärmettä). - Tasapäisinä
Salaisuus paljastettuna: he ovat ehkäpä Mäkinen ja Kantola, tai sitten Urpilainen ja Askola.
- ...
Minulla on sellainen mukava perunasäkki päällä. Vähän se on kylmä.
- Pakosallako ovat?
Säkkipukuisten todistajien tarkemmat tuntomerkit on löydettävissä. On ehkä parempi, ettei heitä tunnistettaisi vielä tässä vaiheessa. Mutta eiköhän tämä tunnistautuminen tapahdu aikanaan Raamatun järjestyksen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039