kanarianmies.fi

Aloituksia
19
Kommenttia
20
Naisia kanarialle
tulkaa inglesiin ens kuussa ( maalis) apilan lihatiskin tuntumaan hengailee , sieltä täitä bongailen2101naisii rannalle
naiset tulkaa kävelee ens kuussa puolenvälintienoilla (marraskuu) ingles/maspalomas rantahietikolle majakalle päin sie2243tervehdys naiset
kohta nähdää inglesissä - tulkaa vaa reilusti juttusille naiset, apilan tiskin äärellä, fox issa, ässässä, karhussa l3403naisia kanarialle
tulkaa inglesii apilan lihatiskin tuntumaan hengailemaan, sieltä teitä bongailen21396- 1124
- 1239
parturi sadamarketissa aukioloaika ?
mihin aikaa sadamarketin parturi aukee nyt helmikuussa, se on sadamarketin katutasossa tietääks kukaa mihin aikaa se auk2219- 0170
tapaamispaikkoja inglesissä
Voitasko alkaa ottaa käytäntö, että seuraa etsivät tapaavat vaikka klo 20.30 apilaniityssä baaritiskien luona,,,,ei tuli3224tehdääks treffejä
Naiset , ehdotan että tulsille apilan baariin. Olis kivaa jutustella -alkuiltasin oon siel, vk 46 ja myös vähä sitä enne0108tehdääks treffejä
Naiset , ehdotan että tulsille apilan baariin. Olis kivaa jutustella -alkuiltasin oon siel, vk 46 ja myös vähä sitä e077marraskuussa naisia kanarialle
tulkaa kokeneen kanariankulkijan seuraan, pankaa mailia käyttäjätunnukseen (inglesiin meen)0109langaton netti kanarialla
voiko kannettavaan tietokoneeseen ostaa suomesta prepaid tikun joka toimii kanarialla, tai toimiiko suomalainen normaali5120naisia inglesiin vk 11 ja 12 löytyykö ?
vahempi mies haluis lomakaveriks kypsiä naisia pankaa postia käyttäjätunnukseen15233eilen upee ilta foxissa
Terja Lunnas esiintyi ja Seppo ja Otto lauloivat parhaitaan. Oli iha tupaten taynna. Naiset tyylikkaasti pukeutuneet. Ki10341Tiffanyn tilanne ?
Mitähä paikalle nyt kuuluu. Se ollu aikoinaan mukava intiimi ja suosittu illanviettopaikka. Toivottavasti toiminta jatku18548don Luis ille
pysytäähän asiassa tää arvokas keskustelufoorumi kokeei nflaation, jos suntapasii juttuja tääl puidaan, toivon,että ota4198naiskaverita inglesiin maaliskuussa
Olen sporttinen kokennut mies ois mukavaa saada seuraa naisista siellä oon siel ihan yksin tässä vaa tutkailen olisko k0109inglesiin marraskuussa naisia
Olen ikämis, meen marraskuun lopulla inglesiin, siellä kuntoilen paljon. Illalla tanssin suomi paikoissa Varaisin jo n1158