Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sakari.s
profiilit
sakari.s
sakari.s
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
113
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lisäyksenä vielä, en pidä mitään tekoripsi, botox-huuli, rintaimplantti ja tekoripsi neitejä viehättävinä. Ihan tavallinen luonnonkaunis tyttö kelpaa, joka ei ole ehostanut itseään keinotekoisesti! pukeutuu tilanteen mukaan ja pitää huolta itsestään..
16.04.2013 18:35
Mutta eikös se ole naisten itsensä vika? Enkai voi ottaa jossain ilmossa kaikkea puolia huomioon, kaikkienhan pitää itse vähän ajatella ja heittäytyä, vai? jos sanoo viehättävä, mistä tulee tuntemus etten minä ole? toiset tykkää muhkummasta, vai miten se siinä mainoksessa meni;) olen varma että kaikki naiset ovat jonkun mielestä viehättäviä, tämä on sellaista itseohjautuvaa toimintaa. loppuun todetaan, että ei ole rumia naisia olemassakaan. On vain kauniita ja vähemmän kauniita:)
16.04.2013 18:01
Jos näin todella on "naapurilähiö", poistun kohteliaasti takavasemmalle ja jätän asian siihen. NOT! näistä viesteistä paistaa läpi kateus ja vihamielisyys, en lopeta ennen kuin saan asiaan jotain konkreettista tietoa. tehän voitte olla jotain angsteilevia teinejä kirjoittelemassa puuta heinää..
16.04.2013 17:32
Valitettavasti se on helppo täällä virtuaalimaailmassa huudella nimettömänä ja kasvottomana, eritoten tehdä mielentilatutkimus kun ei ole henkilöä koskaan tavannutkaan. Toisaalta tämän ymmärtää kun on kyse Rovaniemeläisestä mentaliteetista( onneksi tähänkin poikkeuksia löytyy)
MITÄ ITSE TEKISITTE, JOS HALUAISITTE ENTUUDESTAAN TUNTEMATTOMAN NEIDON PAIKALLISTAA, EIKÄ TEILLÄ OLISI MITÄÄN ENNAKKOTIETOJA KYSEISESTÄ HENKILÖSTÄ!!??
16.04.2013 15:35
En halua hankaloittaa työtäni!! miten se hankaloittaa työtäsi? olen itse n. 3000 hengen työpaikassa ja ei yhtään pelota/hankaloita työni tekoa. Jos joku kysyy tai mainitsee asiasta, vastaan: Joo on mulla siellä ilmoitus, kun en muuten ehdi hakemaan seuraa ja baareissa ei kiinnosta käydä! Näin helppoa se on, tuo on ennakkoluuloa vaan, jos olet koulussa töissä ja pelkäät että oppilaat kiusaa niin kertoo enemmän sinun huonosta itsetunnosta jos ei tuollaista asiaa pysty nuorten kanssa puimaan.
15.04.2013 23:53
Siis joo, ei tarvitse olla mikään stockmannin hajuvesi osaston leidi tai venakko koko ajan.
15.04.2013 20:53
Kylläpä PekkaPanoMies jutun taas keksi, voi herranen aika mitä kielenkäyttöä.
15.04.2013 19:13
Ulkonäkö ei ole ominaisuus joka vetoaa naisiin? Aika päinvastaisia kokemuksia on kyllä ollut.
Kannattaa laajentaa haku aluetta? Enkö aikaisemmin jo ilmoittanut, että se on laaja? Eipä vastauksia tule, jos ei olla samalta paikkakunnalta.
Kannattaisi liikkua avoimin mielin? Olen kyllä ihan tuloihin ja sosiaaliseen statukseen katsomatta yrittänyt tutustua ihmisiin.
Profiilissa olevat tiedot ja toiveet ovat mielestäni aina suuntaa antavia, kuin mitään Ehdottomia vaatimuksia! näin ainakin itsellä on, yleensä vastakkaiselta sukupuolella ne tuntuvat olevan ehdottomia esim. tulot, pituus, paino, paikkakunta tai erityisesti KOULUTUS!
15.04.2013 17:23
The _Rat, enkö kyseisen asian jo ilmaissut? Oman työn osuuden suhteessa teetettyyn työhön. Omaa työtä ei voi tuossa laskea, jos ammattitaitoa löytyy. Vielähän tuossa jää aika iso hintaero, vaikka palkkaakin kirvesmiehen töihin jolle maksaisi tuon 60K!? 170-200K on mielestäni vielä aika kaukana noista laskureista tai myynnissä olevista kohteista. Hintojen pitäisi laskea rajusti, että oltaisiin realistisella tasolla hinta/laatusuhteessa, mielestäni vältyttäisiin lisäksi vielä monelta turhalta käräjä reissulta.
15.04.2013 12:43
9+9, kirjoittamasi on totta, jos asuisin paikkakunnalla, jossa on suhteellisen paljon sinkkunaisia mahdollisuuteni parantuisivat huomattavasti. Valitettavasti näin ei ole, koska työpaikkani sijaitsee pienessä kaupungissa, jossa ei ole paljoa tarjokkaita ja toisekseen itse pidän kyllä laajaa haku aluetta n. 100 km sädettä.
Aika monesti vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät lähde edes tutustumaan, vaikka itse siihen järjestäisi mahdollisuuden ja olisi valmis sitten oikean löytyessä vaihtamaan työpaikkaa ja asuinkuntaa.
15.04.2013 12:31
rubus 1981:lle vastauksia
(a) lyhyen ajan sisään n. 500 profiili vierailijaa ympäri suomen.
(b) Tulotaso on hyvä, ei minua kenenkään tarvitse elättää, talous kunnossa ja maksuhäiriöitä ei ole.
(c) sama kuin vastaus kohdassa (a).
(d) Viehättävä ja naisellinen= ei poikamainen, ei miehisessä ammatissa, vaikka nyt hitsarina, nää nyt on suuntaa antavia. Pukeutuu naisellisesti.
Todellakin aina laitan itse viestiä luettuani profiilin ja vastaan yleensä siihen liittyen, ehkä vika sitten on ulosannissa.
15.04.2013 12:24
Miehesi kuulostaa pelurilta ja itsekkyyden huipulta, joka on suhteen alussa yksin jäämisen pelossa lirkutellut sinulle mitä haluat kuulla ja pelannut sitten omaa peliään.
14.04.2013 21:16
Lisäksi vielä, on todella kaunis ja sopusuhtainen nainen. Minun mielestä paljon paremman näköinen kuin yksikään Suomen julkkis neidoista. Luonteestakin olen aika vakuuttunut, ihana sydämmellinen ihminen.
14.04.2013 20:58
Et kai sinä mikään elefanttinainen ole sentään? en ole koskaan niin rumaa ihmistä tavannut ettenkö olisi pystynyt hänen kanssaan keskustelemaan tai häntä sietämään..
14.04.2013 20:44
mmm18, voisitko olla niin ystävällinen ihminen, että laittaisit neidistä lisätietoja: Siis onko sellainen hartioille ylettyvä raidoitettu hiustyyli? n. 165-175cm pitkä? luonnonkauniit kasvot ja yleensä ilman meikkiä tai hennosti huulikiiltoa?
14.04.2013 19:40
Jos nuo oman työn laskee vieraaksi työvoimaksi, säästö on 60000 eur +- 5000 eur tai vastaavasti lisää tuohon hintaan.
14.04.2013 19:03
Niin, siinäpä se iso mutta JOS LUKEE palstaa, en usko neidin olevan perheellinen. Voi olla ettei muuten vaan kiinnosta, sen takia vähän heitin verkkoja veteen;)
14.04.2013 18:04
ei täällä näkojään saa mitään asiallisia vastauksia kysymyksiin, huoh..
14.04.2013 17:27
laittakaa joku nyt infoa kyseisestä neidosta, varmasti joku lukeneista tuntee neidin.
14.04.2013 15:43
Eipä ole alkoholiongelmaa ja hulibumpassa en ole käynyt koskaan. ihan normaalisti olen koittanut tutustua ihmisiin harrastuksissa ja opiskeluympäristössä.
14.04.2013 15:42
4 / 6