Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ju72su
profiilit
ju72su
ju72su
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mene ihmeessä paikan päälle katsomaan jos noin helkutisti kiinnostaa.
10.07.2007 17:27
Taitaa olla jotakin sisäpiirisäpinää...
27.06.2006 11:22
Sammattihan on aivan loistava paikka, vajaan tunnin ajomatka Vantaalta. Ajelen mökille saunomaan ja nauttimaan luonnonrauhasta useamman kerran viikossa. Sammatin S-marketissa on upeita tyttöjä töissä, siellä asioi oikein mielellään!! Eilen viimeksi ajelin töiden jälkeen mökille ja tylsää oli lähteä puoliltapäivin kaupunkiin...vaan pian taas takaisin!
09.06.2006 17:11
Maurillahan on olemassa oma nimikkoseurakin, kait suurimpia kirjailijoiden nimikkoseuroja. Jostakin luin, että ovat mm rakentaneet Hattulaan pysyvän Mauri-näyttelyn missä on kirjailijan työhuoneen alkuperäistavaroita ja muuta Mauri -kamaa.
04.11.2005 16:42
Pirjo Rissasen romaania "Onnen Tyttäret" ja sen jatko-osaa "Askelten taito".
26.01.2005 12:25
Niin siis, Teemu Hiltunen toimi Lahden kaupunginjohtajana 70-luvulla ja oli kaupunkilaisten arvostama "isä-hahmo" johon luotettiin ja jota kunnioitettiin. Hiltusen jälkeen on Lahdessa aina kaupunginjohtajan paikka ollut tuulinen ja työ kuin kyisen pellon kyntämistä. Oikeisto ja vasemmisto ovat nokitelleet toisiaan eikä työrauhaa kaupunginjohtajalla ole ollut. Kokoomuslainen kaupunginjohtaja Seppo Välisalo oli demareille kuin punainen vaate, mutta kun hänen seuraajakseen valittiin demari Kari Salmi ei hänkään saanut olla rauhassa, jopa oman puolueen edustajat olivat kaivamassa mattoa jalkojen alta. Tuolloin kaupunginjohtajavalinnan aikana käytiin täysin asiaankuulumatonta keskustelua lehtien palstoilla muun muassa ehdokkaiden siviilisäädystä (Salmi oli hiljattain eronnut puolisostaan, pohdittiin miten siviilisääty vaikuttaa kaupunginjohtajan työhön ym. Eli summa summarum; ei taida löytyä maastamme henkilöä joka täyttäisi Lahden asukkaiden vaatimustason.
26.01.2005 11:37
Lahdessa ei yhdelläkään kaupunginjohtajalla ole ollut helppoa Teemu Hiltusen jälkeen. Tuntuu että kaupunkilaisilla on etukäteisasenne "olkoon kaupunginjohtaja kuka hyvänsä niin hyvä se ei ole". Kuitenkin esim. Pipattia arvostetaan kaupungin ulkopuolella laajasti ja edeltäjänsä Kari Salmi jota kaupunkilaiset yhä vieläkin jaksavat parjata on noussut valtakunnantasolla arvostetuksi valtiosihteeriksi. Saisipa Ulla Juurola nyt uutena valtuuston puheenjohtajana kytkettyä luottamusmiesjohdosta pois "minä itse aina oikeassa" -asenteen.
Työrauha kaupunginjohtajalle joka asiansa kyllä osaa!
25.01.2005 14:05
Osuitpa naulaan kantaan viestissäsi. Oikein mukavaa alkanutta vuotta 2005!
06.01.2005 16:09
Haltin häät on levyttänyt vuonna 1978 Hannele Suominen, paremmin tunnettu taiteilijanimellä Taiska. On muuten kaunis kappale!! Mukavaa pian alkavaa vuotta 2005 sinulle.
29.12.2004 16:09
Kyllä, Mauri Sariolan rikostarkastaja Olavi Susikoski ansaitsisi ehdottomasti tv-sarjan!
28.12.2004 14:43
Olen todella pahoillani tilanteesta mihin olet joutunut. Omasta avioerostani tulee nyt jouluna kuluneeksi kuusi vuotta ja oikeastaan vasta tämän viimeisen kuluneen vuoden aikana olen päässyt tuon tapahtuman "ylitse". Ero aikanaan oli todellinen shokki, se sananmukaisesti tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Meillä meni kaikki hyvin eikä vaimoni millään tavalla osoittanut että mitään olisi vialla,päinvastoin. Eräänä iltana hän töistä palattuaan yksinkertaisesti ilmoitti rakastuneensa toiseen mieheen, haluavansa avioeron ja että minä lähtisin vielä samana iltana - perheelleen hän oli asiasta kertonut aiemmin päivällä.
Minun vastuulleni jäi hirveä velkataakka, hieman kärjistäen sanottuna vaimoni periaate oli että se mikä on velkaa on minun ja se mikä on omaisuutta on hänen. Olin, näin jälkikäteen ajteltuna, aivan liian kiltti tuossa erotilanteessa ja tavaroiden ym jaossa. Kuvittelin kaiketikin että tämä olisi jotakin väliaikaista mistä vielä palataan takaisin.
Menetin uskon rakkauteen pitkäksi aikaa, mutta nyt alkavaan uuteen vuoteen suhtaudun iloisen toiveikkaasti. Kyllähän jokaisella on oikeus lämpimään syliin ja suuriin, aitoihin tunteisiin.
Eroprosessi on kivinen tie ja sen kulkeminen vaatii jokaisella oman yksilöllisen aikansa. Ei kannata syöksyä "lohtusuhteeseen" kun se ei tavallisesti tule kestämään.
Lähetän lämpimän rutistuksen, tsemiä ja voimia Sinulle! Kyllä asiat vielä järjestyy parhain päin,harmaankin pilven takaa aina välistä loistaa kirkas auringonvalo!
24.12.2004 12:45
1 / 1