Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulentuu
profiilit
tulentuu
tulentuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saa+vaikka+purra+takaisin.++Mieluummin+hoitajalle+varusteiksi+irtotekarit+ja+niissä+jousi+joka+puristaa+leuat+yhteen.+Omilla+hampailla+tai+suulla+ei+kannata+purra+eikä+pussata.+Kyllä+hoitajat+ovat+älykkäitä+ja+tietävät+ketä+voi+LÄIMÄYTTÄÄ+ja+ketä+ei.++Miettikää+kuolaavaa+silmät+seisoo+päässä+ja+huutavaa+ja+purevaa+aikuista+potilasta+.+Itse+pistäisin+sellaisen+verkon+taakse+ja+pitkällä+kepillä+hoitelisin++.+Mieluummin+sähköistetyllä.++Hoitajat+ovat+ihmisiä+PAREMMASTA+PÄÄSTÄ+,+ei+heidänkään+tarvitse+mitä+hyvänsä+kestää.+++Toivottavasti+saadaan+pian+robotteja+,+kovia+teräksestä+tehtyjä+,+hoitajiksi+pureville+ja+räkiville+potilaille.
24.05.2018 11:53
Nyt+on+hinta+laatu+kohdallaan+kun+kaikki+tämän+liikkeen+tavarat+myydään+Nurmijärvellä+KONKAT+kautta.+Eli+konkurssipesämyynnissä.+Kaikki+tuotteet+on+nyt+-50%++hintalapussa+olevasta+hinnasta.
Ilmoitukset+ja+kuvat+tuotteista+löysin+huutokaupat.com+sivun+alareunasta.+Haku+paikanpäältä+ja+maksu+käteinen+tai+pankkikortti.+++
HYVÄÄ+TAVARAA+"HALVALLA"+.+Myös+merkkituotteita.+Kävin+eilen+ja+sain+"tuhottua"+250+euroa+kun+menin+vain+katsomaan+ja+tavaraa+jäi+käteen+aika+paljon+.
Voi+olla+että+joulun+jälkeen+alennus+on+60%+-70%+mutta+silloin+valikko+on+jo+suppea.
Loput+varmaan+menee+klimpissä+-+isoissa+erissä+jossain+konkurssihuutokaupassa+.
20.12.2017 14:00
tökkii,tökkii+ei+lähde+viestit+"too+much+jne+error+jotain"
Kun+katsoo+vastaanottajia+niin+sinne+voi+ilmestyä+5+kertaa+allekkain+"vastaanttaja"
mutta+ei+mitään+nimiä.
MITÄHÄN+MINULTA+ON+MAKSAMATTA+ILMAISESSA+SÄHKÖPOSTISSA.
Pitänee+vaihtaa+G-mailiin+???+jos+sitten+toimisi.
SERVERI+VIKA???+EI+MULLA+OLE+SERVERIÄ......
16.08.2017 18:21
Samaa+mieltä+lurppakorvallisen+kanssa...Koira+ja+itse+metsään+ja+sitten+tulia+tai+Hesarin+lukua+jakkaralla.+Marjastus+on+ihan+Ok+,+mutta+lumen+aikaan+se+on+hankalaa.+Itse+olen+todennut+koiran+petraavan+kerta+kerralta.+Alussa+sunnuntain+Hesarin+ehti+lukea+sarjakuviin+asti+,+kuukauden+päästä+pääsi+enää+kuolinilmoituksiin+ja+nykyään+ehtii+1-3+sivua+,+kun+alkaa+tapahtua.+Olen+samaa+mieltä+ajokoiran+seurakoira/sohvakoira+olosta.+Se+on+mestari+valtaamaan+parhaat+paikat+.+Ei+mene+yksin+makuuhuoneeseen+,+vaan+jää+katsomaan+telkkaria+parhaalle+paikalle+,+laiskanlinnaan.+Jos+sen+hätistelee+siitä+pois+,+niin+sen+huomaa+seuraavana+päivänä+metsällä.+Saa+lukea+Hesarin+loppuun+ja+käyttää+sen+nuotion+sytykkeenäkin+ennen+kuin+ajo+alkaa.+Tuntuu+että+se+vahtii+jossain+puskan+takana+,+kun+saa+makkarat+tikkuun+niin+silloin+ajo+alkaa+.+Se+on+tehnyt+näin+ainakin+5+kertaa+tämän+kauden+aikana+,+ja+aina+silloin+kun+se+on+illalla+komennettu+pois+"mun+tuolilta".+Ei+voi+olla+sattumaa.+Voi+sitä+tietysti+lukea+Savon+sanomiakin+,+mutta+ne+on+niin+ohkaisia+,+että+pitää+ottaa+Aku+Ankkoja+lisäksi.+Joka+tapauksessa+,+antaa+koiran+tehdä+työt+ja+jos+tunnin+päästä+tulee+kiertelemään+"opettajaa"+,+niin+sitten+siirrytään+muutama+sata+metriä+ja+sama+toistetaan.++Ei+ole+haitaksi+jos+jänis+pomppaa+karkkona++opettajan+edestä+,+jää+sitten+10+metrin+päähän+odottelemaan+mitä+tapahtuu+kun+"työmies"+tulee+paikalle+.++Sitten+jos+on+kaveri+mukana+,+niin+on+ihan+hyvä+oleskella+50-100+m+välein+,+niin+ei+koko+aikaa+hölise+keskenään.+Koiralle+työrauha.++Sama+pätee+hukalla.+Sinne+ei+kannata+lähteä+neuvomaan+.+Ei+ne+kaikki+opi+koskaan+,+mutta+voi+silti+olla+mahtavia+kotikoiria.+Yhdessä+asiassa+olen+eri+mieltä+lurppakorvan+kanssa+.+Meidän+koira+ajaa+useín+yöllä+sohvalla+.+Välillä+niin+kovaa+että+joutuu+herättämään+sen+.++Pisin+ajo+on+ollut+15+minuuttia+ilman+hukkaa+.+
.
11.02.2017 19:02
Ei+tarvitse+varausmaksua+palauttaa.+Mutta+jatkossa+tee+paperi+jossa+myös+myyjälle+tulee+sanktio+jos+peruu+kaupan+ilman+"myyjästä+johtumattomista+syistä".+Sama+korvaus+,varausmaksu+pitää+maksaa+myös+ostajalle.(jos+esim.+myykin+pennun+kaverilleen+eikä+varausmaksun+suorittaneelle+,+"kun+naama+ei+miellyttänyt".+Minusta+10%+pennun+hinnasta+on+sopiva+varausmaksu+.+
Moni+kysytty+rotu+myy+pentuja+ennen+syntymää+varausmaksulla+,+ottaa+10+varausmaksua+ja+syntyykin+vain+2+pentua.+Se+ei+ole+oikein+ostajia+kohtaan.+Minä+sain+ainakin+reilun+kohtelun+,+kun+"pallit"+ei+laskeutuneet+,+myyjä+olisi+purkanut+kaupan+tai+maksoi+30%+pennun+hinnasta+takaisin.+En+tietysti+halunnut+palauttaa+2+kk+kotona+ollutta+pentua+,+joka+juuri+oli+kotiutunut.+En+ostanut+pentua+"bisnesmielessä"+vaan+
seuraksi-lemmikiksi.+Sain+300+takaisin+hinnasta.+Kives+jouduttiin+kuitenkin+poistamaan+leikkauksella+(300+euroa)+koska+se+juuttui+johonkin+kanavaan+ja+koira+kärsi+siitä.+Ihmettelin+ettei+sitä+saanut+"avartaa"+ja+auttaa+laskeutumaan,+mutta+KENNELLIITTO+ei+sitä+hyväksy+.+On+kuulemma+periytyvää+???
10.02.2017 13:29
Tää+on+sitä+iän+ajan+jurputtamista,+mutta+ISO+KÄYTETTYJEN+AUTOJEN+LIIKE+on+keksinyt+laistaa+kaikki+vastuunsa+siirtämällä+romut+myyntiin+"huutokaupat.com"+sivustolle.+Katselin+ilmoituksia+ja+kiinnostuin+"mittarilukema122000+km"+asiallinen,+huoltokirja+ym.+ym.++Sitten+ne+tekstit+perään,+autolla+ei+itään+takuuta+eikä+palautusoikeutta+ym+ym.+toimituskulut+99+euroa+päälle.++"pientä+käytön+jälkeä,+asiallinen+peli".++Vuosimalli+oli+2001+.+En+uutta+odottanutkaan,+menin+kuitenkin+katsomaan+.+Koeajon+jälkeen+kyselin+huoltokirjaa+ja+minulle+neuvottiin+että+se+on+hansikaslokerossa+papereiden+kanssa.++ONNEKSI.+Siellähän+oli+papereita+ja+vikaluetteloita+ja+korjauslaskuja+,+mutta+ilokseni+oli+paperi/luovari+jossa+oli+kirjoitettu:+ostajalle+kerrottu+erilaisista+vioista+,+ihan+OK+,+mutta+myös+AUTOON+ON+VAIHDETTU+MATKAMITTARI+,+TODELLINEN+AJOMÄÄRÄ+n.230+000+km.+++(oli+siinä+myös+hinta+millä+se+auto+oli+vaihtanut+omistaa+ko+luovarilla)++.+Se+ei+ollut+"vika"+mutta+ajokilometrien+valehtelu+ilmoituksessa+oli+.+Ei+tietysti+voi+syyttää+mistään+kun+kirjoitetaan+"mittarilukema+122000"++.++Myyjältä+kyselin+,+niin+jopas+otti+herneen+nenään+,+ilmeisesti+olin+nähnyt+liikaa+hänen+huolimattomuuttaan.+Ei+saatu+myytyä,+mutta+nyt+oli+uudestaan+myynnissä+ja+kilometrimäärää+ei+ole+vieläkään+korjattu/kerrottu+ilmoituksessa+.+Jos+joku+vaikka+huutaisi+sen+näkemättä.+Minä+menetin+luottamukseni+tämän+suuren+ketjun+autokauppoihin+.
11.01.2017 18:03
Toiset tekee mitä haluaa ja toiset ovat opiskelleet tekemään hengellisiä.
Ne tekee ketkä osa putkitöitäkin . . Minäkin olen tehnyt ihmisiä toisen ihmisen sisään , ja sen jälkeen vasta vakuutuksen . Ei ne siellä vakuutusyhtiössä kyselleet mitään insinöörin tai gynegelogin papereita. Pitää vaan tehdessä olla sulut auki , ei umpitiivistettä tai helmiliitoksia. Mukavaa hommaa putkimiehen työt. Kerran soitin ammattiputkimiehelle kun vanha valurautainen patteri tihkusi läpi " . Putkimies neuvoi että hae suolasilakka ja laita se siihen vuotavan kohdan päälle. Reikä ruostuu viikossa kiinni. Pattereissa on niin pieni paine , toimii". Sen jälkeen en "ammattimieheltä" ole apua tarvinnut . Oikeesti Oraksen termostaatihanat on helppo avata ja purkaa osiin , ja koota takaisin. HYVÄT ohjeet netissä ja osia saa vaikka prikka kerrallaan. Halpishanat on kertakäyttökamaa , prässätty kiinni ettei pysty korjaamaan. Lupia ei tarvi kuin kerros tai rivitalossa , mutta niissä pitää juoda hajuvettä kusta istumalla , ettei haju ja lorina häiritse naapureita . TALONMIEHET KUNNIAAN , NE OSAA KAIKEN.
29.01.2016 23:10
30% veloittaa mitä sattuu. Varsinkin tarjoushinnat on TARKISTETTAVA. Aina selitys , tiet ei ole tullut kassalle. Eräs kauppa Nurmijärvellä mainosti ja
lupasi antaa tuotteen ilmaiseksi , jos hinta on hyllyssä eri kuin kassalla veloitettuna. Katto oli 30 euron hyvitys. Se lupaus piti ja siellä ollaan huolellisia. Kannatta asioida.
Toinen kauppa missä asioin jatkossakin , on kauppa , missä tavarat saa syöttää itse ennen virallista kassaa "asiakaskassaan" , siitä näkee hinnat tuote kerrallaan , ja yhteissumman ostoksista. Ei tarvitse taistella enää kassalla ja aiheuttaa kassajonoja. Iso parannus on jo "hinnantarkistuspisteet" kaupoissa . Ne on aika yleisiä. Niissä kaupoissa on mukava asioida ja ei tarvitse soitella kotoa tai ajella kauppaan takaisin. KERRALLA OIKEIN.
Se risoo kun tarjoustuotteen on sekaisin kalliimpien vieressä. Pitäis kuulemma katsella viivakoodeja.....Millä ?? suurennuslasilla .
Iso parannus olisi jo se että asiakas näkisi kassalla selkeästi minkä hinnan kassa lyö koneelle , mutta se ei onnistu kun usein "hyvitykset" plussa ym määräostoista tulee vasta kokonaissumman jälkeen , kun on kortin syöttänyt lukijaan.
Laskeskelin kerran kesällä kuukauden ajalta "virhelyönnit" , niin ilman tarkkaavaisuutta olisin maksanut 148 euroa liikaa ostoksistani. Siis kannatta olla tarkkana.
12.10.2015 23:30
Mihin katosi uudistuksen myötä "esto" postista , tai opikeammin mainoksista , tyrkyistä, tai mitä ne nyt ovatkaan.
On järkyttävää avata saapuva posti kun on 5-15 ensimmäistä viestiä on " olet voittanut" , saat ilmaiseksi sukat" saat ilmaiseksi kalsarit" saat ilmaista pelirahaa" ym ym ym täyttä roskapostia.
MITÄ varten näitä tulee ???? Ei ole yhtään "ilmaista lahjaa" ventovierailta tai firmoilta.
Aina niistä joku joutuu maksamaan. Ymmärrän mainokset , mutta en halua niitä henkilökohtaisiin posteihini. Olen antanut luvan "joillekin" yksittäisille lähettää kampanjakirjeitä , mutta en lupaa "YLEISEEN MAINONTAAN " henkilökohtaisessa postissani. Pitääkö vaihtaa pois Suomi24 stä että näistä pääsee eroon ???
jorma
18.04.2014 10:59
Näitä kirjoituksia lukiessa , tuntuu että moni on pistänyt sammuttimen letku suuhun ja vetänyt "soodan" päähänsä. Ei ole "kahden kauden" sammutinta veneilijöille myynnissä . Sammutin pitää tarkistuttaa joka vuosi ja tarkastaja laittaa tarkastusVUODEN ja KUUKAUDEN leimaan . Tietysti jos tarkistutat sammuttimen heinäkuussa 2014 , niin voit se kelpaa viranomaiselle kesäkuussa 2015 ,(eli kahtena kautena) . Veneen sammutin pitää tarkastaa vähintään 12 kk välein , ja se maksaa vain 7 -10 euroa kerta. Sammuttimessa on valmistusvuosi ja kuukausi stanssattu pulloon, MYÖS "halpissammuttimissa" (12 euroa Keskisellä) . En ole nähnyt vielä 2014 valmistettuja sammuttimia halpamyyntinä tänä vuonna. Tuoreimmat oli Honkkarissa valmistettu 8/2013 eli ne kelpaa heinäkuun loppuun asti 2014 ilman tarkastusta . Tämä sama tarkastussääntö pätee myös asuntovaunuihin ja autoihin ,vuoden välein tarkastus. Tammisaaressa sain sakon venetarkastuksessa toukokuussa 2013 . Sammutin oli tarkastettu 7/2012 ja merivartija väitti että se ei kelpaa kun ei ole tarkastettu 2013. Vein sakon Helsingissä poliisilaitokselle , jossa sakko kumottiin ANTEEKSIPYYNNÖIN .
Sammuttimen voi tarkastaa 10 vuotta , jonka jälkeen se pitää koeponnistaa ja se maksaa 30 -50 euroa .(kannattaa ostaa uusi 9 vuoden kuluttua) Mutta tarkastus maksaa vain 7 - 10 euroa/vuosi , se on halpaa .
Se mitä sammuttimen tarpeellisuuteen tulee , niin jokainen miettii itse , mutta se on laissa säädetty niin kuin esimerkiksi autojen talvirenkaat tai jarrut tai katsastus. Ei niitäkään tarvitse jos auto seisoo. Veneessä ei tarvita sammutinta Suomessa yleensä talvella tai jos se seisoo kotipihalla . Toivottavasti ei ole käyttöä merelläkään , mutta varusteissa se on pakollinen (rekisteröidyt moottoriveneet)
12.03.2014 17:53
ASUMINEN 125e/kk . Hienoa että joku ymmärtää oikean asumisen päälle . Varmasti terveellinen tapa asua . HATUN NOSTO. Minulla on sama juttu puiden säilytyksen kanssa , ei tahdo kaupunkitontilla olla tilaa . Huippu oli kun palopäällikkö kielsi pinoamasta puita talon seinän viereen , "lainvastaista, palokuorma lisääntyy talossa , pino pois seinältä vähintään kolme metriä irti seinästä" . Mistään en ole löytänyt sellaista pykälää !!
Täystiilitalo harvoin syttyy ulkoseinästä ?? Muuten puiden tekeminen , lämmittäminen on hauskaa ja nautinnollista puuhaa. On siinä omat vaivansa. Laskin että ennenkin puu on tuhkaa , niin : 1. Kaadan puun , 2 .katkon metrisiksi,3. raahaan peräkärryyn, 4. ajan kotiin , siirrän pihalle, 5. nostan sahapukille , 6.pätkin pölleiksi , 7.pinoan kuivamaan, 8.haen sisälle pinosta, 9.laitan uuniin. 10. Vien tuhkat (pensaiden juurille, tai joskus metsään hyödyksi puille) Siis 10 kertaa käsittelen sitä puuta ennen lämmön saantia , mutta nautinto on sitäkin suurempi . Maksaa mitä maksaa , mutta omalle työlle ei kannata laskea rahallista arvoa, muuten verottaja keksii sitäkin verottaa.
04.03.2014 11:53
1 / 1