Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuun.valoa2
profiilit
kuun.valoa2
kuun.valoa2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Riippuu+kuinka+syvälle+on+viiltänyt.+itselleni+on+jäänyt+viisi+vuotta+sitten+tehdyistä+viiloista+arvet+jotka+ovat+kyllä+hieman+haalistuneet+mutta+näkyvät.
20.12.2016 21:37
voisha+se+ollakin+ellei+kaverit+ois+täysin+alkoholia+vastaan.
08.11.2016 20:02
ei+minua+kyllä+mihinkään+aivopestä...+vanhempani+ovat+uskossa+ja+näin+minunkin+pitää,+vaikka+minä+uskon+vain+alkuräjähdykseen+en+siihen+että+jumala+olisi+luonut+maan.
07.11.2016 23:03
kiitos+kaikille+jotka+vastasitte.+no+päätin+mennä+sinne+leirille+ja+olihan+se+ihan+kivaa+muutamat+minua+siellä+jatkuvasti+haukkuvat+mut+sain+myös+kaksi+uutta+ihanaa+kaveria,+kannatti+kyllä+mennä.+:)
01.11.2016 18:35
valitettavaa+on+että+toivoin+pääseväni+kaveirini+kanssa+samaan+ryhmään+muttemme+päässeet+joten+ei+minulla+siellä+kavereita+ole,+ja+suurin+osa+siellä+oli+joista+ovat+kiusaajieni+kavereita+niin+en+oikeen+voi+kehenkään+tutustua
12.07.2016 23:41
jos+kertoisin+ohjaajille+pelkään+että+kävisi+samallailla+kun+ala-koulussa+kun+kerroin+opettajalle+kiusaamisesta+hän+puhuin+kaikille+miten+pahaa+kiusaaminen+on,+päivän+lopussa+kun+olin+menossa+kotiin+tuivat+nämä+samat+viisi+tyttöä+ja+heidä+3+poikakaveriaan+ja+no+olin+aika+pieni+eenkä+voinut+laittaa+vastaan+no+minut+sitten+hakattiin+kiitokseksi+että+olin+kertonut+opettajalle.+joten+en+mielelläni+kokisi+samaa+uudelleen...
08.07.2016 12:10
Ja+neljäs+xD
07.07.2016 03:28
Päässäni+ei+ole+mitään+vikaa+vaikka+emo+oonkin+tuo+on+häiritsevää+kun+emoja+yleistetään+tiettyissä+asiois.+Sitä+paitsi+jos+jonkun+mielestä+tyttjen+ulkonäkö+on+niin+paljon+tärkeempi+kuin+mikään+muu+nii+sillä+on+pääs+vikkaa.+enkä+nyt+myöskään+ymmärrä+miksi+jossain+sanotaan+ettei+emo+voi+saada+muuta+kun+emon+olen+tosiaan+emo+mutta+poikaystäväni+ei+lähelläkään+ja+silti+meillä+menee+hyvin+:)
07.07.2016 03:25
Noo+omat+vanhemmat+ei+halunnu+et+värjään+hiuksii+ennen+ku+oon+15+mut+ei+ne+myöskää+yrittäny+saada+sitä+värii+pois+mun+päästä+ku+kaveri+värjäs+ne+(ku+oltiin+14),+kaupast+sitä+väri+ainet+saa+tai+ainaki+mä+sanin+ostettuu,+et+siitä+vaa+värjäämään+jos+haluu👍
07.07.2016 03:07
No+empä+nyt+tiiä+itselläni+oli+aina+ala-asteella+mustat+housut+ja+musta+huppari.+Mut+eihä+se+mun+tyyli+oo+paljoo+kolmes+vuodes+muuttunu+nykyäänki+pelkkää+mustaa+päällä+:'D+jos+haluut+pukeuttuu+niinku+pukeudut+nii+ei+sil+pitäs+olla+mitää+välii+kannattaa+aina+pukeutuu+niinku+ite+tykkää+ja+olla+oma+ittensä.
07.07.2016 02:59
no täytyyki tehä nii :P
28.04.2016 20:25
hehheh, koska haluan tulla emoksi pitää minun viillellä vai?
27.04.2016 21:07
ei haittaa :)
04.03.2016 16:00
lisäten vielä en voi kyllä kehua isäänikään se enempää oon hän kuitenkin aina näytttänyt että rakastaa mutta jätti minut päivänä jolloin täytin 1... joten...
03.03.2016 20:57
itselläni on aika samanlaista meitä lapsia on neljä, olen vanhin ja ainoa tyttö, mutta itse en ole kovinkaan hyvä koulussa tosin ei ollut äitinikään, urheilullinen olen mutta ei sekään näytä äitilleni kelpaa. äitiltäni olen perinyt ulkonäö mutta muuten olen lähempänä isääni (vanhempani ovat eronneet) joten rupesin miettimään että johtuukohan äitini viha minua kohtaan siitä. äitini ei ole koskaan yrittänyt ymmärtää tukea tai kannustaa minua missään suhteessa pienestä pitäen olen saanut aina vain haukkuja ja loukkauksia, päivittäin kuulen miten pikkuveljeni ovat niin taitavia. nyt äidilläni on ollut uusi mies jo 9vuotta ja heillä on kaksi yhteistä lasta he ovat järjestämästä ¨onnellista pikku perhettä¨ ja jotenkin he ottavat vanhimman pikkuveljeni mukaan siihen mutta minut jätetään ulkopuolelle. en usko että äitini välinpitämätön käytös minua kohtaan johtuisi tämän omasta lapsuudesta koska mummini (äitini äiti) on ollut aina uomaavainen ja rakastavainen äitiäni ja enoani kohde (tai no niin olen kuullut). minusta on aina tuntunut että olen ollut täysi vahinko ja äitini pitäisikin veljeäni esikoisenaa ja unohtaisi minut. mutta voisi minulla huonomminkin mennä, ei äitini kuitenkaan ole koskaan minua lyönyt, en vain tajua miten voi olla noin välinpitämätö minua kohtaan mutta niin mukava veljilleni. ainakun riitelemme hän kysyy miksen voi sanoa asioita suoraan monta kertaa olen halunnut kertoa jollekin että minua ahdistaa kaikki mitä kotona tapahtuu mutta en ole voinut. pärjäilemistä kuitenkin sinulle!
03.03.2016 20:54
kyllä löytäisin mutta ajattelin että täällä osattaisiin vastata järkevämmin. :)
26.02.2016 14:14
13-vuotiaana itse liikuin paljon poikien kanssa ja seurustelinkin pari kertaa muut tytöt eivät vain uskaltanee huoritella minua siitä, tuon ikäisenä isäpuoleni mielestä ei ollut ok että olin vain poikien kanssa, vaikka he olisivatkin olleet pelkkiä kavereita. isäpuoleni yritti kaikkensa että olisin ollut enemmän tyttöjen seurassa mutta eipä onnistunut. mielestäni nuorilla kuuluu olla oikeus seurustelu, mutta rajansa kaikella olisin mielelläni nähnyt silloista poikaystävääni muutenkin kuin koulussa mutta en saanut siihen mahdollisuutta. jos minulla olisi omia lapsia tai kun minulla on omia lapsia antaisin kyllä hänen seurustella mutta myös kertoisin mitä voi tapahtua. ja saattaisinpa olla väleissä äitini ja tämän miesystävän kanssa mutta en ole ja syy taitaa suummin olla se ettei minun annettu elää, no en saanut nähdä kaveritani kaan ja vaan koska he olivat poikia. suosittelen mietti mään.
26.02.2016 02:54
1 / 1