Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M....Mies
profiilit
M....Mies
M....Mies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
357
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+arvosta+sellaisia+ihmisiä.
27.08.2016 13:16
Jospa+se+mies+ei+ole+täällä+tai+ei+tiedä+ketä+tarkoitat.
Upea+sää+ulkona+puuskista+huolimatta+ja+oli+mukavaa+käydä+heittämässä+Södekullassa+frisbeegolfia+kaverin+kanssa.+:)
Mukavaa+viikonloppua+itse+kullekkin.+:)
27.08.2016 13:15
Hurjat+on+suunnitelmat+ja+mahtava+on+krapula+tuon+jälkeen.+;)
26.08.2016 22:38
Eddie+Murphy+on+ihan+hauska+noissa+leffoissa.+:)+Minä+taidan+käydä+nukkumaan+ja+huomenna+lähteä+aamusta+frisbeegolfia+heittämään.
Hyviä+öitä+ja+kauniita+unia.+:)
26.08.2016 22:36
Minustakin+jokainen+tervejärkinen+ihminen+toimii+niin+että+huomio+itoisen+tunteet+eikä+flirttaile+ulkopuolisille+ihmisille.+Itse+tekisin+kanssa+tuon+vaihtoehdon+1+mukaan+kuten+sinäkin.
Kivaa+viikonloppua+sinne+:)
26.08.2016 21:55
Ihan+hyvää+kuuluu+kun+taas+kotona.+Kolme+päivää+yritysjuridiikkaa+lappeenrannassa+takana+ja+nyt+voi+levätä.+Professori+Pertti+Virtanen+on+kyllä+rautainen+ammattilainen+ja+loistava+luennoitsija.+:)
Mitäs+aloittajalle+kuuluu?
26.08.2016 21:52
Se+johtuu+siitä+että+olen+kauris.+:)
Ei+varmaan+ollut+minulle+mutta+tuli+omittua.+;)+Terkkuja+Lappeenrannasta.
24.08.2016 18:23
Muita+ihmisiä+pitää+huomioida+ja+olla+ystävällinen+niin+naisille+kuin+miehille.+Mutta+jos+kyseessä+on+seurustelusuhteessa+olevan+ihmisen+flirttailu+aivoimesti+kaikille+toisen+sukupuolen+edustajille+toisen+ollessa+läsnä,+niin+kenestäkö+seurustelukumppanista+se+tuntuisi+mukavalta?+Tuskin+nainenkaan+olisi+ilahtunut+jos+mies+flirttaisi+avoimesta+jatkuvasti+muille+naisille+hänen+seurassaan?
Oikeasti+uskon+aloittaja+nainenkin+päätyisi+vaihtoehtoon+1+tai+3+persoonastaan+riippuen.
Kannattaa+aina+lähteä+ajattelemaan+siitä,++että+miltä+itsestään+tuntuisi+jos+toinen+tekisi+samoin+minulle.+Tuolta+pohjalta+löytää+sen+vastauksen.
Hyviä+öitä
23.08.2016 21:12
Tuo+ei+ole+yhtään+hullumpi+lopputulos.+:)
21.08.2016 18:47
Sinne+on+täältä+pitkä+matka.+Mukavaa+iltaa+ja+hyviä+unia.+:)
17.08.2016 21:41
Olen+aina+asunut+vantaalla+ja+samassa+kaupunginosassa.+Tuli+vietettyä+jopa+35+vuotta+samassa+korttelissa+ja+talonyhtiössä.+:)+Nyt+olen+asunut+kaksi+vuotta+vanhan+ala-asteeni+vieressä,+Voi+perustellesti+sanoa,+että+olen+Tikkurilalainen.+:)+Mitenkäs+sinulla?
17.08.2016 17:08
Nuo+kaikki+ovat+hyviä+harrastuksia+ja+niitä+kannattaa+alkaa+tekemään+aktiivisesti+niin+saat+muuta+ajateltavaa+ja+hyvää+mieltä.+:)+Herkkuja+kannattaa+leipoa,+mutta+kutsu+ystäviä+ja+sukulaisia+kylään+ettei+tule+liikaa+herkuteltua+yksin.+Yhdessä+herkuista+nauttiminen+ja+jutteleminen+on+paljon+mukavempaa.+:)+Rohkeasti+vaan+pyöräilemään,+jumppaamaan+ja+kysymään+kavereita+pyörälenkille+ja+muihin+liikuntaharrasteisiin.+
Sinun+ei+kannata+jonkun+miehen+ilkeilyitä+miettiä...maailmasta+löytyy+mukavia+ihmisiä+ja+ehkäpä+se+mieskin+ymmärtää+joskus+vielä+anteeksi+pyytää.
Kivaa+iltaa+sinne+ja+kauniita+unia.+:)
16.08.2016 21:29
Kuntosalilla+tuli+tänään+käytyä+kaverin+kanssa+ja+eilen+olin+toisen+kaverin+kanssa+frisbee+golfia+heittämässä+Malminiityn+kentällä.+Niitä+on+tullut+viime+aikoina+harrasteråttua+säännöllisesti.+Mitäs+aloittaja+harrastaa?
16.08.2016 20:29
Oli+sitten+ihmisen+tausta+mikä+tahansa,+niin+minusta+on+hienoa+että+pärjää+yrittäjänä+ja+pysyy+vaikean+lapsuudenkin+kokeneena+mukana+yhteiskunnassa.+Hatun+noston+arvoinen+suoritus+aloittajan+mainitsemilta+y+naisilta.+:)
16.08.2016 17:16
Olympialaisia+tulee+seurattua+vain+töissä+kahvitauolla.+Yleisurheilu+on+sellaista+jota+voi+katsoa+muut+ei+kiinnosta.+Olympialaisten+jalkapallo+on+surkeaa,++Valioliigaa+ja+Championshipiä+tulee+katsottua.+:)
Mistä+sinä+pidät+ja+katsotko+olympialaisia?
16.08.2016 17:10
Tiedoksi+sinullekkin+tämä,+ettet+liikaa+rehvastele.
Lääkäri+tietää+jos+ottattaa+kuvat+ja+osaa+lukea+niitä+kuvia+sekä+tehdä+diagnoosin.+Välillä+vaimoltani++kuulee+sellaisista+kandeista,+terveyskeskus-ja+yleislääkäreistä+jotka+eivät+osaa+tulkita+magneettikuvia,+ultraäänikuvia+tai+edes+röntgen+kuvia.++Onneksi+jotkut+tietämättömät+älyävät+pyytää+konsultaatiota+niin+tapaturmilta+vältytään.
Lääkäreitäkin+on+monenlaisia+kuten+meitä+muitakin+tallaajia+ja+kun+"säästöjä"+tehdään+niin+ei+viitsitä+monesti+edes+kuvata+halpoja+röntgen+ja+ultraäänikuvia.++Odota+vaan+kun+SOTE+tulee+niin+homma+menee+vielä+huonompaan+suuntaan+ja+kulut+nousee.
16.08.2016 16:47
En+pelkää+miksi+pitäisi+pelätä?+Miksi+luulet+noin?
16.08.2016 16:37
Samaa+mieltä.
15.08.2016 22:00
Mihin+vielä+jatkaisi+"olet+oikeasti+minusta+todella+kaunis+ja+ihana+nainen+jolla+on+hyvä+sydän."
14.08.2016 21:54
Onko+mies+pyytänyt+anteeksi+rumia+puheitaan?+Katsonut+silmiisi+ja+sanonut+"anteeksi+en+oikeasti+tarkoittanut+niitä+pahoja+sanoja+joita+kiukuspäissäni+sanoin,+olen+pahoillani."
14.08.2016 21:49
7 / 18