joka haukkuu raukkamaisesti tuntematta toisiaan?
Mitä mieltä olette naisesta tai miehestä
15
<50
Vastaukset
- Ei_ole_sopivaa
sellainen, mutta paljon sitä tapahtuu.
- koirahaukkuu
onko sulla ollut milloinkaan koiraa seuranasi, onko sulla kuukautiset, kuuluuko jumalatoon suhina kustessa. oletko narttu, senkin narttu.
- raukkamaisesti
Riippuu missä tilanteessa haukkuu...
- valtakunta
Jep jos sen sanoja joka haukkuu, ole hän itse. On narsisti hän, joka haluaa mustamaalata kyseistä henkilöä ja pitää itsenään parempana ja hyvänä.
Kyllä sinä näet sen valheen läpi joskus.- hyvävastaus
Näin sen itsekin jotakuinkin ajattelin, kiitos.
- joskus_narsisti
kerää ympärilleen jengin, jonka turvin musta maalaa jotakuta, niin minulle tehtiin ja narsisti vielä odottaa, että ottaisin yhteyttä häneen!!
- tosiaankin
joskus_narsisti kirjoitti:
kerää ympärilleen jengin, jonka turvin musta maalaa jotakuta, niin minulle tehtiin ja narsisti vielä odottaa, että ottaisin yhteyttä häneen!!
Paha juttu tuo. :(((
- valtakunta
hyvävastaus kirjoitti:
Näin sen itsekin jotakuinkin ajattelin, kiitos.
Ole hyvä itse tapasin sen kaltaisen ihmisen ja jos hän itse sanoi hän syytti sitä kolmatta osapuolta että se sanoi pahaa sinusta, tai kehui jos oli kaupan teosta kyytiä halusi, puolisolleen sinä kehuit ja kolmas oli se vielä yllytti vihan pitoon,neljäs oli kun hän itse tarjosi ja jatkuvasti tai osti palvelun,he pakotti tähän.
Että kannattaa tarkkailla. - valtakunta
valtakunta kirjoitti:
Ole hyvä itse tapasin sen kaltaisen ihmisen ja jos hän itse sanoi hän syytti sitä kolmatta osapuolta että se sanoi pahaa sinusta, tai kehui jos oli kaupan teosta kyytiä halusi, puolisolleen sinä kehuit ja kolmas oli se vielä yllytti vihan pitoon,neljäs oli kun hän itse tarjosi ja jatkuvasti tai osti palvelun,he pakotti tähän.
Että kannattaa tarkkailla.Huomioi että hän tekee samoin sinulle jos tekee noin muille.
- eioleok
Kaikenlainen haukkuminen ja solvaaminen tuntematta toista on väärin.
- Laika-koira
Kai se empatia ja henkinen kypsyyskin ovat sellaisia ominaisuuksia, että milloin niitä on pipetin pisarallisen verran, ei voi kauhallista vaatia. Saat odottaa loppuikäsi, että joku valehtelijanarsisti tai muu sopankeittäjä osoittaa sellaista ymmärrystä, mitä hänellä ei ole koskaan ollutkaan.
En arvosta sellaisia ihmisiä.
- sitämieltä
Se on katkera ja tyytymätön, kun pitää tuntemattomia haukka. Kannattaa jättää oman onnensa nojan.
- neljäntähdenMiäs
MULLA ON SELLANEN TUNNE; että minun ns. hyvät läpät katsotaan vittuilna, koska minulle on itselleni vittuiltu koko elämän ajan, joten en oikeastaan enää tajua mistä MONET esim. Naiset loukkaantuu. :
- Yhdessä.aamun
viestiketjussa tuo ilmiö tuli todella näkyviin.
Joku oli viestinyt rakastamalleen miehelle kauniin viestin, niin jopa oli porukka alottanut todella törkeän haukkumisen. Oli haukuttu se kirjoittaja, ja se mies kenelle viesti on.
Suuresti epäilen että kukaan niistä haukkujista tunsi kumpaakaan kohdettaan, mutta todella törkeää kielenkäyttöä niissä kirjoituksissa oli.
Kaipa saivat purettua mielensä, ja joku mummo tai pikkulapsi säästyi hakkaamiselta tai kampitukselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009