jotenkin pelkäämään mua?
Et kai sä (mies) ole alkanut
17
610
Vastaukset
- Iltapäivänjatkot
Kysypäs itseltään suoraan, täällä elät vaan päiväunelmias.
- väkivaltainenko
Pitäiskö sua sitten pelätä?
- tääeisarkasmia
Olen, koska olet hullu psyko biatch joka työntää ongelmansa ja traumansa muiden päälle. Kukaan järkevä ihminen ei halua olla sun vaikutuspiirissässi :)
- helvetinteit
elämästäni. syytä on ainakin varoa.
- pelottavanainen
Kyllä. Olet pelottava.
- neutraalia
Ehkä sun ei kannata arpoa mitään näistä voittajaksi.
Voi olla että tämän lukee sellainenkin, joka ei halua tällaista keskustelua. En pelkää miksi pitäisi pelätä? Miksi luulet noin?
- NaiselleniTämä
En pelkää, mutta jännitän kyllä;).
- Ruusujakinsaitm
En enään pelkää. Ei sulla pokkaa olen sen nähnyt. Miksi nyt alkaisin pelätä kun kaikki ohi?
- enainakaanminä
Sulla on noita miehiä aika paljon..niin kuin ajattelinkin. Mitähän sun kanssa
pitäisi tehdä?- VainYhdenOmaksi
Mistä niin päättelet, että miehiä on paljon? Oletko nähnyt jtn? Ei pidä päätellä liikaa sen perusteella, sillä mulla ainakin on paljon mieskavereita, jotka on vain kavereita eikä muuta.
- artisti2020
Hieman pelottaa, jos tykkäät vain rahoistani.
- ex-pistemies
Kerran työpaikalla yksi nainen kysyi tämän asian minulta suoraan päin naamaa =D Ja oikeassahan hän oli, vähä ujostelin ja välttelin, mutta tuon kysymyksen jälkeen minulla ei pokerinaama enää kestänyt ja hymyilin kuin naantalin aurinko aina kohdatessa, keskusteltiin mukavia sen jälkeen.
Kysy suoraan mieheltä, voit ehkä yllättyä reaktiota ;) - ensiksilähesty
En minä pelkää sinua. Käsittääkseni olet suhteessa ja siksi pysyn etäämmällä koska saat minulle aikaan perhosia vatsassa.
- Miesvastauksiavailla
En nyt sentään. En vain tiedä, miten tästä eteenpäin mennään.
- Alkaako_houkuttaa
Vai nainen sinä? Kuka pelkää 15:tä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999