Vapaa kuvaus

Aloituksia

39

Kommenttia

406

1. Pieris muistelee menneitä juhlavuoden kunniaksi

Oi niitä Cityn Rippituolin ja Suljetun osaston aikoja. Tämän kaikkein ensimmäisen tunnustuksen tein nuorena opiskelijaty
    Huuhaa
    1
    62
  2. Salis, juhlavuosi alkoi!!!

Rakas Salis, tänä vuonna tulee täyteen 20 vuotta kun olen kirjoitellut pieremisestä nettiin. Joku voisi sanoa minua miel
    Huuhaa
    8
    336
  3. Salis, missä meidän lentokone on?

Olen nyt vihdoinkin täällä Varissuon lentokentällä enkä löydä sun Air Pussia. Et kai vain ole huijannut minua? Tulin naa
    Huuhaa
    19
    623
  4. Salis, mode syrjii!

Kirjoitin herkän sanan viikonvaihteeksi ja se sensuroitiin. Onko Air Pussi vielä valmiina jos lähdetään sontimaan sinne
    Huuhaa
    1
    130
  5. Te olette kaikki tyhmiä

Vain minä olen viisas. Ja ehkä vähän Saliskin. Nih. Ettäs tiiätte. Muut saa haistaa huilun. Ruiks.
    Huuhaa
    1
    142
  6. Matematiikkapähkinä Salikselle

Dear Salis, olen tänään käynyt jo neljä kertaa kakalla. Ihan sellaista lähdin kyselemään, että kun olen tällainen sopusu
    Huuhaa
    9
    317
  7. Salis, ryyppäsin läppärini hajalle

Rakas Salis, mulla oli tuossa muutaman viikon ränni päällä ja kännissä astuin läppärini päälle ja se hajosi. En ole pääs
    Huuhaa
    2
    176
  8. Työajalla piereskely ja kakkiminen (etenkin Salikselle tämä)

Dear huuhaa! Osaako joku tulkita käsienheiluttelualan työehtosopimusta, että mites tämä työpaikalla peräilman ja -pökäl
    Huuhaa
    3
    259
  9. Sanoittajamestari Pieris (omistettu etenkin Salikselle)

Mä unestani taas jo herään kesäpieruun Ja hyvän olon saan, kun kakan äänet kuulen Kesäsuoli on taas ihan vallaton Mä kak
    Huuhaa
    2
    237
  10. Salis, pieremismotivaatio puuttuu!

Rakas Salis, peppuni on ummessa ja mieli matalalla. Mode syrjii piereviä naisia. Sinä saat kirjoitella tänne kakkahuumor
    Huuhaa
    7
    239
  11. Pieriksen suolistoraportti (muutkin saa osallistua!)

Juhlapyhien aikaan on tullut syötyä kuin sika. Nyt onkin vatsa kovalla ja lähestulkoon ummessa. Vaivoin saan likistettyä
    Huuhaa
    6
    194
  12. Salis, täällä sensuroidaan taas!

Lähetin sinulle herkän jouluterveisen, mutta mode poisti sen samantien. Yritän uudelleen, mutta vielä herkemmin. Oikein
    Huuhaa
    8
    346
  13. Salis, nyt lensi p-ka tuulettimeen!

Rakas kollegani, asensin tuulettimen peräreiälle sontaa levittämään. Siinä reiällä se vempele nyt hurisee jatkuvasti, ja
    Huuhaa
    6
    344
  14. Salis delannut?

Onko Saliksesta havaintoa vai heittikö se ns. viimeisen pökäleensä seinään? Jos näin on niin muistoa kunnioittaen, kukaa
    Huuhaa
    7
    416
  15. Pärsse rutajaa taas

KAKKA TULEE, POIS ALTA KAIKKI!!! RRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSS
    Huuhaa
    6
    565
  16. Haistoitteko kun pieraisin?

Tuli hiljainen tappaja. Haistoitteko? Haistoittehan, muuten meni tuhnu hukkaan. P.S. RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIKKKKKKKKKSS
    Huuhaa
    3
    296
  17. Persesilmä pois käytöstä! Tiedotus tiedotus! Persesilmä pois käytöstä!

Tiedoksenne, persesilmästä ennustus on tauolla persesilmän epäkunnon vuoksi. Tuli vähän tulisempi krapulapaska, jonka vu
    Huuhaa
    20
    537
  18. Ennustan taas persesilmästä! Kysy tulevaisuudestasi!

Mitä haluat tietää tulevaisuudestasi? Nyt saisi pomminvarmaa tietoa. Älä epäröi, tartu tilaisuuteen! P.S. Ruiks.
    Huuhaa
    3
    200
  19. Salis, pelästyin omaa pieruani

Rakas kakkakollega, pieraisin töissä (Varissuon sosiaalipummien työpaja) niin hirveän pierun, että oli pakko karata paik
    Huuhaa
    14
    284
  20. Te olette kaikki tyhmiä

Minä ja Salis ollaan viisaita. Me ja persesilmämme hallitsemme maailmaa. Ihan sama mitä te muut vikisette. Kukaan muu ei
    Huuhaa
    3
    191