Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
39
Kommenttia
407
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Persenöyhtä+perkele
06.02.2020 20:32
Nykii+taas+pahasti.
Paskaperse+ripulisuoli++ruskea+mätä+skeida+hiiva+oksennus+paska+saatanan+perse+ttu+rkele+haistakaa+paska+tuhnu+syyläripuli+tun+mätisäkit!!!!!
06.02.2020 20:30
Voi+ei+Salis,+ei+noin.+Pieris+on+ollut+nuorena+ja+hoikkana+(silloin+vain+120+kg)+kassalla++ja+yksi+jos+toinenkin+oman+elämänsä+Salapaskantaja+lesotti+kakskytsenttisellään.++Olisit+puhunut+edes+viiskytsenttisestä.+Tuo+on+varma+tapa+saada+kassatytöt+näkemään+punaista.+Annan+tämän+nyt+kuitenkin+anteeksi.+Kassatyttö+ei+anna.
Pieris+söi+liimaa+tässä+yksi+päivä,+nyt+on+helppo+heittää+kakkaa+seinille+kun+se+tarttuu+kivasti+kiinni+pintoihin.+Seuraavaksi+syön+glitteriä+niin+saan+kimaltavan+kakan.+Ystävänpäivä+kuitenkin+on+tulossa,+joten+paketoin+kimallekakat+pakettiin+ja+annan+tutuille.+Haluatko+sinäkin+paketin?
Se+on+uusi+vuosi+ja+uudet+elämäntavat.+Nyt+syön+vain+7000+kaloria+päivässä,+ajattelin+laihduttaa+rantakuntoon+kesäksi.+Tavoite+on+sellainen+160+kg.+Täytyy+kuitenkin+jättää+vähän+vatsaa,+jotta+saan+säilöttyä+sinne+muutaman+kilon+sontaa.+Koskaan+ei+tiedä+koska+sitä+tarvitsee.+Pari+kiloa+ruskeaa+velliä+vatsaontelossa+rauhoittaa+mieltä.+Se+velli+huljuu+ja+pyörii,+kiehuu+ja+kuplii.+Lopulta+se+ulkoistuu+savuavasta+persesilmästä.+Persesilmä+aukeaa+ja+vetinen+myyrä+kurkkaa+luolastaan.+Lopulta+persesilmä+hölpöttää+ja+lieju+valuu+päivänvaloon.+Silloin+henget+puhuvat+ja+syntyy+pyhä+yhteys+jonnekin+suurempaan.+Pieris+on+yhtä+maailmankaikkeuden+peräreiän+kanssa.+Ulostemassa+valuu+kauniina+ja+kosteana+kuin+aamuinen+nurmi.+Kasvoni+kirkastuvat+kuin+kevätaurinko,+helpotus+purkautuu+raukeilta+huuliltani+kevyesti+kuiskaten.+On+kuin+olisin+syntynyt+uudelleen.+Pyllistän,+sanon+RRRUIIIIKSSS+ja+hieron+paskaa+naamalle.+Sitä+tunnetta+ei+voi+kuvailla.
Vähän+taas+nykii.+Klurr+vaan+sinnekin+senkin+sontahousu.
05.01.2020 23:58
Hyvää+uutta+vuotta+rakkaalle+Salikselle.+Mulla+jyskyttää+pieru+perseessä,+tuff+tuff+jyskyttää+pieru,+tuff+tuff,+pieru+jyskyttää+tuff+tuff,+jyskyttää+kovin,+uuh+aah+jyskyttää,+tulla+jyskyttää+minkä+ehtii,+tuff+tuff+jyskyttää+pieru,+pieru+tulla+jyskyttää,+tuff+tuff+jyskyttää+pieru,+ou+mai+gaad+kun+jyskyttää,+pieru+jyskyttää+uuh+niin+kovin+jyskyttää+aaaaaaah!
Jyskyttelemisiin+<3
31.12.2019 18:31
Kävin+laskemassa+suolikaasua+Hirveän+Liiton+toimiston+ovesta+sisään.+Soittivat+kytät+paikalle.+Nyt+olen+tutkintavankeudessa+ympäristön+p-kaamisesta.+Eihän+täällä+saa+edes+hernekeittoa+tai+valkosipulia.+Pierusaagani+uhkaa+loppua,+ellen+saa+äkkiä+lisää+kaasua+koneeseen.
Olisipa+vielä+wanhat+hyvät+ajat+kun+perseelle+haisevat+emännät+herättivät+pelonsekaista+kunnioitusta+nuoremmissaan.++Nyt+kersat+liittyvät+Hirveisiin+ja+hyppivät+silmille.+Tai+ainakin+perssilmille.
Tule+apuun+Anja.+Tai+Salakaapeloitsija.
24.09.2019 20:50
Synnytin+tänään+klo+8.30+työpaikan+posliinikoniin+pökäleen.+Tai+itseasiassa+oli+useampi+lapsi,+oli+monikkoraskaus.+Olo+on+hyvä+ja+seesteinen,+paino+putosi+kolme+kiloa.+Isästä+ei+tietoa.+Olen+moderni+nainen+ja+hoidan+yh:na+jälkikasvuni.+Kela+maksaa.
Missä+viipyvät+onnittelut?+Kukkia+saa+myös+tuoda.
17.09.2019 20:50
Jossain+Pyhärannassa+tjsp+oli+alueuutisten+mukaan+suolistobakteereja+juomavedessä.+Onko+se+Salasontija+jo+ehtinyt+ruikkimaan+ripulinsa+sinne+vesijohtoverkostoon?+
Pieris+on+taas+ummessa.+Ei+tuu+kakka+vaikka+kuinka+yrittää.+Mikä+neuvoksi?
16.09.2019 20:14
Raavin+pulloharjalla+röörin+puhtaaksi.++Mites+tuota,+lakkoilevatko+nämä+kiinalaiset+paperiukot+yhtä+innokkaasti+kuin+suomalaiset?+Meinaan+voisin+antaa+vinkkejä+perusteelliseen+istumalakkoon+housut+kintuissa.+Paska+haisee+ja+palkka+juoksee.
05.09.2019 18:11
Niin+Salis,+joko+se+kakkapaperi+on+haettu?+Kakka+on+jo+kovettunut+ryppyreiälle.
04.09.2019 21:20
Pieris+elää+ja+hengittää.+Tein+sinusta+etsintäkuulutuksen+jo+aiemmin,+kaiva+se+aloitus+tuolta+alempaa+esiin.+Tarttisin+taas+elatusmaksuja.
En+ole+kuolemassa+todellakaan,+sillä+pierun+ilosanoman+levittäminen+on+missioni.+Sitä+ei+kukaan+muu+osaa+tehdä+niin+hyvin+kuin+minä.+Maailma+ja+metaanivoimalat+tarvitsevat+minua+vielä+vuosikymmeniä.
Sinä+ehkä+kuolet,+minä+en.+Pierut+soikoon+tulevaisuudessakin.+
RRRRRRUUUIIIIIIKKKKKSSSSS!!!!
04.09.2019 21:17
Salis,+kirjoitin+sinulle+pitkän,+peräaukkoaiheisen+rakkausrunon.+Mode+kuitenkin+poisti+sen.+Onkohan+se+kateellinen+meidän+rakkaudesta?+
Minä+niin+pierakastan+sinua,+rakakkastatko+sinä+minua?
03.08.2019 21:21
Hupsista,+unohdin+signeerata+teokseni.+Äskeinen+oli+siis+Pieris.
30.07.2019 23:36
Salis,+mun+pään+sisällä+kutiaa
*naks*
PIERRRRRUUUUUU+KAKKAA+AAAA+MOUUUUUUUUH+SUIIIIIIIIIH+RRRRRRUUUIIIIIIKKKKKSSSSS+KLURRRRRRRR+ROTLOTLOTLOT+FUIIIIIIII+MOOOOOOOHHHH+GRRRRRRUUUUUNTH+GRUT+GRUT+ROOOOOOH+URGH+URGH+HRRRRRPS+HERRRRRRRPES+KAKKA+PIERU+SONTA+RIPULI+HAISTAKAAAAA+PERÄREIKÄ!!!!
PERÄREIKÄ+PERÄREIKÄ+PERÄREIKÄ+PERÄREIKÄ+PERÄREIKÄ+PERÄREIKÄ+PERÄREIKÄ+PERÄREIKÄ+PERÄREIKÄ+
RUSINASILMÄ+RUSINASILMÄ+RUSINASILMÄ+RUSINASILMÄ+RUSINASILMÄ+RUSINASILMÄ+
AUKKO+AUKKO+AUKKO+AUKKO+AUKKO+AUKKO+AUKKO+AUKKO+AUKKO+AUKKO
MONTTU+MONTTU+MONTTU+MONTTU+MONTTU+MONTTU+MONTTU+MONTTU
KAIVOS+KAIVOS+KAIVOS+KAIVOS+KAIVOS+KAIVOS+KAIVOS+KAIVOS+KAIVOS+KAIVOS
LOUHOS+LOUHOS+LOUHOS+LOUHOS+LOUHOS+LOUHOS+LOUHOS+LOUHOS
KYRRRRRR+KYRRRRRR+KYRRRRRR+KYRRRRRR+KYRRRRRR+KYRRRRRR+KYRRRRRR+KYRRRRRR+KYRRRRRR
SONTAKIKKARE+KIKKARE+KAKKARE+PERSESILMÄ+
GROUUUUUUH+GRUNTS+PURJO+PERSEESSÄ
*naks*
Helpotti.+Ja+lärveiset+jne.
14.07.2019 21:29
RRRRRUUUUUIIIIIKKKSSS+KLURRRRRR+ROTLOTLOTLOT+PFFFFFFFT+GNÖÖÖÖÖ+FFFFT+FÄPÄPÄPÄ+FÄPÄPÄPÄ+PIUKEA+NAUKAISU+NARINAA+RÖTLÖTLÖTLÖT+GROOOOH+GRUT+XXXTFTP+YRRRRRRJÖÖÖÖÖÖÖ+KAKKAPÖKÄLE!!!!!
10.07.2019 22:41
Onko+sulle+tullut+nenätippuri+kuin+Klunssilalle+aikanaan?+Älä+tunge+naamaasi+epäilyttäviin+paikkoihin.
Pieris+viettää+kesää+alkeellisissa+olosuhteissa,+uskotko+että+nautin+kun+sonta+mollahtaa+luonnon+helmaan+pehmeästi+tussahtaen.
Nyt+juhannuksena+muista+perinteet,+kun+katsot+pöntöstä+omaa+pökälettäsi,+näet+tulevan+puolisosi.
Ei+muuta+kuin+oikein+haisevaa+ja+ruskeaa+keskikesää+Salikselle+täältä+pöheiköstä.+Lopuksi+sana+viikonvaihteeksi:++
*nykii+nykii+NAKS*
PIERRRR+RRRRUIIIIKS+KLURRRRR+ROTLOTI+ROTLOTI+FÄÄÄÄÄÄ+PÄPÄPÄPÄ+SUHINAA+FFFFFFT+NAUUUUU+FIUUUU+SUUUUUH+BROOOOOOT+KLÄÄÄÄÄH
*naks,+helpotti.+Ja+lärveisiä+uusille+ylioppilaille*
21.06.2019 20:56
Onko+täällä+taas+sensuroitu+viestejä?+Tämä+on+sotaa,+Suoli24!
Mitäs+Salikselle+kuuluu?+Pieris+tuli+juuri+sonnalta.+Jäi+mukavat+raidat+posliinikoniin,+haju+myös+melkoinen.+Fillarilenkillä+olin+ympäri+Varissuota,+jäi+mukava+perseen+aromi+satulaan.++Ristiinnaulitsin+satulan+nyt+taloyhtiön+ilmoitustaululle.
Vähän+päässä+nykii+taas.++
*naks*
RUAHAAHAAAAAAA+KLURRRRRRRRR+RUIKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS+PIERUUUUUUUUUUUUUUUU+KAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAH+SONTA+LIMA+RÄKÄ+ULOSTE+HUAHAAAAAAAAAAAAAAA+KLÄÄÄÄÄÄÄÄÄH+PIPPADI+PIPPADI+PIPPADI+SUHINAAAAA+RRRRRRRUIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSS+AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
*naks*
Helpotti.+Lärveisiä+uusille+ulioppilaille.
06.05.2019 16:03
Niin+pelastankin.+Sellaisina+ranteenpaksuisina+kaapelinpätkinä.
Ruiks.
22.04.2019 23:05
Salis,+tänään+tapahtui+märkä+unesi.+Podin+ripulia+ja+tuli+pöntölle+kiire.+Seurasi+nopea+liike,+jossa+housut+valahtivat+alas+ja+perse+kääntyi+pönttöä+kohden.+Pöntön+kansi+ylös+ja+istahdus+alas.++Pieni+takaisku+tuli,+kun+pöntön+kansi+läpsähti+alas+ennenkuin+ehdin+huomatakaan.+Istuin+kannelle,+väänsin+ripulit+siihen+ja+istuin+paskani+päällä.+Se+lämmitti+kyllä+kivasti,+ei+voi+valittaa.
Kiihottiko+tämä+tarinani?+Raks+sinnekin.
16.04.2019 19:21
HUAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA+
*naks*
HUAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHH
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR+ROTLON+ROTLON+FÄPÄ+PÄPÄ+FÄPÄ+PÄPÄ+PIFFFFFFFFFFFF+FIUUUUUU+FFFFFFFFFFFFT
Kylläpä+helpotti.+Lärveisiä+uusille+ylioppilaille.
*naks*
03.04.2019 18:42
Rakas+(?)+Salis.+En+edes+millään+ehdi+vastata+sinulle,+sillä+minulla+on+kädet+täynnä+töitä.+Ai+miksi?+No+siksi,+ettet+sinä+ole+hoitanut+isän+velvollisuuksia.+Hylkäsit+joulun+alla+Varissuon+yksiööni+ne+kolmesataa+ruskeaa+jälkeläistäsi,+etkä+ole+vieläkään+hakenut+niitä+takaisin.+Olisi+jo+korkea+aika.+Tiedätkö,+kuinka+ahdasta+täällä+on+kun+valtterit+kasvavat+koko+ajan+ja+syövät+kuin+hevoset?+Rahat+on+loppu,+tila+on+loppu+ja+Wunderbaumit+on+loppu.+Minäkin+olen+loppu.+Ryhdistäydy+mies.
Yhtään+lasta+en+kanssasi+tee,+sillä+näiden+kikkareiden+äitipuoleus+on+jo+riittävän+rasittavaa.+Sitäpaitsi,+minulla+on+putket+poikki+ja+niistä+tehtiin+himmeli+vastaanottokeskuksen+kattoon.+
Reagoi+nopeasti,+tai+pieren+Espoon+maailmankartalta+pois.
03.04.2019 18:36
7 / 21