Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
43
Kommenttia
415
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Salis,+olen+ajautunut+kriisiin+työpaikalla.+Pieru+narahtaa+ajatusta+liukkaammin+ja+tänäänkin+oli+xxxxl-Sloggien+mummomallissa+jarruraidat,+jotka+lemahtivat+ympäristöön.+Minusta+ei+enää+pidetä+työpaikallani.+Syyttävät+henkilökohtaisen+hygienian+laiminlyönnistä,+mutta+omasta+mielestäni+olen+vain+suoleni+uhri.+Auttaako+liitto+sovittelemaan+riitoja,+jotka+johtuvat+aktiivisesta+peräsuolesta?+Haastanko+minä+(tai+siis+suoleni)+kollegat+oikeuteen+kunnianloukkauksesta?+Onko+minulla+ja+suolellani+kunniaa?
Toinen+asia,+mites+näin+lomakaudella,+onkos+Saliksella+yhtään+lomaa+vai+oletko+enemmänkin+niinkuin+yksityisyrittäjä,+joka+ei+tunne+lomia?+Muista+levätä,+ettet+pääse+ylikuntoon+ja+ruparesori+pettää+lopullisesti.
Välittävin+terveisin+rakas+paskakikkareesi.
01.07.2020 18:23
Salis,+äkkiä+nyt!+Pieraisin+täällä+saaristossa+vähän+turhan+tiukan+pierun+ja+siitä+lähti+kipinä+maastoon.+Nyt+palaa+koko+saari.+Mä+tarvitsen+piilopaikan,+en+halua+syytteeseen.+Otatko+mut+vastaan?+Pian!
Vittuku+nykii+kaiken+lisäksi
*naks*
RRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIKKKKKKKKSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRR+ROTLOTLOTLOT+RÖLLÖLLÖLLÖL+LÖLLÖLLÖLLÖÖ+FÄPÄPÄPÄ+FÄPÄPÄPÄ+ROUUHHH+MOUUUUHHH+GRUUUUUNTTTH+FUUUUUU+TUKTUKTUKTUK+KAKKA+PERKELE+MÖRJÄPERSEET!!
*naks*
Ah,+helpotti.+Ja+lärveisiä+uusille+ylioppilaille!
19.06.2020 23:01
Älä+dissaa+mun+kakkaa,+se+on+tyttömäinen+ja+mossahtaa+sievästi.+Pieris+on+taas+luonnon+helmassa+ja+kakka+taas+tussahtelee+perhosparven+ja+taivaan+tiukujen+saattelemana.+Mutta+on+tässä+ongelmiakin,+viime+päivinä+pierut+ovat+haisseet+palaneelta.+Jokohan+mulla+alkaa+olla+mätänemisprosessi+pitkällä.+Mitä+jos+aika+jättää+minusta+kun+home+syö+sisältäpäin?+Pysy+sitten+silti+uskollisena+minulle,+äläkä+sorru+uusiopieriksiin.+Haluan+ruumiarkkuuni+wc-istuimen+mukaan.
Salis,+mun+mahassa+velloo+taas.+Mitähän+sieltä+on+tulossa?
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRR+FFFFFFFFFFFFFFFFFFT+FÄPÄPÄPÄFÄPÄPÄPÄ+ROUHHHHHHHHHH+MUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH+GNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ+ROLLOLLOLLOLLOLLOOO+LÖLLÖN+LÖLLÖN+LÖLLÖN+GRUUUUUUUUUUHH+MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHH+MOUOHOHOUUOHOUHOUUUUUUUUUUUU+RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ+GRAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH+FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH+RRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR+
HAISTAKAA+VETELÄ+AANUSLIMA+SENKIN+MÖRJÄPERSEET!!!
Ah,+helpotti.+Ja+lärveiset+uusille+ylioppilaille!
07.06.2020 15:59
Pieris+lomailee+taas+alkeellisissa+olosuhteissa+ja+tuntuu+tosi+kivalta+kun+kakka+mossahtaa+turpeeseen.+Tiedätkö+sen+äänen,+sellainen+tussahdus+kun+höyryävä+pökäle+katoaa+luontoäidin+helmaan?+Lannoitan+koko+Turun+alueen,+täällä+kukkii+kunnaat+ja+niityt.
*pyllistää*
RRRRRRRRUIIIIIIIIKKKKKKKKSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRR+ROTLOTLOTLOTLOT+RULLLLL+RÖLLÖLLÖLLÖÖ+FFFFFFFFTTT+PFFFFFFF+UUUUUUUUUUUHHHH+FÄPÄPÄPÄFÄPÄPÄPÄ+LÖLÖLÖLÖLÖÖÖÖ+VALUUUUU+KÖNTSÄ+KINTUILLE+PASKA+RIPULI+SONTA+YRJÖ+HAJU+LIMA+YRRRRGGH+AAAAAH.
Ah,+helpotti.+Ja+lärveisiä+uusille+ylioppilaille!
23.05.2020 12:13
Salis,+mitä+teen?+Lorahti+paskat+housuun+kokatessa.+Ryppynaru+oli+jo+liian+löysä+jatkuvasta+hölpötyksestä.+Löysin+ensihätiin+Suuri+Käsityökerho-lehden+vuosikerrat+ja+vuoden+1994+marraskuun+numerossa+siinä+keskiaukeamalta+kaksi+sivua+eteenpäin+löytyi+ohjeet+revenneen+persereiän+ompelemiseen.+Nyt+on+vain+yksi+mutta;+mitä+lankaa+pitää+käyttää,+joustavaa+vai+joustamatonta?+Tarvitaanko+kuminauhaa?+Voitko+vastata+nopeasti+kun+olen+nyt+teipannut+aanukseni+jeesusteipillä+ja+se+kirveltää+reikää.
Ja+ruaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh+hahahaaaaaaaaaa+räääääääääääääps+fäpäpäpäfäpäpäpä+rrrrrrrrrrrruiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkksssssssssss+kluuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrr+fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu+mouuuuuuuuuuuu+köntsä+reikä+uloste.
Siitäs+saitte+paskanaamat.
17.05.2020 18:49
Ripuli+tulloo,+haista+ripuli!
25.04.2020 18:55
Salis,+aloin+säästää+luontoa+ja+lopetin+perseen+pyyhkimisen+sontimisen+jälkeen.+Paperia+ja+vettä+kuluu+muutenkin+liikaa.+Kura+on+alkanut+kerääntyä+kannikoiden+väliin+paksuna+kerroksena,+sain+siis+lämpimän+ruskean+vaipan+Halpahallin+pikkareiden+sisälle.++Se+lämmittää+hienosti+kylmissä+kevättuulissa.+Siihen+päälle+kun+lorauttaa+kuset+niin+se+keltaruskea+lieju+eristää+todella+hyvin.+Ongelmana+vain+se,+että+tuotan+skeidaa+aika+ahkerasti+ja+perberi+pullistelee+ja+natisee+liitoksistaan+kun+luonnontuote+uhkaa+valua+ulos.+Kannattaisiko+laittaa+kelmua+housuihin,+jotta+suolimönjä+pysyy+paremmin+paikoillaan?+Tästä+tuli+ihan+elämäntapa,+ekoilu+on+nyt+muotia.+
Nyt+vähän+nykii
*naks*
RÖYYYYYHHÖYYYYHH+MOUUUUUUH+KRUNTS+GRUUUUUUUUUUH+AUUUUUH+PIERUUUUU+KAKKAAA+RIPULIIIII+SONTAAA+MÖRJÄ+MÖNJÄ+ULOSTE+VISVA+PASKA+RUTINA+KLUUURRRRR+YÖÖÖÖÖÖÖÖÖRGH+OKSENNUS+PERÄREIKÄ+PERSE+KÖNTSÄÄÄÄÄH
SYÖKÄÄ+PASKAA+SENKIN+VELLIPERSEET!!!!
*naks*
Helpotti.++Lärveisiä+uusille+ylioppilaille!
25.04.2020 18:51
Pieris+on+päässyt+lataamosta,+hahhaaaaa!!!!!!!+Haistakaa+peräsuoli,+senkin+mörjäperseet!!!+Mänttiripulisuolet!!!+Ai+että+mua+pierettää!!
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS
Ah,+helpotti.
Pierettää+pierettää+kukkuu+dingdong+peräsuoli+sonta+kikkare+uloste+köntsä!!+Olette+dorkia+ja+Pieris+paras!!+Grouuuuuuuuuuhhhhhhh+mouhhhhhhh+gruuuuut+grut+grut+grut+mööööööööööhhhh+ripullllllllllll+kakkaaaaa+sontaaaaaa+haiseeeeee+suoli+pönttö+huuhtelu+vessaharja+ulostemassa+kikkare+ruskea+köntsä+nahkahousu+haju+nivushiki+visva+rakkulat+mätä+skeidaaaaaahhhhh!!!!!!
Haistakaa+mätä+peräsuoli,+senkin+syylät!!!+
Viuuuuuuuuuuu,+pitää+ottaa+lääkkeet.
11.04.2020 16:03
Persenöyhtä+perkele
06.02.2020 20:32
Nykii+taas+pahasti.
Paskaperse+ripulisuoli++ruskea+mätä+skeida+hiiva+oksennus+paska+saatanan+perse+ttu+rkele+haistakaa+paska+tuhnu+syyläripuli+tun+mätisäkit!!!!!
06.02.2020 20:30
Voi+ei+Salis,+ei+noin.+Pieris+on+ollut+nuorena+ja+hoikkana+(silloin+vain+120+kg)+kassalla++ja+yksi+jos+toinenkin+oman+elämänsä+Salapaskantaja+lesotti+kakskytsenttisellään.++Olisit+puhunut+edes+viiskytsenttisestä.+Tuo+on+varma+tapa+saada+kassatytöt+näkemään+punaista.+Annan+tämän+nyt+kuitenkin+anteeksi.+Kassatyttö+ei+anna.
Pieris+söi+liimaa+tässä+yksi+päivä,+nyt+on+helppo+heittää+kakkaa+seinille+kun+se+tarttuu+kivasti+kiinni+pintoihin.+Seuraavaksi+syön+glitteriä+niin+saan+kimaltavan+kakan.+Ystävänpäivä+kuitenkin+on+tulossa,+joten+paketoin+kimallekakat+pakettiin+ja+annan+tutuille.+Haluatko+sinäkin+paketin?
Se+on+uusi+vuosi+ja+uudet+elämäntavat.+Nyt+syön+vain+7000+kaloria+päivässä,+ajattelin+laihduttaa+rantakuntoon+kesäksi.+Tavoite+on+sellainen+160+kg.+Täytyy+kuitenkin+jättää+vähän+vatsaa,+jotta+saan+säilöttyä+sinne+muutaman+kilon+sontaa.+Koskaan+ei+tiedä+koska+sitä+tarvitsee.+Pari+kiloa+ruskeaa+velliä+vatsaontelossa+rauhoittaa+mieltä.+Se+velli+huljuu+ja+pyörii,+kiehuu+ja+kuplii.+Lopulta+se+ulkoistuu+savuavasta+persesilmästä.+Persesilmä+aukeaa+ja+vetinen+myyrä+kurkkaa+luolastaan.+Lopulta+persesilmä+hölpöttää+ja+lieju+valuu+päivänvaloon.+Silloin+henget+puhuvat+ja+syntyy+pyhä+yhteys+jonnekin+suurempaan.+Pieris+on+yhtä+maailmankaikkeuden+peräreiän+kanssa.+Ulostemassa+valuu+kauniina+ja+kosteana+kuin+aamuinen+nurmi.+Kasvoni+kirkastuvat+kuin+kevätaurinko,+helpotus+purkautuu+raukeilta+huuliltani+kevyesti+kuiskaten.+On+kuin+olisin+syntynyt+uudelleen.+Pyllistän,+sanon+RRRUIIIIKSSS+ja+hieron+paskaa+naamalle.+Sitä+tunnetta+ei+voi+kuvailla.
Vähän+taas+nykii.+Klurr+vaan+sinnekin+senkin+sontahousu.
05.01.2020 23:58
Hyvää+uutta+vuotta+rakkaalle+Salikselle.+Mulla+jyskyttää+pieru+perseessä,+tuff+tuff+jyskyttää+pieru,+tuff+tuff,+pieru+jyskyttää+tuff+tuff,+jyskyttää+kovin,+uuh+aah+jyskyttää,+tulla+jyskyttää+minkä+ehtii,+tuff+tuff+jyskyttää+pieru,+pieru+tulla+jyskyttää,+tuff+tuff+jyskyttää+pieru,+ou+mai+gaad+kun+jyskyttää,+pieru+jyskyttää+uuh+niin+kovin+jyskyttää+aaaaaaah!
Jyskyttelemisiin+<3
31.12.2019 18:31
Kävin+laskemassa+suolikaasua+Hirveän+Liiton+toimiston+ovesta+sisään.+Soittivat+kytät+paikalle.+Nyt+olen+tutkintavankeudessa+ympäristön+p-kaamisesta.+Eihän+täällä+saa+edes+hernekeittoa+tai+valkosipulia.+Pierusaagani+uhkaa+loppua,+ellen+saa+äkkiä+lisää+kaasua+koneeseen.
Olisipa+vielä+wanhat+hyvät+ajat+kun+perseelle+haisevat+emännät+herättivät+pelonsekaista+kunnioitusta+nuoremmissaan.++Nyt+kersat+liittyvät+Hirveisiin+ja+hyppivät+silmille.+Tai+ainakin+perssilmille.
Tule+apuun+Anja.+Tai+Salakaapeloitsija.
24.09.2019 20:50
Synnytin+tänään+klo+8.30+työpaikan+posliinikoniin+pökäleen.+Tai+itseasiassa+oli+useampi+lapsi,+oli+monikkoraskaus.+Olo+on+hyvä+ja+seesteinen,+paino+putosi+kolme+kiloa.+Isästä+ei+tietoa.+Olen+moderni+nainen+ja+hoidan+yh:na+jälkikasvuni.+Kela+maksaa.
Missä+viipyvät+onnittelut?+Kukkia+saa+myös+tuoda.
17.09.2019 20:50
Jossain+Pyhärannassa+tjsp+oli+alueuutisten+mukaan+suolistobakteereja+juomavedessä.+Onko+se+Salasontija+jo+ehtinyt+ruikkimaan+ripulinsa+sinne+vesijohtoverkostoon?+
Pieris+on+taas+ummessa.+Ei+tuu+kakka+vaikka+kuinka+yrittää.+Mikä+neuvoksi?
16.09.2019 20:14
Raavin+pulloharjalla+röörin+puhtaaksi.++Mites+tuota,+lakkoilevatko+nämä+kiinalaiset+paperiukot+yhtä+innokkaasti+kuin+suomalaiset?+Meinaan+voisin+antaa+vinkkejä+perusteelliseen+istumalakkoon+housut+kintuissa.+Paska+haisee+ja+palkka+juoksee.
05.09.2019 18:11
Niin+Salis,+joko+se+kakkapaperi+on+haettu?+Kakka+on+jo+kovettunut+ryppyreiälle.
04.09.2019 21:20
Pieris+elää+ja+hengittää.+Tein+sinusta+etsintäkuulutuksen+jo+aiemmin,+kaiva+se+aloitus+tuolta+alempaa+esiin.+Tarttisin+taas+elatusmaksuja.
En+ole+kuolemassa+todellakaan,+sillä+pierun+ilosanoman+levittäminen+on+missioni.+Sitä+ei+kukaan+muu+osaa+tehdä+niin+hyvin+kuin+minä.+Maailma+ja+metaanivoimalat+tarvitsevat+minua+vielä+vuosikymmeniä.
Sinä+ehkä+kuolet,+minä+en.+Pierut+soikoon+tulevaisuudessakin.+
RRRRRRUUUIIIIIIKKKKKSSSSS!!!!
04.09.2019 21:17
Salis,+kirjoitin+sinulle+pitkän,+peräaukkoaiheisen+rakkausrunon.+Mode+kuitenkin+poisti+sen.+Onkohan+se+kateellinen+meidän+rakkaudesta?+
Minä+niin+pierakastan+sinua,+rakakkastatko+sinä+minua?
03.08.2019 21:21
Hupsista,+unohdin+signeerata+teokseni.+Äskeinen+oli+siis+Pieris.
30.07.2019 23:36
7 / 21