Onkohan se vielä rajan tällä pualem? Mää oom jo pualix raato kun toinen takajalka ambuteerattiin polvisyävän takii.
Pieris, piretään meirän exit-pileet jossain, ni sit voi lähtee sovinnol näistä bileistä.
Mistähän sais pilhakkaa viel viime metreillä? Tai ees nuolasta pari kertaa? Tai vaix ees katella pilhanderii?
Salis, final leg
Pieris vielä henkissä?
3
204
Vastaukset
Pieris elää ja hengittää. Tein sinusta etsintäkuulutuksen jo aiemmin, kaiva se aloitus tuolta alempaa esiin. Tarttisin taas elatusmaksuja.
En ole kuolemassa todellakaan, sillä pierun ilosanoman levittäminen on missioni. Sitä ei kukaan muu osaa tehdä niin hyvin kuin minä. Maailma ja metaanivoimalat tarvitsevat minua vielä vuosikymmeniä.
Sinä ehkä kuolet, minä en. Pierut soikoon tulevaisuudessakin.
RRRRRRUUUIIIIIIKKKKKSSSSS!!!!PIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR NARINARINARI RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOLOTLOT FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTT GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRR KAKKA KAKKA KAKKA
- Anonyymi
Pieris, muista koordinoida kaasupäästösi kesäaikaan. Kesäasetuksilla pieru kiinteine tuotoksineen housuissa viilentää, ei pääse ruparesori ylikuumenemaan. Varo ampiaisia.
T: Kedon kakka -Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284