Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
antarcticanaarrelehtonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
458
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomen+poliisi+oli+myos+takavarikoinut+melkein+neljan+tunnin+videonauhani,+joissa+oli+kuvattuna+elokuvani+The+Great+Megalith,+eika+niita+videonauhojani+ole+palautettu,+eika+niista+ole+nostettu+syytteita.
No+lukekoot+takavarikoimaansa+kirjaani+ja+katselkoot+takavarikoimiaan+videonauhojani+vaikka+seuraavat+20+vuotta,+jos+ne+niin+paljon+heita+kiinnostavat.
21.12.2016 10:45
Kerran+olin+kirjoittanut+fyysisen+kirjan+nimelta+Suuri+Megaliitti+jossa+oli+5400+sivua,+koossa+A4,+mutta+Suomen+poliisi+takavarikoi+sen+muistaakseni+vuonna+2010+eika+ole+kirjaani+minulle+palauttanut.+Kirjastani+ei+ole+nostettu+syytteita.+Minun+pitaa+ylittaa+sen+kirjani+sivumaaraennatys+uuden+kirjani+kanssa,+jossa+on+vasta+1579+sivua,+koossa+A4.+Olen+ylioppilas+vuodelta+1981,+ja+kirjoitin+suomen+kielesta+laudaturin+ja+englannista+magnan,+joka+oli+siihen+aikaan+laudaturista+seuraava.+Olin+kirjautunut+Viron+Tarton+yliopistoon+vuonna+1999+lukemaan+eestin+kielta+ja+yleista+historiaa.
21.12.2016 10:38
No+niin+justaansa+olen,+koska+jotakinhan+on+jokaisen+oltava,+joten+tallainen+maaritelma+on+ihan+ok,+koska+olen+Aarre+The+Happy+Loser.
21.12.2016 10:28
Breaking+news:+Ulkomailla+toimivan+Green+Screen+Ryhman,+johon+kuuluu+myos+vastamielenosoitusnayttelijoita,+eteen+ajoi+aidon+nakoinen+poliisiauto+valepoliisiautoja+vuokraavasta+firmasta,+ja+aidon+nakoiset+poliisiunivormut+yllaan+valepoliisiautosta+tuli+ulos+poliisinayttelijoita+estamaan+mielenosoitusnayttelijaryhman+nimelta+Pluto+En+Sinnikas+Ole+ja+vastamielenosoitusnayttelijaryhman+kohtaamisesta+aiheutuneen+kasikirjoitetun+ja+lavastetun+konfliktin+eskaloituminen,+kuten+siihen+YouTube+naytelmaan+kuuluikin,+etta+se+eskaloituminen+estetaan.+
Etteko+muka+ole+huomanneet,+etta+melkein+kaikkien+mielenosoitusten+johtajat+ja+useiden+vaihtoehtomedioiden+tekijat+ovat+nykyaan+ulkomaalaista+porukkaa+nimiaan+myoten?+Vaihtoehtomedia+on+samaa+huijausta+kuin+valtamediakin,+saman+kolikon+kaksi+puolta.
20.12.2016 14:32
No+jos+on+jumittuneena+johonkin+hylattyyn+kaivokseen,+niin+kyllahan+normaalina+pyrkimyksena+on+koettaa+paasta+sielta+pois,+eika+jaada+sinne+kuolemaan.
19.12.2016 18:59
Valituskirjani+Euroopan+Ihmisoikeustuomioistuimeen+vanhan+maailman+Strasbourgiin+ei+valttamatta+saavu+sinne+koskaan+virallista+tieta,+koska+eihan+taalta+Kopiobulgariasta+sinne+postia+kuljeteta,+mutta+kylla+Valitusasiakirjallani+kuitenkin+on+jotakin+vaikutusta+henkisella+tasolla.
Olen+kylla+tutkinut+sellaista+asiaa,+etta+olenko+loytanyt+muita+alkuihmisia+taalta,+mutta+on+vaikeaa+erotella,+ketka+ovat+alkuihmisia+ja+ketka+taas+sitten+joitakin+muita.+Oma+kasitykseni+on,+etta+taalla+on+joitakin,+jotka+ovat+jostakin+syysta+muuttaneet+tanne+uudelta+Paratiisimantereelta,+joka+myos+on+Antarctican+tuolla+puolen.
Jotta+tahan+uusien+mantereiden+asiaan+saa+parempaa+kasitysta,+niin+seuraavassa+on+uudelleen+linkki+siihen+1000+vuotta+vanhaan,+Antarctican+tuolla+puolen+sijaitsevien+Uusien+Maalautasten+Karttaan,+joka+loydettiin+Japanista+buddhalaisesta+temppelista+yli+100+vuotta+sitten.+Se+julkaistiin+ensimmaisen+kerran+vuonna+1907+havaijilaisessa+sanomalehdessa+nimelta+Hawaiian+Gazette.+Linkki+avautuu+vain+jos+lukija+on+itse+kirjautuneena+omaan+Facebookiinsa,+vaikka+julkaisemani+kartta+on+aseutuksiltaan+julkinen,+mika+sinansa+on+outoa.
Karttaan+olen+laittanut+sijaintini+Antarctican+tuolla+puolen,+jossa+on+lavastekopiovaltio+Bulgarian+valtiosta,+se+on+kartan+vasemmassa+alalaidassa+suorakulmion+sisalla:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1826501220952219&set=pb.100007770762027.-2207520000.1482145853.&type=3&theater
19.12.2016 18:50
Jos+asutte+Suomessa,+niin+demonit+voivat+kidnapata+teidat+jossakin+ikavaiheessanne+(yleensa+kolmikymppisena+tai+viisikymppisena)+vaikka+niinkin+yksinkertaisella+menetelmalla+kuin+etta+jos+menette+linja-autoon,+niin+se+onkin+demonien+linja-autoksi+naamioima+kuljetusvaline,+jolla+teidat+kidnapataan+Antarctican+tuolla+puolen+sijaitsevaan+Suomen+valtiosta+tehtyyn+lavastekopiovaltioon.+Linja-auto+voi+nayttaa+ajavan+vain+esim.+50+kilometria+tunnissa+ja+maisemien+vaihtuminen+linja-auton+ikkunoista+katsottuna+voi+nayttaa+normaalilta,+mutta+demoneilla+on+menetelmat+saada+aikaan+sellainen+vaikutelma,+joten+kukaan+ei+huomaa+mitaan+normaalista+poikkeavaa,+kunnes+saavutte+sille+pysakille,+jossa+haluatte+jaada+pois,+mutta+se+pysakki+onkin+jo+sitten+120,000+kilometrin+paassa+vanhasta+maailmasta+Kopiovaltiosuomessa,+joka+sijaitsee+Antarctican+tuolla+puolen.+
Oma+kasitykseni+on,+ettei+pelkastaan+kavellessa+voida+ketaan+kidnapata+tanne+Helvettikopiovaltioihin,+vaan+kidnappaamisen+suorittamista+varten+demonit+tarvitsevat+jonkin+mekaanisen+joukkokuljetuslaitteen,+kuten+linja-auton,+lentokoneen,+laivan+tai+junan.+No+mites+ennen+vanhaan+satoja+vuosia+sitten,+kun+mitaan+niista+kuljetuslaitteista+ei+ollut+viela+olemassa?+Demonit+kayttivat+hevosvankkureita+kidnappaamista+varten.
19.12.2016 18:02
Minulta+kysyttiin:+"Antarcticanaarrelehtonen+onko+uudenmantereen+lavaste+bulgaria+tehty+pelkästään+sinua+varten?+Jos+on+niin+miksi?+Mitä+sinä+tiedät+mitä+meidän+muiden+ei+haluta+tietävän?"
Vastaan:+Teosofian+perustaja+Helena+Petrovna+Blavatskyn+kirjoittamassa+kaksiosaisessa++kirjassa+nimelta+Salainen+Oppi+kerrotaan,+etta+jokaisella+mantereella+on+seitseman+alkuihmista,+ja+etta+yhden+valtion+ika+on+100+vuotta.+Kirjan+Salainen+Oppi+ensimmaisen+osan+nimi+on+Maailman+synty+ja+toisen+osan+nimi+on+Ihmisen+synty+ja+uskon+aika+paljonkin+Salaisen+Opin+kertomuksiin.+Tulkitsen+kertomuksia+niin,+etta+lavastekopiovaltio+Bulgaria+on+tehty+seitsemalle+ihmiselle.+Minut+siirrettiin+tanne+lokakuussa+2010+jollakin+laitteella,+joka+oli+naamioitu+vanhanaikaista+propellilentokonetta+muistuttavaksi+lentokoneeksi+kun+olin+saapunut+koneen+vaihtoa+varten+Helsinki-Vantaan+lentoasemalta+Unkarin+Budapestin+lentoasemalle+suihkukoneella,+mutta+sitten+matka+jatkui+koneenvaihdolla+Budapestista+Bulgarian+Sofiaan+propellilentsikalla,+muka+"koska+lentofirma+SAS:lla+ei+ole+varaa+suihkukoneisiin+halpalennoilla".
Lentoaika+Unkarin+Budapestista+Bulgarian+Sofiaan+oli+kaksi+tuntia,+mutta+todellisuudessahan+se+lentsikaksi+naamioitu+kidnappauslaite+kuljetti+minut+useiden+kymmenientuhansien+kilometrien+paahan+Antarctican+tuolla+puolen+sijaitsevalle+uudelle+mantereelle,+jossa+on+lavastekopiovaltio+Bulgarian+valtiosta,+joten+kahden+tunnin+lentomatkan+aikana+lentonopeus+oli+useita+kymmeniatuhansia+kilsoja+tunnissa+noin+suunnilleen,+koska+en+nyt+jaksa+alkaa+tehda+tarkkaa+matemaattista+laskelmaa+sen+1000+vuotta+vanhan,+Japanista+buddhalaisesta+temppelista+yli+sata+vuotta+sitten+loydetyn+Uusien+Maalautasten+Kartan+avulla,+mutta+kuitenkin+lentonopeuden+on+taytynyt+olla+jotakin+sellaista+luokkaa,+koska+muutenhan+Antarctican+tuolla+puolen+olevaa+uutta+mannerta+ei+olisi+voitu+saavuttaa+kahdessa+tunnissa.+Yksinkertaistettuna:+jos+matka+Unkarin+Budapestista+Antarctican+tuollapuolen+olevaan+uuden+mantereen+lavastekopiovaltioon+on+80,000+kilometria,+niin+silloin+lentsikan+on+taytynyt+lentaa+40,000+kilometrin+tuntinopeudella.
Miksiko+minut+siirrettiin+tanne?+Vastaus+on,+etta+tama+Kopiobulgaria+on+osa+niista+vanhan+maailman+tuolla+puolen+olevista+Helvettimaailmoista,+joista+Raamattu+puhuu.+Tanne+Antarctican+tuolla+puolen+sijaitseviin+Helvettimaailmoihin+joutuvat+kaikki+jo+elinaikanaan+jossakin+vaiheessa.+Kuinka+kauaksi+aikaa,+en+tieda,+se+kai+vaihtelee+hieman+yksiloittain,+mutta+itse+olen+ollut+taalla+jo+yli+kuusi+vuotta,+ja+minulla+on+voimassa+kirjoittamaton+maastapoistumiskielto.+
Nama+Helvettimaailmat+ovat+kopioita+vanhan+maailman+valtioista.+Tosin+olen+kuitenkin+myos+onnellinen,+koska+olen+loytanyt+taalta+Helvettimaailmasta+kauniin,+rauhallisen,+hoikan+ja+nuoren+(18-vuotias)+poikapuolison+gayliittoon.+Mina+etsin+kuitenkin+ulospaasyreittia+taalta,+ja+otan+poikapuolisoni+mukaan+sitten+kun+loydan+reitin.+Se+uusi+loytamani+maailma+on+sitten+se+Paratiisi+josta+Raamattu+puhuu.+Tassa+kerroin+nyt+aika+paljon+asioita,+joita+tiedan,+ja+joita+ei+muiden+haluta+tietavan.+Taalla+Helvetissa+on+helvetisti+demoneita,+mutta+myos+joitakin+enkeleitakin,+jotka+vierailevat+taalla+aika+ajoin+auttamassa+ja+pelastamassa+tanne+Helvettiin+kidnapattuja+ihmisia.
19.12.2016 17:43
Seuraavalla+YouTube+videolla+on+enemmankin+kolmiulotteista+uskottavaa+7D+laserhologrammikamaa,+jossa+nahdaan+valas,+jaakarhu,+pingviineja+jne.
7D+Hologram+Technology+-+Amazing+Show+in+Dubai+-+Mind+Blowing+Presentation.+
https://www.youtube.com/watch?v=spy2Xcsr5j4
19.12.2016 14:12
Jos+halutaan+tinkia+lavastekaupungin+nayttelijoiden+palkkioista,+niin+nayttelijoiden+sijasta+voidaan+kaupungille+laittaa+liikkuvat+kolmiulotteiset+uskottavat+7D+hologrammihahmot+jotka+on+tehty+lasermenetelmalla.
7D+Laser+Animal+Show+at+Dubai+Mall+
https://www.youtube.com/watch?v=uWBAhR_cbus
YouTube+videolla+nahdaan,+kuinka+pikkulapsetkin+voivat+olla+sellaisten+liikkuvien+kolmiulotteisten+uskottavien+7D++hologrammihahmojen+lahella+kuin+Tyrannosaurus+Rexin,+pantterin,+sarvikuonon,+delfiinien+jne.,+koska+ne+hahmot+ovat+vain+kolmiulotteista+tietokoneanimoitua+todellisentuntuista+leffaa.
19.12.2016 14:00
Seuraavassa+linkissa+on+kartta,+johon+olen+laittanut+sijaintini+Antarctican+tuolla+puolen,+jossa+on+lavastekopiovaltio+Bulgarian+valtiosta,+se+on+kartan+vasemmassa+alalaidassa+suorakulmion+sisalla:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1826501220952219&set=pb.100007770762027.-2207520000.1482145853.&type=3&theater
Internetin+merikaapeli+on+kai+vedetty+uudelta+mantereelta+vanhaan+maailmaan.
19.12.2016 13:18
NO+MUTTA,+menkaa+nyt+ihmeessa+katsomaan+ohjaamiani+dokumentti-+ja+naytelmaelokuviani,+monologivideoitani+englanniksi+ja+suomeksi+seka+valokuviani+kamuni+Facebooksivustolle,+joka+on+nimeltaan+Vladik+Constantin.+Opin+vasta+askettain+laittamaan+valokuvien+ja+videoiden+asetukset+niin,+etta+ne+ovat+julkista+kamaa,+joten+ilman+Facebookkamuuttakin+(Facebook+palship)+ne+ovat+jokaisen+katsottavissa.
https://www.facebook.com/vladikconstantin
Valokuvasivulla+on+myos+linkit+kaksiosaiseen+Valituskirjaani+Euroopan+Ihmisoikeustuomioistuimeen+Strasbourgiin,+yhteensa+1526+sivua.
19.12.2016 08:54
Asun+uudella+mantereella+Antarctican+tuolla+puolen,+jossa+on+lavastekopiovaltio+Bulgarian+valtiosta.
19.12.2016 08:46
Pyydan+Euroopan+Ihmisoikeustuomioistuinta+kaskemaan+Bulgarian+valtiota+maksamaan+minulle+950+miljoonan+US+dollarin+korvaukset,+koska+Bulgarian+valtio+pitaa+minua+kidnapattuna+Bulgarian+valtion+rajojen+sisapuolella+koko+loppuelamani+ajan+ilman+mitaan+laillista+perustetta.
15.12.2016 13:29
Todistan,+etta+asun+Bulgariassa,+joka+on+Antarctican+tuolla+puolen+uudella+mantereella.
1.+KGB+ei+paasta+minua+taalta+Bulgariasta+pois+koko+loppuelamani+aikana,+vaikka+olen+suorittanut+kokonaan+1+vuoden+ja+8+kuukauden+vankilatuomioni+seka+maksanut+oikeudenkayntikulut.+Miksi+minua+ei+paasteta+taalta+pois?+Koska+Bulgaria+on+saari+Antarctican+tuolla+puolen,+ja+lentoasemat+ovat+taalla+vain+lavasteita,+koska+taalta+ei+voi+lentaa+pois,+silla+polttoaine+ei+riita+lentamaan+takaisin+siihen+maailmaan,+josta+minut+tanne+siirrettiin,+eika+laivojenkaan+polttoaine+siihen+riita.
2.+Koettakaa+itse+matkustaa+Bulgariaan,+niin+teidat+oitis+pidatetaan+jollakin+tekosyylla+Bulgarian+rajalla,+joka+on+vain+lavaste,+koska+ei+ole+olemassa+Bulgariaa+Kaakkois-Euroopassa,+vaan+se+on+Antarctican+tuolla+puolen.+
Uusin+monologini+englanniksi+tasta+aiheesta+on+Facebook+videolla+seuraavassa+linkissa:
https://www.facebook.com/vladikconstantin/videos/vb.100007770762027/1840480832887591/?type=2&theater
15.12.2016 12:45
Vastaukseni+suomenkielisella+monologillani+Facebookin+videolla,+kesto+1+tunti+48+minuuttia,+seuraavassa+linkissa;
Aarre+Lehtonen+speaks+in+Finnish+language
https://www.facebook.com/vladikconstantin/videos/vb.100007770762027/1840050592930615/?type=2&theater
Laitoin+videon+asetukset+niin,+etta+se+on+jokaisen+katsottavissa.
14.12.2016 06:48
Bulgaria+on+kokonaan+Suomen+siirtomaa.
29.11.2016 12:56
Green+screen+mediahuijausten+myontaminen+on+niin+valtamedian+kuin+vaihtoehtomediankin+taholta+yhta+mahdotonta+kuin+seuraavalla+YouTube+videolla+nahdaan:
Jim+Carrey+-+Kung+Fu+Master
https://www.youtube.com/watch?v=QWlJndr3BKE
28.11.2016 21:41
Vaihtoehtomedia+voi+kayttaa+vaikka+kymmenena+"jasenenaan"+samaa+henkiloa,+mutta+eri+naamalla,+laittamalla+uskottavia+naamioita+kasvoilleen.+Elokuvassa+Nutty+Professor+nayttelija+Eddie+Murphy+on+samaan+aikaan+viisi+eri+henkiloa,+ja+seuraavalla+YouTube+videolla+sen+elokuvan+paivalliskohtauksessa+kaikki+ruokapoydan+viisi+henkiloa+ovat+yksi+ja+sama+nayttelija+Eddie+Murphy,+mutta+eri+naamio+kasvoillaan.+Ruokapoydassa+vain+pullea+poika+on+eri+henkilo.+Green+screen+menetelman+avulla+Eddie+Murphy+on+viitena+eri+henkilona+samaan+aikaan+kuvassa,+ja+Eddie+Murphy+nayttelee+viitta+eri+henkiloa+leffan+muissakin+kohtauksissa+koko+sen+elokuvan+ajan.+Tama+asia+kerrotaan+myos+elokuvan+lopputeksteissakin.
+
Nutty+Professor+Dinner+Scene+HD720p)
https://www.youtube.com/watch?v=koTVfm31QUY
28.11.2016 20:31
Valtaosa+Suomen+vaihtoehtomediasta+vaittaa+olevansa+kommunismin+vastaista,+mutta+kun+se+tilaa+murhan+Ita-Euroopan+Kommunistisen+Poliisivaltion+KGB:lta,+niin+kylla+heille+silloin+kommunistiset+murhaoperaatiot+kelpaavat+vallan+mainiosti+jotta+saavat+minunkaltaiset+toisinajattelijat+lynkatuksi,+koska+eihan+se+toki+heille+sovi+ollenkaan,+etta+joku+kertoo+green+screen+uutisvideohuijausmenetelmasta+salaliittoteoriapalstalla.
28.11.2016 15:58
20 / 23