Nasa on ollut huijamassa ihmisiä maailman alusta asti. Tosin on että...
todellisuus on sitkeä harha,
Maa on litteä eikä pyöreä,
Aurinko ja muut planeetat kiertää Maata,
Kuu on taivaalle heijastettu hologrammi,
kuulennot olivat lavastettuja huijauksia,
taivaankansi on kiinteä ja matalalla,
yli kuusikerroksisia (15 m -18 m) rakennuksia ei voi rakentaa,
lentokoneet on niin raskaita ettei niillä voi lentää,
satelliitteja ja internettiä ei ole olemassa,
maailma on noin 6000 vuotta vanha,
avaruus oliot ovat rakentaneet pyramidejä kaikkialle,
evoluutio ja dinosaurukset ovat Nasan keksimää valetta,
jekä sekin on fakta että Billberg ryhmä jothtaa mailmaa salaa yhdessä Nasan ja Vapaamuurarien kanssa ja että Illuminaatit värkkää Uutta Maailman Järjestytstä.
Latelen teille seuraavia totuuksia:
12
96
Vastaukset
- ImeMunPanaania
Täydennän edellistä:
- Fort Knox on vieläkin täynnä kultaa.
- Fema- leirit on rakennettu siksi että voitaisiin antaa rakennusliikkeille rahaa.
- Kaksoistornien tuhot suunnitteli ja toteutti Osama Afganistanin luolastaan. Hänellä oli siellä todistetusti Nokian matkapuhelin.
- Kennedyn ampui Oswald pulttilukkokiväärillään.
- Kolme Kuu- ukkoa pystyi pukeutumaan pukuihinsa oikein näppärästi kahden neliön aluksessaan ja paskomaan siellä vielä.
Tämä on aivan paskaa:
https://www.youtube.com/watch?v=N3dw_aZswRc- KaikkiTeoriatYhdessä
"- Fort Knox on vieläkin täynnä kultaa."
Pohjois- ja Etelä-Amerikkaa ei ole olemassa joten ei ole mitään Fort Knoxia. Pohjois-Amerikka on Nasa:n = Nsa:n luoma huijaus.
"- Fema- leirit on rakennettu siksi että voitaisiin antaa rakennusliikkeille rahaa."
Feministileirit on naisten rääkkäämiseksi ja miesten kiusaksi, entäpä sitten?
"- Kaksoistornien tuhot suunnitteli ja toteutti Osama Afganistanin luolastaan. Hänellä oli siellä todistetusti Nokian matkapuhelin."
Pohjois- ja Etelä-Amerikkaa ei ole olemassa joten ensiksi ei ole koskaan tuhottu mitään kaksoistornia, toiseksi Osamabin Laden on keksitty taru henkilö kuten Sauli Niinistö, Budha, paavi ja Jeesus
"- Kennedyn ampui Oswald pulttilukkokiväärillään."
Pohjois- ja Etelä-Amerikkaa ei ole olemassa joten kukaan Oswald ei ole ketään Kennedyä koskaan ampunutkaan.
"- Kolme Kuu- ukkoa pystyi pukeutumaan pukuihinsa oikein näppärästi kahden neliön aluksessaan ja paskomaan siellä vielä."
Miksi kenenkään olisi missään sardiinipurkissa tarvinnut käydä tarpeilla tai pukeutua koska kuulennot olivat lavastettuja, koska taivaann kansi on kiinteä ja koska kukaan ei ole koskaan käynyt Avaruudessa.
Lisäksi vielä, ilmastonmuutos on oikeasti miljardin taalan pyramidihuijaus!
Vastaukseni suomenkielisella monologillani Facebookin videolla, kesto 1 tunti 48 minuuttia, seuraavassa linkissa;
Aarre Lehtonen speaks in Finnish language
https://www.facebook.com/vladikconstantin/videos/vb.100007770762027/1840050592930615/?type=2&theater
Laitoin videon asetukset niin, etta se on jokaisen katsottavissa.- KertokaaNytJo
Mukavaa jos täältä löytyy ihmisiä, joilla on sellaista tietoa jota muilla ei ole. Seuraavaksi voisitkin kertoa että mistä olet saanut ne tiedot ja mistä tiedät että ne ovat totta? Miten kyseiset väitteet on todistettu paikkansa pitäviksi? Emmehän halua, että kun pääsemme eroon NASA:n ym valheista, niin alammekin uskomaan joihinkin uusiin valheisiin ilman mitään todisteita?
Todisteeksi ei kelpaa joku kämäinen Youtube-video, vaan haluttaisiin ihan oikeita todisteita, jotka jokainen voi ihan itse käydä toteamassa todeksi.- NauraaIhanSikana
Minä kysyn aina Kollimaattorilta.
Hän tietää kaiken meiltä muilta salatun tiedon.
Absoluuttiset totuudet tippuvat häneltä kuin apteekin hyllyiltä niin kuin vanha kansa sanoo.
Tietonsa Kollimaattori hakee Wikipediasta.
- Topi-Matti
Myydään ford fiest -91
1,3 katsastus 16.1. mennessä. 2xrenkaat (1 vanteet), etu ja takaspoileri ja scooppi konepellissä. Stereo blaupunkt ja ihan hyvät penkinpääliset edessä.
Vaihtoa pakettiautoon vois ehdotella.
Hp. 1650€
047-1515 00037 2 miel. Iltaisin Todistan, etta asun Bulgariassa, joka on Antarctican tuolla puolen uudella mantereella.
1. KGB ei paasta minua taalta Bulgariasta pois koko loppuelamani aikana, vaikka olen suorittanut kokonaan 1 vuoden ja 8 kuukauden vankilatuomioni seka maksanut oikeudenkayntikulut. Miksi minua ei paasteta taalta pois? Koska Bulgaria on saari Antarctican tuolla puolen, ja lentoasemat ovat taalla vain lavasteita, koska taalta ei voi lentaa pois, silla polttoaine ei riita lentamaan takaisin siihen maailmaan, josta minut tanne siirrettiin, eika laivojenkaan polttoaine siihen riita.
2. Koettakaa itse matkustaa Bulgariaan, niin teidat oitis pidatetaan jollakin tekosyylla Bulgarian rajalla, joka on vain lavaste, koska ei ole olemassa Bulgariaa Kaakkois-Euroopassa, vaan se on Antarctican tuolla puolen.
Uusin monologini englanniksi tasta aiheesta on Facebook videolla seuraavassa linkissa:
https://www.facebook.com/vladikconstantin/videos/vb.100007770762027/1840480832887591/?type=2&theater- VitunHyviäPillereitä
Minä olen ollut 2 x Sunny Beachilla, nättejä huoria ja edullista viinaa siellä oli. Ees- taas lennettiin.
Kerran ostin rannalta suomalaiselta (!) kaverilta ekstaasi- pillereitä.
Niistä tuli niin maailmoja syleilevä olo joka ei ollut kyllä tästä maailmasta.
Minua ei pidätetty. Pyydan Euroopan Ihmisoikeustuomioistuinta kaskemaan Bulgarian valtiota maksamaan minulle 950 miljoonan US dollarin korvaukset, koska Bulgarian valtio pitaa minua kidnapattuna Bulgarian valtion rajojen sisapuolella koko loppuelamani ajan ilman mitaan laillista perustetta.
- Huomtämä
Ostetaan käyttökunnossa oleva joustopiikkiäes.
Hinta vois olla alle 500 egee.
Yst vast tlk. Nimim. " Kuutilan eekkeri" - NauraaKuollakseen
Titityy.
- kandemennäkalaan
Hahaha juu juu. Mutta kuuhan on juustoa ja meret eivät ole suolaisia.Joskus käy hakemassa totuuspillereitä arvauskeskuksesta niin osuu totuudet lähemmös totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431