taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
Ajelen varmaan siellä suunnalla
48
1678
Vastaukset
- Anonyymi
:DDDD
- Anonyymi
Miksi teet niin?
- Anonyymi
Kiusaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaan
Ketä kiusaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiusaat?
Jotain naista varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain naista varmaan
Mitä hyödyt siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyödyt siitä?
Kysy alottajalta ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy alottajalta ☺️
Sä sanoit että kiusaat, ellet tullut väliin sotkemaan. Siksi kysymys kiusaajalle.
- Anonyymi
Jätäthän merkin.
- Anonyymi
Ei kannata…….
- AnonyymiUUSI
Miksi ketään selväjärkisiä kiinnostaisi jonkun netin kekeäijän provoamat vierailut? Ainakin omalla pihalla käy uukkarin tekijöitä, enkä sillä tavalla viitsi tehdä siitä numeroa, että vaadin partiointia nyt 6-10 kiekkaa illassa riittää
- Anonyymi
Vetäsin, taas, 30 km ylimääräistä. Oliko sulla osuutta siihenkin?
- Anonyymi
Mopo käy bensalla...
https://m.youtube.com/watch?v=GKohdVQbrcs - Anonyymi
Vahingossa 😂
- Anonyymi
Wroooooooommmmmmm 🚔
- Anonyymi
Ammun sua haulikolla, jos tuut näille maille!
- Anonyymi
Pierutykki räjähtää :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pierutykki räjähtää :D
😂 siitä ei hengissä selviä 💨
- Anonyymi
Joo, käy pyyhkimässä se spreijjaus :D
Voi hyvä hele...- AnonyymiUUSI
Onko joku tehnyt töhryn sinun aitaan- oliko kirkkovene vai vai joku vintiöiden tagi? Kääk
- Anonyymi
Pitää laittaa portti kiinni siis. 🤔
- Anonyymi
Portti 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Portti 🤣
Niin meillä on portti aidassa jonka saa kiinni ettei kaikenmaailman hiipparit pääse tontille 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Portti 🤣
Keulaportti🥸🤓
Se aukee vain sulle. Ei tarvi turvavisiiriä.
- Anonyymi
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🤢
- Anonyymi
Kiitos, kun kerrot. Laitan tallentavat päälle.
- Anonyymi
Pitäis harkita jotain kameravalvontaa...
- Anonyymi
Onneks mun pihassa on.
- Anonyymi
Riistakamera on hyvä🥸🤓näkee jos sä ryömit 😜
- AnonyymiUUSI
Ai jonkun turhia hölisevän äijän takia? Itse en kyllä panostais, mutta sinullahan on varmasti oma näkemys tästä m-kirjaimesta, joka viittaa mieheen.
- Anonyymi
Saa tulla morottamaan : )
- Anonyymi
Miks vitusssa kävisit?
Luuletsä et vaikuttaa johkin jos käyt?
Luuletsä et huomaisin? - Anonyymi
Miksi kiusaat noin ketään? Hanki elämä.
- Anonyymi
Jos sattuisitkin käymään nii pyydä tupakalle vaikka...
- Anonyymi
Tallentava kameravalvonta täällä. Laitanko vierailusi facebookkiin?
- Anonyymi
Tuun avaamaan alaoven sulle kun summeri on jostain syystä rikki. Oon kyllä jo pienissä pukeissa mut ei kukaan näe tuolla pimeässä. Antaisin vaikka mitä tästä jos haaveen saisin todeksi 👯♀️❤️ja sä olisit oven takana
👩🏻🦳- Anonyymi
Huh minkälaiseen rajuun seksiin se eskaloituisikaan. Sellaiset kermapiirakat tulisi kerta toisensa jälkeen että laskiaispullatkin katsoisi kateellisena :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh minkälaiseen rajuun seksiin se eskaloituisikaan. Sellaiset kermapiirakat tulisi kerta toisensa jälkeen että laskiaispullatkin katsoisi kateellisena :D
Hillosilmän haluat varmaan ensimmäisenä nuolaista
🤭🤗🫣
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hillosilmän haluat varmaan ensimmäisenä nuolaista
🤭🤗🫣
👩🏻🦳Kyllä. Sitä uppoaisi kunnolla nuolemaan että olisi koko naama makoisan nektarin peitossa. Sitten kelpais laittaa isoa ja kovaa sisään mut riskinä olisi että molemmat tykkäis niin paljon että oltais vaan tuntikausia puuhailemassa kahdestaan. Tai ehkä niin olisikin tarkoitus tapahtua :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sitä uppoaisi kunnolla nuolemaan että olisi koko naama makoisan nektarin peitossa. Sitten kelpais laittaa isoa ja kovaa sisään mut riskinä olisi että molemmat tykkäis niin paljon että oltais vaan tuntikausia puuhailemassa kahdestaan. Tai ehkä niin olisikin tarkoitus tapahtua :)
❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sitä uppoaisi kunnolla nuolemaan että olisi koko naama makoisan nektarin peitossa. Sitten kelpais laittaa isoa ja kovaa sisään mut riskinä olisi että molemmat tykkäis niin paljon että oltais vaan tuntikausia puuhailemassa kahdestaan. Tai ehkä niin olisikin tarkoitus tapahtua :)
Sä oot varmaan eri kuin pohjoisen mies?
Tunnistan tuosta tyylistä.
Oot joku eri ja oot kommentoinut aiemminkin mulle🤭 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot varmaan eri kuin pohjoisen mies?
Tunnistan tuosta tyylistä.
Oot joku eri ja oot kommentoinut aiemminkin mulle🤭Oon mä pohjoisessa etelästä katsoen :D mutta joo en oo varmaankaan sama tyyppi kun en pohjoisessa ilmansuunnassa asu mutta silti toki nuolisin mielellään sun hillosilmää ja laittaisin kermat piirakalle :P
- AnonyymiUUSI
Mitä se pihalla käväsy hyödyttää
- AnonyymiUUSI
Tässä ketjussa on sinapin värinen talo kyseessä.
- AnonyymiUUSI
Ja sinä meinasit hankkia lähestymiskiellon?
- AnonyymiUUSI
Ikäväsi vain yltyy. Voi minulle kyllä soittaakin.
- AnonyymiUUSI
Kusase käydessäs siihen portin pielen molempiin päihin ja täräytä neljän oktaavin pieru päälle
- AnonyymiUUSI
nuhassa ei saa pissiä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902080- 1201983
- 761678
- 481668
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2371543- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097