Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
Tiedätkö, että haluaisin panna
127
2179
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On.
- AnonyymiUUSI
Joo. Enkös ole jo monesti myöntänyt.
- AnonyymiUUSI
Et tarpeeksi! Sivusta
- AnonyymiUUSI
Tuplana.
- AnonyymiUUSI
Vaikutat häiriintyneeltä ihmiseltä, jolla on ajatuksia, joista puuttuu suhteellisuudentaju. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Todellakin on, häntä kohtaan, miestä työpaikalla.
- AnonyymiUUSI
Naiselta miehelle?
- AnonyymiUUSI
Ei
- AnonyymiUUSI
Tietenkin haluaisin myös sitäkin. Olen monesti ajatellut sinua, kun olen helpottanut ikävääni. 💦🍌
- AnonyymiUUSI
😓älä kiusaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😓älä kiusaa
En kiusaa. Valtavat himot ihanaa naista kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olin kyllä mies😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olin kyllä mies😆
Älä valehtele tono
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele tono
Mitähän hemmettiä joku obsessiivinen taas täällä sekoilee? Anna mun kaikki kestää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele tono
Tonno on tonnikalasta käytetty nimi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olin kyllä mies😆
olit vai,muutuitko ransuksi?
- AnonyymiUUSI
Panisin milloin vain, missä vain, miten päin vaan ja mennen tullen.
- AnonyymiUUSI
Järkyttävää lukea näitä
- AnonyymiUUSI
Tunnistin sinut. Voisitko Päivi Räsänen jättää meille edes yhden paikan missä me ihmiset voidaan purkaa mieltä ilman sinun puuttumista siihen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistin sinut. Voisitko Päivi Räsänen jättää meille edes yhden paikan missä me ihmiset voidaan purkaa mieltä ilman sinun puuttumista siihen?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli äsken hirveät himot, mutta lerpahti heti, kun luin tämän kommentin. 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ,se paikka on tuolla seksipalstalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ,se paikka on tuolla seksipalstalla
Hiljaa Päivi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli äsken hirveät himot, mutta lerpahti heti, kun luin tämän kommentin. 😁
😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa Päivi!
🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
lol😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
älä muuta sano
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on ikävä kuulla, aloittaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
älä muuta sano
Aikuinen mies fiilistelee korvaavana kokemuksena kokemusten puutteelle, mitä sitten? EVVK
- AnonyymiUUSI
🥖🛟♋
- AnonyymiUUSI
Nopeasti sit. Haluun nukkumaan särkee päätä.
- AnonyymiUUSI
Tulin jo💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulin jo💦
🤣ei se kauaa kestä.. tarviit vaan ajatuksen. Onko kuva?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣ei se kauaa kestä.. tarviit vaan ajatuksen. Onko kuva?
Mielikuva🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuva🤭
Nimen alku kirjaimen tiedänkin😁 hyvää yötä. Ps. Siivoa jälkes
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimen alku kirjaimen tiedänkin😁 hyvää yötä. Ps. Siivoa jälkes
Ok. 🪣🧽🧼🧻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. 🪣🧽🧼🧻
On se nyt olevinaan niin kiltti😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä paijaan sut uneen😻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä 😘
Öitä😻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. 🪣🧽🧼🧻
🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Kyllä on. E
- AnonyymiUUSI
Meissä kytee niin voimakkaat energiat, että olisi rikos maailmankaikkeutta vastaan, jos emme toteuta luonnon tarkoittamaa Seksuaalista yhteyttämme
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meissä kytee niin voimakkaat energiat, että olisi rikos maailmankaikkeutta vastaan, jos emme toteuta luonnon tarkoittamaa Seksuaalista yhteyttämme
Tämä on niin totta! Joitakin kertoja, kun olen tuntenut ajallista vetoa luoksesi ja kuitenkin itsepintaisesti valinnut toiset tehtävät, niin olen tuntenut maailmankaikkeuden olevan minua vastaan, ikäänkuin vastakarvaan silittäen ja tie pystyssä ja ne päivät on olleet hankalia ja tekemiset persiillään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on niin totta! Joitakin kertoja, kun olen tuntenut ajallista vetoa luoksesi ja kuitenkin itsepintaisesti valinnut toiset tehtävät, niin olen tuntenut maailmankaikkeuden olevan minua vastaan, ikäänkuin vastakarvaan silittäen ja tie pystyssä ja ne päivät on olleet hankalia ja tekemiset persiillään.
Kyllä maailmankaikkeus huolehtii että me kohdataan😋
- AnonyymiUUSI
No niin, tautitilastot taas nousukiidossa.
- AnonyymiUUSI
Ehkä...
- AnonyymiUUSI
Katselin tuon ykkösen uuden sarjan...
Tänne on tullut ketju panemisesta.
Paneminen sinänsä on ok. Terminä aika alkukantainen.En vaan harrasta sitä täällä. Tosin en kyllä muuallakaan.
🙂- AnonyymiUUSI
Sen oot näkönenkin. Virastossa töissä ehkä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen oot näkönenkin. Virastossa töissä ehkä?
Kyllä. Ulosotossa 👵Stna. Nuttura kiristää.
- AnonyymiUUSI
Koetko aloittajamies todella tämän tuhertelusi näin tuota intensiivisesti? Kyllä koet
- AnonyymiUUSI
Okei, laitetaan se näin. Haluaisin nukkua kanssasi. Mutta ei hätää jos niin ei tapahdu. Haluan olla mahdollisimman oikeudenmukainen. En halua mitään pakonomaista. Riittää siis kun tunnen läsnäolosi.
- AnonyymiUUSI
Ai pahus 🤔Luulin et aloitus oli sulta. Aloin miettiä vastausta. Noh, nyt ei tarvitse sitä laittaa.👍
- AnonyymiUUSI
Jep. Sopii mulle. Jos niin toivot.
Läsnäolo on kaunista. Sovitaan niin. Voit löysätä mun nutturan keväällä.
Huumori helpottaa....
- AnonyymiUUSI
Naista vai miestä
- AnonyymiUUSI
Se kirjoitti jo, että naista ajattelee tällä tavalla ”lämpimästi@😁
- AnonyymiUUSI
Ketäs haluaisit laittaa?
- AnonyymiUUSI
Onko kiva höpistä itselleen?
- AnonyymiUUSI
No miltä näyttää aloittajaguben fiilistelyyn ja pitkien monologien suhteen? Olet nolla, jos olet näistä jutuista karhea esim sen vuoksi että mittailet mielessäsi jonkun naisen sukseeta näillä sexmarkkinoilla ja siksi jupiset
- AnonyymiUUSI
Loisimme yhdessä hurmioituneita muistoja, mutta pelkään pahoin olevani aina joko liian kiireinen tai uninen.
- AnonyymiUUSI
Vessassako
- AnonyymiUUSI
Tuo melkein sopimaton katseesi iskee sydämeni niin outoon rytmiin etten ole oikein kyennyt tekemään itseäni tykö.
- AnonyymiUUSI
Älä jatka flirttailua täällä ☝️ Senkin...Ja mitä Gubbekin siihen 😅
- AnonyymiUUSI
On ihanaa tuntea itsensä halutuksi. Siinä on todellakin voiman tunne. Olen alkanut vihdoin ymmärtää, että halu itsessään vaatii täyttymyksensä, ja että minun pitäisi unohtaa edes hetkeksi nuo kaikki olemassaoloni ehdot jotka tuntuvat pistävän vastaan ja hylätä myös se, mikä on tärkein este, nimittäin usko että minussa on kuitenkin liikaa puutetta. Olin aina ajatellut halun olevan jotain selkeämpää kuin se todellisuudessa on, enkä ollut tajunnut että se vaatisi näkemään itsensä vain hieman unenomaisella, epätodellisella tavalla.
- AnonyymiUUSI
Hyvin sanoitettu sexy boy❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Onko näin? Eikö se ole käytännössä esim sitä, kun makeankipeöt kakarat kaveeraa lapsena toisen kanssa kun tietää, että sen vanhempien pakastimessa on jäätelöä? Oli pakko suhteuttaa tätä epäsosiaalisten seksuaalista vinoutumaa, että nainen miettisi, että aina oon halunnu olla haluttu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin? Eikö se ole käytännössä esim sitä, kun makeankipeöt kakarat kaveeraa lapsena toisen kanssa kun tietää, että sen vanhempien pakastimessa on jäätelöä? Oli pakko suhteuttaa tätä epäsosiaalisten seksuaalista vinoutumaa, että nainen miettisi, että aina oon halunnu olla haluttu
Ymmärsin, että edellinen kirjoitti tarkoitti, että halutuksi tunteminen on tärkeä osa elämää, seksuaalisuutta ja rakkautta. Jos ei tunne itseään halutuksi, ei voi aidosti tuntea rakkautta muita eikä itseään kohtaan. Itseään pitää rakastaa, silloin uskoo ja ymmärtää, luottaa siihen, että muutkin rakastavat. Ja silloin muut rakastavat takaisin.
Joskus se, että joku muu aidosti haluaa sinua, voi parantaa myös suhdettasi kolmanteen ihmiseen. Se voi heijastua siihen kolmanteen ja tehdä sinusta haluttavan ja vahvistaa sinun haluasi. Silloin se alkuperäinen haluaja voi tuntea asiasta katkeruutta. Mutta sellaista elämä on. Halu ei välttämättä silti mihinkään katoa, vaikkei se "täyttymystään" koskaan haluajan kohdalla saisi. Ainoastaan halutun. Mutta ainakin kaksi ihmistä voittaa. Ja halu itsessään sekin on lahja.
T. Syntinen haluaja
- AnonyymiUUSI
Oon aina ajatellut, että halu liittyy välittämiseen ja rakkauteen toiseen ihmiseen. Pelkkä paneminen on jotenkin mekaanista.
Ilman tunteita en enää osaa ajatella rakastelua.
Hyvää yötä.- AnonyymiUUSI
Kääk käk kää pinokkio. Just tuollaista soopaa kaikkein kiimaisimmat hirvet suoltaa, koska ajattelee sen olevan oikea laini
- AnonyymiUUSI
En anna panna. Minulla on siveysvyö. 😇
- AnonyymiUUSI
Minulla on siihen avain.🤪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on siihen avain.🤪
Ei enää 🔑🤏😜
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää 🔑🤏😜
Miksi vastaat minun puolesta? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää 🔑🤏😜
Se on muuten mun avain. Tänne se
🔑🤏😝 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on muuten mun avain. Tänne se
🔑🤏😝😝🫴🔑
- AnonyymiUUSI
Hupss!
🔑🤏🤪
🥏
🕳- AnonyymiUUSI
Putosko avantoon vai mustaan aukkoon.
- AnonyymiUUSI
🎣🤏
🕳️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🎣🤏
🕳️🎣🤏Huh🥵
🔑
🕳️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🎣🤏Huh🥵
🔑
🕳️😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
😂😂 ilmeisesti avantoon.
- AnonyymiUUSI
Np miten se nyt taas...
🤛🤪
🔑
🚽🧻- AnonyymiUUSI
🤪 MITÄ sanoit?
👇
🚽💦 - AnonyymiUUSI
💣
🚽
💥💦🔑🤲
🚽 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
💣
🚽
💥💦🔑🤲
🚽Siis kui hienoja nää kuvat on…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis kui hienoja nää kuvat on…
😬🚪🦅🪟
🚽🔑
- AnonyymiUUSI
Kyllä
- AnonyymiUUSI
En harrasta jalkojen levittämistä satunnaisille tai puolitutuille.
- AnonyymiUUSI
Emännän nimi oli Anna joka antoi kaikkien p
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa siltä, että yrität affirmoida jotain soopaa todeksi, että myös sinulla olisi tasavertainen mahdollisuus
- AnonyymiUUSI
On.
- AnonyymiUUSI
Miksi viesti poistuu… ei ollut sääntöjen vastainen. Raivostuttavaa!
- AnonyymiUUSI
Tiedän ❤️
- AnonyymiUUSI
koska yhdytään
- AnonyymiUUSI
En ole kuin joku jota voit testailla ja sitten iskeä että ei se ollutkaan sitä mitä toivon. Heitellä sivuun kuin märki rätti
- AnonyymiUUSI
Se on vaan totta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuin joku jota voit testailla ja sitten iskeä että ei se ollutkaan sitä mitä toivon. Heitellä sivuun kuin märki rätti
🤧 en heitä rättiä enkä sinua.
- AnonyymiUUSI
Joo. Jonon päähän vaan.
- AnonyymiUUSI
Sitten toimiin;)
- AnonyymiUUSI
Onpa tästä miehen stimuloivasta🥱 aloituksesta innostunut moni riehumaan, peräti kymmenen kommenttia poistettu. Onko ihmisillä siis jokin toiseuden kokemus, joka purkautuu pään aukomisella?
- AnonyymiUUSI
Ei ne ole olleet päänaukomisia. Täältä poistuu hyviäkin viestejä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole olet kyllä sairas ihminen ei voi muuta sanoa
- AnonyymiUUSI
Eikö sinulla täti ole muuta tekemistä kuin mussuttaa tälle äijälle häntä naiseksi käsikirjoittaen? Kuten esimerkiksi kirjoittaa sitä omaa seksuaalisemansipoivaa settiä tämän tunnisteesi alla? Olet ristiriitainen naisihminen
- AnonyymiUUSI
Himotuttaisi kyllä. Namnam, mutta tuskin.
- AnonyymiUUSI
Panna on niin rumalta kuulostava sana
- AnonyymiUUSI
Nyt taas tuntuu että olisi ihana jos hän panisi
- AnonyymiUUSI
Nusnus
- AnonyymiUUSI
Pidät pienistä mut sillä toisellakin isot
- AnonyymiUUSI
En enää anna sinulle. Kohtelu edellisen kerran jälkeen oli niin huonoa.
- AnonyymiUUSI
Mitä tapahtui
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui
No koitappa sinä selvitellä sitä, että miten palstaäijä riitaantui räpylänsä kanssa, jos koet että tuo maailmoja avaa🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui
Veikkaan kuule ihan ns Lorena Bobbitteja, en mitään vähempää tässä nettiäijän kertomuksessa
- AnonyymiUUSI
Kuinkakovin haluat lyönnit turpaas,haetaanko lisäapua panemaan?
- AnonyymiUUSI
Panemistahan halut.täällä on vaan toisenlaista panemista!voi mieli muuttua
- AnonyymiUUSI
En tiedä, eikä ole päällimmäisenä mielessä nyt semmonen.
- AnonyymiUUSI
Eikö seiso?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö seiso?
Voi kuule, kuin nuorella orilla. Olen kuitenkin aikuinen ihminen ja panemisen voi jättää teineille ja niille jotka käy maksullisista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule, kuin nuorella orilla. Olen kuitenkin aikuinen ihminen ja panemisen voi jättää teineille ja niille jotka käy maksullisista.
Eli rakastelet vain?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako kaivvattusi niitä tuntemuksia usein
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako kaivvattusi niitä tuntemuksia usein
En ymmärrä kysymystä....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli rakastelet vain?
Aika kauan on ollut hiljasta sillä rintamalla.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272266Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502259- 1252173
- 1272113
- 541756
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411633- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381137