Syvälliset keskustelut

Anonyymi-ap

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan
Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen

20

1309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No saa pinnallisistakin puhua. Auts kukaan kestä jos koko ajan syvällisiä juttuja. Siis sekä että.

• Anonyymi

En osaa sitten yhtään esittää tai tyrkyttää itseäni ja nostattaa asioita itsestä kuten eräät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa sitten yhtään esittää tai tyrkyttää itseäni ja nostattaa asioita itsestä kuten eräät

No niinpä niin palstaäijä munakoisoemoji sojossa olisit tulossa jos joku näyttäisi vähänkään vihreää valoa. Älä tuhlaa muuten aikaasi väittämällä minulle, että olet nainen, satsaa näihin muihin mahdollisiin hönökkeisiin mieluummin. Naiselta tämä tilannearvio.

• Anonyymi

Voisiko tilannetta korjata jotenkin?
      Harva tilanne on korjaamaton, tapaaminen ja keskustelu asioista yleensä auttaa.

• Anonyymi

Ei hyvää päivää kai tämä nainen jolle jankutat näissä palstaäijän avauksissa ois ottanut jo ajat sitten yhteyttä, jos kaipaisi ilmeisen manipulatiivista keskustelua sinun kanssasi. Anna hyvä maanikko olla jo😆 onko hätä todistella enemmän muille tämä..juttu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvää päivää kai tämä nainen jolle jankutat näissä palstaäijän avauksissa ois ottanut jo ajat sitten yhteyttä, jos kaipaisi ilmeisen manipulatiivista keskustelua sinun kanssasi. Anna hyvä maanikko olla jo😆 onko hätä todistella enemmän muille tämä..juttu?

Äläpäs yleistä!
        Asiat ei ole noin mustavalkoisia.
        Se nainen ujostelee ja kokee epävarmuutta ihan siinä, missä mieskin.

• Anonyymi

Ihan sama mistä puhutaan. Rakastan hänen ääntään ja juttujaan. Häneltä myös oppisin paljon💓

• Anonyymi

Sama. Ja mä en utele mitään, mutta en siks etteikö kiinnostaisi ♥️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Ja mä en utele mitään, mutta en siks etteikö kiinnostaisi ♥️

Minä utelen, ja ainakin vielä on vastattu kaikkiin kysymyksiin. Yleensä kepeitä juttuja kyselen, paljon olen saanut tietää. ☺️
        Sivusta

• Anonyymi

Ehkä ei pitäisi ajatella niin staattisesti asioita. Jos eilen joku meni pieleen, ei se tarkoita että tänään menisi. Ihmisen tilanne voi muuttua ja ihminen muuttuu varmasti koko ajan johonkin suuntaan, koska koko elämää kantava voima on kuitenkin muutos ja jatkuva "liike". Tasainen viiva symboloi kuolemaa, vaikka itse asiassa tasainen viivakin on sen hetken "muutos".

• Anonyymi
      UUSI

Hmmm... En omi mitään, mutta tartun tähän aiheeseen...

Mutta asia on niin, ettei syvällistä keskustelua synny ikinä kenenkään kanssa kertomalla, että nyt haluaa keskustella syvällisesti. Jos siihen pyritään tietoisesti ja käytännössä pakottamalla, on tuleva keskustelu parhaimmillaankin ehkä vähän pintaa syvemmältä raapaiseva. Syvällisyydestä ei ole sellaisessa keskustelussa tietoakaan. Se ei ikinä tapahdu näin.

Kun kahdessa keskustelijassa on jo valmiiksi syvyyttä ja aihe edellyttää pinnan puhkaisemista ja syvyyksiin sukeltamista, se tapahtuu. Se keskustelu ajautuu vääjäämättä syvyyksiin eikä jää piehtaroimaan matalaan lammikkoon, minkä vesi ja mutainen pohja on sotkettu saadakseen lammikko näyttämään syvemmältä, mitä se todellisuudessa on.

Jos sinussa on syvyyttä, sinun ei siis tarvitse ilmoittaa ja kuuluttaa sitä kenellekään. Kyllä toinen syvyyden omaava sinut tunnistaa ja päädytte vääjämättä syvällisiin keskusteluihin eikä ne edes tunnu syvällisiltä. Ne tuntuvat hyvin luonnollisilta... :)

• Anonyymi
        UUSI

Keskustelulle tulee kuitenkin varata oma aikansa ja syvällinen keskustelu voi tarkoittaa henkilökohtaisia asioita taikka yleisiä asioita. Nopeassa tapaamisessa tulee käytyä pintapuolisesti ja nopeasti asiat läpi riippuen sen hetken agendasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelulle tulee kuitenkin varata oma aikansa ja syvällinen keskustelu voi tarkoittaa henkilökohtaisia asioita taikka yleisiä asioita. Nopeassa tapaamisessa tulee käytyä pintapuolisesti ja nopeasti asiat läpi riippuen sen hetken agendasta.

Liian suunnitellusta ei yleensä seuraa mitään hyvää ja antoisaa. Tilanteesta riippuen se voi olla esimerkiksi valta- tai puolustustaistelua. Ei, en pidä sellaisista, mutta ymmärrän että niillekin on joskus paikkansa.

Agenda tappaa orastavan syvyyden. Ei hyvä.

Pinnallisuudessa on sellainen ominaisuus, että pitää ensiksi nähdä ja ymmärtää pinta, ennen kun on valmis sukeltamaan syvyyteen ja ymmärtämään sitä. Koska mitä on se syvyys, mistä monet puhuu? Mitä on se syvyys, mitä monet kaipaa? Mitä nähdä siellä voi?

Sen kerron että tärkein minkä syvyyksissä kohtaa, on jokainen itse täysin aseettomana, alastomana juuri sellaisena kuin on. Jos sitä ei kohtaamaan ole valmis, tulee hukkumaan syvyyksissä, en sukeltamaan siihen suosittele...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liian suunnitellusta ei yleensä seuraa mitään hyvää ja antoisaa. Tilanteesta riippuen se voi olla esimerkiksi valta- tai puolustustaistelua. Ei, en pidä sellaisista, mutta ymmärrän että niillekin on joskus paikkansa.

Agenda tappaa orastavan syvyyden. Ei hyvä.

Pinnallisuudessa on sellainen ominaisuus, että pitää ensiksi nähdä ja ymmärtää pinta, ennen kun on valmis sukeltamaan syvyyteen ja ymmärtämään sitä. Koska mitä on se syvyys, mistä monet puhuu? Mitä on se syvyys, mitä monet kaipaa? Mitä nähdä siellä voi?

Sen kerron että tärkein minkä syvyyksissä kohtaa, on jokainen itse täysin aseettomana, alastomana juuri sellaisena kuin on. Jos sitä ei kohtaamaan ole valmis, tulee hukkumaan syvyyksissä, en sukeltamaan siihen suosittele...

Mä ymmärrän syvällisen keskustelun, että jutellaan arvoista, ajatuksista, suunnitelmista jne. Pinnallinen keskustelu on niitä näitä, säästä, vaatteista.

• Anonyymi
      UUSI

En ole tehnyt aloitusta, enkä osallistunut ketjuun aiemmin, mutta sivuaa aihetta, josta kirjoitin toiseen ketjuun.
      En halunnut sukeltaa mihinkään syvään päätyyn eikä ollut mitään suunnitelmaa, mistä puhua. Olin vain ymmärtänyt, että tarkoitus oli edes jotenkin keskustella asioista, jotka olivat tulleet täällä ja irl ilmi ja muhineet pitkään pinnan alla. Mulla oli mielessä tietty lähestymiskulma ja viittaaminen ja "tunnustaminen" että olen se, kenet hän on täällä tunnistanut. Hänen ei olisi tarvinnut tunnustaa mitään, jos ei olisi halunnut. Ajattelin, että olisi ollut helpottavaa saada se asia sanottua. Ainakin itselle. Meni syteen tai saveen. Mut nyt pakko mennä pois.

• Anonyymi
        UUSI

Oli tarkoitus muttei ole enää siis?
        Ookooo....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ookooo....

Ymmärsin, ettei siitä aiheesta haluttu ainakaan toistaiseksi keskustella. Eikä muustakaan syvemmästä. Odotan siis hetkeä ja tilannetta, josta siitä halutaan keskustella. En voi tietää, halutaanko toisessa päässä enää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsin, ettei siitä aiheesta haluttu ainakaan toistaiseksi keskustella. Eikä muustakaan syvemmästä. Odotan siis hetkeä ja tilannetta, josta siitä halutaan keskustella. En voi tietää, halutaanko toisessa päässä enää.

Jossa*

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ookooo....

Tunnin parin päästä aloittajaäijä kirjoittanee aivan eri sävelet minkä mukaan mennä, voimia

• Anonyymi
      UUSI

Mun kanssa syvälliset keskustelut menee pohjaan asti ja siitä vielä syvemmälle. Ei kannata. Liika ajattelu on liikaa ajattelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2266
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      125
      2173
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      127
      2113
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1633
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe