Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
maanmittari.Koo
profiilit
maanmittari.Koo
maanmittari.Koo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
195
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varsinkin Radio Rockilta tulee noin 6 kertaa tunnissa sama ääliömäinen litania, kuin koiralle lässyttävän täti-ihmisen tai sokerihumalaisen hiphopparin äänellä. Luulevatko ne tosissaan, että myynti kasvaa samassa suhteessa kuin mainoksiin käytetty aika? Kyllä se vaikutus hyvin äkkiä painuu miinuksen puolelle. Ja sitten SÄÄN SINULLE TARJOAA joku autonrengas- tai seksilelufirma. Mikäs sen yksinkertaisempaa kuin katsoa ennuste Ilmatieteen Laitoksen sivuilta ja lukea se kuon omanaan.
09.04.2025 23:56
Nostradamusko noin kirjoitti?
12.03.2025 21:19
Isä Trump, poika Musk, pyhä henki dollari.
03.03.2025 21:29
Jos Trump toteaa yhden yksinkertaisen ja tieteellisesti kiistattoman tosiasian, se ei vielä sano mitään hänen koko politiikastaan.
Meillä nisäkkäillä on tasan 2 sukupuolta: xx eli naaraat ja xy eli koiraat. Kaukaisemmilla sukulaisilla on eri vaihtoehtoja, mutta se on eri juttu.
21.01.2025 23:40
Sitä minäkin ihmettelen. Että säätiedotuksia ei kertakaikkiaan saa lukea ilman taustalla soivaa niukutusta ja pimputusta. Vähän viime vuoden puolella joku uusi kuuluttajapoika ihan hermostui, kun ei saanut tunnaria heti soimaan.
Toisaalta, ootteko huomanneet, merenkulkijain säätiedotusten päälle EI soiteta mitään. Ilmeisesti merellä liikkuvien ammattilaisten (kalastajat, luotsit ym.) protestointi on tehonnut. Olen itse joskus vesivaltion hommissa seilannut väyliä haraamassa ja luotaamassa. Silloin sitä joka aamu arvioitiin,kannattaako lähteä ulos merelle hinaajan ja haralautan kanssa, jättää kiville kaksi mittamiestä teodoliittien ja radiopuhelimien kanssa ja lähteä ajamaan linjoja 10 m välein. Meinaan siinä tuli joka tunnille hintaa, vaikka joskus jouduttiinkin kääntymään takaisin, kun ei kertakaikkiaan keliä ollut. Sitten meikäläinen laski ja piirsi mittaustuloksia.
Siis silloin säätiedotukset olivat välttämätöntä informaatiota eikä mitään h-tin hiphoppia! Voi olla monelle vieläkin.
18.01.2025 21:52
Ja todennäköisesti tämä purtilo ei ole koskaan edes käynyt Cookinsaarilla.
Eagle S = lyhenne muodosta Eagle’s Ass = Petolinnun Perse.
28.12.2024 23:09
Ei se ässä ole minulle niinkään käynyt korvaan kuin tämän haapakallon yleinen junttius. Mistä ihmeestä sinne junttikanavalle osataankin rekrytoida just tuollaisia, ihankuin suoraan kadulta nykäistyjä topitorvisia. Minä yleensä vaihdan kanavaa heti kun se pääsee ääneen.
25.12.2024 01:08
Juvalla on Kapakka, Mäntyharjulla Vessa, Anttolassa Putka.
18.11.2024 13:31
Surut (tai surot) ovat pieni intiaaniheimo Nicaraguassa.
15.11.2024 22:11
Trump on nyt likimain yhtä vanha kuin Kekkonen viimeisen kautensa alussa. Samanlaisia oireitakin alkaa jo näkyä, mutta sen lisäksi häntä vaivaa pahanlaatuinen vauhtisokeus. Sanokaa mun sanoneen, se vielä talutetaan ulos Valkoisesta Talosta kuin Kekkonen Kultarannasta.
14.11.2024 21:53
Tuo ”perhevaltakirja” oli minulle uusi käsite. Muistan kyllä, miten 80-luvulla eräs kaverini erosi Kepusta kuin kirkosta. Hän ei edes ollut tiennyt, että isänsä oli aikoinaan ilmoittanut hänet Kepun (vai olikohan se silloin vielä Maalaisliitto?) jäseneksi.
29.10.2024 21:49
En osaa venäjää enempää kuin muutaman sanan ja fraasin, mutta sen verran olen oppinut Timo Vihavaisen blogeista, että ”pravda” on ns. virallinen totuus jota venäläiset enemmän tai vähemmän uskovat tai ovat uskovinaan; ”istina” tarkoittaa kumoamatonta faktaa, sitä mikä todella on. Istinan selvillesaaminen voi Venäjällä vaatia sen verran vaivannäköä, ettei tavallinen iivana aina jaksa ja viitsi siihen ruveta. Uskoo mieluummin siihen mitä ylhäältä annetaan.
Niinhän se on täälläkin.
27.09.2024 22:54
Älä ainakaan Schwalbea erehdy ostamaan. Vietnamilainen halpis, vaikka nimi onkin saksalainen. Minulla on siitä erittäin huonoja kokemuksia. Joskus 5 v sitten minulta hajosi neljät schwalbet samana kesänä, lyhytikäisin kesti 8 km. Tämän tuppukylän ainoasta pyöräliikkeestä ei silloin löytynyt muun merkkisiä. En tiedä, tekeekö Helkama tuota kokoa, mutta se on sentään luotettava suomalainen merkki.
27.08.2024 23:00
Kamala on tässä tapauksessa sanskriittia tai hindiä ja tarkoittaa lootuksenkukkaa.
Eikä tuo vielä mitään. Papua-UudessaGuineassa oli joskus pääministeri Eka Paska. En tiedä mitä kieltä se on ja mitä tarkoittaa...
23.07.2024 22:42
Ketä kiinnosti koko EU-kohkaus? Äänestysprosentti kuin vähän tavallista vilkkaammissa kirkollisvaaleissa. Eiköhän monikin päättänyt kuten eräskin Forssan äijä joskus 50 v sitten: ”Emmää politiikast mittään ymmärrä. Mää äänestän aina kaikist paremman näköstä naista.”
15.07.2024 23:11
Mikäs sen tappaisi? Jumala ei huoli ja piru tietää aina saavansa.
15.07.2024 22:46
Muistaakseni Suomen ensimmäinen lottomiljonääri noin v. 1970 oli lestadiolaisiin kuulunut (ties monettako sukupolvea) kaupan kassarouva jostain Oulun korkeudelta. Heti seurakunnan patriarkat julistivat, että tämä voitto oli Jumalan lahja ja kuului koko seurakunnalle. Vaatiminen meni niin aggressiiviseksi, että rouva lähti muutamaksi kuukaudeksi serkkujensa luo Amerikkaan. Nythän oli rahaa sen verran, ettei tarvinnut sielläkään siivellä elää. Hänen myöhemmistä vaiheistaan en tiedä, mutta arvatenkin hän otti terveesti hajurakoa hihhuleihin.
10.07.2024 22:17
Siis aivan ilmeisesti ”harva se päivä” esiintyi puhekielessä jo Ahon aikana. Tuskin hän sitä tyhjästä keksi.
12.04.2024 22:27
Kuka tahansa muu kuin eurojuppi-Stubbi. Jeesuspellejä ja kommarihutsuja (alle 5% eka kierroksella) ei tarvitse ottaa huomioon.
29.10.2023 23:43
Minä lopetin muutama vuosi sitten W 10:een. En koske siihen ja sen jälkeläisin enää ongenvavallakaan. Tätä näppäilen Applen tabletilta. En voi tätäkään varauksetta kehua, mutta tämä riittää yhdessä Samsungin kännykän kanssa niihin viiteen asiaan, mitä suurten ikäluokkien vanha pieru digiavaruudessa tarvitsee: Puhelin, sähköposti, kamera, pankki ja veikkaus. Muuta en enää viitsi opetella.
21.10.2023 23:53
1 / 10