Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

1218

1. no+onpa+aika+erikoinen+ajatusmaailma+huumeista+ja+niiden+käytöstäsiltsuhan+on+myöntänyt+tarjonneensa+huumeita+myös+bileissään+mitkä+ei+mitään+ihan+pieniä+kekkereitä+ole+ollumyös+hän+on+ajanut+huumeiden+vaikutuksen+alaisenasekäänkö+ei+ole+tuomittavaaenbuskehan+sitä+haastatteli+ja+otti+tämän+ajon+esilleja+sanoi+että+hänelläkin+on+kaksi+pientä+lasta+jotka+voi+olla+ulkona+ja+jäädä+huumekuskin+auton+allesiltsu+kysy+minkä+ikäisiäja+sit+ylimielisesti+sano+ettei+kai+sen+ikäisiä+ulos+kymmenen+aikaan+päästetä+illallano+jokainen+meistä+hyväksyy+mitä+hyväksyy+ehkä+sillon+ei+vielä+huumeita+käytetty+kun+se+satukirja+on+kirjoitettu.
  2. no+ihan+oli+niinkun+meidän+rantamökin+ruusupusikko+jos+joku+muu+olis+kirjoittanu+tolleiolisin+voinu+vaikka+vastata+vähän+ja+ärhäkkäästimutta+sun+näppäimistöstä+se+ei+haittaaaika+imelää+kyllä+mutta+no+olkoon...tää+oli+sit+ensimmäinen+ja+viimeinen+kerta+kun+kommentoin+näihin+ränkyti+runkuti+juttuihinmutta+kun+tiesin+mitä+tuleman+piti...
  3. kun+tulin++yli+kymmenen+vuotta+sitten+palstallesilloin+oli+ihan+samanlainen+hulabaloo+kun+nykyäänkinja+todella+tiedän+miltä+tuntuu+olla+sylkykuppinakoska+olen+sitä+edelleenkin+haukkujia+riittää+neuvojia+riittää+jokaisessa+ketjussa+mihin+kirjoitanja+vaikken+olis+koko+palstalla+kun+tehdään+ketju+jonka+halutaan+ärsyttävän+siellä+mainitaan+mutokei+no+pahimmat+vihamiehet+oli+alun+alkaen+korppis+ja+hatsansaa+vaan+ei+enäävieläkin+on+nimimerkkejä+joita+en+voi+sietää+näinhän+se+meneetäytyy+sanoo+että+oon+monet+itkutkin+itkenyt+täällä+yksin+kotona+istuessa+ja+ajankuluksi+palstalla+hengaillessamutta+ehkä+vielä+pahempi+on+se+asia+että+ihminen+joka+väen+väkisin+haluaa+ystäväksija+josta+myös+tulee+ystävä+ja+luotettava+sellainen+puolin+ja+toisinyhtäkkiä+katkaisee+välinsä+minkäänlaista+syytä+kertomattaymmärtäisin+paremmin+asian+jos+itse+olisin+häneen+halunnut+tutustua+tällä+palstallamutta+se+oli+hän+joka+halusi+tutustua+minuunnäinkin+voi+käydäja+jos+olis+ollut+kyse+muutaman+kuukauden+tuttavuudestamutta+kun+vuosia+vierähti+useampi+ystävinäno+se+siitä+mutta+näinkin+voi+käydäse+ehkä+mua+ärsyttää+ja+koskettaa+kaikista+eniten+kun+kirjoitetaan+kelle+vaan+en+nyt+tarkoita+itseänimee+hoitoon+onko+iltalääkkeet+otettu+ootko+lomalla+mielisairaalastakuka+tietää+mitä+se+ihminen+just+sillä+hetkellä+käy+läpi+elämässääntää+juttu+nyt+paisuu+mutta+luin+kerran+tuttavan+face+päivityksen+kun+hän+kertoin+muuttaneensa+takaisin+kotiseudulleennuori+ihminen+kävi+avoliitossa+muutaman+kuukauden+parin+viikon+seurustelun+jälkeen+muuallasuorana+ihmisenä+sit+siihen+vastasin+että+mun+mielestä+se+olikin+aika+äkkinäinen+päätöskoska+tiedän+tämän+naisenkin+suorasanaiseksihän+siihen+mulle+vastas+tota+kommenttia+mää+just+tarviinkinja+samana+päivänä+hän+hyppäs+rekan+alle+nelostiellä+eihän+se+syy+tietysti+ollu+mun+mutta+tuli+aika+paha+oloselvis+siitä+kun+ihmeen+kaupalla+onneksja+varmaan+nyt+saa+apua+mielialaansatuli+vaan+mieleen+tosta+kun+koskaan+ei+tiedä+mitä+vastapuolen+kirjoittaja+käy+läpijust+sillä+hetkellä+kun+sille+kirjoitetaanno+tulipahan+taas+romaani+nyt+ulos+aurinkoon.