Siis oikeasti ihan oikeasti en ymmärrä

eeewrrrwwg

miks huumeidenkäyttäjä esim. Sillanpää tuomitaan niin pahasti. Itse en tuomitse, Sillanpää ei ole tehnyt muille ihmisille pahaa, vaikka hänet tuomitaan enemmän kuin jokin muu joka tehnyt muille pahaa. Huumeiden käyttösyntiä ei edes mainita Katekismuksen 10 käskyn listassa. Moni muu paha teko sanotaan siellä synniksi, mielestäni varastajat ja vaikka mitkä ovat paljon pahempia kuin Sillanpään teko.

12

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no onpa aika erikoinen ajatusmaailma huumeista ja niiden käytöstä
      siltsuhan on myöntänyt tarjonneensa huumeita myös bileissään
      mitkä ei mitään ihan pieniä kekkereitä ole ollu
      myös hän on ajanut huumeiden vaikutuksen alaisena
      sekäänkö ei ole tuomittavaa
      enbuskehan sitä haastatteli ja otti tämän ajon esille
      ja sanoi että hänelläkin on kaksi pientä lasta
      jotka voi olla ulkona ja jäädä huumekuskin auton alle
      siltsu kysy minkä ikäisiä
      ja sit ylimielisesti sano ettei kai sen ikäisiä ulos kymmenen aikaan päästetä illalla

no jokainen meistä hyväksyy mitä hyväksyy
      ehkä sillon ei vielä huumeita käytetty
      kun se satukirja on kirjoitettu.

• ja toisaalta jos hyväksyt huumeissa ajon
      niin varmaan hyväksyt kännissä ajonkin

mää vaan en hyväksy niitä
      oon narauttanu kaksi tuttua känni ajosta
      eikä ne kumpikaan siitä oo ollu mitenkään vihaisia
      kaikkihan sen tietää jos otat et aja
      kuka sen sit uskoo se on taas eri asia.

• kylmätotuus

Jari Sillanpää on mainitsemastasi rikoksesta saanut tuomion ja sakkonsa maksanut.

Eikö se sinulle riitä?
        Onko hän tai kuka tahansa rikoksensa sovittanut silmissäsi edelleen rikollinen kuolemaansa saakka?

Minä ajattelen niin, että tuomionsa kärsinyt on "puhdas" ja hänellä on oikeus jatkaa elämäänsä puhtaalta pöydältä.

• kylmätotuus kirjoitti:

Jari Sillanpää on mainitsemastasi rikoksesta saanut tuomion ja sakkonsa maksanut.

Eikö se sinulle riitä?
        Onko hän tai kuka tahansa rikoksensa sovittanut silmissäsi edelleen rikollinen kuolemaansa saakka?

Minä ajattelen niin, että tuomionsa kärsinyt on "puhdas" ja hänellä on oikeus jatkaa elämäänsä puhtaalta pöydältä.

Näinhän se onkin, jos tuomion on kärsinyt, on sitten sujut.
        Ikävä kyllä se pöytä kuitenkaan ei ole puhdas.
        Hänet pidätettiin maaliskuussa lentokentältä, metamfetamiinia löytyi.

• kylmätotuus
        eppu2 kirjoitti:

Näinhän se onkin, jos tuomion on kärsinyt, on sitten sujut.
        Ikävä kyllä se pöytä kuitenkaan ei ole puhdas.
        Hänet pidätettiin maaliskuussa lentokentältä, metamfetamiinia löytyi.

Kai huomasit, että otin kantaa vain Siltsun saamaan tuomioon huumeissa ajosta saamaan tuomioon. Sen pöydän pitäisi olla puhdas.

Tietääkseni tuota metamfetamiini-juttua ei ole vielä oikeudessa käsiteltykään ja se on aivan toinen pöytä.

Medioiden uutisointi ja motiivit siihen ovat mitä ovat. Niille en mitään painoarvoa anna.

Oikeussalissa rikosasiat käsitellään ja tuomiot langetetaan.
        Vasta sen jälkeen kommentoin asiaa.

• Olen Tiinan kans samaa mieltä.
      Monen päivän juhliminen huumeiden kanssa on pakottanut nesteyttämään itseään.
      En pysty komppaamaan Sillanpäätä kun ei kertonut edes yrittävänsä lopettaa.
      Jos oma lapsi erehtyisi näihin pippaloihin ja jäisi koukkuun huumeisiin, saattaisi mielipide muuttua.
      Samapa tuo muuten on, tuhotkoon itsensä jos haluaa. Lahjakas laulaja Olavi Virta kuoli köyhänä ja yksinäisenä alkoholistina. Sillanpää myy jo omaisuuttaan.

• Niin ja entäs mihin sitten joutuu, kun omaisuus on myyty. Ei ole vaikea arvata, ellei älyä hakeutua hoitoon.
        Oli vaan tuuria, ettei mitään sattunut, liekö edes ensimmäinen kerta tuo ajelu.
        Aloittaja jo sekottaa katekismuksenkin asiaan, mahtoiko olla huumeiden käyttäjiä vanhan testamentin aikaan.

• Voi.hyssykät

Hyvä kun ongelma tulee esille mut ärsyttää nähdä harvasepäivä lööppilehtien etukannessa Jari Sillanpää, en halua lukea riviäkään hänestä vaikka kuolisi.

• eihän se välttämättä tuomitsemista ole jos ei hyväksy toisen tekemisiä!!!!! huumehuuruissa ajamisen ja toisille huumeiden tarjoilemisen tuomitsen kyllä, muuten sama mitä kukakin itsellensä tekee, kunhan ei aseta muita teoillaan vaaraan.

• mulle huumeet on ollu aina tuomittava asia
        niiden käyttäjät syyllistyy aika paljon kaikenlaisiin rikoksiin
        ne ei oo laillisia niillä tehdään bisnestä
        ei kysytä ikää jos vaan rahaa löytyy niin saa
        tunnen naisen jonka hullu mies pisti väkisin hänelle suoneen
        useempaan kertaan ja mitä siitä muuta seuras kun jäi koukkuun
        harvemmin sitä muita päihteitä pystyy väkisin toisen kurkkuun kaatamaan.

• mimmimum-..mi

Huumeet ovat keskuudessamme olemassa....vaikka emme hyväksykkään niitä mitenkään...juuri oli tämä jätevesi tutkimus kuinka paljon missäkin kaupungissa oli jäämiä huumeista....ja se käyrä oli nouseva kovempien huumeiden osalta... Toivon että Jari S menisi hoitoon...jos kaveri käyttää...mikä on todennäköistä... niin vaikea on raitistua....luulisin.

• har.ha

Huumeista ja muistakin täytyy kovat lait tänään tulee vain päiväkoteja oli rikos mikä tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3797
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2576
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1536
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82
      1252
    Aihe