Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Mutta+jos+asuu+ulkomailla+ja+eläkeverotus+on+järjestetty+paremmin.+Yksi+suomesta+eläkettä+saava+henkilö+meni+punaseksi,+kun+epäili+EU:ta+ja+sanoin,+että+meinaatko+markalla+saada+enemmän+niitä+dongeja+...++Meni+punaseksi+ja+sitten+mietti,+niitä+veroja+miten+oli+järjestellyt...+Ei+taida+äänestää+enään+Persuja,kun+tajusi...+Meni+punaseksi+...+Tajusi+...+Kuinka+Ihminen+voi+sortua+tyhmyyteen+ja+niin+yksinkertaiseen....+Huh+huh.+Tuli+sattumalta+puhetta+veroista+mitä+maksaa+eläkkeestä....++no+ei+siitä+paljon+enäänvoi+siitä+pientää.
  2. KUKA+OIKEASTI+HALUAA+POIS+EUROSTA+!NÄMÄ+EI+VARMASTI+HALUA+POIS+EUROSTA+!Yksikään+eläkeläinen+ja+yksikään+eläkkeelle+10+vuoden+kuluessa+siirtyvä+jayksikään,+joka+ajattelee+siirtyvänsä+lähitulevaisuudessa+työkyvyttömyyseläkkeelle.+EI+VARMASTI+HALUA+POIS+EUROSTA+JA+DEVALVOIDA+OMAAELÄKETTÄÄN+SIITÄ+OLEN+VARMA.Yksikään+korkeasti+koulutettu+ei+varmasti+halua+pois+Eurosta+!Lisäksi+yksikään+edellämainituista+ryhmistä+ei+varmasti+halua+pois+myöskäänEuroopan+unionista+...+Siitä+olen+varma.+Ei+kukaan+näistä+halua+kaventaa+omiaoikeuksiaan+ei+kukaan...+vaikka+se+maksaa+vidun+suomelle+vaikka+paskaa.Sinä+voit+persu+ja+ryssän+trolli+olla+varma,+että+näistä+ei+yksikään+halua+poiseurosta+ja+euroopan+unionista.Mitä+jää+tämän+porukan+jälkeen+?Sinne+ei+jäänyt+maanomistajia+kiinteistönomistajia+ja+asuntovelallisia.SE+MITEN+HUIJATAAN+IHMISIÄ+TAPAHTUU+NÄIN:Yleisesti+persut+muuttaa+substantiivin+sinä,+minä+muodon+muuksi.+Kun+puhutvaikka,+että+Minä+kävin+Thaimaassa+...+Se+muuttuu,+että+valtio+kävi+Thaimaassa.Eräs+Väytyräinen+Muutti+taas+substantiivin+sitä+mitä+tarkastellaan+sen+oireeksi.Ja+tutkii+sitten,+vain+oiretta+esim.+Eli+toinen+tapa+on+muuttaa+asia+mitä+tutkitaan.Kun+autossa+on+vika+vaikka+Laturissa...+jota+tutkitaan+ja+sitten+kerrotaan,+ettäpensapumppu+on+sähkökäyttöinen+ja+jatketaan+pensapumpun+toiminnasta.Mutta+persulähtökohtaisesti,+kuten+kerroin+aloituksessa,+ketkä+ei+voi+halutaeroon+Eurosta+on+kuitenkin+se+lähtökohta.+Silloin+jos+nämä+haluaisi+eroon+eurosta+...+joku+huijaa+ja+valehtelee.
  3. Tämä+on+yksi+ensimmäisistä+ihmisen+perusoikeuksista,+että+onko+sinullavalinnanmahdollisuus+?+Minä+olen+valinnut+niin,+että+elän+ulkomailla+jaminä+valitsen+itse+omat+kaverini+ja+puolisoni+ja+asiat+mitä+teen.Miljoona+suomen+kansalaista+on+valinnut+näin.Se+miksi+suomi+ei+varmasti+lähde+pois+Euroopan+unionista,+kuin+viimeisenäjohtuu+siitä,+että+kukaan+täysijärkinen+ei+halua+huonontaa+asemaansa+jaoikeuksiaan+ihmisenä+ja+yksilönä...+Valtio+voi+menettää+oikeusksi+tai+siirtääniitä+yksilölle+itselleen.+Toki+minä+vaadin,+että+jos+Euroopan+unioni+ottaayhteisvastuullista+velkaa,+niin+ihmisillä+kaikilla+pitää+olla+samat+oikeudet.Ei+kukaan+voi+eroitella+ihmisiä+enään+etnisin+perustein+tämänpäiväneuroopassa+ja+se+olisi+täysin+mahdotonta.+Kuten+Tukholma,+Helsinki+jamonet+suuret+kaupungit+on+väestöltään+hyvin+kirjavia+ja+sekoittuu+koko+ajan.Mutta+tälle+asialle+ei+ihminen+eikä+valtio+voi+enään+mitään.+Hän+voi+vain+itsevalita+oman+puolisonsa+kenen+kanssa+tekee+lapsia.+Rakkaus+on+rajatonta+jarahalla+ei+ole+kansallisuutta.+Enkä+oikeastaan+edes+tiedä+mitä+tarkoitetaanpuhtaalla+rodulla,+koska+se+on+muuttunut+jo+tuhansia+vuosia.Kulttuurien+säilyttämiseen+ja+monimuotoisuuteen+Euroopan+unioni+haluaamyös+panostaa+ja+Persut+voi+oikeasti+saada+paljonkin+rahaa+sen+säilyttämiseen.Te+olette+syrjäinen+kansa+tai+rotu+tai+mitä+Te+olette.+Suomalaisia+te+ettekuitenkaan+edusta,+koska+siihen+kuuluu+koko+kirjo+ihan+romaneista+lähtien.Se,+että+yritätkö+sinä+hallita+meitä+muita,+niin+se+on+taas+toinen+asia!Mutta+takaan+ja+alleviivaan,+että+siihen+sinä+et+kykene,+kuin+valehtelemalla.Kyllä+kyllä+se+tukipaketti+hyväksytään....+Moni+on+jäämässä+eläkkeelle+ja+ministerititkin+haluaa+voida+hyvin+eläkkeellä...++Kansanedustajilla+on+se+sopeutumisraha+ja+huono+olisi+jos+olisi+devalvoitu+markalla+...+kyllä+kyllä