Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Ne+asiat+mitkä+on+kytköksissä+talousrakenteisiin,+niistä+asioista+ei+pääseeroon+ilman+vakavia+seuraamuksia.++Mikäli+etelänmaiden+osuus+on+merkittävä+kokonaisvaltaisessa+tilanteessa.++Niin,+silloin+ne+vaikuttaa+koko+talousjärjestelmään.Mikäli+Pankki-+ja+vakuusjärjestelmät+on+rakennettu+niin,+että+etelä+euroopan+maat+on+vastuussa+suuresta+osasta+lainoituksista+niin,+niin+suurelta+osalta+se+vaikuttaa+myös+muihin+euroopan+unionin+talousrakenteisiin.++Mikäli+euroopanpankeilla+on+takanaan+suuret+määrät+näiden+maiden+velkakirjoja+ja+ne+olisivat+arvottomia,+niin+se+koskettaisi+koko+euroopan+talousjärjestelmää.++Huomaa,+että+monella+euroopan+maalla+on+kiinteistöjä+ja+liikeyrityksiä+ja+monen+moista+omaisuuden+hallintaa+näissä+etelä-euroopan+maissa.+Se+ei+tarkoita+pelkästään,+että+Kreikkalaiset+ja+Italialaiset+on+omistajia.+Siellä+on+paljon+Eurooppalaisia+sijoitusyhtiöitä+ja+suuryhtiöitä+myös+omistajana.+Kun,+persulle+ja+tyhmälle+pitää+vääntää,+kuin+rautalangasta+näitä+talouskuvioita.+Esim.+Uudenkaupungin+autotetaan+omistaa+Mersux+osakkeenomistajat+kautta+maailman.+En+tiedä,+kuinka+suuri+on+pelkästään+saksalainen+omistus++mersuissx.+Näitä+talousasiota+ei+keskustella+mustalaisxxx+ja+pakolaisten+näkökulmista+ja+huudeta+ja+määkitä+eroona+Euroopan+unionista.+Eikä+voida+yksiselitteisesti+määritellä+yhtään+mitään+talouspolitiikkaa+jos+ei+tiedetä,+edes+mitä+osaa+taloushallinosta+edes+käsitellään.++Talouden+haarukointiin+ja+mallennukseen+etsitään+Euroopan+unionin+ohjeistusta+ja+suuntaviivoja+Eurobondien+ja+eri+tukijärjestelmien+muodoista.+++Siitä+Juuri+keskustellaan+ja+luulen,+että+eri+alojen+asintuntijat+ovat+antaneet+lausuntoja+Euroopan+komissiolle+ja+EKP:lle.+Persuilla+ei+ole+mitään+tekemistä+tällaisten+asioiden+kanssa+saatika+ymmärrystä.USA+laskee+jälleen+uutta+rahaa+2300+miljardia+dollaria+aikaisemman+päälle+velkaa.+¨Taitaa+olla+nyt+USA:lla+yli+4000+miljardia+uutta+tukiraha+velkaa+Corona-viirukseen.Näitä+asioita+ei+todellakaan+käsitellä+millään+persu-++ja+pakolaisaivoilla.++Aikaisemmin+oli+talousalan+asiantuntijat+laskeneet,+että+Britannian+talous+laskee+Euroopan+unionin+yhteismarkkinoita+eron+seurauksena+ja+nyt+tuli+päälle+viela+corona-viruksen+aiheuttama+talouskaaos+sekä+Euroopan+unionin+voimakkaampi+asenne+ulkopuolisia+valtioita+kohtaan.++Tästä+hyvä+esimerkki+juuri+terästullit.+Se+ei+todellakaan+ole+nautinnollinen+lähtökohta+ja+tilanne.+Ehkä+mielisairaalle,+mutta+talouden+näkökulmasta+todella+vaikea+tilanne.+Toivottavasti+Euroopan+unionin+maat+pääsevät+nyt+sopuun+riittävän+suuresta+tukijärjestelmästä+ja+osoittavat+yhteisvastuuta+Euroopan+unionista.Huomatkaa,+ettäTe+voitte+muuttaa+asumaan+kaikkiin+euroopan+unionin+maihin.
  2. Minä+en+oikein+ymmärrä+mistä+se+persu+puhuu+oikein+?+Eihän+kukaan+ole+koskaan+siinä+maassa+ollut+onnellinen.+En+minä+ainakaan+muista+kenekään+koskaan+sanoneen,+että+olisi+ollut+onnellinen+suomessa.+Se+on+minun+mielestä+myös+ihan+Absurdi+käsitys+jos+maassa+on+liki+miljoonaulosottovelallista+ja+satatuhatta+lasta+on+kasvanut+toisissa+perheissä+köyhyydenvuoksi.++Myös+ennen+toista+maailmasotaa+jos+joku+on+katsonut+ryysyrannan+ja+punaisen+viiva+elokuvan,+niin+ei+ne+kyllä+olleet+silloinkaan+onnellisia.Puhuuko+persu+menneisyydestä+1970+luvun+aikaa+ja+köyhyyttä,+jolloin+liki+puolimiljoonaa+ihmistä+meni+ruotsiin+vai+mitä+aikaa+meidän+on+tarkisteltava?Kyllä+nykyinen+aika+Euoopan+unionissa+on+kait+nyt+kuitenkin+parempaa+aikaa,+kuin+mennyt+aika,+milloin+ihmisillä+ei+ollut+Euroopan+unionin+tuomia+oikeuksiaja+vapauksia+?+Se+persu+juttu+perustuu+saatanallisuuteen+ja+valheeseen+ja+vihaan+ja+saatananvaltioon+ja+saatanan+panetteluun.++Eihän+kukaan+persu+ole+kertonut,+että+mikä+aika+suomessa+oli+parempi+ja+mikä+huonompi.++Ja+mikä+niissä+ajoissa+oli+erityisesti+parempaa+ja+mikä+nyt+on+huonompaa.+Minä+en+ymmärrä+muuta,+kuin+sen+pakolaisen,+kun+se+vie+naiset+junteilta.+Nyt+EU+on+tuonut+halvat+lennot+ja+Internet+haaveet+ja+voguet+näyttää+millainenmies+pitää+naisella+olla,++Tältä+näkökulmalta+minä+sen+ymmärrän+ja+tämä+onkyllä+ihan+yksiselitteinen.+Nyt+maailma+avautuu+internetissä+ja+suomalainen+onköyhä+ja+kurja+ja+ryysyinen+kouluttamaton.++Kun+verrataan+euroopan+muihin+maihin.++Toki+tämä+yksinkertainen+ja+kouluttamaton+väestö+kapinoi+sitä+vastaan.Meidän+pitäisi+pystyä+keskustelemaan+rehellisesti+niistä+asioita,+mitkä+oikeastion+ongelmi.+Toki+saatana+ja+Persu+varkaat+ja+hyväksikäyttäjät+toimivat,+kuten+saatanalta+voisi+odottaa,+että+se+lietsoo+vihaa+ihmisiä+ja+ihmisryhmiä+kohtaan+ja+yrittää+eksyttää+yksilöitä,+luulemaan,+että+he+ovat+samasta+äidistä+ja+isästä.Jotta+päästäisiin+edes+vähän+eteenpäin,+niin+mitä+aikaa+ja+ajanjaksoa+Persut+onniin+kuin+hakemassa+takaisin+ja+mikä+siinä+ajanjaksossa+oli+niin+hyvää.++Vastaarehellisesti+jos+kykenet,+mutta+ette+kykene,+koska+Teidät+on+eksytetty+ja+olettehyväksikäytettyjä+valheella.+++Kait+edes+kymmenen+vuoden+periodilla+voitte+sanoa+oliko+se+1940+luku+vai+50+luku+tai+60+luku+tai+70+luku...+?+Mikä+??+Ja+mikä+siinä+ajassa+jäi+niin+paljon+erityisesti+mieleen.
  3. Oliko+Japanissa,+että+yli+7+vuotta+vanha+auto,+niin+sitä+ei+enään+kannata+korjata+jos+siinä+on+suurempi+vika.+++Teollisuus+ja+tuotanto+on+tällaista+teollisuusmaissa.+Kommunisti+suomessa+toki+on+tilanne+toinen,+kuten+Cubassa.++Mutta+ei+sitä+lämmintäsäätä.
  4. Minäkin+muistan,+kun+joskus+Hulluilta+päiviltä+ostin+lippuja+useampia+Kiinaan.++Varataan+nyt+matkoja+halvalla,+kun+saadaan.++vähän+eteenpäin.Toin+tavaraa+sieltä+ja+ei+niitä++tullille+näytetty+ja+myytiin+ihan+hyvään+hintaanja+sitten+tuli+nuo+Alibatat++ja+expressit...Niin+sitten+niistä+ei+oiken+saanut+enäänmitään.+Mutta+pitää+olla+mukana,+kuin+peräpukama.++Oppi+ja+tieto+karttuu+samaarataa+ja+ei+tarvi+olla+niin+yksinkertainen+ja+tyhmä,+kuin+persu+eihän+??Olen+minä+tehnyt+noita+jalokivikauppoja+kanssa+ja+välittänyt+niitä+Thaimaan+Chanthaburista,,,+Olin+niillä+markkinoilla+myös...+Sitten+piti+lähteä+Myanmariinhakemaan+niitä+rubiineja+myös,+mutta+se+busness+hiipui+sitten+ja+tulin+siihen+tulokseen,+että+ei+sekään+kannata,+vaikka+kuinka+tuo+ilman+tulleja.++Voitin+tokinoin+30+pinnaa..+mutta+ei+se+ollut+hyvä+voitto.+Lamakausina+90+luvulla+roudasin+antiikkia+ruotsista+ja+siitä+sai+ihan+hyviä+tilejä,kuten+konkurssipesien+ostosta+myös.++Nyt+olen+vienyt+antiikkia+suomestaviimeksi+saksan+huutokauppakamareille+ja+saanut+ihan+hyvin+pikku+hyvää.+Ruotsalaiset+myy+nälissää+antiikkia+ja+mattoja+todella+halvalla+jos+haluattetietää.++Kiinalaiset+ja+venäläiset+on+tulleet+suomen+markkinoille+viemään+antiikit+ja++arvoesineet.+Todellisuudessa+ei+kukaan+tuo+suomeen+enään+mitään,+koska+suomi+on+niinköyhä+eli+suomessa+ei+ole+ostovoimaa+ja+siellä+taitaa+saada+jo+taloja+alle+5000+euroa...+sitten+joku+hypo-äijä+puhuu+koko+suomen+asuntokannan+hinnanalennuksesta+korona-viruksen+vuoksi...+??+Persu+puhuu+markkaa+ja+devalvointia.Eikö+suomessa+sitten+olla+jo+tarpeeksi+köyhiä+?+Ai,+niin+saatteko+käydä+katsomassalapsia+lastenkodissa+tai+sijaisperheissä+näin+korona-viruksen+aikaan+??Eikö+Teillä+ole+lähes+100+000+lasta+huostaanotettuna+kurjuuden+vuoksi+ja+isi+jamamma+taitaa+olla+aika+vieras+käsite+jo+lapsille+?