Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Se+on+se+jännä+asia,+että+me+emme+tiedä+mihin+se+todellisuudessa+perustuuse+EU+-+viha+jos+se+on+suomesta+ohjattua+?+Venäjältä+johdettuna+ja+puolueestavoidaan+olettaa+monia+asioita.Mutta+se+on+jännä,+vaikka++kuinka+paljon+EU+toisi+rahaa+ja+hyvää,+niin+se+on+kuitenkin+tämän+Persun+mielestä+paha...+Eli+Me+emme+tiedä+ja+se+voi+johtuaheidän+lapsuudesta+ja+sellaisista+asioista+mistä+emme+tiedä.+Eihän+me+olla+saatu+tietää+totuutta,+eihän+ne+kerro+sitä+todellista+sisintään+ulos+ja+sen+olen+huomannut,+että+se+on+jossakin+syvemmällä+se+ongelma.+Minua+ei+kiinnosta+se+Impivaaralaisuus,+koska+ihmisten+pitäisi+lähtökohtaisestiolla+kaikkien+samanlaisia.++Minä+kuulin+kerran,+kun+yksi+vanhempi+nainen+sanoi,saksalaisista+mökeistä...+Että+siellä+on+korven+laki+ja+halusi+pahaa+niille.+Mutta+minua+kiinnostaa+miksi+ja+mistä+tuo+viha+on+tullut+?Ilmari+Kianto+Ryysyrannan+Jooseppi..+Myi+viinaa+ja+siitä+osa+tykkäsi+ja+osa+vihasi+ja+osa+yritti+varastaa+siltä+pulloja.+Se+johtuu+kait+suurin+osa+siitä,+että+alemmuuden+kompleksi+on+suuri,+kun+saksalainen+ostaa+mökin+esim.+Niin+hänellä+on+rahaa+ja+hän+on+varakkaampi+saksalainen,+joita+hän+tapaa.+Se,+että+on+mainostettu+jotakin+suomalaista+ja+suomea+ja+ties+mitä+kuutamoasuomalaista+ja+taivaan+valtakunta-suomalaista+ja+sitten+tulee+se+totuus.+Suomalaisen+auto+on+vanha+ja+romu+ja+ulkomaalaiset+jopa+virolaiset+ja+tummaihoiset+ajaa+paremmilla+vehkeillä.++Suomalainen+ei+olekaan+mitään.asuu+jossakin+mörskässä+junttilassa+ja+kantaa+vetensä+järvestä+vielä.Sitten+ulkomaalaiset+valokuvaa+juntteja+ja+sanoo+saameelainen+tai+muu+?Sitten+tulee+pakolainen+ja+saa+rahaa+ja+suomalainen+on+köyhä+ja+kurja.+Mutta+se+kysymys+on+silloin+millainen+halinto+on+suomessa.+Ei+se+ole+kiinni+siitä+ulkomaalaisesta.++Edelleen+TV+ja+muut+sanoo,+kuinka+kurjaa+on+muualla.Sitten+kaupassa+on+suomalaista+maitoa+ja+suomi-autoja+ja+ties+mitä+suomi+paskaa...+Ja+Yksinkertainen+ihminen+ei+ymmärrä,+että+se+on+probagandaa.
  2. Valtion+rakastaminen+on+synti+ja+siitä+joutuu+kadotukseen+!+Raamatun+peruskäsite+on:+Raamatun+Peto/pedot+on+valtioita+eli+poliittisia+hallintovaltoja,+kuninkaita,+keisareita+ym+ym...++Ilmestyksessä+kerrotaan+selvästi+ja+monissa+kohtaan+tämä+sama+asia.++Saatana+tulee+vangitsemaan+teitä+ja+heittämään+teitä+vankilaan+...+Vankilat+on+valtion+hallinnassa.+esim.++Pedon+luku+on+ihmisen+luku+se+ei+ole+jumalan+luku.+(+Pedon+luvulla+Teitä+maaritellaan+ja+aiheutetaan+pahaa...+Sillä+pedon+luku+on+minun+mielestä+selkeä,+että+se+on+aina+yksi+yli+ja+yhtä+vailla+ja+sitä+voidaan+käännellä...+Sitä+kait+saatana+juuri+haluaa+ja+sitä+poliittinen+jätkä+ja+ämmä+käyttää...+Jeesukselle+saatana+lupaa+valtakunnat+jos+polvistut+minun+eteeni+autiomaassa...+kuinka+paljon+haluat+tietää+Persu)Älkää+tahratko+käisänne+pyhien+vereen+...+valtion+nimissä,+sillä+ne+on+murhanneet+ja+tappaneet+paljon+ihmisiä...+Siellä+oli+jo+suuret+ja+mahtavatym+ym+..+Eli+persu+minä+olen+tiennyt,+että+sinä+tahdot+tehdä+isäsi+tahdon+mukaan+ja+olet+siitä+toisesta+isästä.++Älä+Persu+edes+kuvittele,+että+minä+ja+moni+muukaanmenisi+sinun+halpaan+ja+Meidät+tuomittaan+suomalaisena+tai+muunakaan+persu-kommunistina+ja+valtiona...++Ja+hylkäisimme++uskomme+ja+Jeesuksen+Kristuksen.+Jokainen+tuomitaan+erikseen+ja+jokainen+tuomitaan+omalla+puntarila+eli+se+mitä+sinulle+on+annettu..+Yksikertaisen+vaaka+on+tosin+silloin+kevyt+jasinua+ei+voida+tuomita+viisaan+painoilla+sanotaan+raamatussa.
  3. Olenko+ymmärtänyt+oikein,+että+se+psyykkinen+jurnutus+Euroopan+unioniavastaan+perustuu+siihen,+että+Perussuomalaiset+on+kansallissosialistinen+puolue.+Koska+siihen+ei+ole+mitään+muuta+perustetta,+kuin+hakemalla+hakea+epätoivoisesti+ja+valheellisesti+ja+niin+naurettavilla+perusteilla+ja+osa+jopa+todella+ääliömäisillä+perusteilla.++Lisäksi+Puolue+ja+sen+johto+jättää+aina+asiat+tarkoituksella+perustelematta+ja+jättää+asiat+vaille+omaa+tulkintaa.+Kun+siellä+ei+ole+mitää+ei+mitään+..+Muuta,+kuin+valtio+ja+valtio,+kansa,+kansa+ja+kansa+on+puhunut+ja+jotain+tämän+suuntaista+ja+kulttuuri+ja+pakolainen.+En+minä+ainakaan+ole+löytänyt+asiatekstiä+sieltä+ensimmäistäkään.+Toki+jos+se+on+jo+tarkoituksen+mukaisesti+suunniteltu+yksinkertaisille+ja+jälkeen+jääneille+jo+muutenkin,+niin+sitä+minä+en+pysty++asennoitumaan+ja+ymmärtämään.+Olin+silmät+pyöreänä,+kun+Huhtasaari+oli+vaalitentissä+ja+hänen+kannattajansa+huusivat,+kun+hän+sanoi+sanan+suomi+ja+suomalainen.+Yhdeltä+kysyttiin,+että+miksi+Laura+on+hyvä+...+oli+kuin+Kismet,+että+ei+osannutsanoa+mitään...+Toinen+puolueesta+tuli+apuun+haastattelussa.+Ei+EU+ole++mikään+urheilukilpailu+mitä+kannatetaan+tai+ei+!EU:n+kannattaminen+persutuu+asiatietoon+ja+taloustietoon+ja+ihmisten+oikeuteen+ja+oikeudenmukaisuuteen.++Onko+tässä+asiassa+jotakin+epäselvää?Eikö+Persun+ole+silloin+parempi+uskoa+uskomalla+jos+ei+tiedä+eikä+osaa,+niin+alan+kouluja+ja+finanssialan+ammattilaisia+asiassa+eikö+niin+vai+mikä+mättää?Mutta+jos+perustuu+kansallissosialismiin+ja+aatteeseen+ja+rotuun+ja+ties+mihin+muuhun+ei+aineelliseen+asiaan,+niin+silloin+asia+on+toinen.++Sitten++minä+ymmärrän+sen+tarkoitusperän.++Luin+Wikipediasta+ja+Kansallissosialismi+on+sen+mukaan,+kuten+aloituksessa+on+kerrottu.++Muutoin+tulee+mieleen+psyykkisetsairaudet+automaattisesti+ja+jotenkin+hyvin+yksinkertaiset+ja+jälkeen+jääneetyksilöt.++Koska+perusasiat+on+jo+päin+sitä+reikää...+Tajunnassa.
  4. Eiköhän+inflaation+mukaisen+koron+saa+joka+paikasta.++Toisaalta+jos+sinullaon+rahaa+pankissa+pelkällä+pankkitilillä,+niin+olet+kyllä+aika+yksinkertainen.Moni+ulkomaalainen+pankki+maksaa+yli+5+%+korkoja+jos+et+muuta+keksi.+Toki+osta+nyt+osakkeita,+mitä+ilman+maailma+tuskin+voi+elää.+Pienen+valtion+talous+on+riippuvainen+muista+jo+talousperustein+ja+silloin+se+on+pelinappula.+Venäjän+rupla+romahtaa+vuoren+vamasti.++Pelkästään+siitä+syystä,+että+Euroopan+talous+hidastuu,+kun+raaka-aineiden+kysyntä+pienenee.EU:n+talouskasvu+on+suomen+teollisuudelle+ja+raaka-aineille+hyvin+tärkeää.++Vaikka+kuinka+jurnuttaa+mistä+tahansa+psyykkisestä+syystä,+niin+kuitenkin+se+Euroopan+unioni+on+paras+mahdollinen+mitä+suomen+liike-elämä+tarvii.++Pelkästään+se,+että+suomella+on+metsäteollisuudella+aika+aika+iso+etuoikeus.+Samoin+on+terästeollisuus+ja+konepajateollisuus.+Ymmärrä+Tauno+hyvä,+että+silloin,+kun+teollisuus+tuotetaan+EU+alueella,+niin+niillä+on+etuoikeus+markkinoihin.