Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. En+taaskaan+ollut+kovin+väärässä+jaTänään+Ilta-sanomissa:Lainaus:+"+Sofin-salaliitossa+väitettiin+olleen+kyse+jostain+paljon+mahtipontisemmasta.+Virallisen+Suomen+uskoteltiin+kaavailleen+marien,+komien,+udmurttien+ja+mordvalaisten+asuinalueiden+liittämisestä+Suomen+alaisuuteen+aina+syvälle+Uralin+taakse+asti."Suomi+on+Ruotsi+ja+sitä+ennen+ei+ollut+mitään+,,,+ei+mitään++!Suomalaiseksi+itseään+kutsuvat+ja+perussuomalaiseksi+vielä,+niin+eikö+Teidänole+aika+läheteä+jo+Täältä+?++Te+olette+vieraslajike+Ruotsissa+!++Silloin+suomi+kuuluu+Euroopan+unioniiin+ja+Täällä+ei+pitäisi+sallia+vieraslajikkeiden+hillua+!Tämä+ei+ole+Teidän+Isänmaa+edes+ja+menkää+takaisin+sinne+ryssään.
  2. Yksilöille+se+on+varmasti+hyvä+asia+sekä+taloudelle+ja+rahalle+ja+yrityksille.Kenelle+se+on+huono+asia..+OK+se+on+huono+asia+suomelle+ja+suomalaiselle.+Ei+taloudellisesti+mutta+aatteellisesti.+++Mutta+se+on+hyvä+asia+suomessa+olevalle+ihmiselle+ja+yksilölle.+Yksilö+saa+rahaa+ja+taous+saa+mahdollisuuksia...+Niin+kuin+yksi+sanoi,+että+mennäänkö+me+aatteen+mukaan+ja+aate+määrää+meille+mikä+on+hyvää+ja+ei+vai+?Kenen+ehdoilla+EU:ta+kehitetään+...+Ihmisten+vai+suomalaisen++vai++suomen+vai+kenen+?+(+Ne+ei+ole+samoja+asioita+).+Ok+Kerron+esim.+Yksilö+kävelee+päin+punaista+ja+karkaa+poliiseilta.+Oliko+se+huono+ja+hyvä+asia+kenelle+...+++Mies+ostaa+auton+viron+rekisteriin+ja+ajaa+suomessa+...+Onko+se+hyvä+asiakenelle+ja+kenelle+se+on+huono+asia+?Koettakaa+myös+ymmärtää,+että+valtio+ei+ole+mikään+stabiili.+Sitä+hallistee+välistä+SDP/Kokoomus/Keskusta/Vihreät/+ja+kommunistit.++Se+ei+ole+mikäänliisa+ihmemaa+ja+taivaallinen+paratiisi,+kuin+aina+osalle.++Euroopan+unionion+vastaavanlainen,+mutta++suurempi+ja+Teillä+on+sama+äänioikeus+ja+Teillä+on+samat+oikeudet,+kuin+muillakin+Euroopan+unionissa.+Mutta+siinä+ei+olisi+enään+niin+montaa+turhaa+välihallintoa+ja+kuntahallintoa.+Mikä+siinä+on+se+ongelma+ja+kenelle+ja+miksi+sitä+olisi+joku+vastaan+?Onko+USA:n+tyylinen+hallinto+sitten+ongelma+ja+kenelle+ja+mitä+ihmiset+USA:ssa+siihen++sanoo?Miksi+Persu+huutaa+suu+vaahdossa,+mutta+ei+kerro+mitä+sitten+?++Minulle+sopii,+että+Persut+ostaa+meidät+pois+...+Raha+kelpaa+minulle+ja+minääänestän+rahan+mukaan.++Minä+en+lähde+aatteisiin+mukaan+ja+minua+kiinnostaa+vain+raha+ja+talous+ja+kuinka+paljon+minä+saan.++Minun+mielestä+jokainen+saa+olemalla+olla+mitä+haluaa+eikö+ja+eikö+tässä+ollut+kyse+tästä+eikövai+mistä+sitten+?+Siis,+sinä+haluat+olemalla+olla+tai+intuutiolla+olla+astronautti,+suomalaineen+tai+punamusta+tai+Tarzan+tai+lepakko+tai+Napoleon+eikö+se+ollut+se+persun+vastaus+tähän++eikö????++kerro+ihmeessä+mikä+se+sitten+on+..?
  3. Niin,+kuin+kerroin+lainaus:+"Persuilu+on+köyhien+ja+yksinkertaisten+ihmisten+puolue+ja+niiden,+jotkaei+osaa+arvostaa+omaa+vapauttaan+ja+eivät+osaa+mitään+ja+ovat+riippuvaisiasosiaalihuollosta+ja+usein+90%:sti+ulosoton+asiakkaita.Sillä+se+ihminen+joka+omistaa+jotakin,+niin+ei+voi+olla+EU+eron+kannattaja.EU+on+talouden+pohja+ja+raha.+Ihmisoikeudet+ja+tasa-arvo+tulee+Euroopanunioni+jäsenyydestä+ja+kaikille+työntekijöille+luodaan+sama+arvopohja+janäin+luodaan+tasa-arvoinen+markkina.Eikö+ollut+hienosti+perusteltu+?Toki+Persuiluun+kuuluu+jo+lähtökohtaisesti+väkivallan+ihmiset+ja+niidenhiustyyli+on+usein+sama+?+Meinaatteko,+että+ne+äänestää+vihreitä+?+"Ei+tähänkään+tullut+mitään+uutta+perustelua+vai+tuliko+mitä+??Kristinukosta+Teillä+tuskin+on+mitään+tietoa+ja+se+ei+nyt+vain+ole+poliittinen+puolue.+Tuskin+Islam+on+myöskään+poliittinen+puolue...+Uskonto+ja+ihminen+on+aina+yksilö+ja+kadotukseen+voidaan+tuomita+vain+yksilö....++Kerran,+kuuntelin+yhdensaarnaa+youtubessa+ja+huomasin,+että+hän+sanoi,+suomalaisten+kärvivän+sitten+kun+Jeesus+tulee...+ja+puhui+valtioista.++Raamattu+kehoittaa+hylkämään+valtiot+!Jotta+ette+tahraisi+käsiäsi+pyhien+vereen.++Eli+älä+ota+sydämmellesi+saatanaa+ja+valtioa.++Arvosta+ihmisiä+saman+vertaisena,+sillä+ne+kaikki+on+jumalan+luomia.+Raamattu+on+kirjoitettu+ja+kerrottu+jo+jokaiselle+sukupolvelle,+eikä+vain+tälleaikakaudelle+eikö+niin?++Muista+raamatussa+on+useita+petoja...+Silloin+se+ei+ole+Euroopan+unioni.++Hedelmistä+Te+sen+tunnette+ja+hyviä+asioita+on+rakkaus+ja+tasa-arvo+ja+oikeudenmukaisuus+jne+jne...++Tiedätte+mitä+rakkaus+on...+Olenko+minä+ihaillut+mitään+hallintoa+vai+?++Arvostan+EU:ta+juuri+näiden+arvojen+ja+hyväntahdon+vuoksi.+Jos+luokittelet+ihmiset+eriarvoiseksi,+niin+sinä+tiedät,++kenen+hedelmiä+ne+on.Intuutiolla+esim.+++Valtion+puhujat+ja+ihailijat+saavat+sitten+sen+oman+tuomionsa.+Muista,+että+sinultakin+kysytään+lopussa,+että+eikö+sinulla+ollut+kaikki+hyvin+ja+mitä+sinulta+puuttui+?...