Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Viro+ja+Vironkieliset+ei+ole+todellakaan+eroamassa+Euroopan+unionista,siitä+minä+olen+100+%+varma...+Venäjänkielinen+porukka+on+taas+eri+ja+ovat+eri+mediassa+myös.Älä+valehtele+koko+ajan...+!++Miksi+viisas+olisi+yleeensä+eromassa+Euroopan+unionista+...+Siihen+ei+kuule+riitä+mikään+Aate+tai+muukalainen+tai+muukaan+persu-fasisti+tai+mikä+lie+suomalainen+tai+lehmä+tai+punamusta+tai+Tarzan+tai+mikään+astronautti.Euroopan+unioni+on+raha+ja+rahan+perusta.+Arvomaailma+on+EUKukaan+täysjärkinen+ei+halua+kaventaa+omia+mahdollisuuksiaan+ja+oikeuksiaan.Kehitysvammaiset+ei+niitä+tarvitse+ja+muuten+ääliöt.++Silloin+sinun+pitää+olla+olemalla+joku+suomalainen+ja+moni+on+hullujen++huoneella+lepakko+tai+Tarzan+ja+moni+kertoo+olevansa+Napoleon+ym+ym+...++Minä+olen+lukenut+monta+kertaa,+että+halutaan+olemalla+olla+jotakin+...+Se+on+mielisairauden+oire+!Minä+Tiedän,+että+Tyhmät+ja+Ääliöt+o+Persujen+suuri+perusta+!+Mutta+minä+en+edes+viitsisi+alentua+sellaiseen.++Tiedät+ja+kaikki+tietää,+että+jos+ei+ole+kysyntää,+niin+ei+ole+työtä+eikä+tavaralla+tai+tuotteella+tai+maalla+tai+puullaei+ole+arvokaan+ja+kukaan+ei+maksa+palkkaa+silloin+myöskään.++++Onko+tämäkin+vaikea+tajuta+?+Vai+eikö+näin+yksinkertaien+asia+mene+kuuppaan+vai+eikö+?Kuka+sinun+kämpän+tai+talon+ostaa+ja+et+saa+edes+korjauslainaa,+kun+sillä+ei+ole+mitäänarvoa+ja+sinulla+ei+ole+työtä...++On+on+totta,+että+kohta+muu+suomi+on+Slummi+ja+spurgu-kylä.++Joo+se+tiedetään,+mutta+EU+siihen+ei+vramaankaan+ole+syyllinen.+Siinä+ei+varmasti+ole+syy+mikään+nettomaksu+EU:lle+eikö+niin+ääliö+?+Kuka+sen+paperin+ostaa+jos+ei+EU+alue.+Kuka+voi+myydä+sitä+Paperia+EU:n+alueelle+etuoikeutetusti+muu+kuin+EU:n+jäsenmaa+kuka+kuka+ääliö+?
  2. Niin,+ajatelkaa+poijat,+kun+Halla+voisi+sytyttää+sikarin+ja+sanoa+suomen+eduskunnassa,+että+poijat+mitäs+nyt+tehdään+?+++Laitetaanko+¨uudet+setelit+jakoon+ja+sadan+markan+seteliin+tulee+Halla+ja+50+markanseteliin+tulee+Hakkarainen+ja+10+markan+seteliin+Huhtasaaren+kuva.+Sitten+Halla+voisi+sanoa,+että+poijat+osaako+täällä+kukaan+englantia+ja+osaa+selittää+euroopan+unionin+virkailijoille,+että+me+ei+olla+mitään+velkaa+teille.++Hakkarainen+voisi+antaa+pusuja,+kuten+pikkujoulussa+ja+ei+varmasti+tule+sanomista+ja+voisi+laittaa+samalla+syntyvyyden+nousuun.Että+tuleppas+tänne,+niin+setä+antaa+pusun.Rajat+on+laitettava+kiinni+ja+tänne+on+anottava+viisumi+ja+kysyttävä,+että+mitä+se+täällä+tekee+ja+millä+se+mainaa+elää+ja+rahat+pitää+tallettaa+etukäteensuomen+pankkiin...+Pojat+siinä+olisi+tyyliä+ja+varmasti+homma+pelaa.+Nyt+ei+tarvita,+kuin+se+50%+ja+me+voidaan+tehdä+Diili+ja+tehkää+listat+nettiin+ja+riittävä+tarjous+ja+maksakaa+pois+valtion+rahoilla+ja+homma+onsiinä+...++Persut+tietenkin+ovat+uskollisia+ja+jäisivät+parempaan+luokkaanja+ilman+muuta+kirjautuvat+persuiksi+koko+30%+ja+vain+reilu+20+%+äänioikeutetuista+tarvii+tehdä+Diili,+kuten+kansanaloitteessa+ja+siihen+vain+vielä+ulkomaalaisen+pankkitilin+numero...+Homma+on+siinä.+Voitte+nimetä+maanne+suomeksi+ja+olla+suomalaisia+ja+ette+enään+ole+Euroopan+ja+Euroopan+eliitin+orjia,+vaan+suomalaisia+poijat+ja+persuja.+Minä+en+siitä+välitä+ja+saatte+olla+ihan+mitä+haluatte+lisäksi,+vaikka+lehmiä+tai+Kalevalan+kullervoja+tai+vaikka+mitä++haluatte..
  3. Euroopan+talous+perustuu+liittovaltio+pohjaiseen+ajatteluun+ja+meidänautettava+ja+rakennettava+yhteinen+talousjärjestelmä+sääntöineen.+Silloin+myös+suomessa+syntyneeet+EU-kansalaiset+on+samassa+asemassa+muihin+EU+kansalaisiin+nähden.+EKP+on+toki+voimakkaampi+ja+pystyy+luomaan+rahaa+eri+tavalla,+kuin+yksittäisen+jäsenmaan+keskuspankki.++Toki+sijoitus+ja+pankkisektorilla+oli+tiedossa,+että+Kreikan+tukipaketti+nosti+Euron+arvoa+ja+osasivat+jo+sillointehdä+oikeat+päätökset...+Olethan+kuullut,+kuinka+moni+on+tehnyt+voittoaesim.+Sijoitustilillä+ja+kuinka+paljon+suomen++sijoitusrahastot+ja+eläkevakuuturahastot++on+tehneet+voittoa+viime+vuonna+ne+oli+Miljardeja.+Kun+sinä+ymmärtäisit+taloudesta+ja++finanssimaailmasta+jotakin,+niin+sinulle+voisi+yrittää+kertoa+keskuspankin+roolista+ja+yleensä+pörssi+ja+talousmaailman++kuvioista+ja+arvostuksista.+++Maailmalla+ei+enään+olla+kultakannassa++Rahan+arvostus+perustuu+teollisuuteen+ja+kauppapoliittisiin+päätöksiin+ja+sopimuksiin.++Silloin+rahan+arvon+määrää+sijoitukset.++Sama+kun+maksetaan+jäsenmaksuja+EU:lle,+niin+sillä+ei+ole+sen+suurempaamerkitystä+sillä+nettomaksu+osuudella+ja+sekin++voi+muuttua+netto-saajaksi+jos+sinne+maksetaan+enemmän,+koska+suoriin+tukipaketteihin+tulee+muutoksia+ja+suurempien++nettomaksajien+osuus+myös+muuttuu..++Toki+Jäsenmaksut+ei+ole+syy+olla+EU:n+jäsen,+vaan+elinkeinoelämä+tarvii+EU:n+jäsenyyttä,+että+voi+työllistää+ja+valmistaa+ja+tuottaa+palveluita++Euroopan+unionin+talousalueelle+etuoikeutetusti+ja+näin+valtio+saa+tuloja+omistajuudesta+ja+liike-elämän+palkoista++tuloista.++Britannia+ei+ole+enään+etuoiketetussa+asemassa++Euroopan+unionissa.+++Kait+edes+tiesit+tämän??
  4. Tajuat+kait,+että+puhut+persu-paskaa+...+Millä+ei+ole+mitään+osaa+tiedon+ja+osaamisen+kanssa.++Ne+on+niin+järjettömiä+aasinsiltoja+hevosesta+kulkukoiraan+...+ja+sitten+vainsyytetään+Euroopan+unionia,+kun+ei+tajuta++asioista+ja+taloudesta+yhtään+mitään.Kerroin+tähän+jo+aloituksessa+vastauksen.++Selitä+edes+yksikin+asia,+mikä+tekee+Euroopan+unionista+epätasa-arvon+?++Kehittyvä+yhteiskunta+tekee+sen+ongelman,että+katteet+liiketoimista+jää+usein+peruselinkeinoissa++varsin+pieniksi,+kun++maailman+tietoliikenne+ja+verkostuminen+kehittyy.+++Ymmärrätkö+mitä+tämä+tarkoittaa...+Minä+voin+yksilöidä+sen+sinulle.+++Minä+voin+yksilöidä+ja+perustella+asiat,+koska+minä+tiedän++ja+ymmärrän+asioita+ja+osaan.+++Sinä+puhut+joko+ääliönätai+poliittisessa+merkityksessä,+kuten+olen+aloituksessa+kertonut.Älä+ota+kantaa+sellaiseen+asiaan,+mistä+et+tiedä+mitään+ja+miten+yleensä+taloustoimii...+Koska+sinä+et+voi+sitä+yksilöidä,+koska+puhut+vain+yläkanttiin+tavallistapersu-paskaa+millä+ei+ole+tuon+taivaallista+osaa+tiedon+ja+osaamisen+kanssa.Sinä+voit+olla+työkokeliussa+vaikka+2+eurolla+tajuat+kait+itsekin,+että+sillä+ei+olemitään+tekemistä+Euroopan+unionin+kanssa+vai+onko+ja+miten+?+Muista+joskerrot,+niin+kerro+yksityiskohtaisesti+missä+ja+miten+EU+sinut+siihen+pakottaa+josse+kuitenkin+tuo+rikkautta+ja+syyn+sinulle+yleensä+olla+työssä.+Tässä+tulee+mukaansitten+jo+muutkin+EU+maat+ja+onko+niissä+samasta+syystä+työkokeiluja+?Caruna+?+Meinaatko,+että+valtio-omistajana+ei+olisi+myynyt+sitä+muuten,+kuinEU+sen+pakotti+myymään+vai+saiko+valtio+vain+niin+hyvän+rahan+siitä,+kun+suomion+EU:n+jäsen+?+KIKY+tarkoittaa+Euroopan+unionin+sisäisiä+kilpailutilanteita+eikö?Eli+sinun+pitää+olla+parempi,+kuin+Saksalainen+tai+Ruotsalainen+työntekijä+eikö+?Veronkiristyskset+ei+johdu+EU:sta+siitä+olen+sata+varma+ja+sillä+ei+ole+mitääntekemistä+sen+kanssa.+Olen+sannonut+jo+monta+kertaa,+että+EU+nettomaksullaei+ole+mitään+tekemistä+näennäisesti+EU+jäsenyyden+kanssa.+Sillä+se+verovaltiolle+tulee+yrityksien+omistajuudesta+sekä+palkoista,+jotka+myyvät+javalmistavat+tuotteita+ja+palveluita+Euroopan+unionin+talousalueelle.+Eikö+vaimiten+muuten+se+raha+tulee+?Sitten...+tuo+loppu+oli+kait+normaalia+persu-paskaa+eli+persu+ideologiaa+eikö+?Laitan+loppuun+vielä+sen+yhteenvedon:Eli+pakolainen+ja+vierasmaalainen+on+se+ongelma+ja+sen+vuoksi+pitääerota+Euroopan+unionista+!+Eli+porukka+persuissa+on+siis+psyykkisestisairaita+ihmisiä,+joilla+on+onglmia+ihmissuhteissa.+Tämä+varmsti+korreloituumyös+parisuhteissa+olettaisin.+Suomessa+on+eniten+pakolaisia+ja+parhaatelinolot+ihmisillä+euroopan+unionissa?+Perussuomalaisten+mukaan.Paremmat,+kuin+Ruotsissa,+Saksassa+?Eli+yhteenveto:+Psyykkisten+ongelmien+vuoksi+on+suomen+erottavaeuroopan+unionista+vaatii+perussuomalainen+puolue.+Moni+kärsii+pahojaoireita+eikä+edes+voi+kirjoittaa+tai+saatika+sanoa+sanaa+Euroopan+unioni.Olenko+nyt+ymmärtänyt+oikein+?Nyt+tämä+alkaa+menemään+myös+siihen,+mitä+olen+ajatellutkin!Eli+kuitenkin+Euroopan+unioni+on+tuonut+rikkautta+ja+vaurautta+ja+sitärikkautta+ei+tahdota+jakaa+ulkomaalaisille.+oliko+se+vielä+näin,+koska+suomikuuluu+Euroopan+unioniin+olenko+ymmärtänyt+oikein+?+...+perussuomalaisen+puolueen+mukaan+?+Lisäksi+sen+rikkauden+on+luoneet+ulkomaalaisetkansainväliset+suuryhtiöt+suomalaisen+veronmaksajan+selkänahasta+?Tällaisen+yhteenvedon+minä+niin+kuin+sain+??+Vauraus+on+tullut+vuodesta+1995+talouskriisin+jälkeen+eikö+?
  5. Älä+ota+kantaa+sellaiseen+asiaan,+mistä+et+tiedä+mitään+ja+miten+yleensä+talous+toimii...+Koska+sinä+et+voi+sitä+yksilöidä,+koska+puhut+vain++yläkanttiin++tavallistapersu-paskaa+millä+ei+ole+tuon+taivaallista+osaa+tiedon++ja+osaamisen+kanssa.++Sinä+voit+olla+työkokeliussa+vaikka+2+eurolla+tajuat+kait+itsekin,+että+sillä+ei++olemitään+tekemistä+Euroopan+unionin+kanssa+vai+onko+ja+miten+?++Muista+jos+kerrot,+niin+kerro+yksityiskohtaisesti+missä+ja+miten+EU+sinut+siihen+pakottaa+jos+se+kuitenkin+tuo+rikkautta+ja+syyn+sinulle+yleensä+olla+työssä.++Tässä+tulee+mukaansitten+jo+muutkin+EU+maat++ja+onko+niissä++samasta+syystä+työkokeiluja++?Caruna+?+Meinaatko,+että+valtio-omistajana+ei+olisi+myynyt+sitä+muuten,+kuin+EU+sen+pakotti+myymään+vai+saiko+valtio+vain+niin+hyvän+rahan+siitä,+kun+suomion+EU:n+jäsen+?++KIKY+tarkoittaa+Euroopan+unionin+sisäisiä+kilpailutilanteita+eikö?Eli+sinun+pitää+olla+parempi,+kuin+Saksalainen+tai+Ruotsalainen+työntekijä+eikö+?Veronkiristyskset+ei+johdu+EU:sta+siitä+olen+sata+varma++ja+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+sen+kanssa.+Olen+sannonut+jo+monta+kertaa,+että+EU+nettomaksulla+ei+ole+mitään+tekemistä+näennäisesti+EU+jäsenyyden+kanssa.+Sillä+se+vero+valtiolle+tulee+yrityksien+omistajuudesta+sekä+palkoista,++jotka+myyvät+ja+valmistavat+tuotteita+ja+palveluita+Euroopan+unionin+talousalueelle.++Eikö+vai+miten+muuten+se+raha+tulee+?Sitten...+tuo+loppu+oli+kait+normaalia+persu-paskaa+eli+persu+ideologiaa+eikö+?Laitan+loppuun+vielä+sen+yhteenvedon:Eli+pakolainen+ja+vierasmaalainen+on+se+ongelma+ja+sen+vuoksi+pitääerota+Euroopan+unionista+!+Eli+porukka+persuissa+on+siis+psyykkisestisairaita+ihmisiä,+joilla+on+onglmia+ihmissuhteissa.+Tämä+varmsti+korreloituumyös+parisuhteissa+olettaisin.+Suomessa+on+eniten+pakolaisia+ja+parhaatelinolot+ihmisillä+euroopan+unionissa?+Perussuomalaisten+mukaan.Paremmat,+kuin+Ruotsissa,+Saksassa+?Eli+yhteenveto:+Psyykksisten+ongelmien+vuoksi+on+suomen+erottavaeuroopan+unionista+vaatii+perussuomalainen+puolue.+Moni+kärsii+pahojaoireita+eikä+edes+voi+kirjoittaa+tai+saatika+sanoa+sanaa+Euroopan+unioni.Olenko+nyt+ymmärtänyt+oikein+?Nyt+tämä+alkaa+menemään+myös+siihen,+mitä+olen+ajatellutkin!Eli+kuitenkin+Euroopan+unioni+on+tuonut+rikkautta+ja+vaurautta+ja+sitärikkautta+ei+tahdota+jakaa+ulkomaalaisille.+oliko+se+vielä+näin,+koska+suomikuuluu+Euroopan+unioniin+olenko+ymmärtänyt+oikein+?+...+perussuomalaisen+puolueen+mukaan+?+Lisäksi+sen+rikkauden+on+luoneet+ulkomaalaisetkansainväliset+suuryhtiöt+suomalaisen+veronmaksajan+selkänahasta+?Tällaisen+yhteenvedon+minä+niin+kuin+sain+??
  6. Talouspuolelta+Euroopan+unioni+on+täydellinen+suomessa+olevalle+teollisuudelleja+liiketoimille+ja+työntekijöille.++Miten+muuten+se+voisi+olla+ja+mikä+siellä+persunnupissa+kolottaa...+Persu+paskaa+me+olemme+saaneet+kuulla+jo+moneen+moneenkertaan,+mutta+ei+ensimmäistäkään+todeellista+aihetta,+kuten+muuan+ministeri+sanoi+eduskunnassakin.++Suomen+talouus,+siis+valtion+talous+olisi+jo+monta+kertaa+konkurssissa+ilman+Euroopan+unionin+jäsenyyttä...+Jos+ei+yrityksien+ja+liiketoimien+kautta+tule+rahavaltiolle+sekä+palkkoina+veroista+ja+valtionyhtiöiden+omistuksesta,+niin+mistä+se+raha+sitten+tulee...+?++Oliko+valtion+sijoitusyhtiö+saanut+osaketuloja+liki+miljardi+euroa+ja+Ilmarinen+ja+Varma+eläkevakuutusyhtiöistä+kerännyt+nyt+juuri+mojovan+summan+rahaa.++Etkö+sinä+persu+ole+vähän+jälkeenjäänyt+jos+sinä+väität+tätä+vastaan+..+Etkö+olesilloin+ääliö?+Nyt+Te+näette,+että+mitä+on+persuilu+...+Sieltä+tulee+vihervasemmisto,++mustapunasta,gallubbia+ja+Kv-pää+puoluetta+ja+Ku-yrityksiä+ja+ties+mitä+tuon+sairasta+mitään+sanomatonta+persu+paskaa+...+puhdasta+paskaa+..++++Vapaus+??+Jos+Euroopan+unioni+ei+ole+vapautta+ihmisille,+niin+mitä+se+on+?+Eikö+jo+maahanmuutto++ole+persuilussa+silloin+ristiriidassa+eikö+?Ei+kait+kukaan+tervejärkinen+ihminen+halua+rajoittaa+omia+oikeuksiaan+ja+mahdollisuuksiaan+ja+sitoutua+jonkun+koiraksi+...+++Eikö+ero+EU:sta+silloin+kavenna+yksilön+oikeuksia+ja+mahdollisuuksia+eikö+eikö+eikö+???++Eikö+nyt+monisuomessa+syntynyt+asu+jo+euroopan+muissa+maissa+ja+käy+lääkäriessä+ja+hoidoissa+ja+työssä+ja+omista+maata+ja+kiinteistöjä+euroopasta+eikö+eikö+eiköpersu+persu...+Tajutko,+kuinka+ääliöitä+ja+juntteja+Te+olette+...+tajuatko?