Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Ei+voi+kuin+sanoa+huh+huh++!Oletko+sinä+koskaan+kertonut+sitä+pintaa+syvemmältä+...+Minä+olen+niin+odottanut,+että++kerrot+muustakin,+kuin+sinunkommunistisesta+ja+nationalistisesta+taivaasta,++jossa+vihreät+pitää+huolta+luonnosta+ja+vasemmisto+köyhistä+kokoomus+puolue+taloudesta+...++Niin+miksi+me+tarvitaanperussuomalaisia+ja+mihin+?++Ettehän+Te+edes+osallistu+mihinkään+päätös+asiaan++ja+eihän+Teillä+persuilla+ole,+kuin+kulttuuri+ja+media+ja+Pöpilismi+?Poistaako+halla-aho+vuokrakaton+ja++alentaa+polttoaine+kuluja?Vai+Devalvoidaanko+markalla+palkat,+kuten+huhtasaari+?Onko+Halla-aho+isompi+vai+presidentti+hurhtasaari+?Me+emme+tiedä,+kuka+on+suurin+persu+ja+kuka+ja+mitä+ne+haluaa?Vain+joku+maahanmuutto+ääliö++ja+hyvin+kommunistinen+henkilövoi+äänestää+heitä+ja+vihata+länttä++eikö+?
  2. Hyvä,+kun+muutkin+on+huomanneet,+että+niillä+on+pieni+ristiriitainen+juttu+tässä+!+Persut+määkii+markkaa+devalvoidakseen+sen+eli+rahan+arvon+alentaminen++=+Persut+vaatii+muita+tekemään+pienemmälläpalkalla+töitä+vai+mitä+sillä+tarkoitetaan+?Halla-aho+sano+justiinsa,+että+työnteolla+on+tultava+toimeen+ja+mainitsi+sähkö-+ja+polttoainekulut+ja+asumiskulut+PK-seudulla.Tarkoitti+kait+myös+vuokrakattoa....++Mutta+ei+sanonut+ääneen.+Muutama+puolueessa+määkii+vielä+eroa+Euroopan+unionista+?Olenko+oikeassa+vai+en+...+Esim+huhtasaari++?+Tämä+tarkoittaa+lisää+kuluja+yrityksille+ja+sitä+kautta+kurjistuvaaelämää+kaikille+suomessa+...++Talous+kait+luodaan+kulutuksen+kautta++länsimaissa+...+Kommunismissa+valtion+kautta.+Päättäkää+nyt+edes+niistä+asumiskuluista+edes+vuokrakatto+?Päättäkää+devalvoitteko+palkkanne+vai+ette+?++Jos+vielä+Halla-ahon+mielestä+he+ajavat+ihmisille+työtä+ja+palkallatoimeen,+niin+miten+se+on+mahdollista+jos+puhutte+näin+?Ok+...+Puhutaan+vaikka+kulttuurista+ja+mediasta+ja+puolueen+puheista...+ja+kaikki+ei+aineellinen+julkaistaan+jooko++?Minä+olen+juuri+todistanut,+että+Persupuolueessa+ei+ole+päätä+eikä+häntää+,...+Pakolainen+siellä+on+ja+sen+vuoksi+ollaan+valmiittuhoamaan+kaikkien+suomalaisten+talous+niinkö..+Kuten+persu+kirjoitti+Brexitistä+niinkö+?