Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Katso+nyt+kommunisti+tai+ääri-vasemmisto+persu+...+Kapitalismissa+ei+ole+kolhooseja+vai+onko+?+Sä+Hyppäsit+pykälällä+yli+vai?++Aivosi+ei+arvosta+yksityistä+omistajuutta+ja+yksilövapautta+...++Yksilövapaus+on+oikeiston+ensimmäinen+termi+!OLETKO+SINÄ+PERSU+PAKSUPÄÄ+VALTIO+JA+KOLHOOSI+VAI+ET++JA+ONKONIMESI+ERISNIMI+VAI+YLEISNIMI+....+KUMPI+VASTAA+!EU+ei+nyt+suinkaan+varasta,+vaan+EU+on+vapaus+valita+...+!+EU+on+luotu+yksilölle+ja+ihmisille+!+Niille,+joilla+on+erisnimi+..+eli+etu+ja+sukunimi+!Kolhoosi+ja+rajat+ja+aiidat+on+eläimille+joilla+on+yleisnimi+!
  2. Venäjä+miehittää:+Syriaa,+Ukrainaa,+Georgiaa+...+Taitaa+ollavielä+aika+paljon+muitakin.+Myrkytyksiä+ja+ties+mitä+mielivaltaa+olisiluvassa+ilman+Euroopan+unionia.Suomelle+kuuluvat+Karjala,+Petsamo,+Salla+on+edelleen+palauttamatta.Asian+vahvisti+virolainen+puhemies+tässä+aikaisemmin.+Viro+ostiEuroopan+Unionilta+puolustuksen+omalle+alueelleen,+kun+tunteeasiat+hyvin+lähi-historiasta.+Taitaa+suomella+olla+myös+omakohtaisia+kokemuksia+ryssästä+ja+sen+luotettavuudesta.+Kuka+tai+mikä+tulisi+apuun+ja+kuka+auttaisi+ketä+?Talous+olisi+Kiina,+USA:n+ja+Britit+yrittäisi+riistää+taloudelliseti.Ryssä+vaanisi+aseineen+...+Miten+ihmisoikeudet+?+Euroopan+unioni+onkoko+maailman+toivo+oikeudemukaisuudesta+ja+luonnon+ja+ilmaston+jaihmisten+ja+eläinten+suojelemisesta.+Olisi+aika+karua+ilman+EU:ta+!Toinen+asia+on+sitten,+että+kuka+alkaisi+oikeasti+elämään+ja+loisi+uskoanahkapäiden+persujen+nationalismiin+nykyisessä+maailmassa,+missä+internet,+kauppa+ja+oikeudenmukaisuus+on+kansainvälistä?++Kyllä+jokainen+tervejärkinen+näkee+persut+ja+niiden+älykkyyden+ja+niiden+puheet+ja+tunnistaa+haisevan+paskan+niistä.+Se+ei+ole+mikään+tabu+tai+salainen+tieto.+Suurin+osa+persujen+kannattajista+on+mielenterveys+potilaita.++Monet+onoikeasti+myös+psyykkisessä+avo-hoidossa.+++Minä+myönnän+itse+myös,+että+myös+minä+sairastuin+siellä+ja+minun+henkireikä+ulos+oli+matkailu+ja+sitä+minä+tarvitsin+koko+ajan+pitääkseni+mielen+ja+ajatukset+terveinä.+Mikäli+joku+Teistä+sanoo+olevansa+suomalainen+tai+lehmä+tai+mikä+tahansamuu+miksi+sinä+olet+syntyjäsi+ollut,+niin+sinulla+on+mielenterveys+ongelma.+Sinulla+on+persoonallisuus+häiriö,+koska+sinun+pääsi+sisällä+on+minä+ja+se+suomalainen+ja+sinä+et+kykene+enään+täysipainoiseen+ajatteluun+sen+vuoksi.++Eli+käytännössä+sinä+et+pysty+määrittämään,+että+kuka+sinä+olet.+Silloin+sinä+olet+lapionvarressa+ja+yksinkertaisiin+töihin.+Voit+vain+ajaa+päänsä+kaljuksi,+mikäli+älykkyysosamäärä+on+vielä+alle+keskitason.+Se+on+mahdotonta+löytää+tasapainoa+omaan+elämään+jos+sinun+sisällä+on+kaksi+eri+persoonaa.+Se+suomalainen+ja+sinä.++Sinä+olet+myös+alisteinen,sille+suomalaiselle,+jota+et+myöskään+pysyt+määrittelemään.++Eli+käytännössä+sinun+pitäisi+ajatella+vaikka,+että+olet+Lepakko+ja+suuntaat+tutka-äänsesi+perusteella+ja+lepäät+päivällä+ylösalaisin+!+Sitten+sinun+kuitenkin+pitää+tehdä+jotakin+päivällä+ja+syödä+eri+tavoin+ja+olla+eri+tavoin.+Huomaa,+että+sinun+pitäisi+olla+myös+lepakko-yhteiskuntaa+myös.++Eikö+ole+mahdotonta+sovittaa+näitä+yhteen,...+Siksi+Te+olette+aina+häviäjiä+Persut.+Puhumattakaan+jos+sinun+pitäsi+olla+vielä+Kristitty+ja+tehdä+jumalan+lainmukaan.+++Tässä+on+se+mahdoton+yhtälö+sinulle.++Häviät+jokaisen+keskustelun.+Eikö+ole+helppo+sanoa+ja+ymmärtää,+että+olet+Euroopasta+ja+vapaa+ihminen.
  3. "+et+aja+EU+asiaamme+jauhamalla+paskaasi+"+Persu+!+Sinä+olet+yhteisö+ja+sinä+paljastit+juuri+valehtelun...+En+tiedä+mikä+paska+olet+!+++Vain+sinä+persu+olet+kansa,+valtio,+rotu,+isänmaa+ja+ties+mitä+!Me+muut+olemme+yksilöitä+...+Sorry+Persu+...+Kiinni+jäit+!+Aika+surkea+valhe+!!Sä+et+ole+minun+ystäväni+...+olet+siltä+varjoisalta+puolen+!