TIEDÄTTEKÖ edes mikä on Liittovaltio ????

Totta Helvexxx on Liittovaltio kehitys ... Minä ainakin kannatan EU:ta
Liittovaltioksi ja siksi olen sitä alunperin jo äänestänyt...

Ei minulla ole Euroopan unionin Liittovaltioa vastaan mitään !
On minulta kysytty, että mitä nationalistinen asenne... Mitä Helvexxx Minä
saan muuttaa joka paikkaan ja saan samat oikeudet mitä kaikki muutkin saa
Euroopan unionissa, niin ei sitä vastaan oikein voi edes olla. Sitä Liittovaltio
tarkoittaa. Sitä Liittovaltio tarkoittaa, että Te kaikki Eurooppalaiset saatte
samat oikeudet ja kukaan ei kukaan ole toisen yläpuolella. '

Kenellä jotakin tätä vastaan... ??
Markkinavoimat hoitaa kyllä talouden silloin tasapainoon se on varma!

Mitä helvettxx jos suomeen muuttaa saksalaisia tai ruotsalaisia tai vaikka
hollannin kielisiä ja kyllä kait kaikkia kiinnostaa business. Maailmassa on
kyllä hulluja, jotka tahtoo asua iklussa ja havumajoissa... Kyllä riittää.

Eihän Teidän puheissa ole mitään Järkeä, että pitää antaa suomalaiselle jätkälle
tai lutkalle päätäntävalta mikä asuu Espanjassa ja tai Gambiassa ... ?? Halooo !
Luuletteko, että kovin monikaan rikas jää edes suomeen, kun on varastanut
ensin omaisuutensa vai... Sano edes yksi joka asuu vain suomessa sano sano.
Aika moni tuo vaimoja ja miehiä ulkomailta aika aika mon, i jopa Häppäräinen.

Lisäksi suomen talousluvut on jo valmiiksi euroopan keskitasoa ja se ei silloin
edes voi vaikuttaa millään tavalla elintasoon, muuten kuin asuntojen ja maan
ja raaka-aineiden osalta ja investointeja tulee sinne missä on busiess... joo
Myykää juntilloissa taloja alle 10 000 euroa ja osakehuoneistoja alle 5000 joo.
Totta Helvetixxx liittovaltio kehitys tasapainottaa kysyntää ja businestä.

ETTEKÖ TE EDES TÄTÄ TIENNEET... Viddu kuinka tyhmää porukkaa,
Nyt sitten ollaan hiljaa, kun tajuttiin totuus ja ei voi määkiä ja äkistellä vai?

13

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti juntti ... Millaista paskaa Teille syöteään ja millaisena sinua pidetään.
      Miksi juntti tyhmä Aku Ankka Persu on köyhä miksi miksi ... miksi se määkii
      ja äkisee suomi suomi suomi ,,, suomalainen suomalainen miksi??

Sen vuoksi, koska sinä olet tyhmä ja ääliö, niin sen vuoksi sinä olet köyhä ja
      sinä et osaa kieliä tai tiedä edes raamattua tai osaa edes yhtään mitään
      saatika lukea tai kirjoittaa.

Huomaa persu, että onko sinulle sinun probaganda TV kertonut sinulle tai ¨
      näyttänyt sinulle videoita, kun Kyttä ei ole saanut kiinni kaaharia tai onko
      kyttä tai sinun tulli kulxxx TV koskaan näyttänyt sinulle, kun he häviävät.
      Kertooko ne edes miten he tappoivat sen vangin mikä hakkasi kytän
      vankilassa ... Joka oli loukannut itsensä seuraavana yönä ja kuoli. Kertoiko
      ne kertoiko ne edes sitä .... Miten helevtxxx sinä voit uskoa heidän paskaa?

Ei ole olemassa mitään absoluuttista totuutta, ei ole!
      Mutta, kun sinä olet tyhmä ja Aku Ankka, etkä osaa edes päätellä mitä
      päästelet päästäsi ulos ja voiko se edes olla totta. Niin sinä olet tyhmä ja
      sinä näet sen omasta kukkarostasi ja omasta perheestäsi, että oletko viisas
      vai tyhmä.... Vertaa koulukavereihisi ja katso mitä he ovat ja mitä sinä olet.
      Eikö Teillä ollut sama lähtökohta vai oliko vai ei ?

• Tiedätkö Persu mikä täällä ulkomailla on kiva..?
      Ostin tänään uuden kypärän, kun Corona virus vie asiakkaita ja liikkeet
      myy alennuksella nyt tavaroita... On toki halvempia jo alunperin, kuin ¨
      kommunisti-suomessa monet käytännön tuotteet... ostin uuden kypärän
      tarjouksesta. Sain puoleen hintaan ja siinä on metallinhohto värit. Merkki
      kypärän... On tarroja ja muodikas.. Meinasin ensin, että en osta. Mutta sitten
      tajusin, että en minä saa uutta tuollaista kypärää mistään tuohon hintaan.

Ostin myös näitä Kalvin ja Bossin T-paitoja ja kokoja löyty myös ja on hyvän
      laatuisia ja kangas on laadukas... Ei ole ihan dollarin T-paitoja mitä Sinulle
      myydään 10 euroalla. Ne perskelxxx on laittaneet hyviä tarjouksia.

Olen koko elämäni tiputtanut joka bensatipan tankkiin ja suunnitellut
      reissut, että ne on edullisia ja tuloksellisia ja kuule persu,,, sen kun tekee
      koko elämän ajan... Niin siinä säästää kuule aika mojovan summan. Toki jos
      olen tahtonut ryypätä, niin olen aina pyrkinyt järjetämään matkan ulkomaille,
      koska hotelli maksaa vähemmän, kuin taksi Helsingisssä ja matkustelu
      opettaa ja sillä voi aina tienata.

Minun pitää uusia tuo viisumi ja kävin ottamassa passi-valokuvia ja ne makso
      pari dollaria ... Siis alle 2 euroa 4 kuvaa... Kommari-suomessa ne on kait enemmän?

Vuokrat ja asuinkulut ja mopot ja autot on halvempia myös ja samoin tuo
      lentäminen ja muutenkin matkustelu ja hotellit esim. Niin persu, ne on
      elämän valintoja, että ruikuttaako vai meneekö ja tekee ... Kyllä sää muistat,
      kun sun koulukaverit on jotkut nyt niin hienoja ja sillee vai eikö ja sää et ole ?
      Ne on vain vähän viisaampia kuin sää olet ... Ei siinä sen kummempaa ole.

• Anonyymi

EU-liittovaltio tarkoittaisi, että Suomi ei ole enää itsenäinen valtio.

EU-liittovaltio tarkoittaisi, että Suomen tilanne tulee olemaan sama kuin nyt Suomessa on pienten kuntien kohtalo ollut kuntaliitoksissa - eli rahat ja päätäntävalta viedään ja takaisin annetaan pieniä murusia kaikesta menetetystä. Suomi on EU:n vihoviimeistä taka-hikiää, kuvitteleeko joku oikeasti, että Keski- ja Etelä-Euroopassa olisi kiinnostusta kehittää Suomea...

EU-liittovaltio tarkoittaisi, että olisimme osa pseudo-suurvaltaa, jolla on heikko armeija.

• Anonyymi

EU otta sukkuun generikseltä hahaaaa EU kaatuu koronokriisin seurauksena hahahaaaa minä pilkkaan sinun EU tasi julkisesti hahahaaaa et voi mitäään hahahaa

• Ei et sinä pysyt minua pilkkaamaan millään Euroopan unionin organisaatiolla.
        Minua ei kiinnosta Euroopan unionin hallitus tai muukaan sellainen asia.
        Minua kiinnostaa ihmisten tasa-arvo ja yhdenmukaisuus ja ihmisten oikeudet !

Parlamenteissa on varmasti kaikkia Munapäxxxxx kuten persuissa ja ym. muita
        puoluelutkia ja jätkiä ! Meidän oikeuden takaa oikeudenmukaisuus, kun on
        riittävän suuri yhteisö, niin mulkutxxxxx ei pääse esiintymään ja vaivamaan ihmisiä.

Prosenttuaalisesti ihmiset ajavat silloin oikeudemukaisuutta ja yhdenmukaisuutta.

Liiketoimet ja yksityinen omistus on länsimainen pohja yhteisöille.
        Vapaa markkinatalous on tasa-arvon takeena myös. Ei sen kummempaa.....
        En minä tarvi ketään munapäxxx kertomaan minulle minun elämästä ja jakelemaan
        minulle hänen taipumuksiaan... On parempi, että on suurempi yhteisö, se on silloin
        myös oikeudenmukaisempi. Liittovaltio takaa kaikille samat oikeudet ja arvot.

• Ei et sinä pysyt minua pilkkaamaan millään Euroopan unionin organisaatiolla.
      Minua ei kiinnosta Euroopan unionin hallitus tai muukaan sellainen asia.
      Minua kiinnostaa ihmisten tasa-arvo ja yhdenmukaisuus ja ihmisten oikeudet !

Parlamenteissa on varmasti kaikkia Munapäxxxxx kuten persuissa ja ym. muita
      puoluelutkia ja jätkiä ! Meidän oikeuden takaa oikeudenmukaisuus, kun on
      riittävän suuri yhteisö, niin mulkutxxxxx ei pääse esiintymään ja vaivamaan ihmisiä.

Prosenttuaalisesti ihmiset ajavat silloin oikeudemukaisuutta ja yhdenmukaisuutta.

Liiketoimet ja yksityinen omistus on länsimainen pohja yhteisöille. Vapaa markkinatalous on tasa-arvon takeena myös. Ei sen kummempaa.....
      En minä tarvi ketään munapäxxx kertomaan minulle minun elämästä ja
      jakelemaan minulle hänen taipumuksiaan... On parempi, että on suurempi
      yhteisö, se on silloin myös oikeudenmukaisempi. Liittovaltio takaa kaikille
      samat oikeudet ja arvot.

• Anonyymi

Onko sinulla jokin ongelma kun toistat samaa asiaa kahteen kertaan? onkohan nyt korona sekoittanut pienen pääsi? muitahan tulla sillä toisellakin EU nikilläsi ja taas esittää EU vihaajistasi salaliitto teorioitasi:) hahahaaaa

• Anonyymi

Eurohuuhaa elää omassa kuplassaan jossa on ihan omat totuutensa. Aika näyttää löytääkö lääketiede lääkkeitä tällaisten kuplien puhkaisuun.

• Minä puhun ihmisten oikeuksita... Se asia mitä ihmiset saa ! Se mitä minä
      ja muut yksilöt voittaa ja saa Euroopan unionin liittovaltiosta !

Minua ei kiinnosta mitä sinun poliittinen mulkvistxxx saa ja sinun valtio
      saa ... Minua kiinnostaa mitä ihmiset saa. Ihminen on ensin ja sitten tulee
      vasta valtio minun elämässä.

• Anonyymi

Kerrohan mitä tarkoitat sanoilla (oikeuksita.ja mulkvistxxx) ? onko sinulla ymmärtämis ja kirjoitus ongelmia?

• Anonyymi

Eroon EU:sta .Uusi kansanäänestys

kansalaisaloite

• Sehän tarkoittaisi meille ulkomailla asuville etujen menetyksiä ja monelle
        ulkomailla asuvalla kohonneita elinkustannuksia devalvoidun markan kautta.
        Nythän Meillä on hyvä, kun Euro vahvistuu. En minä voi sellaista hyväksyä ja
        tuskin moni muukaan. Ei toki ... Unohda toki tuollainen.

• Anonyymi

Siksi olet niin tyhmäkin,mutta sehän sopiikin teille eu mielisille eipä teiltä voi vaatiakaan enempää kuin mitä on kauhalla annettu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe