Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Miksiköhän+Persut+on+huutamassa+markkaa+takaisin+...+Siksikö,+että+ne+revlvoi+ja+vahvistaa+sillä+ulkomaista+ostovoimaa+vai+meinaako+ne+Devalvoida+sillä+vai+ja+kurjistaa+minun+elämää+ulkomailla+?+Mutta,+kyllä+me+ollaan+oikealla+tiellä+jos+ne+pysyy+Polttonesteiden+korotuksessa+ja+ruokakoria+voisi+kanssa+nostaa+siellä+suomen+valtiossakorkeammalle.++Tupakki+vielä+hyi+...+sitä+voivat+kanssa+nostaa+ja+viina+ja+olut+....+Mitä+se+suomalainen+juhlisi+siellä+?
  2. Kävin+myös+siellä+Riiassa+usein+viikonloppuna+ja+viikolla+muutaman+päivän+aina..++Edullista+oli,++edullista+oli.++Ostelin+vaatteita+samoin,+kuin+Prahata+ja+Budapestistä.+Toki+toin+aina+ja++janojuomat+mukana+ja+sain+niistä+pientä+hakupalkaa...+ja+tietenkin+tupakkaa+aina.+Joo+en+itse+polta.Nämä+oli+niitä+viisaan+ihmisen+töitä+mitä+minä+olen+tehnyt+minun+mielestä.Hotla+maksoi+aamiaisella+vähemmän,,kuin+taksi+Helsingissä+...+Joo+ei+tuu,+niin+kovaa+morkkista.++No+ei+kyllä+rahasta+ja+pelkästä+ryyppäämisestä+tuu+täälläkään+mistä+kirjoitteleen+sillä+lailla+morkkista+rahasta,+kun+ei+sitäoikein+saa+menemään+viinaan+eikä+olueen+ainakaan+yksinään+kovin+paljon.+Rahapelejä+täällä+ei+ole.+Tytöt+on+kyllä+ainoita+pelikoneita+baareissa+ja+niihin+voi+sitten+kyllä+mennä+koko+omaisuus+ja+monelle+näin+on+käynytkin.+Jos+sä+sitoudut,+niin+se+on+vähän+sillä+lailla+huonompi+juttu,+kun+siinä+tuleesitten+ruokittavaa+iso-isästä+perheen+nuorempiin+tulokkaisiin.+Ja+se+vapaussiinä+sitten+kärsii,+että+ei+sitä+naista+tai+partneria+ole+ihan+välttämätön+ottaa.Seuraa+täällä+kyllä+saa+baareista+ja+muusta+touhusta.+Poikamies+klubeja+ja+sen+semmoista+on+Pattaya+ihan+täynnä.++Vapaana+on+hyvä+olla+jos+on+seuraa.+Minä+niin+kuin+yritän+kertoa+sinulle+persu,+että+ei+sinun+tarvi+olla+mitään+ja+ei+sinun+tarvi+välttämättä+ottaa+sitä+naista+sieltä+suomesta.+Sinä+persu+voitelää+itsellesi+sopivaa+elämää+ihan+miten+se+sinulle+on+parasta.++Eli+suomeksisanottuna,+että+ei+sinun+tarvi+olla+mikään+suomalainen+tai+mikään+siinä+merkityksessä,+kuin+sinä+siitä+valtiosta+ja+kansasta+kirjoittelet.++Tässä+on+sesuurin+eroavaisuus+minun+ja+Teidän+huomaa+Minun+ja+Teidän+välillä.+Minä+olen+yksi+ja+Te+olette+monikko+eli+massaa.++Vanhanakin+oppii+ja+eikö+se+ollut+yhteen+aikaan,+että+eläkeläisiä+oli+nämäkielikurssit+ihan+täynnä.++Nyt+minulla+on+ulkomaalaisia+kaverereita+ja+minäopin+koko+ajan+lisää+ja+lisää.++Varmasti+parin+kolmen+vuoden+kuluttua+voinpitää,++vaikka+puheen+englanniksi+ja+puhun+paikallista+kieltäkin.+Minä+olenottanut+sen+asenteen,+että+minä+katson+kaikki+uudet+sanat+netistä+mitä+netarkoittaa.++Kyllä+aina+jää+jotakin+päähän+sanoi+minulle+yksi+Israelilainenkaveri.+Neuvoksi+persulle,+että+opetettelet,+vaikka+kaksi+kolme+sanaa+perpäivä+ja+katso+sitten+miten+edistyt,++vaikka+kuukauden+kuluttua.++Merkkaane+paperille+ja+muistele+mitä+ne+oli.+Niin,+rahasta+ja+busineksestä.+Yleensä+rahaa+tehdään+usein+kahden+eri+valtion+välillä,+että+toiseen+myydään+ja+toisesta+ostetaan.++Molemmissavaltioissa+on+juuri+näitä+tyhmiä+ihmisiä,+jotka+ei+osaa+tai+uskalla+tehdä+asioita+itse+ja+maksavat++siitä++sinulle.++Hyvä+esimerkki+vaikka+viina+ja+Eesti.+On+toki+paljon+muitakin+asioita+ja+aiheita.++EU+antaa+sinulle+tähän+asiaan+aivan+loistavat+mahdollisuudet.++Minä+korostan,+että+minä+en+ole+täällä+rakentamassa+enkä+kumartamassa+mitään+valtioa+ei+ole+minun+juttu.Ne+jotka+yrittää+huijata+sinua+puhumalla+kansasta+ja+valtiosta,+niin+sinunpitäisi+tietää+mitä+ne+sillä+tarkoittaa.+Pidä+huolta+niistä+asioista+mitkä+on+tärkeitä+juuri+sinun+kohdalla,+että+sinulla+on+euro+ja+ostovoima+ja+vapaus.+Nämä+valtio-pellet+on+omaa+porukkaa+taasen,+että+ne+huijaa,+että+ne+saarahaa+itselleen.++Poliittisella+paskalla+rahastaminen+on+sikamaista+ja+ei+muutenkaan+hyväksyttävää+ei+missään+maassa.++Mutta+jos+sinulla+onvapaus,+niin+silloin+se+merkitsee+sinulle+valinnanmahdollisuuksia.+Eläkkeellä+tai+korkeasti+koulutettuna+sinulla+on+todella+hyvä+vapaudet+elää+ja+olla+Euroopassa+missä+vain+ja+koko+maailmassa.+Mutta+se+,että+autat+lapsiasi+ymmärtämään+tämän,++niin+sinun+on+näytettävä+heille+maailmaa+ja+sinun+on+tuettava+heitä+matkailemaan.+Se+motivoi+varmasti.
  3. No+Mitä+valtio+?
  4. En+kysynyt+mitä+sillä+on+merkitystä+kissalle+tai+koiralle+tai+valtiolle+tai+mustanaamioille+....+Kysin,+että+mitä+sillä+on+merkitystä+juuri+sinulle+?Mutta+se+peruskysymys+on,+että+mitä+sinä+siitä+hyödyt,+siitä+euroopan+unioninerosta+....+Mitä+mitä+mitä+...+Monta+kertaa+on+tämä+kysmys+esitetty....Älä+jänkätä+valtioa+...+Sillä+minä+en+ainakaan+ole+valtio+ja+tuskin+sinäkään?Minä+muutin+pois+suomesta,+kun+elän+paremmin+ulkomailla...+Enkä+maksa+veroa+!Minulle+on+kaikkein+tärkein+ihmisten+oikeudet+ja+ihmisten+vapaus+elää+ja+olla+...Kun+Ihmisillä+on+oikeus+Euroopan+unionissa+asua+ja+olla+kaikkialla+ja+saadasamat+oikeudet,+niin+onko+se+kansa,+joka+saa+sitten+vai+valtio+ja+kuka+on+kansa+jakuka+on+valtio+?+Elätkö+sinä+valtiolle+vai+elätkö+sinä+kansalle+vai+mille+?Annatko+sinä+lapsesi+ja+vaimosi+valtiolle+vai+mitä...+?Etkö+ole+tajunnut,+että+satoja+miljoonia+ihmisiä+asuu+ilman+valtioa.+Monet+rikkaita+ja+monet+köyhiä+ja+kukin+tarpeeensa+mukaan.+Jokainen+kuolee+ja+syntyy+ja+oletko+sinä+persu-jumala+joka+määrää,+että+et+synny+uudestaan,+vaikka+Oravaksi+?MITÄ+SINÄ+SIITÄ+HYÖDYT...+KAIT+EDES+SIIHEN+OSAAT+VASTATA?Onko+sinulle+valtio+ja+kansa+tärkeämpi,+kuin+vapaus+elää+ja+olla+...+?Älä+Viddu+puhu+mistään+valtiosta,+koska+sinä+et+ole+valtio+!Älä+Viddu+puhu+mistään+kansasta,+koska+sinä+et+ole+kansa+!Älä+Viddu+puhu+mistään+suomesta,+koska+sinä+et+ole+suomi+!Älä+Viddu+puhu+mistään+isänmaasta,+koska+sinä+et+ole+isänmaa+!Älä+Viddu+puhu+mistään+suomalaisesta,+koska+sinä+et+ole+mikään+suomalainen+!Kysymys+on+mitä+Viddua+sinä+teet+tällä+palstalla+ja+miksi+se+EU+rassaa+sinua?+Mikä+on+se+asia,+että+miksi+sinä+olet+tällä+palastalla+!
  5. Minäkin+varmaan+pällistelen+täällä+joku+20+vuotta+vielä+ja+sitten+on+ihan+sama+mikä+valtio+täällä+on+tuhannen+vuoden+kuluttua+ja+tuskin+se+persua+myöskään+kiinnostaa...+Vai+oletko+nyt+Metusha+vai+Mustanaamio?+Jos+sinä+palvot+jotakin+valtioa+ja+tapat+ja+murhaat+jonkun+valtion+vuoksi.+ja+kuvittelet,+että+joku+valtio+suomalainen+on+täällä+vielä+tuhannen+vuoden+kuluttua,+niin+sinä+erehdyt,+kyllä+aika+pahasti.+Suomen+valtio+on,siis+tuhat+vuotinen+valtakunta+ja+sitten+tulee+loppu+ja+sinun+maallinen+ruumiisi+herätetään+suomalaiseen+tuhatvuotiseen+valtakuntaan+seppele+ja+sininen+ja+valkoinen+viitta+päällä+vai+?+Koeta,+nyt+persu+tajuta,+että+minä+en+ole+rakentamassa+Teidän+kolhoosia+tai+tekemässä+yhdestä+Teistä+suurta+johtajaa...+No,+ei+kiinnosta..+"!!"Minä+kyllä+käytän+hyväksi+kaikkia+mahdollisia+asioita+mitä+tarjolla+on+janiin+tekee+miljoonat+muutkin+ihmiset.+Kerro+kuka+ei+niin+tekisi...+Sen+vuoksi+esim.+USA+on+luotu+ja+sinne+perustettiin+aikoinaan+markkinatalousyhteisö.+Se+historiasta...+Aina+on+ja+aina+tulee+olemaan+ääliöitä+hyväksikäyttäviä+ihmisiä+ja+niitä+syntyy+ihan+jokaiseen+perheeseen...+Myös+persun+perheeseen.Persun+perheessäkin+yksi+voi+paremmin+ja+muut+tekee+työt+ja+saa+vähemmän.Tämä+on+aivan+luonnollista,+että+samassa+perheessä+veljesi+tai+sisaresi+pärjäätoista+paremmin+tai+toista+huonommin.MIKÄ+ON+SEN+ÄÄLIÖN+PÄÄSSÄ+VAIKEA+YMMÄRTÄÄ+PERUS+ASIOITA.+Ei+kukaan+maksa+veroja,+vaan+kaikki+verot+varastetaan,+kuten+keski-ajalla+!Lue+edes+Robin+Hoodi.+Järjestelmät+voidaan+luoda+eri+tavalla,+kuten+USA:ssa.Aasiassa+ei+ole+edes+kassakoneita+!+Päräytä+jotakin+ulos+sieltä+persun+aivoista,+että+tiedetään+mistä+me+keskustellaan.+EUROOPAN+UNIONI+PERUSTUU+JUURI+VAPAUTEEN,+VAPAUS+IHMISILLE!Turha+tuoda+fantasiaa,+että+joku+suomalainen+joutuu+maksamaan+veroa+taise+jää+meidän+lapsille...+No+ei+jää.++Tiedä+edes+millainen+maailma+on+joskus50+vuoden+kuluttua...+Eikö+sen+pitänyt+sen+ilmastokatastroffin+kanssa+tulla?Tiedä+mitä+Tiede+ja+se+Globalisaatio+on+tuonut+maailmaan+??