Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
o_turunen
profiilit
o_turunen
o_turunen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuolta+hiukan+asiantasaista+sivistystä:
https://www.youtube.com/watch?v=UbXy3c2oAfA
Ei+tuoankkateippi+ilmeisesti+ihan+uusi+tuote+ole.
28.08.2019 16:18
Todennäköisesti+kaasuinsinöörillä+on+luetun+ymmärtämisessä+ongelmia.+Alipaineet+ovat+hitsarin+ongelmia.+Fyysikot+puhuvat+paineista.+Niillä+saattaa+olla+jotain+vaikutusta.
28.08.2019 16:10
Voihan+kaasuinsinöörit+uskoa+tai+olla+uskomatta.+Mitä+väliä.+Ei+se+ilmastomuutoksiin+kumminkaan+mitään+vaikuta.+Eikä+se,+onko+joku+joskus+jostain+jotain+lukenut+tai+kuullut.
28.08.2019 15:34
Ensin+sen+rutistumisen+aiheutti+pöntön+alipaine+ja+sitten+sen+aiheutti+ulkoinen+paine.+Kaasuinsinööri+ei+oikein+osaa+päättää+sitä,+mikä+fysiikan+laki+on+olemassa+ja+mikä+on+olematta.+Eipä+ihme+että+jutut+on+hitsarin+tasolla.
28.08.2019 15:14
Onko+tuo+varmasti+vertaisarvioitu+ja+vertaisarvioidussa+tiedelehdessä+julkaistu+vertaisarvioitu+ja+IPCC:n+97+%+konsensuksella+varustettu+vertaisarvioitu+oikean+tieteen+mukainen+oikea+tieteellinen+tutkimus?+Löytyykö+vertaisarvioitua+linkkiä??
28.08.2019 12:32
Tuossa+hiukan+helpompi+koejärjestely:
https://www.youtube.com/watch?v=ba45dJ7trjQ
Tuomminen+koe+onnistuu+ihan+tuvassa+tai+kammarissakin.
28.08.2019 11:24
Eipä+ole+minulla+tyhjiä+eikä+täysiä+kossupulloja+joten+jää+koe+tekemättä.
Sinä+voisit+sen+sijaan+ruveta+opiskelemaan+fysiikkaa.
Voisit+aloittaa+vaikkapa+kokeilemalla+yleisimmällä+kasvihuonekaasulla+tähän+tapaan:
https://www.youtube.com/watch?v=Zz95_VvTxZM
Sitten+voit+yrittää+selvittää+sitä,+mikä+aiheutti+pöntön+lommahduksen.+Tuskin+ainakaan+pöntössä+olevat+typpi+ja+happi+jos+pöntössä+ei+ole+muuta+kuin+yleisintä+kasvihuonekaasua.
28.08.2019 11:20
Näyttää+vahvasti+siltä,+että+aiot+todistaa+olevasi+ylivertainen+runonsävellyskilpailussa.+Saattaahan+olla+niinkin,+että+kaikki+alarmistit+eivät+tuommoiseen+runoiluun+pystyy.+
Harjoitus+tekee+mestarin,+mutta+voisit+sekoiluasi+harjoitella+jossain+muualla+kuin+tällä+palstalla.+Tule+sitten+näyttämään+kun+jotain+sujuvaa+riimittelyä+alkaa+löytyä.
28.08.2019 10:39
Hörhöjuttujen+satuilussa+et+ole+tällä+palstalla+ainoa.+Kuka+tahansa+alarmistikin+pystyy+samanlaisia+tai+vastaavia+juttuja+hatusta+nykäisemään+ja+runoilemaan+ja+vertaisarvioimaan.+Kai+muistit+suorittaa+tuon+äärimmäisen+tärkeän+tieteellisen+vertaisarvioinnin+ennenkuin+runosi+palstalle+pulpautit.
28.08.2019 09:32
Onneksi+asia+on+sentään+esillä+Ylen+uutisissa,+jotka+kelpaavat+tämänkin+palstan+alarmisteille+vertaisarvioituna+ja+arvovaltaisena+tiedejulkaisuna.
28.08.2019 09:07
Tuota+viestiä+kannattaa+tarjoilla+palstan+alarmisteille.
27.08.2019 17:38
Kyllä+uskovaiset+alarmistit+osaavat+näyttää+naurettavilta+ihan+itse.+Ei+siihen+mitään+kaasuinsinöörejä+avuksi+tarvita.
27.08.2019 17:36
Jos+seminologi+olisi+toiminut+asianmukaisesti,+niin+eipä+olisi+meillä+hitsauskaasuinsinöörin+juttuja+narettavana.
26.08.2019 12:46
Tuo+selittääkin+ihan+täydellisesti+ihmisen+tupruttelujen+aiheuttaman+ilmastokatastrofin.
26.08.2019 12:17
Varmaan+on+jossain+koulussa+ollut+olemassa+oikein+hitsausluokka.+Meilläkin+oli+erikseen+kemian+ja+fysiikanluokka.
Tosin+sillä+ei+ole+hitsaajan+pätevyyden+kanssa+paskankaan+väliä.
26.08.2019 11:06
Jaaha.+Paskanjankutus+jostain+hitsausluokista+näköjään+jatkuu+edelleen.+Taitaa+olla+niin,+että+kasuinsinööri+ei+oikeasti+tiedä+hitsauksesta+mitään.
26.08.2019 09:30
Meidän+firmassa+hitsaajalta+vaaditaan+hitsaajan+pätevyys.+Sen+osoittamiseen+tarvitaan+pätevyystodistus,+jonka+saa+suorittamalla+hyväksytysti+hitsauskokeen.
Paskanjankutus+jostain+hitsausluokista+ei+pätevöitä+mihinkään+muuhun+kuin+paskanjankutukseen.
26.08.2019 07:50
Minulla+on+hitsaajan+pätevyys+useallekin+menetelmälle.+On+minulla+koneistajankin+paperit.+Luokista+en+mitään+tiedä.+Varmaan+ne+liittyvät+johonkin+peruskouluun+tai+kasvitieteeseen.
Se+mikä+minulta+puuttuu+on+kaasunpaineinsiöörin+tutkinto.+Varmaan+sellaisenkin+saan+kunhan+löydän+paikan+josta+sellaisien+saan,+eli+löydän+kynän+ja+ruutupaperia.
25.08.2019 19:02
"+Sauman+täytyy+olla+virheetön.+Se+on+kova+paikka+kokeneellekin+miehelle.+"
Höpöhöpö+puskee+jälleen+palstalle.+Virheetöntä+saumaa+ei+osaa+tehdä+edes+itse++Ukkoylijumalakaan.+Paitsi+tietysti+kaasuylimies.+Sen+vuoksi+on+standardissa+määriteltynä+toleranssit+kaikille+vaadittaville+mitoille+ja+sauman+ominaisuuksille.
25.08.2019 18:05
Paskanjauhamista+täällä+harrastaa+Mannin+lätkäjoukkue.+Minä+en+kuulu+joukkoon.+
Ei+hiilidioksidin+merkityksettömyydessä+ole+mitään+salaista.+Hiilidioksidin+merkillisyyden+varmaan+vie+itse+Mann+hautaan+mukanaan.+Toivottavasti+hiilidioksidin+merkillisyys+katoaa+Maan+pinnalta+samantien.
24.08.2019 14:39
9 / 16