Mikakorkalainen

Aloituksia
70
Kommenttia
48
Tietokone.
Tiedättekö voiko joltain yritykseltä saada läppärin siinä pitäis olla ddr4 ja Windows 10 jos voi niin mistä ja miten14176ARMEIJAAN MENO
Moi tietääkö kukaan että mita rokotuksia saa armeijaan mennessä ja onko kaikki rokotteet pakollisia kun netistä ei löydy8174Helppo juoma
Onko mitään juomaa mikä on helppo ja halpaa tehdä ja sellainen missä ei mielellään paljoa sokeria mut suolaa voi olla jo0174Motorola näyttö
Moi onko teillä kellään palanut motorolan puhelimeen joku kuva puhelimeen sitten kun näyttö on sammutettuna niin se näky5173Kirjan kirjoittaminen
Moi kun aloittaa kirjoittamaan kirjaa niin saako sen ensimmäisen kirjan kirjoittaa ilmaiseksi ja sitten ne seuraavat mak6169TIETOKONE OHJELMA
Moi minä olen joskus katsonut youtubesta jonkun videon missä se näytti jonkun tietokone ohjelman mikä nostaa tietokoneen3158POLKUPYÖRÄN VALO
Moi tietääkö kukaan että löytyykö mistään ihan uutena vielä dynamo valoa polkupyörään se tulisi jopoon9154Zippo pensa
Moi toimiiko zippo sytkärissä sytytys nesteenä auton tuulilasin pesuneste kun se on palavaa0137Hyvä auto.
Siinä olis pientä projektia vaille auto aika halvalla https://www.copart.fi/lot/502319621135Spiritismi
Moi uskotteko te spiritismin toimivan ja onko siinä oikeesti jotain haittaakin voiko siihen joku läheinen tai itse kuoll6133AJOKORTTI armeijasta
Moi mitä kaikkia ajokortteja voi saada armeijasta eli minä kysyn sellasen kysymyksen eli missä ajokortissa on kaikista i0129LIIKENNEVAKUUTUS
Moi mitä te suositte minulle mitä liikennevakuutus kannattaisi ottaa (honda monkey 125)3129ILMAINEN TIETOKONE
Moi tietääkö kukaan että voiko mistään saada ilmaisiksi tietokoneen kiitos vinkeistä 😀15128Työ asioita miettimässä
Moi mietin vaan että olen opiskelemassa merkonomiksi mietin vaan sitä että saisinko minä ajaa vaikka Falckin autoa tai s0123Tik tok live
Moi kuinka moni teistä on ostanut oikealla rahalla kolikoita tiktokkiin?1118Mopokortti
Moi mä olen tilannut antin autokoulusta kurssin ja nyt mä haluisin sen perua osaisitteko sanoa miten se onnistuu?3117Pituuden kasvatus
Moi minä olen yrittänyt saada itselleni lisää pituutta kuinka saisin olisiko kellään mitään ideaa5100VAKUUTUS KEVYTMOOTTORIPYÖRÄÄN
Moi mitä vakuutusta te suosittelisitte minulle kevytmoottoripyörään lähitäpiolan vai ifin kiitos vastauksista185Polttoaine jalostami
Eli tälläinen koko takaheijastin tarvittaisiin täysin ehjä ja toimiva hollola-lahden alueelta183Facebook ryhmä
Liittykää tänne ryhmään jos puutyöt kiinnostaa täältä saa tarvittaessa apua tervetuloa Saataisko 20 tuhatta ihmistä tänn082