Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

48

1. Tietokone.

Tiedättekö voiko joltain yritykseltä saada läppärin siinä pitäis olla ddr4 ja Windows 10 jos voi niin mistä ja miten
    Tietokoneet
    14
    176
  2. ARMEIJAAN MENO

Moi tietääkö kukaan että mita rokotuksia saa armeijaan mennessä ja onko kaikki rokotteet pakollisia kun netistä ei löydy
    Armeija
    8
    174
  3. Helppo juoma

Onko mitään juomaa mikä on helppo ja halpaa tehdä ja sellainen missä ei mielellään paljoa sokeria mut suolaa voi olla jo
    Ruoka ja juoma
    0
    174
  4. Motorola näyttö

Moi onko teillä kellään palanut motorolan puhelimeen joku kuva puhelimeen sitten kun näyttö on sammutettuna niin se näky
    Kännykät
    5
    173
  5. Kirjan kirjoittaminen

Moi kun aloittaa kirjoittamaan kirjaa niin saako sen ensimmäisen kirjan kirjoittaa ilmaiseksi ja sitten ne seuraavat mak
    Kirjailijat
    6
    169
  6. TIETOKONE OHJELMA

Moi minä olen joskus katsonut youtubesta jonkun videon missä se näytti jonkun tietokone ohjelman mikä nostaa tietokoneen
    Tietokoneohjelmat
    3
    158
  7. POLKUPYÖRÄN VALO

Moi tietääkö kukaan että löytyykö mistään ihan uutena vielä dynamo valoa polkupyörään se tulisi jopoon
    Pyöräily
    9
    154
  8. Zippo pensa

Moi toimiiko zippo sytkärissä sytytys nesteenä auton tuulilasin pesuneste kun se on palavaa
    Ajanviete
    0
    137
  9. Hyvä auto.

Siinä olis pientä projektia vaille auto aika halvalla https://www.copart.fi/lot/50231962
    Autot
    1
    135
  10. Spiritismi

Moi uskotteko te spiritismin toimivan ja onko siinä oikeesti jotain haittaakin voiko siihen joku läheinen tai itse kuoll
    Pelit
    6
    133
  11. AJOKORTTI armeijasta

Moi mitä kaikkia ajokortteja voi saada armeijasta eli minä kysyn sellasen kysymyksen eli missä ajokortissa on kaikista i
    Armeija
    0
    129
  12. LIIKENNEVAKUUTUS

Moi mitä te suositte minulle mitä liikennevakuutus kannattaisi ottaa (honda monkey 125)
    Kevytmoottoripyörät
    3
    129
  13. ILMAINEN TIETOKONE

Moi tietääkö kukaan että voiko mistään saada ilmaisiksi tietokoneen kiitos vinkeistä 😀
    Tietotekniikka
    15
    128
  14. Työ asioita miettimässä

Moi mietin vaan että olen opiskelemassa merkonomiksi mietin vaan sitä että saisinko minä ajaa vaikka Falckin autoa tai s
    Työsuhdeautot
    0
    123
  15. Tik tok live

Moi kuinka moni teistä on ostanut oikealla rahalla kolikoita tiktokkiin?
    Sosiaalinen media
    1
    118
  16. Mopokortti

Moi mä olen tilannut antin autokoulusta kurssin ja nyt mä haluisin sen perua osaisitteko sanoa miten se onnistuu?
    Autokoulu
    3
    117
  17. Pituuden kasvatus

Moi minä olen yrittänyt saada itselleni lisää pituutta kuinka saisin olisiko kellään mitään ideaa
    Keho
    5
    100
  18. VAKUUTUS KEVYTMOOTTORIPYÖRÄÄN

Moi mitä vakuutusta te suosittelisitte minulle kevytmoottoripyörään lähitäpiolan vai ifin kiitos vastauksista
    Mopot
    1
    85
  19. Polttoaine jalostami

Eli tälläinen koko takaheijastin tarvittaisiin täysin ehjä ja toimiva hollola-lahden alueelta
    Polttoaine
    1
    83
  20. Facebook ryhmä

Liittykää tänne ryhmään jos puutyöt kiinnostaa täältä saa tarvittaessa apua tervetuloa Saataisko 20 tuhatta ihmistä tänn
    Lapsi harrastaa
    0
    82