Moi minä olen yrittänyt saada itselleni lisää pituutta kuinka saisin olisiko kellään mitään ideaa
Pituuden kasvatus
5
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se pituus tulee ihan geeneistä, ei siihen voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Joo ostat vihreet teetä kaupasta ensi ja sitte teet siihe bägii reijä ja valutat sen teen sielt helvettii. Sitte pyydät apteekist sellast TN-1 nimistä särkylääkettä, mitä pitäis saada ihan ilman reseptii. Sitte otat jonku kaulimen ja muussaat ne ja laitat johki astiaa. Sitte sekotat viel proteiinipirtelöö sekaa ja dippaat kilin sin about kolme kertaa joka päivä ja kuukaudes kasvo itel jonku 9cm. Ei paljoo, mut kuiteski varmaa tuplaantuu .
Kappa- Anonyymi
Älä usko tota.
- Anonyymi
Muuten hyvä (eli harvinaisen huono) trollaus mutta TN-1-nimistä lääkettä ei ole olemassakaan. Sitä paitsi aloittaja ei kysynyt kileistä eli vohlista eli vuohenpoikasista.
Terveisin farmasian opiskelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647