Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NumbaIl
profiilit
NumbaIl
NumbaIl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voin+kertoakki..+oltii+lopburissa+apina+temppelissä+ajettiin+sinne+hua+hinista+tunnissa+ja+olin+koko+sen+ajan+tällä+palstalla+ja+sitte+kun+oltii+siellä+apina+temppelissä+vaikka+piti+olla+luonnon+puistossa+ni+ei+oltukaa+luonnon+puistossa+vaan+apina+temppelissä+täällä+pattajan+palstalla+ja+joku+kysy+millasta+on+ni+kerroin+näin+että+noh+apinatemppeli+on+apinatemppeli+ja+sit+me+ei+enää+oltukaa+misssää+vaan+olin+sitten+tällä+palstalla.+Mulla+on+muija+aina+mukana+paitsi+kerran+se+ei+ollut+mutta+kuka+hullu+ottaa+pattajalle+oman+muijan+mukaan+tai+vekasiin+tai+abu+dhapiin+tai+suomeen+kelan+kanssa+rettelöimään+tai+apinatemppeliin+en+ota+sitä.+Kimppahuone+ku+on+poikien+kanssa+ni+kylpy+ammeki+on+pora+amme.
01.06.2020 15:45
Joo+pitää+varoa.+Pattajalla+on+laukuissa+skorbioneja+ja+huumeneuloja.+Rannal+kans+ja+krotiili.+Älä+ota+ranta+hotellia+koska+ne+muljahtaa+mereen+ihan+millä+hetkellä+hyvänsä+heikon+maa+perän+vuoksi.+Pattaja+on+halpa..+todella+halpa.+Olut+10+paateroa+ja+herkullinen+kokteil+40+paateroa.+200+neliön+kattosviitit+poreammeella+260+paateroa+per+yö.+Susittelen+sinulle+kohteeksi+Hua+Hinia,+jossa+on+kaikkea+mitä+tarvit.+En+kerro+mitä,+mutta+kakkeja.+Rannallaki.+Aito+viihde+löytyy+Hua+Hinista.+Halpa+betoni+ja+lasikuitu+viihde+pattajalta.
31.05.2020 18:54
Mitäkö+minä+teen+täällä+Thaimaassa?+Mä+olen+jo+täällä+Thaimaassa.+Voin+vakuuttaa+että+olen.+En+tee+mitään,+mutta+olen.+On+siistiä+vaan+olla+täällä.+Mulla+on+kylmähuoneessa+porkkana+maan+tarkkailu+laitteisto,+ilmapundari,+ubuntu+ja+reilusti+talkkia.+On+hyvä+olla.+Tykkään+vaan+olla.
31.05.2020 11:29
Resupetteri+kerran+koin+mä+rakkauden.+Samalat+leiskui+je+lembi+roihusi+kuin+juhannus+kokko.+Oltiin+kuin+paita+ja+napa+paita.+Rakasteltiin+ihan+älyttömästi+ilmaiseksi+ja+oli+kaikkea+tosi+kivaa.+Sitten+se+jätkä+sai+töitä+Ala+vieskasta+ja+löysi+sieltä+toisen+ja+kuulema+kolmannekin.+vei+telkkarin+ja+keiddiön+hanan+mennesään.+Sohvalle+jäi+vain+muistoksi+ruskea+raita.
30.05.2020 12:00
Oon+maleksinut+kotona+viisi+vuotta+pienessä+huoneessani+missä+on+itse+keksimäni+kylmää+taltioivat+seinät.+Sitten+mulla+on+porkkana+kasvamassa+neliön+kokoisessa+puu+tarhassa+jota+valvon+valvontakameran+kautta.+Eukko+lähti+ku+se+ei+jaksanut+katsoa+netissä+istumistani+yötä+päivää.+Raha+ei+riitä+ku+riisiin+eikä+sitä+jaksais+aina+syödä.
Pelottaa+mennä+ulos+ku+siellä+on+petoeläimiä+ja+pakteereja.+Ihmiset+pelottaa+kanssa+ja+liikenne.+kaikki+vaan+himoitsee+mun+rahoja+koska+Thaimaassa+asuu+ahnas+kansa.+Ulkona+on+liian+kuuma+kun+mulla+on+jotain+9+perussairautta+ja+korona+pelottaa+hitokseen.+oonkin+tässä+vikat+viis+vuotta+härnännyt+ihmisiä+Pattayan+palstalla.
Mitä+muuta+voi+tehdä+hua+hinissa+tällainen+varakas+mutta+vähän+arka+mies?
28.05.2020 21:54
Resupetteri+kun+ilmoittautuu+vapaa+ehdoisena+tänne+ilmaiseksi+ja+lupaa+olla+koneen+ääressä+21+tuntia+vuoro+kaudessa+paikalla+kesät+talvet+paukuttelemassa+näppäimistöä+ja+henkseleitä+ni+sanoivat+että+saan+binssin+sotilas+vormuni+rintaan+sitten+joka+vuosi.+Tykkään+maleksia+ja+piileskellä+huoneessani+esittäen+millon+mitägi.+Huomenna+voin+olla+Mr+Miyagi+ja+otan+kärpäsen+kiinni+syömä+buikoilla.
28.05.2020 17:27
Sitä+paitsi+olen+sen+tasoinen+henkilö,+että+ei+tarvi+lento+kentällä+ku+näyttää+lento+kapteenin+ja+hävittäjä+lentäjän+ajokorttia,+ni+ne+ohjaa+VIP+portista+suoraan+koneeseen.+Sellainen+mies+olen+minä.+Lentänyt+kaikilla+koneilla+jotka+vaan+pysyy+ilmassa.+Amerikassa+voisin+piipahtaa+taas+ja+lentää+vaikka+itse+osan+lennosta+antaen+koneen+miehistölle+vabaa+päivän.+Suur+lähettiläs+lähtee+varmaan+mukaan+ja+korkeita+viran+omaisija.+Toiset+maksaa+toiset+ei,+resupetterit.+Laitoin+just+Rollssiin+poppi+koneen+ja+radiosta+alko+just+nuorten+sävel+lahja.+Katsokaas+resut+kun+olen+eri+aika+vyöhykkeellä.
28.05.2020 13:27
Ihan+kohta+laitan+tulemaan+kuvat+Rolls+Roycesta+jossa+vauva+ui+siinä+vieressä+omassa+uima-altaassa+täällä+Thaimaassa+jossa+olen+jo,+voin+vakuuttaa..+Ohoh,+kamera+on+rikki+mutta+käykö+kuksan+kuva+silakkalaatikon+kupeessa+2019+kesältä+Helkama-uunin+luukun+päällä?
28.05.2020 13:12
Multa+lähti+ukko+ku+se+ei+jaksanut+enää+katella+mun+istumista+netissä.+Sanoin+sille+että+haloo+mä+oon+moderaattorina+ja+töissä+täällä.+Se+sano+että+ku+saisit+ees+reinot+moderoitua+oikeisiin+jalkoihin+ni+hän+vois+viiä+mut+työkkäriin.+Sitte+se+lähti+niin+että+ladan+perä+valot+vaan+näky+Kuopion+yössä.
28.05.2020 12:28
1 / 1