Oikonomi

Aloituksia
175
Kommenttia
2960
Suomella menee huonosti. Hallituksen hommat ei suju. Miksi silti pitää kannattaa PS:ää?
Kulunut vuosi ei ole ollut kovinkaan hyvää aikaa perussuomalaisille. Orpon hallitukseen oltiin tyytyväisiä koska se lope15136Agressiiviunen Homo sapiens tappoi sukulailajinsa ja jääkauden jättiläiset sukupuuttoon.
Törmäsin juutuubissa tähän linkkiin: https://www.youtube.com/watch?v=BHa5Ny1PNTU&t=2303s Siinä kerrotaan kuinka oma laj1136Bensan hinta ylös ja bulkkimamuja Suomeen
Suomessa on Euroopan korkeimmat polttoaineiden hinnat. Ne kurittavat autoilijoita, mutta on tässä kyse vähän muustakin k2136Afganistan on varoittava esimerkki kaikille kansoille ja valtioille
Hesarissa on juttu, jossa afganistanilainen naiskirjailija purkaa tunteitaan. Sanoo olevansa pettynyt Yhdysvaltoihin. L3134Olen pahoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.
Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl0130Suomen älyttömän kunnianhimoisen ilmastopolitiikan lasku sähkönkuluttajille: 5 MILJARDIA!!!
YLEn uutinen maanantaiaamuna 13.3: https://yle.fi/a/74-20021622 Suomen hallituksen ilmastopoliittinen kunnianhimo on jo4129Kokoomus ja RKP näkevät nyt "rasismin" vastaisen kampanjan tarpeelliseksi taas
Moraaliposeeraus nähdään tarpeelliseksi kun kyseiset puolueet ovat samassa hallituksessa "rasistiseksi" leimatun PS:n ka2128Mariupol on oman aikamme Guernica.
Iltasanomissa hieno silminnäkijäkuvaus Mariupolin tuhoamisesta, lukekaa se. https://www.is.fi/ulkomaat/art-200000870004122Liberaali ihmisarvoprojekti Afganistanissa taisi mennä vähän pieleen.
Satiinhan sitä ihmisarvoa Afganistanissa, mutta vain pienelle joukolle ja turkasen kalliiksi tuli. Ihmisarvoa nautti pai2121No niin. Nyt se alkaa. Ilmastopolitiikka iskee oikein kunnolla ihmisten elämään..
Uutiset sen kertovat. Ruoan hinta nousee. On hyvä, että ruoan hinnassa näkyy ilmastopolitiikka, sanoo YLEn uutisissa ha20121YLE: Putin yllyttää nyt ääriliikkeitä pyhään sotaan länttä vastaan
YLEn uutisissa oli artikkeli, jonka pohjana on sotilasprofessori Aki-Mauri Huhtisen ajatukset siitä, mitä Venäjällä tapa9120Venäjä valmisteli hyökkäystä Suomeen harjoittelemalla Suomen ilmatilan häirintää
Siitä kertoo tämän päiväinen (31.1.) YLE-uutiset. Jo kauan ennen hyökkäystä Ukrainaan näin viitteitä siitä, että Puti2115Olen pajoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.
Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl2112Kysymys vihreille: Miksi haluatte niin kiihkeästi tuhota Suomen?
Miksi te vihreät vihaatte niin kiihkeästi Suomea ja niitä suomalaisia, jotka haluavat olla suomalaisia? Mitä pahaa Suomi0110Orpon hallituksen kaksi ensimmäistä vuotta ovat olleet karmeita Suomelle
ja persuille. Kaikkein pahimmalta katastrofilta PS ja Riikka Purra voivat silti vielä pelastua. Pelastajana on yllättävä6109Mikä on ydinkysymys Suomen Natoon liittymisessä,?
Presidentti Niinistö ei joko ymmärrä ydinkysymystä tai on mielessään vastannut siihen väärin. Se ydinkysymys on tämä:10107Paskamaat ja paskapolitiikka.
Karu tosiasia on, että maailman maiden enemmistö on ns "paskamaita". Paskamaiden hallitukset eivät halua tai eivät kyke0106Millainen olisi minun ykkösvaihtoehtoni tulevan hallituksen kokoonpanoksi?
Tämmöinen se olisi: PS, keskusta ja kristilliset. PS olisi pääministeripuolue. No, pakko tunnustaa, että tuo kokoonpano1105Bensan hinnoilla testataan kuinka putinismi toimii Suomessa.
Venäjällä putinistit huijaavat kansaa mennen tullen. Venäjällä se on helppoa kun totuuden kertominen on lailla kielletty0104Ilkka.Luoman hengenheimolaisille: Suomi on nyt niin itsenäinen, että sillä voi vaikka elämöidä.
Minä olen jo vanha mies. Pää kyllä vielä pelaa ihan kohtuullisesti, mutta muistaminen voi olla vähän huteraa. Muistelen,0104