Vapaa kuvaus

Aloituksia

175

Kommenttia

2960

1. Suomella menee huonosti. Hallituksen hommat ei suju. Miksi silti pitää kannattaa PS:ää?

Kulunut vuosi ei ole ollut kovinkaan hyvää aikaa perussuomalaisille. Orpon hallitukseen oltiin tyytyväisiä koska se lope
    Perussuomalaiset
    15
    136
  2. Agressiiviunen Homo sapiens tappoi sukulailajinsa ja jääkauden jättiläiset sukupuuttoon.

Törmäsin juutuubissa tähän linkkiin: https://www.youtube.com/watch?v=BHa5Ny1PNTU&t=2303s Siinä kerrotaan kuinka oma laj
    1
    136
  3. Bensan hinta ylös ja bulkkimamuja Suomeen

Suomessa on Euroopan korkeimmat polttoaineiden hinnat. Ne kurittavat autoilijoita, mutta on tässä kyse vähän muustakin k
    Maahanmuutto
    2
    136
  4. Afganistan on varoittava esimerkki kaikille kansoille ja valtioille

Hesarissa on juttu, jossa afganistanilainen naiskirjailija purkaa tunteitaan. Sanoo olevansa pettynyt Yhdysvaltoihin. L
    Isänmaallisuus
    3
    134
  5. Olen pahoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.

Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl
    Globalisaatio
    0
    130
  6. Suomen älyttömän kunnianhimoisen ilmastopolitiikan lasku sähkönkuluttajille: 5 MILJARDIA!!!

YLEn uutinen maanantaiaamuna 13.3: https://yle.fi/a/74-20021622 Suomen hallituksen ilmastopoliittinen kunnianhimo on jo
    Ilmastonmuutos
    4
    129
  7. Kokoomus ja RKP näkevät nyt "rasismin" vastaisen kampanjan tarpeelliseksi taas

Moraaliposeeraus nähdään tarpeelliseksi kun kyseiset puolueet ovat samassa hallituksessa "rasistiseksi" leimatun PS:n ka
    Rasismi
    2
    128
  8. Mariupol on oman aikamme Guernica.

Iltasanomissa hieno silminnäkijäkuvaus Mariupolin tuhoamisesta, lukekaa se. https://www.is.fi/ulkomaat/art-20000087000
    Sodat ja konfliktit
    4
    122
  9. Liberaali ihmisarvoprojekti Afganistanissa taisi mennä vähän pieleen.

Satiinhan sitä ihmisarvoa Afganistanissa, mutta vain pienelle joukolle ja turkasen kalliiksi tuli. Ihmisarvoa nautti pai
    Ihmisoikeudet
    2
    121
  10. No niin. Nyt se alkaa. Ilmastopolitiikka iskee oikein kunnolla ihmisten elämään..

Uutiset sen kertovat. Ruoan hinta nousee. On hyvä, että ruoan hinnassa näkyy ilmastopolitiikka, sanoo YLEn uutisissa ha
    Ilmastonmuutos
    20
    121
  11. YLE: Putin yllyttää nyt ääriliikkeitä pyhään sotaan länttä vastaan

YLEn uutisissa oli artikkeli, jonka pohjana on sotilasprofessori Aki-Mauri Huhtisen ajatukset siitä, mitä Venäjällä tapa
    Sodat ja konfliktit
    9
    120
  12. Venäjä valmisteli hyökkäystä Suomeen harjoittelemalla Suomen ilmatilan häirintää

Siitä kertoo tämän päiväinen (31.1.) YLE-uutiset. Jo kauan ennen hyökkäystä Ukrainaan näin viitteitä siitä, että Puti
    Sodat ja konfliktit
    2
    115
  13. Olen pajoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.

Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl
    Maailman menoa
    2
    112
  14. Kysymys vihreille: Miksi haluatte niin kiihkeästi tuhota Suomen?

Miksi te vihreät vihaatte niin kiihkeästi Suomea ja niitä suomalaisia, jotka haluavat olla suomalaisia? Mitä pahaa Suomi
    Puolueet
    0
    110
  15. Orpon hallituksen kaksi ensimmäistä vuotta ovat olleet karmeita Suomelle

ja persuille. Kaikkein pahimmalta katastrofilta PS ja Riikka Purra voivat silti vielä pelastua. Pelastajana on yllättävä
    Perussuomalaiset
    6
    109
  16. Mikä on ydinkysymys Suomen Natoon liittymisessä,?

Presidentti Niinistö ei joko ymmärrä ydinkysymystä tai on mielessään vastannut siihen väärin. Se ydinkysymys on tämä:
    NATO
    10
    107
  17. Paskamaat ja paskapolitiikka.

Karu tosiasia on, että maailman maiden enemmistö on ns "paskamaita". Paskamaiden hallitukset eivät halua tai eivät kyke
    Politiikka
    0
    106
  18. Millainen olisi minun ykkösvaihtoehtoni tulevan hallituksen kokoonpanoksi?

Tämmöinen se olisi: PS, keskusta ja kristilliset. PS olisi pääministeripuolue. No, pakko tunnustaa, että tuo kokoonpano
    Vaalit
    1
    105
  19. Bensan hinnoilla testataan kuinka putinismi toimii Suomessa.

Venäjällä putinistit huijaavat kansaa mennen tullen. Venäjällä se on helppoa kun totuuden kertominen on lailla kielletty
    Politiikka
    0
    104
  20. Ilkka.Luoman hengenheimolaisille: Suomi on nyt niin itsenäinen, että sillä voi vaikka elämöidä.

Minä olen jo vanha mies. Pää kyllä vielä pelaa ihan kohtuullisesti, mutta muistaminen voi olla vähän huteraa. Muistelen,
    Yhteiskunta
    0
    104