Vapaa kuvaus

Aloituksia

165

Kommenttia

2804

1. Olen pahoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.

Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl
    Liberaalit
    9
    1317
  2. Ns "liberaalius" on sodomiaa

Ns "liberaalit" ovat saaneet 2000-luvulla aikaan niin paljon pahaa, että minun on vaikea olla heitä vihaamatta. Koko aja
    Liberaalit
    3
    924
  3. Gaza on islamilaisen maailman ongelmien tiivistymä

Gaza on köyhyyden ja kurjuuden p-läpi - siitä syytetään Israelia, mutta Israel on vain osasyy ja tekosyy. Pääsyy on isla
    Maailman menoa
    65
    847
  4. Putin sotii demokratiaa ja sääntöpohjaista maailmanjärjestystä vastaan. Mitä Putin tarjoaa tilalle?

Putin tarjoaa demokratian tilalle totalitarismia. sovittuja sääntöjä noudattavan maailmanjärjestyksen tilalle voimapol
    NATO
    154
    845
  5. Ilmastopropagandan sekaan putkahtelee aika ajoin ihan oikeaa tietoa

Viimeisimmän alarmitiedon mukaan merien pintalämpötila on noussut hälyttävästi. https://yle.fi/a/74-20029353 Niña-ilmiö
    Ilmastonmuutos
    70
    697
  6. Mitä ihmettä on tapahtunut Sanna Marinille?

- sitä meikänomi miettii ja sitä varmaan miettii moni muukin. Sanna näyttää saaneen tarpeekseen politiikasta vaikka hän
    20
    690
  7. Iskipä oikein kunnon takatalvi.

Lumet ehtivät jo sulaa, nyt on taas maa kauttaaltaan valkoinen. Kesäisiä lämpötiloja mitattiin maanantaina, nyt on taas
    Ilmastonmuutos
    55
    665
  8. Persujen rokotevastaisuus on paha pettymys

Jos kannattaa isänmaallisuutta, Suomen säilyttämistä itsenäisenä valtiona, ja kansallisvaltiota, joka kantaa vastuun omi
    Perussuomalaiset
    79
    631
  9. Ilmaston tutkimus tieteenä kontra ilmastopropaganda politiikan välineenä

Teenpä nyt tämmöisen aloituksen. Testimielessä. Moniko sen lukee? Silmänkuvastahan sen näkee. OK. Ilmasto on äärimmäise
    Ilmastonmuutos
    55
    508
  10. Tieteessä vahvatkin konsensukset voivat kumoutua

Monilla tieteenaloilla on tieteentekijöiden välillä vallinnut konsensus siitä, että tietty teoria on paras tai jopa ain
    Yleistä tieteestä
    25
    505
  11. Suomalainen "rasismi" on omanlaistaan - sen juuret ovat suomalaisten keskinäisessä llkeilyssä

Suomalaisten ilkeys toisiaan kohtaan on itse asiassa karmea juttu. Likimain jokainen suomalainen on sitä kokenut. Ilkeil
    Rasismi
    25
    465
  12. Kylmää kyytiä taas luvassa.

Säitähän tässä vaan pitelee, mutta kun säät näyttävät johdonmukaisesti ja jatkuvasti menevän tiettyyn suuntaan niin se v
    Ilmastonmuutos
    58
    434
  13. Saksassa vasemmisto osoittaa mieltään Putinin puolesta. Mitä siihen aatetoverit Suomessa?

Saksassa vasemmistopoliitikko Sahra Wagenknecht on junaillut mielenosoituksia rauhan puolesta. Rauhan kannattajat vaati
    Sodat ja konfliktit
    7
    369
  14. Suomen taloumetsissä elää uhanalaisia lajeja.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009531741.html Kartoittajat löysivät tuhansia uhanalaisten lajien esiintymiä valti
    Ympäristönsuojelu
    8
    324
  15. Sosialidemokratia oli ennen hyvä aate

SDP oli ennen "valtionhoitajapuolue" ihan hyvällä tavalla. Parhaat demarit olivat kansallismielisiä demareita, jotka ymm
    17
    318
  16. Kansalaiset ovat vaatineet hallitukselta toimia villinä laukkaavaa inflaatiota vastaan.

No, hallitus näyttää ryhtyvän toimiin. Valtiovarainministeri on kertonut millaisiin toimiin. Hallituksen toimintalinja
    Hallitus
    18
    316
  17. Marxilainen kommunismi romahti, mutta tilalle on tullut uusi kommunismin muoto

Uutta kommunismin muotoa kutsun maailmankommunismiksi. Sen ensisijainen tavoite ei ole sosialismi vaan pikemminkin jonk
    Kommunismi
    0
    304
  18. Tieto tuottaa tuskaa. Niin käy kun tiedon takia on pakko olla eri mieltä

kuin yhdenmukaisuuden paine vaatisi. Onneksi minulla on tuskansietokykyä. Joskus milleniumin vaihteen tienoilla tai si
    Ilmastonmuutos
    24
    300
  19. Miksi Suomi, miksi suomalaisten enemmistö haluaa tehdä kansallisen itsemurhan?

Minua ihmetyttää, miksi kansakunta, joka on kovalla työllä, ponnistuksilla ja menneiden sukupolvien veriuhreillakin saan
    Maahanmuutto
    33
    294
  20. Suomi on selviytyjä ja suomalaiset ovat sitkeitä

Selviytymistaidot ja sitkeys ovat nyt tarpeen. Kaikki näyttää nyt olevan Suomea ja suomalaisia vastaan. Suomi yrittää pä
    Historia
    8
    290