Oikonomi

Aloituksia
175
Kommenttia
2960
Putin on tehnyt Venäjän imperiumista uskonnon, joka on kuin saatanan palvontaa.
Joskus kaukaisessa menneisyydessä imperiumit parhaimmillaan tarkoittivat hyviä asioita. Ne ylläpitivät järjestystä. toiv3103Kahovkan padon räjäytys
Jos Kahovkan pato todennäkäisesti piakkoin räjäytetään niin taas syntyy vanha tuttu väittely siitä kukan sen teki ja kuk2103HUOMIO! VAKAVA VAROITUS Helsingin Sanomien vaalikoneesta!!
Vaalikoneeseen sisältyy Hesarin ja tiettyjen puolueiden yhteinen huijaus, jonka tarkoitus on viedä ääniä perussuomalaisi2102Putinistitrollit väittävät Naton valmistelevan hyökkäystä Suomesta Venäjälle.
Miten tämä sopii yhteen kyseisen väitteen kanssa? https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010110003.html Jo aiemmin ihmettel0102Futis on outo laji. Ihmettelen sen suurta suosiota.
Futis on outo laji varsinkin korkealla tasolla kun pelataan maailmanmestaruudesta tai Euroopan mestaruudesta. Taitaviaha1102Vaikka en olekaan enää demaripolitiikan kannattaja niin täytyy taas vähän kehaista Sanna Marinia.
Viimeksi kehaisin Marinia koronakriisin alussa nyt pitää taas kehua vaikka iso asia onkin vähän kesken. Marin tuntuu ole098Demokratian kriisin ratkaisu: "liberaalin demokratian" tilalle aitoa demokratiaa.
Liberaalista demokratiasta puhutaan. Minun korvissani siinä on huono kaiku. Liberaaliin demokratiaan kuuluu onttoja arvo098Kun ilmoittaudun nationalistiksi niin ns "liberaalit" sanovat hyi.
Nationalismi on kuitenkin ehdottomasti kaikkein menestyksellisin eurooppalaisen kulttuurin synnyttämä aate. Nationalismi095Kestävätkä itsenäiset kansallisvaltiot? Säilyykö demokratia?
Minä, Oikonomi, uskon demokratiaan. Minä pidän itsenäistä kansallisvaltiota ainoana ympäristönä, missä aito demokratia v094Uumoilemistani sodan skenarioista näyttää nyt toteutuvan se, että Venäjä kaivautuu asemiinsa.
Seuraa pitkä sota ja jäätynyt konflikti. Ilmeisesti Putin kavereineen on katsonut sen omalta kannaltaan turvallisimmaks2190Kiinnostaisiko ketään analyysini suomalaisesta pelin politiikasta vaalien jälkeen?
Jollei kiinnosta niin yx hailee. Naputtelin analyysiin vaalien jälkeisestä Suomen politiikan tilasta digitaalisen pöytäl190Vaikka olen vihreiden näkökulmasta atteellisen polarisaation väärällä puolella niin silti
haluan onnitella ja kiittää vihreitä parista asiasta: - vihreät asettuivat Suomen puolueista ensimmäisten joukossa kan188Putinin Venäjä viisaan venäläisen näkökulmasta.
Hesari tarjoili artikkelin, missä fiksun ja varsin nuoren näköinen venäläinen professori, Arseni Kumankov esitteli ajatu188Sain Microsoftilta pyytämättäni ja toivon mukaan veloituksetta
tiiliskiviromaanin mittaisen tiedotteen, jonka nimi on "Microsoftin palvelusopimus". Kyseinen kirjallinen tuote on miel1587Onko Ruotsin demokratia rikki?
Ruotsissa on tähän asti toiminut blokkipolitiikka, mutta enää se ei toimi koska sosialistit-porvarit -jako on hämärtynyt087Masentavaa on meno maailmassa ja kotimaassa.
Kesä kuluu kohti loppuaan. Sadepäivän masennus painaa päälle eivätkä uutiset maailmalta ja kotimaasta mielialaa nosta. T285Euroalueen inflaatio on 8,9%, Suomen 7,9%. Voisiko lukuihin luottaa?
Luvut yllättivät minut. Luulin, että Suomen inflaatio on korkeampi kuin Euroopan keskitaso. Jos lukuihin voi luottaa nii484Taas tuli sensorointi-ilmoitus YLEltä.
"viestiäsi ei julkaistu keskustelussa Jennifer sai kolme päivää aikaa muuttaa kotiin ulkomailta – näin Trumpin leikkauks384Eem-lämpökaudesta juttu Hesarissa
Olen aina silloin tällöin tyrkyttänyt tätä Eem-lämpökautta esimerkiksi siitä, että lämmintä on ollut ennenkin ihan ilman1383Maantieteelle emme mitään voi.
Suomen maantieteelisestä sijainnista seuraa monia haittoja. Siitä seuraa taloudellisia rasitteita kun olemme syrjässä ma2082