Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
martta98
profiilit
martta98
martta98
Vapaa kuvaus
Aloituksia
227
Kommenttia
978
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitoksia+loistavista+parannusehdotuksistasi+joihin+yhdyn+sydämestäni!
Yhdessä+toimien+saisimme+näillä+pienillä+pilkunviilauksilla+maamme+kukoistavaksi+yhteiskunnaksi.
Näitä+parannusehdotuksia+tulisivat++vastustamaan+raivokkaasti+vihervasemmistolaiset.
Vaan+eipä+hätiä.+Vangitsisin+suurimmat+ja+äänekkäimmät+riitapukarit+ja+lähettäisin+ne+Siperian+aroille+työleireihin.+
Tämän+mahdollistaisi+ostamani+sopimus+Venäjän+kanssa.+Maksaisi+vain+10+000+tulevaa+markkaa/vuosi.
Tämä+vankipalvelun+ostosopimus+olisi+voimassa+vain+siihen+asti+kunnes+omat+uudet+hienot+työleirimme+valmistuisivat.+Niissä+vangit+eivät+vetäisi+lonkkaa+kuten+nyt+vaan+olisivat+töissä+turvesoilla+ja+metsätöissä.
07.06.2021 20:23
Niin...,+olemmehan+nähneet+urheilijoita+jotka+pitävät+maskia+ennen+ja+jälkeen+suorituksensa.+Tietysti+tähän+on+painostettu.
Huvittavin+episodi+oli+lätkän+MM-+säännöissä.+Jäähylle+määrätyn+pelaajan+oli+käytettävä+maskia+aitiossaan+jos+jäähyn+pituus+oli+2+2+min+tai+pidempi.
Mitä+helvettiä?
Niitä+naurettavia+katsomon+pahviukkojako+tuossa+suojeltiin?
Voisimme+järjestää+kisoja+joissa+vastakkain+kilpailevat+rokotetut+ja+maskeja+naamoillaan+pitävät+vs.+puhtaat+urheilijat?
07.06.2021 20:07
Hieno+huomio.
Pimeimmän+afrikan+mustista+ei+kukaan+kanna+huolta.+Siellä+ne+toisiansa+teurastaa+eikä+maskeja+ole+kenelläkään.
Kauhia+paikka+on+etten+sanoisi.
Jos+sinne+valkoinen+rokoteryhmä+ilmestyisi+niin+pataan+pistäisivät+ja+söisivät+makoisiin+suihinsa.
07.06.2021 19:00
Voi+elämän+kevät+näitä+kommentteja!
"missä+ovat+tähdet+päivällä"?.......
Voiko+joku+oikeasti+olla+noin+tyhmä+ja+tuoda+sen+vielä+julki?
07.06.2021 18:57
En+ole+koskaan+käyttänyt+maskia+paitsi+kerran+hammaslääkärin+tyhjässä+odotustilassa+jossa+sitä+"vaadittiin"+käyttämään.+Lääkäri+kehotti+sen+ottamaan+pois.
Ainoa+kommentti+mitä+maskittomuudetani+olen+kuullut+tapahtui+kaupan+kassajonossa.
Pakkailin+ostoksiani+kun+takanani+ollut+rva+sähisi+kassalikalle+jotain+puuttuvasta+maskistani.
Tokaisin+siihen+että:
-+Pidä+sinä+akka+huoli+vain+omasta+kuonostasi.
07.06.2021 18:54
Vähänkös+pojat+jo+1960-+luvun+lopulla+saivat+kehitettyä+raketin+joka+kehitti+melkein+20-+kertaisen+nopeuden+verrattuna+tuliaseen+luotiin.
Kukaan+ei+ole+kyseenalaistanut+tätä+eikä+kysellyt+ilmanvastuksesta+eikä+mitään+muutakaan.
Polttoaineesta+kerrotaan+että+se+on+sellaista+erikoista+avaruusrakettipolttoainetta.
Hah+haha+haa..
07.06.2021 18:03
Hra+kekek-kekeliltä+tulikin+loistava+kommentti+jossa+totesi+että+tähtien+näkeminen+avaruudessa+riippuu+olosuhteista.
Loistavaa!!
07.06.2021 17:57
Olen+tutkinut+litteän+Maan+teoriaa+rapiat+4+vuotta+ja+yhä+selvemmäksi+on+käynyt+kuinka+eliitti+rakkikoirineen+kusettavat+massoja.
Aivopesu+alkaa+jo+alakouluista+ja+jatkuu+jokapäiväisinä+lähes+huomaamattomina+vihjeinä.
Aika+ajoin+julkistetaan+valheita+Marsista,+avaruuteen+ammutuista+autoista+ja+Maata+uhkaavasti+lähestyvistä+murikoista+sekä+olemattomista+satelliiteista.
Emme+ole+aikoihin+saaneet+ihastella+lentokoneista+otettuja+valokuvia+vaan+kaikki+ovat+satelliittikuvia.+Aivopesua+se+on+tuokin.
Töllössäkin+on+paskaohjelmien+taustoilla+usein+kuvia+kuvitteellisesta+Maapallosta.
Moni+kysyy+että+mitä+hyötyä+olisi+valehdella+Maan+muodosta?
Se+on+tärkeä+osa+tavoitteesta+jolla+pyritään+murskaamaan+luomisteoria+ja+saataisiin+ihmiset+tuntemaan+itsensä+kirppua+pienemmiksi+merkityksettömiksi+olioksi.
Jos+ja+kun+totuus+paljastuu+niin+se+saa+maailman+valtiaat+näyttämään+yhtä+pieniltä+paskalla+käyviltä+ihmisiltä+kuin+me+kaikki+muutkin.
07.06.2021 17:44
Kiitoksia+parannusehdotuksistasi;+useat+aatteesi+ovat+hyvin+kannatettavia.
Lisään+aloitusluettelooni+seuraavia+asioita+jotka+nyt+mieleeni+putkahtivat.+Varaan+oikeuden+täydentää+sitä+tarvittavin+osin.
-+Sähköverkkojen+kansallistaminen+ja+siirrolle+järkevä+hintakatto,
-+Maan+valtaus+kaivostoimintaa+varten+kotimaisiin+käsiin.
-+Ulkomaiset+kaivosfirmat+potkisin+ulos+maastamme+ryöstämästä+kansallivarojamme.
-+Turvetta+rouhittaisiin+kuten+ennenkin;+se+on+valtava+voimavara.
-+Luopuisin+kaikista+ulkomaisista+kartelleista+jotka+tukahduttavat+vientiämme.
-+Tehostaisin+metsänkasvatusta;+puun+hinta+tulee+yhä+vain+kohoamaan.
-+Kieltäisin+heti+kemikaaliruiskutukset+maassamme.
-+Julistaisin+Suomen+ilmastonmuutoksista+vapaaksi+maaksi.
-+Kouluissamme+opetettaisiin+että+Maa+on+litteä+ja+muu+on+valetta.
-+Maailmankartaksi+julistetaan+virallinen+Glaesonin+kartta.
-+Lentokapteenimme+pakotetaan+tunnustamaan+että+lentävät+litteän+Maan+päällä.
-+Kuvani+olisi+kaikissa+markan+seteleissä.
07.06.2021 16:37
Intian+hallitus+julkisti+virallisen+tiedotteen+jossa+kiisti+että+mitään+Intian+muunnosta+ei+ole+olemassa.
Vaati+myös+anteeksipyyntöjä+kaikilta+tahoilta+jotka+niin+ovat+väittänet.
07.06.2021 16:16
Valkoinen+rotu+on+älykkyydessä+heti+toisena+japanilaisten+ja+korealaisten+jälkeen.
Tyhmimmät+ihmiset+ovat+mustimmassa+Afrikassa.+Tästä+on+runsaasti+tilastoja+joita+globalistinen+eliitti+ja+heidän+rakkikoiransa+yrittävät+piilotella.
Vaan+eipä+huolta.+EU+on+jo+päättänyt+että+sieltä+tuodaan+70+000+000+mustaa+Eurooppaan+tasaamaan+hieman+tuota+älykkyyskeskittymää:
https://mvlehti.net/2021/06/07/saksalaimeppi-varoittaa-eussa-keskustellaan-70-miljoonan-afrikkalaisen-siirtamisesta-eurooppaan/
07.06.2021 14:31
Kiitos+taasen+P.+Kärpäselle.
Voinen+kertoa+että+maskien+läpäisykyky+on+täysin+sama+niin+ulos-+kuin+sisäänpäinkin.
07.06.2021 14:16
No+jopas+oli+tulenkatkuinen+vihakirjoitus+ja+oikein+Persutkin+mainittu!
Turhaa+on+kommunistihyttysen+ininä.+Venäjä+on+suurvalta+eikä+sitä+mikään+uhkaa.+Länsimaat+ovat+ampuneet+itseään+jalkaan+Venäjää+vastaan+kohdistuvilla+talouspakotteilla.
Venäjä+on+täysin+omavarainen+kaikilta+osin.
Ajelevat+toki+hulppeilla+länsimaastureilla+ja+haikailevat+suomalaisten+juustojen+perään.
Kaasuputki+Saksaan+saavat+sakemannit+riippuvaisiksi+Venäjän+kaasutoimituksesta.
Talouspakotteet+ovat+saaneet+ainoastaan+suomalaisen+maatalouden+ahdinkoon.
Muistelkaamme+aikoja+jolloin+Venäjä+osti+aivan+kaiken+mitä+heille+tarjosimme+sillä+hinnalla+mitä+pyysimme.+Nyt+taloutemme+on+umpikuralla;+kiitos+EU:n.
07.06.2021 13:13
Olen+käyttänyt+kaikkia+lapsiani+Heurekassa+ja+valehdellut+heille+että+dinopuiston+luurangot+ovat+oikeita.
Olen+myös+kertonut+heille+että+Joulupukki+on+totta+ja+jopa+vuokrannut+pukkeja+meille+tulemaan+Jouluaattoina.
Kaksi+tytärtäni+tulivat+naperoina+yhtenä+rintamana+vaatimaan+selitystä+sille+että+miksi+olin+valehdellut+heille+Joulupukista?+Olivat+selvittäneet+asiaa+laajalti.
Olin+ahdistettu+seinää+vasten+ja+puolustauduin+ainoastaan+perinteillä+ja+että+hekin+tulisivat+siitä+valehtelemaan+omille+lapsilleen.
Olin+kuitenkin+menettänyt+uskottavuuteni+rehellisenä+isänä.
Dinosaurus-+satuja+voimme+verrata+Joulupukkiin.
07.06.2021 12:56
Ostin+aikoinaan+Tallinnasta+kympillä+venäläisen+kaasunaamarin.
Pidän+sitä+autossani+jo+muutaman+kerran+olen+se+päässäni+käynyt+ruokaostoksilla.
Kyse+on+huumorista+ja+toki+myös+tietystä+kevytvittuilusta+maskihöhlille.
Kanssa-+asiakkaat+ovat+näyttäneet+tyrmistyneilä+joka+on+ollut+tosi+hauskaa.....
07.06.2021 12:46
Niin...,+maailma+on+on+jakautunut+useaan+eripuraiseen+alueeseen.
Afikka,+Aasia+ja+etelä-+ja+keski+Amerikka+muodostavat+omat+alueensa.
Pienenä+vähemmistönä+on+valkoisten+vielä+hallitsemat+"länsimaat"+jotka+ovat+katsoneet+olevan+etujensa+mukaista+vittuilla+Venäjälle.
Tiedä+sitten+onko+se+kovinkaan+järkevää+saati+tarkoituksenmukaista.
07.06.2021 12:05
Olen+hyvin+pettynyt+hra+kekek-kekekin+tämän+päiväisiin+kommentteihin.
Onko+sinulla+kaikki+hyvin?
04.06.2021 21:26
"Hah+hah+haa".+??
Toki+taaksepäin+historiaa+selatessamme+löydämme+kaikenlaista+joka+nykyvalossa+kummastuttaa,+ihmetyttää+tai+jopa+naurattaa.
Olimmehan+mekin+joskus+oravan-+nahka+taloudessa;+eikö+totta?
Neuvostoliitto+oli+toki+kommunistinen+ja+länsimaat+kapitalistisia.+Nyt+ovat+kupit+kääntyneet,+Venäjä+on+kapitalistinen+ja+länsimaat+kommunistisia.
Muutosta+on+ollut+riemuisaa+seurata.
04.06.2021 21:23
Olen+hyvin+pettynyt+ennen+niin+arvostamani+hra+kekek-kekekin++ala-arvoiseen+tölväisyyn.
04.06.2021 21:15
Niin,+minäkin+olen+käynyt+pyramideilla+ja+Kansallismuseossa+kahdesti.
Paikalliset+egyptologit+ovat+pakotettuja+tarinoimaan+roskaa+pyramidien+syntyajoista+joka+on+taatusti+paljon+vanhempaa+mitä+meille+kerrotaan.
Olen+varma+että+meiltä+salataan+sieltä+löytyneitä+kaivauksien+tuloksia.
Mainitsit+pyramidien+alla+mahdollisesti+sijaitsevat+luolastot?!+
Ne+ovat+totta+mutta+niihin+pääsy+on+estetty;+toki+voimme+kysyä+että+miksi+näin?
Kävin+myös+suuren+pyramidin+sisällä.+Ylösmenokäytävät+oli+verhottu+satatonnisilla+graniittipaasilla+joiden+logistiikasta+en+ole+kuullut+mitään+arveluja.
Itse+pyramidikivet+ovat+käsitykseni+mukaan+paikalla+valettua+muinaista+betonia.+
Ei+ole+osoitettu+paikkaa+mistä+nuo+olisi+louhittu;+on+heitetty+vain+että+ne+on+kuljetettu+jostain.....,+roskaa.
Meille+valehdellaan+ja+syynä+on+se+että+kehitysoppi+romuttuisi+ja+se+olisi+paha+juttu....
04.06.2021 20:38
13 / 49