Tälläkin palstalla on levitetty perusteetonta väittämää, että kaikki nykyisten käytössä olevien koronarokotteiden testaamisesa kaikki käytetyt koe-eläimet olisivat kuolleet rokotteisiin.
Tämä ei pidä paikkaansa.
Itse asiassa yhdenkään ao. testeissä käytetyn koe-eläimen ei tiedetä kuolleen koronarokotteen takia.
https://factcheck.afp.com/covid-19-vaccines-were-subject-animal-trials
Kaikkiko koe-eläimetkö kuolivat? - Eivät!
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä ja sinun "faktantarkastasi", tuo on valeuutinen.
- Anonyymi
Valitettava tosiasia on, että kaikki koe-eläimet ovat kertakäyttötuotteita, eivätkä elä enää kokeen jälkeen.
- Anonyymi
Se että koe-eläimet kylmätään testien jälkeen ei tarkoita että rokote olisi kuolemaan syyllinen muuten kuin välillisesti.
Se että rokotetta tutkittiin takasi että noi eläimet ylipäätään koskaan eli.
Ilman rokotetutkimusta ei niiden elämää olisi tarvittu, ja olisivat jääneet syntymättä. Ihan sama saatana.
Tämä korona on keksitty valkoisen väestön kyykyttämiseen. Me olemme liian älykkäitä eliitin kuuliaiseksi orjajoukoksi ja siksi meidät on vähennettävä minimiin.
Valkoisia on kuitenkin maailman populaatiosta jäljellä enää n. 500 000 000 ja tulemme kuoleman sukupuuttoon joka tapauksessa.
Eliitti päättää sitä vain nyt hieman nopeuttaa.Minkäväristä on eliitti?
Jos valkoiset on liian älykästä porukkaa, miksi se ei ole eliittiä?kekek-kekek kirjoitti:
Minkäväristä on eliitti?
Jos valkoiset on liian älykästä porukkaa, miksi se ei ole eliittiä?Olen hyvin pettynyt hra kekek-kekekin tämän päiväisiin kommentteihin.
Onko sinulla kaikki hyvin?- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Olen hyvin pettynyt hra kekek-kekekin tämän päiväisiin kommentteihin.
Onko sinulla kaikki hyvin?Kysymys oli relevantti.
Osaatko vastata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155