Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+se+on+voi+voi.+Meneppä+sinne+mamin+helman+alle+kasvamaan+aikuiseksi.
06.07.2021 14:12
En+ole+missään+vaiheessa+ollut+haku+päällä+sinä+aikana+mitä+palstalla+olen+ollut,+tosin+en+etsinyt+kumppania+myöskään+ennen+palstalle+tuloa,+ja+jos+tai+kun+täältä+jossain+vaiheessa+lopulta+lähden+lopullisesti,+en+silloinkaan+tule+etsimään+kumppania.+
Ei+mulla+ole+mikään+"pakko+saada"+kumppani+-fixaatio+päällä,+kuten+joillakin+tuntuu+olevan.+Sellainen+tulee+vastaan+jos+tulee+vuosien+varrella+tulevaisuudessa,+ja+jos+ei+tule,+niin+ei+sekään+ole+mikään+ongelma.+Kyllä+mä+yksinkin+viihdyn+hyvin,+ja+niin+olen+tehnyt+jo+pitkään.
06.07.2021 13:59
Koukkunenästä+puhumattakaan...+😉
05.07.2021 22:00
Mieluummin+Arwen,+tai+Tauriel,+ehkä+Eowyn+voisi+olla+parempi.+Galadriel+sopii+myös.+Eikä+Merri+tai+Pippinkään+ole+paha.+Kyllähän+Smeagolkin+käy,+siis+ennen+sormusta.
05.07.2021 21:59
Minkä+rotunen+pentu+on+tulossa?+Pennut+on+kyllä+suloisia,+mutta+kyllä+ne+aikuisetkin+on+söpöjä.
05.07.2021 20:05
Väärä+kuva.+
Pikemminkin+toi:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/09/21/suojiksen-kuplakuva-norsu
05.07.2021 17:59
Itse+asiassa+ei+ole+vaihtanut,+koska+en+edes+tiedä+kuka+toi+Mia+ei+Miia+on,+eikä+nimi/nimet+sano+mulle+mitään.+Palstalle+eksyin+ensimmäistä+kertaa+vasta+syyskuussa+2020.
05.07.2021 17:37
Toiset+ei+halua+ollenkaan,+ja+toiset+eivät+voi+jostain+syystä+saada+lapsia+vaikka+haluaisivat+ja+yrittäisivät+kaikkensa.+
Itsellä+ei+ole+siksi+lapsia,+koska+olen+saanut+yli+10+vuotta+sitten+tietää+ettei+selkäni+kestä+raskautta.+Jos+nyt+edes+raskaaksi+tulisin+endometrioosin+takia.
05.07.2021 17:16
Kerroppa+sitten+keitä+sun+mielestä+on+nämä+palstan+"oikeat+hetero+naiset"?
05.07.2021 16:44
Jos+se+alkoholi+on+kerran+saanut+sut+vetään+kilareita+kun+naiset+on+torjuneet,+niin+miksi+silloin+juoda+edes+niitten+naisten+takia,+kun+ei+siitä+ole+mitään+apua?+
Sähän+oot+kertonu+kuinka+nimenomaan+juotuasi+oot+kaatanu+niitä+juomia+naisten+päälle,+oot+menettänyt+hermosi+ja+alkanut+raivota+siihen+malliin,+että+vartijoiden/portsarien+on+pitäny+sut+taltuttaa+jotta+rauhoittuisit.+Ymmärrätkö+että+se+on+se+alkoholi+joka+tekee+susta+ennalta+arvaamattoman?+Siis+sen+ihmisen,+joka+alkaa+riehumaan+ja+haukkumaan+toisia+silloin,+kun+asiat+ei+mene+niin+kuin+itse+haluaisi.+
Jos+noin+teet+kännissä,+niin+vielä+vähemmän+ne+sun+kanssa+samassa+paikassa+olevat+naiset+jotka+sen+riehumisen+on+nähneet+omin+silmin,+haluaa+sun+kanssa+olla+ylipäätään+tekemisissä,+kuin+sun+ollessa+selvinpäin.+Jos+pystyisit+lopettamaan+juomisen+yhden+tai+kahden+juoman+jälkeen,+ja+siirtymään+sen+jälkeen+lopuksi+iltaa+alkoholittomaan+juomaan,+niin+silloin+siinä+ei+olisi+mitään+ongelmaa.+
Mutta+epäilen+ettet+siihen+pysty,+vaan+juot+niin+kauan+kuin+pysyt+pystyssä,+tai+alkoholia+vielä+myydään,+tai+rahat+riittää+siihen.+Humalahakuinen+juominen+on+sulla+ongelma+sen+arvaamattomuuden+takia.+Ja+sitä+sun+pitäis+välttää.+Näin+ollen+välttää+siis+alkoholia+kokonaan.
05.07.2021 15:56
Eipä+mun+yläpuolella+asu+kuin+kaksi+naapuria,+eikä+kumpikaan+heistä+ole+tietääkseni+vaihtunut.
05.07.2021 15:12
Eihän+sun+ole+pakko+ottaa+yhtä+ainuttakaan+rokotetta+tai+piikkiä.+Ei+edes+jäykkäkouristusrokotetta.+Mutta+älä+sitten+vaadi+suu+vaahdossa+itsellesi+mitään+hoitoa+jos+sairastut,+tai+vaikka+astut+ruostuneen+naulan+päälle,+ja+myöhemmin+haava+tulehtuu.
Itse+asiassa+jos+et+ota+mitään+rokotetta,+niin+kääri+itsesi+kuplamuoviin,+pehmusta+asuntosi+huonekalut+ja+seinät,+äläkä+lähde+ulko-ovesta+mihinkään+seuraavaan+60-100+vuoteen,+vaan+pysy+247+kotona.+
Tilaa+ruuat+kotiovelle+soseutettuna,+mitkä+pystyy+syömään+pillin+läpi+imemällä,+ettet+vaan+tukehdu+ruuanpalaan,+sekä+tilaa+muut+tarvitsemasi+tuotteet+kotiovelle+toimitettuna.+Ää+kutsu+ketään+kylään,+sillä+he+voivat+sairastuttaa+sinut,+vaan+pidä+kaikkiin+yhteyttä+etänä,+myös+siihen+mahdolliseen+kumppaniin.
Tylsäähän+elämästä+tulee,+koska+et+voi+tavata+livenä+yhtäkään+ihmistä+joka+on+potentiaalinen+sairastuttaja+(myös+vanhempasi+ja+mahdolliset+lapset),+mutta+mikä+tärkeintä,+AINUTTAKAAN+rokotetta+EI+OLE+tarvinut+ottaa.+
Yllä+kuvattu+on+ainoa+vaihtoehto+elää,+jos+ei+halua+rokotteita+itseensä+pistettävän.+Sillä+kaikki+ihmiset+ja+asiat+kodin+ulkopuolella,+ja+jotkin+asiat+jopa+kodin+sisällä,+voivat+saada+aikaan+sairastumisen+mihin+tahansa+sairauteen.+
Kotona+saatu+pieni+haava,+voi+huonolla+tuurilla+tappaa+muutamassa++vuorokaudessa.+Onhan+kyseessä+salakavala+tappaja,+joka+voi+iskeä+keneen+ja+minkä+ikäiseen+tahansa,+oli+tämä+fysikaaltaan+hyvä+tai+huonokuntoinen.
05.07.2021 15:03
Teen+samoin+kuten+sinä.+Yöllä+läpiveto+parin+räppänän+avulla,+ja+päivällä+luukut+kiinni,+ja+rulla+verho+olkkarissa+alas.+Makkari+onkin+koko+päivän+varjon+puolella.+Jos+todella+tuskaista+on+illalla,+on+mulla+pari+tuntia+terassin+ovi+auki.+Koska+asun+maantasalla,+en+ovea+uskalla+yöksi+jättää+auki.+
Toistaiseksi+ei+ole+vielä+paksun+peiton+kanssa+tullut+yöllä+kuuma,+ja+tosiaan+sama+peitto+on+kesäisin+käytössä+kuin+talvella.
05.07.2021 13:29
Kuvitteletko+itse+koronan+häviävän+kokonaan,+ja+että+pian+päästään+vielä+2019+vietettyyn+normiarkeen?+No+väärässä+olet+ollut+jos+niin+kuvittelet.+Se+on+jo+long+gone,+eikä+se+normaali+tule+enää+takaisin.+Nyt+elämme+parhaillaan+sitä+normaalia,+joka+tulee+olemaan+tulevaisuuden+normaalia.
05.07.2021 11:26
Meinaakko+ihan+vaan+randomia,+vai+jotain+tiettyä?
05.07.2021 09:55
Onko+kenties+omakohtaista+kokemusta,+kun+näinkin+asiantuntevasti+tiedät+mitä+tapahtuu?
05.07.2021 09:50
Ja+miehen+aivot+löytyy+alapäästä.+Eipä+ihme+että+suusta+tulee+vain+paskaa.
05.07.2021 09:49
Meeppä+pentu+kasvaan+viel+mamin+helmoihin.
https://m.youtube.com/watch?v=7HJqe56i7a8
04.07.2021 23:31
Joo+olin+vielä+eilen+aika+puhki+siitä+toissa+päiväisestä+kaupunkireissusta,+kun+tosiaan+jäi+liian+lyhyiksi+yöunet+seuraavana+yönä.+Fiilis+on+taas+paljon+parempi+mitä+alkuviikosta,+ja+kivut+on+hieman+helpottaneet.+Se+merkkaa+jo+paljon+jaksamisen+suhteen.+😁
Et+kyl+täs+taas+jaksaa..+Varsinkin+kun+vielä+otan+pari+seuraavaa+päivää+iisisti,+niin+sit+pystyy+oleen+koiran+kanssa+kahdestaan+kolme+päivää,+kun+porukat+on+joka+kesäisellä+reissullaan+yhden+ystäväpariskunnan+kanssa.+Se+taas+on+heille+tärkeä+asia+heidän+jaksamisen+suhteen,+ja+sillä+pyrinkin+sen+heille+suomaan.+Tosin+en+vaan+oo+huomannut+vielä+kysyä+heidän+tän+vuotista+kohdettaan.+😂
04.07.2021 18:44
Siinähän+tuo+meni.+Univelkaa+toissa+yöltä,+ja+varmaan+piikin+aiheuttamaa+väsymystä+lisäksi.+Vielä+sentään+sai+kuumuudelta+nukuttua.+Saa+nähdä+miten+käy+seuraavina+öinä.+🥱
04.07.2021 18:09
12 / 86