Olet Vanhentunut melko

Anonyymi

Paljon! Älä siis yritä olla nuorekas, kun ET sellainen ole!

38

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä ohje palstan naisille.

• Anonyymi

Aloitus on miehelle

• Anonyymi

Hih hih....😜

• Anonyymi

Yhyy, olen katkera incel ja luulen vaikuttavani jonkun tunteisiin näillä aloituksilla. T. Ap

• Anonyymi

ÄLÄ sekaannu mun aloitukseen! KIITOS!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÄLÄ sekaannu mun aloitukseen! KIITOS!

Mutta onko se, mitä tuossa edellä joku kirjoitti totta, oletko sinä incelhenkinen ihminen?

• Anonyymi

Hyvin epäsosiaalinen typerä ote kirjoituksessasi.

- Sheena

• Anonyymi

Joo joo. Minähän olen muuten vain komea ja hyväkuntoinen. Nuorekkuus on niin out.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Olen viisissäkymmenissä oleva pyylevä nainen jolla selässä näyttävä tatuointi arvot suvaitsevaiset

• Anonyymi

Menis korniksi, jos mä rupeisin esittämään nuorempaa kuin olenkaan. Mä olen jo vanha, ei sitä mikään muuksi muuta. Näytän jopa ikäistäni vanhemmalta jo, pitäis kohta antaa periksi ja lopettaa tukan värjäämiset, olen harmaantunut jo alle 40v., mitä sitä enää peittelis.

• Anonyymi

Mummot mummoina

• Anonyymi

No näin just. Ei muuta ku liukkarit kehiin ja menoksi.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Tukka hyvin näkyyks kello. 🤭

• Anonyymi

yleensä muiden arvostelijat ovat itse jotain rumia alkoholisteja, jotka haluavat vetää muutkin sontaan itsensä kanssa.

• Anonyymi

Sama tuli mieleen, että taidettu taas juopotella viikonloppuna ja nyt v..uillaan laskuissa.

Ompa kiva kumppani alkoholisti joka pinna kireällä ilkeilee siihen suuntaan mihin helpointa.

• Anonyymi

Klonkku (nainen)

• Mieluummin Arwen, tai Tauriel, ehkä Eowyn voisi olla parempi. Galadriel sopii myös. Eikä Merri tai Pippinkään ole paha. Kyllähän Smeagolkin käy, siis ennen sormusta.

• Anonyymi

Tätä et voinut tietää; mnää kuolin pitkäaikaisen alkoholin käytön seurauksiin tänään klo 18.11 koronerin mukaan.
      Taivahan pankolla tätä naputtelen. Iloa ja taivaallista shamppanjata...tralalaa...

• Anonyymi

Älä viitsi tehdä pilkkaa vakavasta aiheesta😡😡

• Anonyymi

No sullahan ei ole sitten laskuhumalaa mistä selvitä

• Anonyymi

Jos oikein vanhaksi tulee voi löytää uuden rakkauden vaikka autosta.
      Tuli mieleeni kenelle mahtuvat vielä samat vaatteet päälle mitä 25 vuotiaana, tunnustakaa rehellisesti jos olette pienentyneet:)
      Löysin kaapista tosi vähän käytetyt urheiluhousut ja kappas vaan, oli juuri sopiva koko.
      Onneksi on kiristettävällä vyötäröllä kun ei nuo sixpackit enää ole niin pinnassa. Tuossa olisikin kesäksi tavoitetta, saada vyötärö samaan mittaan mitä oli silloin kun housut ostin.

https://www.youtube.com/watch?v=cPkkOCxXkmo

AsianVierestä

• Anonyymi

Samat menee mitä 19 kesäisenäkin. Eikä ole tarvinnut kuminauhoja löysäillä tai kiristää tässä vuosikymmenten saatossa. Fyysiset mitat on muutaman kilon sisään pysyneet samoina.

Kun kolmas vuosikymmen samoilla mitoilla tulee täyteen, nostan itselleni hattua.

-keinovaginamies-

• Autosta?
        Tuota tuota vois luulla ex pyörtyvän kun sinut näkee.

• Anonyymi

Olen ikinuori mies. En tästä vanhene ja käännän yhä naisten kutsuvia katseita puoleeni. Totta ainakin toinen puoli. m>n

• Anonyymi

Aivot on tosi mainiot elimet vaan.

• Anonyymi

Jaa, voisko joku kertoo, mitä pitää laittaa päälle ku haluaa näyttää siltä ettei pyri olemaan nuorekas? Navettatakki ja huivi päässä leuan alta sidottunako?

• Koukkunenästä puhumattakaan... 😉

• Anonyymi

Jaa, mutta silloinhan sitä on nuorekas, kun yrittää olla sitä. Ihminen tulee siksi mitä tekee, nuorekkuus nuorentaa.

• Olen kuin pulleat pikkupojat polvihousuissa, sillä erotuksella että en syljeskele ja kerjää isiltä rahaa. :)

• Anonyymi

Sitä on paremman näköinen ennen pahannäkösyyttä🤭

• Anonyymi

Enpä yritäkään olla. Pyrin olemaan oma itseni. 🙂

• Anonyymi

Joka vuosi olen vuodella vanhentunut.

• Anonyymi

Se on tämmöinen meininki juuri. Myös aloittaja vanhenee kokoajan.

• Anonyymi

Miehet vanhenee samalla tavalla kuin naisetkin. Vanheneminen on luonnollinen asia, turha sitä on yrittää valehdella itsellensä ja muille.

• Anonyymi

Heheh

• Anonyymi

Eläytyjäeino löysi taas ”haluamansa” eikä saa päihin saamisesta tarpeekseen,

• Anonyymi

Tottakai pitää pyrkiä olla nuorekas, mutta luontevasti. Vanhukseksi jotku alkaa jo 50-vuotiaina. Elät paremman elämän, mikäli säilytät nuorekkuutesi. Uusia harrastuksia opettelemaan jne. Kiinnostus elämään säilyy.

• Anonyymi

Jokainen saa olla juuri sellainen kuin on ja yrittää mitä haluaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      113
      3091
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      1996
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1875
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      398
      1742
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1651
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1467
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1301
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1166
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe