Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Just+kävin+viilentymässä+kaupassa.+Ah+ihanaa,+kun+siellä+oli+viilee,+ja+pisimpään+taisin+olla+pakastimien+kohdalla+jätskiä+valitsemassa.+Miks+ihmeessä+niitä+vaihtoehtoja+pitää+olla+niin+monta,+kun+ei+millään+meinannu+osata+päättää+mitä+ottaa+kaikkien+niiden+eri+tuuttien+ja+puikkojen+valikoimasta.+🤔
Kämppä+on+tuskasen+kuuma,+ulkona++29+tai++30,+kun+yks+mittari+näyttää+yhtä+ja+toinen+toista.+Mut+kai+tää+tästä,+kunhan+muistaa+juoda+tarpeeksi.
23.06.2021 13:26
Kerran+jos+tiedät+asian+sisäpiiritietona,+voit+varmaankin+kertoa+tarkan+kuolinajan+ja+-syyn.
23.06.2021 12:07
Mä+en+riehu+mitään.+Kunhan+totesin.
23.06.2021 12:04
Vettä+voit+laittaa+hyvinkin+vielä+tässä+vaiheessa,+kunhan+ei+laita+kerralla+liikaa.+Laita+desi+tai+kaksi+kerralla,+sekoita+ruokaa,ja+pistä+uuniin+pariksi+minuutiksi.+Jos+näyttää+että+ruoka+on+kastikkeen+sijaan+enemmänkin+paksua+mössöä,+lisää+vielä+vettä.+Mieluummin+vaikka+desi+kerrallaan,+kuin+että+laittaisi+vaikka+litran+yhdellä+kertaa,+ja+kastikkeesta+tulee+enemmänkin+keittolitkua.
Ruokakermaa+voi+myös+laittaa,+jos+tuntuu+siltä+että+kaipaa+kermaisempaa+makua,+tai+maku+on+vähäisestä+nesteessä+johtuen+liian+voimakas+omaan+suuhun.
23.06.2021 12:01
Puuttumatta+aiheeseen,+niin+sä+kysyit+muiden+mielipidettä,+ja+sait+vastaukseksi+mielipiteen.+Älä+sitten+pyydä+ihmisiltä+mielipiteitä,+jos+et+ole+valmis+kuuntelemaan+myös+niitä,+jotka+ei+ole+samaa+mieltä+kanssasi.
23.06.2021 11:40
Joo,+se+auttaa+kun+on+vähän+parempi+fiilis.+Lisäks+viikonlopun+rippijuhlat,+ja+vielä+seuraava+päivä+jeesas,+kun+pääsin+ihmisten+pariin+muutenkin+kuin+vain+asioilla+käydessä.+Pikkuserkun+tytär+oli+kyseessä,+ja+suurin+osa+vieraista+oli+mulle+entuudestaan+tuttuja.+Osa+jopa+sukua,+niin+oli+sillä+helppo+olla.+
Se,+että+mulla+oikeasti+oli+kivaa,+ja+viihdyinkin+juhlissa+peräti+5+tuntia,+auttoi+paljon.+Sekä+tietysti+ne++niitten+tassuterapeutit,+jotka+tuli+useamman+kerran+tervehtiin+ja+rapsutettavaksi,+sekä+juhlakalun+serkun+kaks+vuotias,+oisko+rodultaan+ollut+bullmastiffi+herra,+joka+katsoi+aitauksestaan+sen+näkösenä+et+tulkaa+joku+huomioimaan+häntäkin.+Aivan+suloinen,+ja+ystävällinen.+
Hyvä+että+syy+selvisi,+ja+toivottavasti+sille+pystytään+tekemään+jotain,+millä+saisi+niitä+sun+kipuja+lievitettyä.+Vaikka+eihän+se+itse+tieto+siitä+mikä+kivut+aiheuttaa,+vie+niitä+itse+kipuja+pois,+mutta+se+epätietoisuus+ja+arpominen+on+pahinta,+kun+yrittää+itse+selvittää+oireiden+perusteella+mistä+voisi+olla+kyse,+ja+vaihtoehtoja+onkin+useita.+Saa+tavallaan+jo+helpotuksen,+että+nyt+tietää+mistä+on+kyse,+ja+miksi+sattuu+niin+kuin+sattuu,+eikä+enää+tarvitse+olla+epävarma.+
Mulla+on+vähän+samaa+kävellessä,+mitä+tossa+spinaalistenoosissa+oireista+kuvaillaan.+Kuulosti+vaan+oireisto+tutulta.+
Toivotaan+että+lekurit+keksii+mitä+oikeasti+tehdä+sun+sille+spniaalistenoosille,+ja+protruusiolle,+eikä+vaan+et+katotaan+muutaman+kuukauden+päästä+uudestaan,+et+onko+pahentunu+vai+pysyny+ennallaan.+Pahinta+on+se,+et+nostetaan+kädet+pystyyn+ja+sanotaan+että+mitään+ei+voida+tehdä+parantaakseen+tai+helpottaakseen+tilannetta.+
Mä+oon+saanu+kuulla+sen+jo+neljästi+tässä+viimeisten+13+vuoden+aikana.+Kaikki+tehty+mitä+voidaan.+
Mut+elossa+ollaan,+ja+kesä+on+parhaimmillaan.+Juuri+tuli+pieni+sadekuuro+ukkosineen,+ja+se+oli+juuri+sitä+mitä+luonto+tarvitsi.
22.06.2021 21:43
Huh+hellettä.+Päälle+se+tekee+hyvää,+kun+ei+pinna+ole+kireellä,+mutta+selkä....+🤬😡🤬
Viime+kesänä+kovat+helteet+helpotti+kipuja,+mutta+tänä+vuonna+näköjään+ei.+Mut+eiköhän+tää+tästä+taas.+
Joskus+välähtää....+Itse+asiassa+musta+on+viime+kuukausina+tullut+se+piilossa+ollut+sarkastinen+puoli+esille,+joka+keksii+nasevia+lausahduksia+juuri+oikeaan+aikaan.+Mä+kun+tuppaan+yleensä+jäätymään+silloin,+kun+pitäis+äkkiä+jotain+terävää+heittää.
22.06.2021 20:57
Mä+tein+sen+mitä+mun+ei+ollut+tarkoitus+tehdä.+En+mä+sulta+aikonu+jauhoja+lyödä+kurkkuun.+Vaan+noilta+päälle+päsmäreiltä,+jotka+väittävät+pyhän+palstatotuuden+olevan+ainoa+oikea+totuus+maailmassa.+Aloitusta+lukiessani+keksin+oivan+porsaanreiän+millä+piruilla.+
Hei,+mitä+muuta+voi+odottaa+kaks+vuorokautta+tällä+helteellä+yksin+himassa+istuneelta+kujeilijalta,+jolla+on+palsta+ollut+ainoana+seuralaisena?+🙃
22.06.2021 19:38
😂🤣😂
22.06.2021 18:53
Ei+niin.+Mutta+eipä+aloituksessa+puhuttu+mitään+omista+rinnoista.+Puhuttiin+vaan+naisten+rintojen+kiihottavan,+eikä+edes+sanottu+ketä+niiden+piti+kiihottaa..+😉
22.06.2021 18:24
Tässäpä+näitä+kumpareita+on+lähemmäs+30+vuotta+tullu+tuijoteltua+ja+kosketeltua,+mutta+siitä+huolimatta+ei+ne+kyllä+kertaakaan+ole+mua+kiihottaneet.+Enemmänkin+niistä+on+ollut+harmia+kuin+hyötyä.+
Miehen+kohtalaisen+timmi+paidaton+yläkroppa+taas....+🤤🤤🤤🤤
22.06.2021 17:48
Ai+joo..+Jos+käyttää+paistamisessa+öljyä,+kannattaa+laittaa+ihan+pieni+nokare+voita+öljyn+sekaan,+niin+sitten+huomaa+paremmin+jo+ihan+vaan+katsomalla,+milloin+pannu+on+tarpeeksi+kuuma.
22.06.2021 17:07
Pannu+on+joko+liian+kuuma+tai+sulla+on+liian+vähän+rasvaa,+ja+siksi+kärähtää.+Kolmas+vaihtoehto+on+se,+et+pannu+on+liian+kylmä+kun+kaadat+taikinan+pannulle,+eikä+lettu+sillä+rusketu.
Kokeile+ennen+ekan+letun+taikinan+kaatamista+pienellä+palalla+vaaleaa+leipää,+kuten+vaikka+paahtoleipäpala,+onko+pannu+jo+tarpeeksi+kuuma.
22.06.2021 17:02
Minä+käytin+palstan+k&k+miesten+yleisesti+palstalla+käyttämää+kieltä.+Ei+se+minun+vika+ole,+että+se+on+karkeaa.+Suoraan+sanottuna+tuskin+juuri+kukaan+palstan+kakslahkeisista+edes+ymmärtäisi+mistä+puhuisin,+jos+samoja+kiertoilmaisuja+käyttäisin+mitä+käytän+irl.+
Suurinta+osaa+palstalla+käytetyistä+termeistä+käytetään+vain+ja+ainoastaan+palstalla,+ja+jos+suurimmalta+osalta+palstan+ulkopuolisilta+ihmisiltä+kysyisi+mitä+tarkoittaa+atm+ja+ytm,+ei+näillä+olisi+mitään+hajua+mistä+puhutaan.
22.06.2021 15:53
Muutama+vuosi+sitten,+kun+eräänä+aamupäivänä+olin+terassilla+tupakalla,+kuulin+kun+seinänaapuri+puhui+puhelimessa.+Sillä+hetkellä+oli+myös+jalkapallon+arvokisat+meneillään,+ja+kuulin+kuinka+päälle+kasikymppinen,+nyt+jo+edesmennyt,+naapurin+rouva+selosti+edellisen+illan+peliä+asiantuntevasti+jollekin.+Et+ei+se+iästä+tai+sukupuolesta+ole+kiinni,+jos+tykkää+seurata+urheilua+oli+laji+mikä+hyvänsä.+
Itse+asiassa+katselin+(sivusilmällä)+edellisten+jalkapallon+mm-kisojen+loppupelin,+jossa+Ranska+taisi+olla+mukana,+mikäli+oikein+muistelisin.+Se+ei+ollut+omasta+mielestä+yhtä+tylsä+peli+kuin+muut,+joten+ei+sitä+tiedä+jos+tulee+näidenkin+kisojen+finaali+seurattua,+ellei+se+sitten+tule+myöhään+illalla.+
Mä+oon+ollu+muutenkin+urheilun+suhteen+on/off+-seuraaja,+eli+yks+vuosi+saatan+kattoo+innostuneesti,+mutta+seuraavana+vuonna+ei+kiinnostakaan.
22.06.2021 15:40
Eipä+sitä+katsomista+voi+lopettaa,+kun+ei+ole+tullut+edes+aloitettua+katsomista.+Futis+on+jotenkin+hidastempoista+ja+siinä+tapahtuu+vähän.+Mun+mielestä+liian+tylsää+seurattavaa.
22.06.2021 14:19
Otappa+kuule+iha+ite+selvää.
22.06.2021 14:16
Kermavaahtoa+laittaisin+kermakakkuun,+ja+kakun+länttäisin+keskelle+sen+miehen+naamaa,+kuka+ehdottaa+sitä+kermavaahtoa+vartalolle+pursotettavaksi.
22.06.2021 14:14
Kannattaa+sitten+alkaa+tekemään+jo+testamenttia,+sillä+kukaan+ei+voi+elää+koko+elämäänsä+näkemättä+yhden+yhtäkään+karvaa.+Ellei+sitten+eristäydy+yksin+jonnekin+metsän+keskelle+vailla+mitään+sellaista,+missä+voi+naisen+nähdä.+Ei+lehtiä,+ei+telkkaria,+ei+nettiä,+ei+mitään+visuaalista.
22.06.2021 11:28
😂🤣😂
21.06.2021 22:15
21 / 86