Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Joo,+se+auttaa+kun+on+vähän+parempi+fiilis.+Lisäks+viikonlopun+rippijuhlat,+ja+vielä+seuraava+päivä+jeesas,+kun+pääsin+ihmisten+pariin+muutenkin+kuin+vain+asioilla+käydessä.+Pikkuserkun+tytär+oli+kyseessä,+ja+suurin+osa+vieraista+oli+mulle+entuudestaan+tuttuja.+Osa+jopa+sukua,+niin+oli+sillä+helppo+olla.+Se,+että+mulla+oikeasti+oli+kivaa,+ja+viihdyinkin+juhlissa+peräti+5+tuntia,+auttoi+paljon.+Sekä+tietysti+ne++niitten+tassuterapeutit,+jotka+tuli+useamman+kerran+tervehtiin+ja+rapsutettavaksi,+sekä+juhlakalun+serkun+kaks+vuotias,+oisko+rodultaan+ollut+bullmastiffi+herra,+joka+katsoi+aitauksestaan+sen+näkösenä+et+tulkaa+joku+huomioimaan+häntäkin.+Aivan+suloinen,+ja+ystävällinen.+Hyvä+että+syy+selvisi,+ja+toivottavasti+sille+pystytään+tekemään+jotain,+millä+saisi+niitä+sun+kipuja+lievitettyä.+Vaikka+eihän+se+itse+tieto+siitä+mikä+kivut+aiheuttaa,+vie+niitä+itse+kipuja+pois,+mutta+se+epätietoisuus+ja+arpominen+on+pahinta,+kun+yrittää+itse+selvittää+oireiden+perusteella+mistä+voisi+olla+kyse,+ja+vaihtoehtoja+onkin+useita.+Saa+tavallaan+jo+helpotuksen,+että+nyt+tietää+mistä+on+kyse,+ja+miksi+sattuu+niin+kuin+sattuu,+eikä+enää+tarvitse+olla+epävarma.+Mulla+on+vähän+samaa+kävellessä,+mitä+tossa+spinaalistenoosissa+oireista+kuvaillaan.+Kuulosti+vaan+oireisto+tutulta.+Toivotaan+että+lekurit+keksii+mitä+oikeasti+tehdä+sun+sille+spniaalistenoosille,+ja+protruusiolle,+eikä+vaan+et+katotaan+muutaman+kuukauden+päästä+uudestaan,+et+onko+pahentunu+vai+pysyny+ennallaan.+Pahinta+on+se,+et+nostetaan+kädet+pystyyn+ja+sanotaan+että+mitään+ei+voida+tehdä+parantaakseen+tai+helpottaakseen+tilannetta.+Mä+oon+saanu+kuulla+sen+jo+neljästi+tässä+viimeisten+13+vuoden+aikana.+Kaikki+tehty+mitä+voidaan.+Mut+elossa+ollaan,+ja+kesä+on+parhaimmillaan.+Juuri+tuli+pieni+sadekuuro+ukkosineen,+ja+se+oli+juuri+sitä+mitä+luonto+tarvitsi.
  2. 😂🤣😂
  3. 😂🤣😂