Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Todellakin.+😍
29.01.2021 12:38
Silkkisen+tuntuinen.....pehmeä+alushousu,+joka+ei+kutita+tai+kiristä.
29.01.2021 11:54
Jos+halvalla+haluaa+puhdasrotuisen+koiranpennun,+niin+se+pentu+on+erittäin+todennäköisesti+peräisin+pentutehtaasta,+jolloin+ei+ole+mitään+takeita+että+pentu+on+terve.+Pentutehtaissa+narttujen+ainoa+tehtävä+on+synnyttää+mahdollisimman+monta+pentua+oman+terveytensä+kustannuksella.+
Osta+halpa+pentu+epämääräisistä+oloista,+niin+90+prosenttisesti+joudut+ensimmäisen+vuoden+tai+parin+aikana+maksamaan+eläinlääkärimaksuja+kymmemkertaisen+määrän+ostohintaan+verrattuna.+
Oma+koirani+oli+terve,+rokotettu+ja+sirutettu+11+viikkoa+vanha+pentu,+kun+sen+sain.+Ensimmäisen+vuoden+aikana+eläinlääkärissä+tarvitsi+käydä+vain+3+kertaa+vuoden+aikana.+Siis+pelkät+rokotuskäynnit,+jotka+jokainen+pentu+joutuu+ottamaan.+
Valitettavasti+koirani+jäi+auton+alle+reilun+vuoden+vanhana,+ja+menetti+häntänsä.+Jos+vanhempani+ei+olisi+avustanut+minua+pienituloista+yhteensä+parin+kolmen+tuhannen+euron+eläinlääkärikustannuksissa,+olisin+joutunut+lopettamaan+muutoin+terveen+koiran.+Nyt+vajaa+5vuotiaana+koiralla+on+silloin+tällöin+omat+rajoitteensa+onnettomuuden+takia,+mutta+muutoin+koirani+on+pysynyt+paria+korvatulehdusta+ja+yhtä+veriripulia+lukuunottamatta+terveenä,+ja+nauttii+elämästään+onnellisena+ja+iloisena.+
Jokainen+tekee+omat+ratkaisunsa+myös+sen+suhteen,+kumpi+on+tärkeämpää;+terve+vai+halpa+koira.
29.01.2021 11:18
En+tullut.+Vaihdoin+Hyvinkään++kauppiksesta+2004+Osaoon.+Asuin+Kaketsulla,+ja+talon+edestä+lähti+noin+10+minuutin+välein+busseja+keskustaan,+ja+silloisella+puolisolla+oli+auto,+niin+en+tarvinut+omaa.+Kouluun+pääsin+pyörällä+tai+kävellen.+Oulusta+muutin+pois+2010.
29.01.2021 09:36
Omaa+mopoa+ei+ole+ollut,+vaikka+joskus+kaverin+pappatunturilla+teininä+ajelin.+Ainoan+oman+auton+hankin+parikymppisenä,+ja+jonka+myin+neljä+vuotta+myöhemmin+pois+kun+en+enää+sitä+tarvinut+Ouluun+muuttaessa.+Tällä+hetkellä+ei+ole+varaa+pitää+autoa+kalliiden+ylläpitokustannusten+takia,+mutta+joskus+tulevaisuudessa+sellainen+on+pakko+hankkia.
28.01.2021 21:22
Dermalogia+saa+siis+vain+apteekista.
28.01.2021 21:04
Mahdollisimman+suuri+rasvapitoinen.+Mä+ite+käytän+kasvojen+psoriin+ja+jalkaterän+hyperkeratoosiin+rasvaisinta+dermalogia,+joka+sopii+koko+vartalolle,+siis+myös+käsiin.+
Kuten+Wwuw+ylempänä+kertoo,+niin+O'Keefe+on+myös+hyvää.+Kannattaa+kokeilla,+ja+jos+mahdollista+niin+osta+pienin+pullo+tai+purkki,+jos+ei+vaikka+käykään+itselle+tai+ei+muuten+vain+tykkää.
28.01.2021 21:04
Karhuille+terkkuja.+Tuttu+paikka+muksusta+lähtien.
28.01.2021 20:53
Jokainen++tekee+kuten+haluaa.+Sain+vain+karvaasti+kokea+mitä+käy+eron+jälkeen,+kun+exä+ei+suostu+lähtemään+kämpästä+jonka+vuokrasopimuksessa+on+ainoastaan+mun+nimi.+Jouduin+itse+lähtemään+500+kilsan+päähän,+kun+en+heti+voinut+irtisanoo+kämppää+ja+siirtää+omia+kirjoja+muualle+keskeneräisten+hoitosuhteiden+takia.+
Toista+kertaa+en+halua+joutua+samaan+tilanteeseen.+Haluan+pitää+itsellä+ainakin+aluksi+pakopaikan,+ja+paikan+missä+voin+olla+vapaasti+kovien+hermokipujen+aikana,+ilman+että+rakkaan+ihmisen+täytyisi+jatkuvasti+katsella+mun+kärsimistä+kipujen+kourissa.
28.01.2021 20:41
Kyllä+mä+uskon+että+suuremmassa+kaupungissa+ja+etenkin+kehä+kolmosen+sisäpuolella+on+nuoremmassa+polvessa+vielä+niitä,+jotka+kuvittelevat+että+maito+tulee+kaupasta,+juusto+tai+kananmuna+majoneesista+puhumattakaan+on+vegaanista+jne.
28.01.2021 18:55
Jos+mä+jonkun+kanssa+alan+vielä+parisuhteeseen,+on+molemmilla+oltava+omat+asunnot.+Mä+en+muuta+enää+kenenkään+kanssa+yhteen.++Kummankin+luona+voi+molemmat+oleilla,+mutta+yhdessä+ja+samassa+osoitteessa+eläminen+ei+tule+mun+kohdalla+enää+onnistumaan.
28.01.2021 18:37
Ei+ainakaan+vielä,+mutta+ei+kaikki+tiedä+mistä+syömänsä+ruoka+on+lähtöisin.+Lähinnä+toi+viimenen+kappale+oli+siksi,+ettei+kukaan+väitä+että+en+tiedä+mistä+puhun.
28.01.2021 18:35
Jos+päättää+valita+koiran+tai+kissan,+puhdasrotuisesta+joutuu+maksamaan+paljon,+ja+odottamaan+ties+kuinka+pitkään+pentua.+
Ostin+parin+vuoden+harkinnan+jälkeen+Cavalierkingcharlesinspanielin,+josta+maksoin+1400+euroa.+Lisäksi+tulee+eläinlääkärikustannukset,+lemmikin+ruuat+maksaa+ym.+
Kun+päättää+hankkia+itselleen+lemmikin,+on+otettava+huomioon+se+ette+lemmikit+elävät+yli+10+vuotta.+Ja+kun+sen+lemmikin+ottaa,+oli+se+mikä+tahansa+eläin,+siitä+on+huolehdittava+myös+silloin+kun+ei+haluaisi+tai+huvittaisi.+Jos+ottaa+lemmikin+koska+lapsi+sitä+toivoo,+pitää+varautua+siihen,+että+kaikista+lupauksista+huolimatta+vastuu+ja+lemmikin+hoito+jää+vanhemmalle.+
Kun+lähtee+lomalle,+kotimaahan+tai+ulkomaille,+lemmikille+on+hankittava+hoitaja+oman+lomansa+ajaksi.+Se+ei+riitä+että+jättää+kuppiin+ruokaa+ja+ajattelee+lemmikin+pärjäävän+sillä+viikon+yksistään.+
Kun+hankkii+lemmikin,+on+sen+hankintaa+harkittava+huolellisesti+ja+pitkään,+eikä+lemmikkiä+pidä+ikinä+mennä+hankkimaan+pelkän+päähänpiston+takia.+
Jos+kyse+on+päähänpistosta,+suosittelen+harkitsemaan+puoli+vuotta,+ja+sinä+aikana+ottaa+selvää+mitä+lemmikin+omistaminen+vaatii+ja+tarkoittaa.
28.01.2021 18:28
Niinhän+se+on,+että+maaltahan+ne+sapuskat+tulee+kaupunkilaisten+pöytään.+Kuten+myös+juomat.+Jos+maalaisilta+viedään+vähätkin+tulot,+niin+kyllä+siitä+kaupunkilaisetkin+kärsivät,+kun+saa+maksaa+entistä+enemmän+saadakseen+pötyä+pöytään.+
Porukoiden+naapurissa+isäntä+myi+lehmät+pois+ja+siirtyi+lihakarjan+tuotantoon,+kun+kuluja++tuli+enemmän+mitä+maidosta+sai+tuloja.+Pienviljelijät+eivät+elä+pelkällä+viljelyllä,+vaan+jos+sillä+haluaa+tulla+toimeen+pitää+olla+kymmeniä+ellei+satoja+hehtaareja+viljelymaata.+Maanviljelijän+tulot+riippuvat+satokaudesta,+ja+siitä+millainen+sää+satokauden+ajan+on.+Ei+saa+olla+liian+kuivaa,+jolloin+viljat+ja+muut+viljeltävät+kasvit+eivät+kasva+ja+tulee+huono+sato.+Jos+taas+sataa+liikaa,+sato+homehtuu+peltoon+eikä+taaskaan+saada+kunnon+satoa.+
Se+kuka+kuvittelee+ruuan+ja+juomien+tulevan+pelkästään+kaupasta,+ei+todellakaan+tiedä+mistään+mitään.+Pari+syksyä+sitten+osa+viljelijöiden+sadosta+jäi+korjaamatta+pellosta+jatkuvan+sateen+vuoksi.+Pellot+olivat+litimärkiä,+eivätkä+kestäneet+raskaita+koneita,+saati+että+kaatosateessa+olisi+ylipäätään+pystytty+mitään+korjaamaan.+Huonosta+syksystä+ja+korjaamatta+jääneestä+sadosta+johtui+seuraavan+talven+ruuan+kallistuneet+hinnat.+
Jos+joku+typeränä+ehdottaa,+että+jos+pellot+ei+koneita+kestä,+niin+pitää+sitten+kerätä+sato+käsin,+on+ensimmäisenä+ilmoittautumassa+vapaaehtoisena,+kun++/-+10+kertaa+jalkapallokentän+kokoiselle+pellolle+haetaan+väkeä+työtä+tekemään.+Työ+kestää+koneilla+useita+päiviä,+ellei+jopa+kuukauden+tai+kaksi+-riippuu+siitä+kuinka+monta+hehtaaria+on+viljelijällä+peltoja,+niin+käsin+se+tekee+ties+kuinka+pitkään.+
Olen+maatilalta+kotoisin,+joten+tiedän+kyllä+mistä+puhun.
28.01.2021 18:12
Voisin+sanoa+samat+sanat+eräälle+miehelle.+Siitä+on+pitkä+aika+kun+viimeksi+ollaan+tultu+vastakkain,+ja+vielä+pitempi+kun+ollaan+oltu+puhe-etäisyydellä,+vaikka+sen+jälkeen+on+juuri+ja+juuri+näkö+etäisyydellä+mennytkin+kotini+ohi+useamman+kerran.+
Valitettavasti+en+voi+tällä+hetkellä+liikkua+niin+paljon+mitä+haluaisin,+ja+siitä+syystä+joudunkin+pääosin+olemaan+ikkunaprinsessana.+Muutaman+viikon+päästä+saattaa+näkemisen+mahdollisuudet+parantua+huomattavasti,+kun+jokapäiväiset+kaupungissa+ravaamiset+taas+alkaa.+
Ap,+voimia.+Et+ole+ainoa+joka+on+yrittänyt+unohtaa+siinä+onnistumatta.
28.01.2021 15:42
Ei+mun+sinkkuna+oloni+johdu+sinun+tai+sinunlaisten+miesten+tahtomattomuudesta.+Ottajia+kyllä+olisi,+mutta+minä+en+ota+ketä+tahansa+kakslahkeista+pelkästään+sen+takia+että+saisi+parisuhteen.+En+ole+koskaan+tehnyt+niin
28.01.2021 15:05
Omasta+vapaasta+tahdosta+11+vuotta+sinkkuna+oloa+takana,+ja+hyvin+todennäköisesti+ainakin+sama+aika+edessä,+tosin+en+mene+vannomaan+mitään.+Jos+"se+oikea"+sattuu+tulemaan+vastaan+niin+on+hyvä+juttu,+mutta+etsimällä+en+etsi,+ja+jos+yksin+pysyn+lopun+elämää,+niin+ei+se+mikään+maailman+loppu+ole.+
Olen+viihtynyt+ja+viihdyn+edelleen+omassa+seurassani,+joten+ketään+tuntematonta+random+-miestä+en+halua.+Tällä+hetkellä+on+olemassa+vain+yksi+mies+jonka+ottaisin+rinnalleni+kulkemaan,+mutta+tämän+hetkisessä+tilanteessani+ei+sekään+olisi+välttämättä+edes+järkevää.
Ei+sitä+kukaan+tiedä+mitä+tulevaisuus+tuo+tullessaan,+ja+olen+kantapään+kautta+oppinut,+että+jos+jotain+vannoo,+se+ei+tule+toteutumaan.+19+-vuotiaana+vannoin+etten+tule+koskaan+muuttamaan+tähän+tuppukylään+takaisin,+ja+nyt+olen+asunut+samassa+tuppukylässä+jo+yli+10+vuotta.+2005+vannoin+etten+tule+koskaan+enää+seurustelemaan,+ja+pari+viikkoa+myöhemmin+aloin+seurustelemaan.+Joten+vannomatta+paras.+😏
28.01.2021 11:31
Mulla+taas+pitkäkestoinen+muisti+on+hyvä,+ja+muistan+jopa+35+vuotta+vanhoja+tapahtumia+siten+kuin+ne+tapahtui.+Porukat+sanookin+että+mun+kanssa+on+turha+alkaa+väittelemään+jostain+jutusta+mikä+on+tapahtunut+kauan+aikaa+sitten,+koska+muistan+yksityiskohdat+parhaiten.+Samoin+kasvomuisti+on+hyvä,+ja+tunnistan+ihmisiä+helposti,+ainoa+ongelma+on+vaan+se,+että+en+muista+et+mistä+sen+ihmisen+tiedän.+Hyvä+esimerkki+on+jotain+vuoden+takaa.+Ylitin+katua+erään+kaupungin+keskustassa,+ja+vastaantulija+oli+tutun+näköinen,+joten+tiesin+että+jostain+hänet+tiedän.+Pitkään+mietin+että+mistä,+kunnes+välähti+että+kyseinen+ihminen+oli+palvellut+mua+satunnaisesti+erään+apteekin+farmaseuttina.+Kävin+kyseisessä+apteekissa+ehkä+vuodessa+sen+kaksi+tai+kolme+kertaa,+joten+en+ollut+ollut+paljonkaan+hänen+asiakkaana.+
Sit+taas+pystyin+jopa+pelkällä+intron+perusteella+tunnistamaan+biisin+ja+sen+esittäjän,+ja+parikymppisenä+baarissa+ollessa+bongailtiin+kilpaa+yhden+puolitutun+kaverin+kanssa+siitä,+kumpi+tunnistaa+biisin+ensimmäisenä.+Vieläkin+pystyn+tunnistamaan+jostain+tietystä+jutusta+biisin+alkupuolella+et+okei,+tää+olikin+tää+biisi,+siitä+huolimatta+etten+joko+tiedä+tai+muista+biisin+nimeä,+ja+etsin+päässä+soivaa+biisiä+kymmenien+saman+bändin+biisien+joukosta.+
Jokaisella+on+se+oma+juttu,+mihin+uppoutuu+täydellisesti,+ja+esim.+1000-2000+palan+palapelejä+kootessa+saatan+tuijottaa+kädet+poskiin+nojaten+edessä+olevia+paloja,+mutta+aivoissa+käy+koko+ajan+raksutus.+Samoin+pystyn+hahmottamaan+ompelussa+valmiin+tavaran+sen+vielä+ollessa+palasina.+Tällä+hetkellä+pelaan+sniper+elite+4:n+vikaa+tehtävää,+ja+ääneen+pohdin+et+mitä+kautta+pääsis+parhaiten+siihen+paikkaan+mihin+oon+menossa.+Samoin+osaan+ottaa+niin+pelissä+kuin+irl+oppia+virheistäni,+yrittäen+olla+tekemättä+niitä+uudelleen.
27.01.2021 18:41
Välis+hei.+Et+viittis+lopettaa+ton+väkisin+naittamisen+lähes+joka+helvetin+alotuksessa+silloinkin,+kun+se+ei+pätkääkään+kuulu+toisille+nussiiko+sinkkunainen+miehen+kanssa+vai+ei.+
Eikä+toi+jatkuva+maalittelu+ole+edes+hauskaa+pitemmän+päälle.+Jos+sulla+ei+oo+mikään+muu+kuin+pillu+ja+paneminen+mielessä,+niin+vedä+käteen+ja+tyhjennä+ne+kassis,+jotta+siellä+pääkopassa+pyöris+aivojen+tilalla+muutakin+kuin+siittiö+etsimässä+ulospääsyä+vankilasta,+tai+jos+ei+käteen+vetäminen+innosta+niin+mee+maksulliselle+tyhjennettäväks.
Ja+jos+haluat+amorina+toimia,+niin+etsi+irl+Allulle+ja+muille+epätoivoisille+naisettomille+ätmeille+nainen+sen+sijaan,+että+yrität+naittaa+jokaista+palstan+sinkkunaista+täysin+tuntemattomalle+random+miehelle.+
Minä+en+ollut+se+joka+aloitti+seksistä+puhumisen,+vaan+se+olit+sinä.+Ja+siitä+puhe+mistä+puute.+Sulla+se+taitaa+olla+megaluokkaista,+kun+jatkuvasti+jauhat+siitä.+
Ei+tarvi+vängätä+vastaan+tai+ylipäätään+vastata.+Mä+perun+sen+minkä+sulta+pari+kuukautta+sitten+pyysin.+Pidä+mun+kohdalla+suu+kiinni,+jos+et+osaa+asiallisesti+vastata+jostain+muusta+kuin+tuntemattoman+sinkkumuehen+paneminen.+Ja+kyllä,+mä+osaan+vittuilla+vieläkin+pahemmin+mitä+nyt,+tää+on+vasta+pientä.
27.01.2021 18:10
Juu+en+todellakaan+aloita+sen+takia+suhdetta.+😂
27.01.2021 16:39
80 / 86