Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Makriina
profiilit
Makriina
Makriina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
1681
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mistä+saat+sen+käsityksen,+että+teistä+joku+olisi+minun+idolini?
Huoh.
11.10.2021 11:25
Ongelma+poistuisi,+jos+sitä+ei+kaiken+aikaa+ylläpidettäisi.
Päivittäinen+juttutuokiomme+on+mennyttä,+koska+vanhaa+asiaa+jatketaan+joka+ketjussa.
Turhaa+varmaan+on+vedota+teihin,+tuntuu,+että+ette+pääse+asian+yli.
Surku,+että+tilanne+on+mennyt+tähän.+80++palstalaiset+on+karkotettu+pois.
10.10.2021 15:35
Onko+70-ikäisten+välttämättä+tungettava+itsensä+tänne,+kun+kohtelu+on+huono?
Tulee+mieleen+käenpoikaset.+Ne+työntävät+pesästä+alkuperäiset+asukit.
10.10.2021 11:48
Jokainen+vastaa+itsestään,+eikä+ole+ollenkaan+pahaksi,+että+ottaa+ne+lääkkeet,+jotka+on+määrätty.+
Maskisuositus+on+myös+hyvä+muistaa,+ja+onhan+selvää,+että+jos+taudin+saa+varotoimista+huolimatta,+ei+se+ole+kenenkään+syy,+vaan+huonoa+onnea.
Joku+turvaa+terveytensä+rokotuksella,+joku+ei.
Miksi+siitä+pitäisi+kenenkään+kiivastua?
Haluat+kieltäytyä+rokotuksesta.+Ei+sinua+kukaan+ole+siihen+täällä+pakottamassakaan,+joten+suotta+olet+vihainen.
09.10.2021 16:44
Rokotus+auttaa+myös+rauhoittumisessa.
Pelko+on+paha+kaveri.
Rokotetun+ei+tarvitse+pelätä+tartuntaa+kaiken+aikaa.
Rokotetun+ei+tarvitse+puolustautua+eikä+selittää+periaatteitaan,+kuten+ilmeisesti+rokottamattoman+pitää.
09.10.2021 16:18
Ei+täällä+olisi+puoliakaan+noista+kirjoituksista,+jos+nimmari+olisi+törkeilyn+helmaan+räntätty.
Mutta+saisimme+varmaan+palstamme+takaisin.
09.10.2021 15:57
Klo+14:12+juuri+sanon+pelkääväni,+että+kohta+koko+palstasta+tulee+toinen+70+.+
Jos+niin+käy,+ainakin++minulle+on+täysin+samantekevää,++millaisilla+nimmareilla+he+riitelyään+tulevat+jatkamaan.
Kurjalta+vaan+tuntuu.
Ihmettelen,+miksi+juuri+meidät+täältä+ollaan++karkottamassa.
09.10.2021 14:59
En+ainakaan+minä+ole+ketään+laahustajaksi+maininnut,+vaan+verrannut+perässäkulkijoita+laahuksiksi.+Nimitys+on+vertauskuvallinen.+Olisiko+tässä+kohtaa+mahdollista+käyttää+sanaa+"metafoora"?+
Laahus+on+viitta+tai+hameenhelma,+joka+laahaa+maata+kantajansa+perässä.+Laahus+on+kokonaan+kantajasta+riippuvainen.
Nikillä+kirjoittaminen+ei+ainakaan+ennen+ollut+mitenkään+mahdotonta.+Nyt+siihen+ilmeisesti+on+tullut+jotain+ujoutta+mukaan,+koska+kaikki+ehkä+eivät+halua+seistä+sanojensa+takana.
09.10.2021 14:53
Osaatko+itse+nimetä+anot?+Olet+sellainen+itsekin.
Jokainen+joka+osallistuu+siihen+riidankylvöön,+ja+sanasotaan,+jota+täällä+harrastetaan+nimettömästi,+on+tullut+palstalle+70++puolelta.+
Meillä+ikääntyneemmillä+ei+ole+mitään+tietoa+niistä+riidoista,+joita+täällä+repostellaan.
09.10.2021 14:18
Ystävät!
Koko+ketju+on+kiukuttelua.
Miksi+edes+kirjoitatte,+kun+ei+ole+yhtään+mukavaa+ajatusta+mielessä?
On+aika+lähellä+se+hetki,+jolloin+80++muuttuu+toiseksi+70++palstaksi.++
Se+tutuu+aika+kurjalta,+sillä+me+emme+tästä+nuorru,+ja+palstamme+on+nyt++nurkanvaltaajien+hallussa.
09.10.2021 14:12
Vai+niin.
09.10.2021 13:57
Otsikko+tässä+ketjussa+on+liian+kohteliaasti+kirjoitettu,+kai+ihan+tottumuksen+voimasta,+kyllä+sen+tulisi+olla
KIUKKUSTUOLI
Vakikirjoittajat+ovat+nykyisin+pulassa,+kun+kaikista+pyynnöistä+huolimatta+samaan+ketjuun+tungetaan+kaksi+täysin+toisistaan+poikkeavaa+aihetta;+keskinäinen+jutustelu+päivän+arkisista+tapahtumista+sekä+vuosikymmenten+takainen+riidankylvö,+josta+vihjeitä+ja+tönimistä+riittää+loputtomasti,+ja+josta+vakikirjoittajilla+ei+ole+aavistustakaan.+
Tästä+johtuen+on+varsin+vaikeaa+ylläpitää+normaalia+keskustelua,+ja+siksi+olisikin+viisainta+muuttaa+ketjun+nimi.
Terveisiä+kaikille+ja+hyvää+viikonloppua.+Voikaamme+hyvin+ja+nauttikaamme+tätä+syksyn+viimeisestä+ruskaviikonlopusta,+Seuraava+tuulinen+päivä+lennättää+lehdet+puista,+sanokaa+minun+sanoneen.
09.10.2021 13:43
Vai+niin.
09.10.2021 13:28
Katsoin+sattumalta+juuri+illalla+saman+tarinan+Areenasta.+Siinä+tuli+esiin+se+tunnottomuus,+jonka+vallassa+nettikiusaajat+jatkavat+ilkeyksiään+kuukaudesta+toiseen+ja+suurin+joukoin.+
Pienellä+paikkakunnalla+uhriksi+joutunut+joutui+eristäytymään+kotiinsa,+koska+oli+tuttaviensa+hampaissa+jo+kauppareissuillaankin.
Tämän+risutaakan+kantajan+videon+lisäksi+ohjelmassa+oli+nuoria,+joiden+kimppuun+omat+luokkatoverit+olivat+käyneet+tekstiviestein+ja+videoin.+
Mm.+erään+lukiolaistytön+tarina.
Videoita+tehtiin+pilkkaamismielessä+YouTubeem+ja+sitten+niitä+kommentoi+tuhannet+ilkeilijät.+Ko+tyttö+oli+kerännyt+tekstejä+arkistoonsa,+mutta+vain+yhdestä+tehnyt+poliisille+ilmoituksen.+En+ymmärrä,+miksi+hänen+vanhempansakaan+eivät+kääntyneet+poliisin+puoleen,+vaan+tyttö+sai+sietää+kiusaamista+koko+lukion+ajan.
Nettikiusaamisesta+on+tullut+outo+pahansuopaisuuden+muoto,+jota+harrastavat+ilmeisesti+ikään+katsomatta+sadat+ja+taas+sadat+ihan+tavalliset,+järkeviltä+tuntuvat+ihmiset.
09.10.2021 00:56
Meinasin+kirjoittaa,+että+ei+minua+tarvitse+sääliä.+Täällä+elämäni+ehtoolla+oleilen+tajuamatta+maailman+menosta+mitään.
Ikinä+en+ole+oppinut+lukemaan+rivien+välistä,+siksi+en+käsitä+yhtään,+mistä+ne+Anot+kirjoittavat,+ja+kenelle.
Puppulausegeneraattorin+tuotokset+ovat+samaa+sarjaa.
Ja+onkin+hyvä+tajuta,+etten+ole+ainoa,+joka+on+sieltä+lennokkaita+lauseita+saanut+kirjoituksiensa+tueksi.
08.10.2021 13:59
Rokotepassi+suojaa+virukselta.+Passin+saa,+kun+ottaa+ensin+kaksi+rokotusta.
08.10.2021 13:48
Vie+sie,+minä+vikisen,+ole+vievinäs+väkisin.+
Hyvä+viejä+työntää+kivirekeään+kovaa+kyytiä+tungoksen+läpi,+niin+että+muiden+kyynärpäät+osuvat+daamin+takaraivoon.+Nurkasta+toiseen,+sujuvasti+askeltaen.++Täyskäännös,+ja+takaisin.
Koettu+on.
08.10.2021 12:52
No+en+ihan+tosissani+ajatellut+sinua+kankeaksi+tanssilattialla.+Anohan+sitä+valitteli.
Nimmarisi+perusteella+voisin+ajatella,+että+olet+kevyt+tanssitettava,+kuin+kyyhky+konsanaan.
Minä+olen+pienikokoinen+ja+tanssi-ikäisenä+en+paljon+painanut.+Pidin+kovasti+tanssimisesta,+mutta+en+siitä+tyrkyllä+olemisesta,+jota+tanssilavoilla+joutui+suorittamaan,+että+pojat+huomaisivat+tulla+hakemaan.++En+käynyt+tansseissa+pitkään,+ja+surkeudekseni+sain+sitten+aviopuolison,+jonka+tanssia+piti+myötätunnolla+seurata.+Samoilla+tallusteluilla+meni+tangot+ja+valssit,+polkasta+puhumattakaan.+
Yksi+elämäni+pettymyksistä!
08.10.2021 12:15
Olisiko+laahukset+poistettu?
08.10.2021 12:06
Parkinsonin+tauti+on+eräs+ikääntyneiden+ihmisten+vaiva.+Pari+päivää+sitten+luin+artikkelin+siitä,+ja+hämmästykseni+oli+suuri,+kun+artikkeli+kertoi,+että+alkuoireet+ovat+huomattavissa+jo+lapsuudessa.+Yksi+oire+on,+että+lapsi+nukkuu+aina+nii+n+levottomasti,+että+sänky++myllääntyy+ja+lapsi+heittelehtii+unissaan.++Mainitsin+asiasta+eräälle+ikääntyneelle+ihmiselle,+jolla+tauti+on+todettu,+ja+hän+sanoi+nukkuneensa+lapsesta+asti+levottomasti,+vaikka+on+muuten+ihan+tyyni+ja+rauhallinen+hämäläinen.
Me+olemme+joillekin+sairauksille+alttiimpia+kuin+muille,+ja+siihen+ei+auta+mitkään+juoksulenkit.+Tauti+tulee,+jos+on+tullakseen,+ja+esim.+pelätty+alzhaimer+on+sairaus,+jota+esiintyy+useinkin+saman+suvun+jäsenillä.+Voidaan+kuulemma+jo+etukäteen+tutkia+onko+tauti+tullakseen+vai+ei.+Itse+en+olisi+kolmekymppisenä+halunnut+tietää,+jos+testiä+olisi+tarjottu.+Onneksi+suvussani+ei+ole+tietääkseni+muistisairaita+vanhuksia.+Toivon,+etten+ole+itse+ensimmäinen!
08.10.2021 11:47
67 / 85